bikemano fórum hozzászólásai
« előző123következő »

bikemano Elküldve: 2021-01-07 08:31 Mi lehet a baj?_

bikemano írta: Helló!
Bmw e46 320D autóm, elkezdett furán viselkedni, be inditottam és amikor elindult nagyon rázott hangos volt, jobban füstölt mintha nem menne az összes henger. Le is állítottam, vissza utánna simán ment. A tegnap ujra ezt produkálta, de utánna már csak az öninditó tekert nem indult el többet az autó, az akksi is le merült. Be raktam töltani az akksit ami egy vadonat új akksi, izzitottam inditottam de semmi csak teker az öninditó.
Gondolom ezt házilag nem fogom tudni megoldani de mi a tippetek izzó gyertya hiba vagy iditó relé?



Oké értem, akkor vigyem szervizbe, kösz a segitséget

bikemano Elküldve: 2021-01-05 10:22 Mi lehet a baj?_

Helló!
Bmw e46 320D autóm, elkezdett furán viselkedni, be inditottam és amikor elindult nagyon rázott hangos volt, jobban füstölt mintha nem menne az összes henger. Le is állítottam, vissza utánna simán ment. A tegnap ujra ezt produkálta, de utánna már csak az öninditó tekert nem indult el többet az autó, az akksi is le merült. Be raktam töltani az akksit ami egy vadonat új akksi, izzitottam inditottam de semmi csak teker az öninditó.
Gondolom ezt házilag nem fogom tudni megoldani de mi a tippetek izzó gyertya hiba vagy iditó relé?

bikemano Elküldve: 2017-01-08 15:53 Nem indul el

bikemano írta:
YELLOW írta:
bikemano írta:
YELLOW írta:
bikemano írta: Hello!

Nemrég irtam, azzal kapcsolatban, hogy az autom vacakol inditáskor. Volt, hogy pöccre be indult hidegen és volt, hogy nehezen vagy el sem indult. Szóval néha ment és néha nem!
Mint kiderült, lehet, hogy az üzemanyag pumpa vagy az üzemanyag pumpa rele vacakol.
Na most nem használtam szilveszter környékén az autóm, igy gondoltam az akksim beteszem tölteni. Feltöltött akksit beszereltem és ismét pöccre indult, ment is 4 napot, utánna 1 napot ismét nem indult és azután ismét be indult de már érezhetően gyengült az akksi a sok inditgatástól.
Ma ujra nem indult el, igy kiptobáltam az üzemanyag pumpa relét és azzal nincs gond, az akksi uj 2 hónapja vettem, bár azt mondták lemérés után, hogy nézessem meg az autot mert kicsit kis értéket mutat, nem tudom ez közrejáchat-e a dolgokba.
Mindegy, az autót nem probálom sufniban javittani a kérdésem csupán az lenne, hogy ezzel a problémával autóvillamosság vagy más szervizbe vigyem?
Készitettem egy videot is hátha segit, mivel monták, hogy halgassam meg inditáskor hallom-e a pumpát működni, hát én nem tudom mit kell hallanom ) Hallotam olyat is, hogy talán izzó és olyat is, hogy diesel auto télen ezt müveli.......
Itt a video:
https://www.youtube.com/watch?v=rO0gYfMi9VA

Bármi tanácsot szivesen meghallgatok, köszönöm!



lemérés után. jó lenne tudni mit mértek. gondolom nézték a töltést.
viszont az önindító forgat annyit, hogy be kellene indulnia, és nem tűnik annyira gyengének, hogy mondjuk generátor probléma lenne. de ha sikerült beindítani, akkor multiméterrel esetleg rámérhetsz a sarukra, 14,4V körül kellene mérned. vagy mérhetsz a motortérben lévő bikázó pont és a kasztni között.
én reggel végeztem melóban, a váltásból több benzines autósnak sem indult az autója, pedig nekik is forgatta rendesen.
silány üzemanyag. most amíg hideg van, próbálj egy kis prémium anyagot tankolni, ha teheted OMV-n.
illetve indítás előtt érdemes többször ráizzítani, bár ha minden igaz folyamatosnak kell lennie ilyen hidegben az izzításnak.

mivel bármi tanácsot elfogadsz, azt írtad, így remélem nem küldesz el a pitsába (tudod kell a komment szám növeléshez)


Akkor szerinted nem az üzemanyag pumpa okozza?
Amugy nagyon alacsony volt nekem azt mondták 14 kellene lennie a töltésnek és csak 11.5 volt! Bár az akksi beszerelés elött a garázsban volt 3 napot utánna mentem vissza lemérni az eladóhoz
Az öninditom pörög rendesen de, olyan mindha nem kapna üzemanyagot, vagy nem égetné az üzemanyagot, ezért gondolok izzóra vagy pumpára... Ennek ellenére átnézetem a generátoromat is szerintem ott is kapnak majd valamit!
Esetleg ha valami más ötletetek is van közben nyugottan leirhatjátok!


11,5V? akkor már nem is nagyon indulna be. ezt az értéket akkor mérhette, amikor indítóztál. de ennek nincs jelentősége. akksit üresjáratban mérünk, akkor jó ha 12,4v felett van, ugyanis ennél az értéknél alacsonyabb feszkónál beindul a szulfátosodás.
járó motornál, pedig 14,4v körül kell mérni, ekkor jó a generátor. persze alapjáraton nem nyom sok Amper-t.
nem mondtam, hogy a pumpa lenne rossz, vagy izzítás. hanem azt, hogy először tankolj bele prémium dízelt, mondjuk Shell-en vagy OMV-n, addig amíg ilyen hideg van. ha nem fordul elő indítási gond, akkor az üzemanyaggal vannak bajok, ami elég sűrűn előfordul. főleg így hidegben jön ki.
pumpánál max annyit tehetsz, hogy mész nyomást, 3 bar körül kell lennie.


Direkt a drágább gázolaj volt töltve bele ami jobban birja a fagyot, MOL töltőállomásnál tankoltam! Nyomást hol tudok mérni? a pumpa valahol a hátsó ülés alatt hejezkedik el azthiszem, ott kell valahol nyomást mérnem is ?


Többször izzitva simán elindul most, szoval gondolom akkor vagy az izzó lesz vagy az üzemanyag minösége miatt van ez, azért benézek vele szervizbe !

bikemano Elküldve: 2017-01-07 15:11 Nem indul el

YELLOW írta:
bikemano írta:
YELLOW írta:
bikemano írta: Hello!

Nemrég irtam, azzal kapcsolatban, hogy az autom vacakol inditáskor. Volt, hogy pöccre be indult hidegen és volt, hogy nehezen vagy el sem indult. Szóval néha ment és néha nem!
Mint kiderült, lehet, hogy az üzemanyag pumpa vagy az üzemanyag pumpa rele vacakol.
Na most nem használtam szilveszter környékén az autóm, igy gondoltam az akksim beteszem tölteni. Feltöltött akksit beszereltem és ismét pöccre indult, ment is 4 napot, utánna 1 napot ismét nem indult és azután ismét be indult de már érezhetően gyengült az akksi a sok inditgatástól.
Ma ujra nem indult el, igy kiptobáltam az üzemanyag pumpa relét és azzal nincs gond, az akksi uj 2 hónapja vettem, bár azt mondták lemérés után, hogy nézessem meg az autot mert kicsit kis értéket mutat, nem tudom ez közrejáchat-e a dolgokba.
Mindegy, az autót nem probálom sufniban javittani a kérdésem csupán az lenne, hogy ezzel a problémával autóvillamosság vagy más szervizbe vigyem?
Készitettem egy videot is hátha segit, mivel monták, hogy halgassam meg inditáskor hallom-e a pumpát működni, hát én nem tudom mit kell hallanom ) Hallotam olyat is, hogy talán izzó és olyat is, hogy diesel auto télen ezt müveli.......
Itt a video:
https://www.youtube.com/watch?v=rO0gYfMi9VA

Bármi tanácsot szivesen meghallgatok, köszönöm!



lemérés után. jó lenne tudni mit mértek. gondolom nézték a töltést.
viszont az önindító forgat annyit, hogy be kellene indulnia, és nem tűnik annyira gyengének, hogy mondjuk generátor probléma lenne. de ha sikerült beindítani, akkor multiméterrel esetleg rámérhetsz a sarukra, 14,4V körül kellene mérned. vagy mérhetsz a motortérben lévő bikázó pont és a kasztni között.
én reggel végeztem melóban, a váltásból több benzines autósnak sem indult az autója, pedig nekik is forgatta rendesen.
silány üzemanyag. most amíg hideg van, próbálj egy kis prémium anyagot tankolni, ha teheted OMV-n.
illetve indítás előtt érdemes többször ráizzítani, bár ha minden igaz folyamatosnak kell lennie ilyen hidegben az izzításnak.

mivel bármi tanácsot elfogadsz, azt írtad, így remélem nem küldesz el a pitsába (tudod kell a komment szám növeléshez)


Akkor szerinted nem az üzemanyag pumpa okozza?
Amugy nagyon alacsony volt nekem azt mondták 14 kellene lennie a töltésnek és csak 11.5 volt! Bár az akksi beszerelés elött a garázsban volt 3 napot utánna mentem vissza lemérni az eladóhoz
Az öninditom pörög rendesen de, olyan mindha nem kapna üzemanyagot, vagy nem égetné az üzemanyagot, ezért gondolok izzóra vagy pumpára... Ennek ellenére átnézetem a generátoromat is szerintem ott is kapnak majd valamit!
Esetleg ha valami más ötletetek is van közben nyugottan leirhatjátok!


11,5V? akkor már nem is nagyon indulna be. ezt az értéket akkor mérhette, amikor indítóztál. de ennek nincs jelentősége. akksit üresjáratban mérünk, akkor jó ha 12,4v felett van, ugyanis ennél az értéknél alacsonyabb feszkónál beindul a szulfátosodás.
járó motornál, pedig 14,4v körül kell mérni, ekkor jó a generátor. persze alapjáraton nem nyom sok Amper-t.
nem mondtam, hogy a pumpa lenne rossz, vagy izzítás. hanem azt, hogy először tankolj bele prémium dízelt, mondjuk Shell-en vagy OMV-n, addig amíg ilyen hideg van. ha nem fordul elő indítási gond, akkor az üzemanyaggal vannak bajok, ami elég sűrűn előfordul. főleg így hidegben jön ki.
pumpánál max annyit tehetsz, hogy mész nyomást, 3 bar körül kell lennie.


Direkt a drágább gázolaj volt töltve bele ami jobban birja a fagyot, MOL töltőállomásnál tankoltam! Nyomást hol tudok mérni? a pumpa valahol a hátsó ülés alatt hejezkedik el azthiszem, ott kell valahol nyomást mérnem is ?

bikemano Elküldve: 2017-01-07 14:27 Nem indul el

YELLOW írta:
bikemano írta: Hello!

Nemrég irtam, azzal kapcsolatban, hogy az autom vacakol inditáskor. Volt, hogy pöccre be indult hidegen és volt, hogy nehezen vagy el sem indult. Szóval néha ment és néha nem!
Mint kiderült, lehet, hogy az üzemanyag pumpa vagy az üzemanyag pumpa rele vacakol.
Na most nem használtam szilveszter környékén az autóm, igy gondoltam az akksim beteszem tölteni. Feltöltött akksit beszereltem és ismét pöccre indult, ment is 4 napot, utánna 1 napot ismét nem indult és azután ismét be indult de már érezhetően gyengült az akksi a sok inditgatástól.
Ma ujra nem indult el, igy kiptobáltam az üzemanyag pumpa relét és azzal nincs gond, az akksi uj 2 hónapja vettem, bár azt mondták lemérés után, hogy nézessem meg az autot mert kicsit kis értéket mutat, nem tudom ez közrejáchat-e a dolgokba.
Mindegy, az autót nem probálom sufniban javittani a kérdésem csupán az lenne, hogy ezzel a problémával autóvillamosság vagy más szervizbe vigyem?
Készitettem egy videot is hátha segit, mivel monták, hogy halgassam meg inditáskor hallom-e a pumpát működni, hát én nem tudom mit kell hallanom ) Hallotam olyat is, hogy talán izzó és olyat is, hogy diesel auto télen ezt müveli.......
Itt a video:
https://www.youtube.com/watch?v=rO0gYfMi9VA

Bármi tanácsot szivesen meghallgatok, köszönöm!



lemérés után. jó lenne tudni mit mértek. gondolom nézték a töltést.
viszont az önindító forgat annyit, hogy be kellene indulnia, és nem tűnik annyira gyengének, hogy mondjuk generátor probléma lenne. de ha sikerült beindítani, akkor multiméterrel esetleg rámérhetsz a sarukra, 14,4V körül kellene mérned. vagy mérhetsz a motortérben lévő bikázó pont és a kasztni között.
én reggel végeztem melóban, a váltásból több benzines autósnak sem indult az autója, pedig nekik is forgatta rendesen.
silány üzemanyag. most amíg hideg van, próbálj egy kis prémium anyagot tankolni, ha teheted OMV-n.
illetve indítás előtt érdemes többször ráizzítani, bár ha minden igaz folyamatosnak kell lennie ilyen hidegben az izzításnak.

mivel bármi tanácsot elfogadsz, azt írtad, így remélem nem küldesz el a pitsába (tudod kell a komment szám növeléshez)


Akkor szerinted nem az üzemanyag pumpa okozza?
Amugy nagyon alacsony volt nekem azt mondták 14 kellene lennie a töltésnek és csak 11.5 volt! Bár az akksi beszerelés elött a garázsban volt 3 napot utánna mentem vissza lemérni az eladóhoz
Az öninditom pörög rendesen de, olyan mindha nem kapna üzemanyagot, vagy nem égetné az üzemanyagot, ezért gondolok izzóra vagy pumpára... Ennek ellenére átnézetem a generátoromat is szerintem ott is kapnak majd valamit!
Esetleg ha valami más ötletetek is van közben nyugottan leirhatjátok!

bikemano Elküldve: 2017-01-07 13:28 Nem indul el

Hello!

Nemrég irtam, azzal kapcsolatban, hogy az autom vacakol inditáskor. Volt, hogy pöccre be indult hidegen és volt, hogy nehezen vagy el sem indult. Szóval néha ment és néha nem!
Mint kiderült, lehet, hogy az üzemanyag pumpa vagy az üzemanyag pumpa rele vacakol.
Na most nem használtam szilveszter környékén az autóm, igy gondoltam az akksim beteszem tölteni. Feltöltött akksit beszereltem és ismét pöccre indult, ment is 4 napot, utánna 1 napot ismét nem indult és azután ismét be indult de már érezhetően gyengült az akksi a sok inditgatástól.
Ma ujra nem indult el, igy kiptobáltam az üzemanyag pumpa relét és azzal nincs gond, az akksi uj 2 hónapja vettem, bár azt mondták lemérés után, hogy nézessem meg az autot mert kicsit kis értéket mutat, nem tudom ez közrejáchat-e a dolgokba.
Mindegy, az autót nem probálom sufniban javittani a kérdésem csupán az lenne, hogy ezzel a problémával autóvillamosság vagy más szervizbe vigyem?
Készitettem egy videot is hátha segit, mivel monták, hogy halgassam meg inditáskor hallom-e a pumpát működni, hát én nem tudom mit kell hallanom ) Hallotam olyat is, hogy talán izzó és olyat is, hogy diesel auto télen ezt müveli.......
Itt a video:
https://www.youtube.com/watch?v=rO0gYfMi9VA

Bármi tanácsot szivesen meghallgatok, köszönöm!

bikemano Elküldve: 2016-12-26 17:03 Nem indul el

[quote="Krapulax6"]
bikemano írta:
Krapulax6 írta:
bikemano írta:
atomanti86 írta:
bikemano írta: Hello! Kellemes ünnepeket!

Bocs, hogy ilyenkor irok, de már másodszor nem indult be az autóm!
Tehát olyan mintha külön életet élne, kb. kéthete egy este nem akart indutlni, viszont kb 2 orára rá simán elindult, ezt rá is fogtam a hidegre!
De ma ismét ezt csinálta
Szoval ilyenkor hol keressem a hibát? A bordon semmit nem jelez, hogy hiba lenne vagy hasonló... Az auto egy 2.0 diesel E46-os.
Porlasztó hiba lehet, vagy valamilyen relé? Az öninditóm megy, az akkuba bőven van töltés... nem értem.



A tartályban lévő üzemanyagpumpád elindul?engem az szivatott meg párszor mire rájöttem..a reléje kontakthibás volt


Köszi a választ. Valójában lehet üzemanyag pumpa hiba is, nem tudom, hogy elindule, valójában nem nagyon értek hozzá erre a relés dologra gondoltam, amit lent irtak, hogy felcserélem a duda reléjével és talán beindul és annyi lesz, ha pumpa hiba azzal szervizbe kell mennem és a gond az, hogy viszonylag messze vagyok a szerviztől és ha nem indul meg bajos az elszálitás tehát reménykedek a relében,esetleg még más ötletetek a

Ugyanebben a cipoben jarok.A releje hol talalhato? A motorterben a tuzfal bal oldalan?
Kozben rakerestem es megtalaltam.A kesztyutarto mogott igaz?
Holnap ranezek..


A kesztyűtartó mögötti relékröl találtam egy rajzot. A kérdésem az lenne, hogy a felszámozott relék közül, melyik az üzemanyagpumpa reléje? Vagy ez autonkként változik?
[URL=http://www.kepfeltoltes.eu/vie...DJfcA_.png][/URL]








Ez alapjan a 3-as szamu tunik annak
http://2009.bmwfans.info/parts...glove_box/

20d-re ugyanezt dobta ki




Akkor, ahogy látom konkrétan annyi a dolgom, hogy a 3 hejére beteszem a 6-ost és ha beindul akkor a relével volt probléma köszi az infot!

bikemano Elküldve: 2016-12-26 15:28 biztosítéktábla...

Hello!

Találtam neten egy rajzot az autóm reléihez. A rajzon mint látjátok fel vannak számozva a relék, na most a kérdésem az lenne, hogy melyik relé mire szolgál, ha lehet ilyet kérdezni, vagy ez évjárat szerint változhat? 1999-es e46 320D bmw-ről lenne szó. A duda és az üzemanyag szivattyú reléjét szeretném megcserélni, mert valoszinüleg a jelenlegi szivattyú relémnek annyi
[URL=http://www.kepfeltoltes.eu/vie...DJfcA_.png][/URL]

bikemano Elküldve: 2016-12-26 14:18 Nem indul el

[quote="Krapulax6"]
bikemano írta:
atomanti86 írta:
bikemano írta: Hello! Kellemes ünnepeket!

Bocs, hogy ilyenkor irok, de már másodszor nem indult be az autóm!
Tehát olyan mintha külön életet élne, kb. kéthete egy este nem akart indutlni, viszont kb 2 orára rá simán elindult, ezt rá is fogtam a hidegre!
De ma ismét ezt csinálta
Szoval ilyenkor hol keressem a hibát? A bordon semmit nem jelez, hogy hiba lenne vagy hasonló... Az auto egy 2.0 diesel E46-os.
Porlasztó hiba lehet, vagy valamilyen relé? Az öninditóm megy, az akkuba bőven van töltés... nem értem.



A tartályban lévő üzemanyagpumpád elindul?engem az szivatott meg párszor mire rájöttem..a reléje kontakthibás volt


Köszi a választ. Valójában lehet üzemanyag pumpa hiba is, nem tudom, hogy elindule, valójában nem nagyon értek hozzá erre a relés dologra gondoltam, amit lent irtak, hogy felcserélem a duda reléjével és talán beindul és annyi lesz, ha pumpa hiba azzal szervizbe kell mennem és a gond az, hogy viszonylag messze vagyok a szerviztől és ha nem indul meg bajos az elszálitás tehát reménykedek a relében,esetleg még más ötletetek a

Ugyanebben a cipoben jarok.A releje hol talalhato? A motorterben a tuzfal bal oldalan?
Kozben rakerestem es megtalaltam.A kesztyutarto mogott igaz?
Holnap ranezek..


A kesztyűtartó mögötti relékröl találtam egy rajzot. A kérdésem az lenne, hogy a felszámozott relék közül, melyik az üzemanyagpumpa reléje? Vagy ez autonkként változik?
[URL=http://www.kepfeltoltes.eu/vie...DJfcA_.png][/URL]





bikemano Elküldve: 2016-12-26 13:17 Nem indul el

atomanti86 írta:
bikemano írta: Hello! Kellemes ünnepeket!

Bocs, hogy ilyenkor irok, de már másodszor nem indult be az autóm!
Tehát olyan mintha külön életet élne, kb. kéthete egy este nem akart indutlni, viszont kb 2 orára rá simán elindult, ezt rá is fogtam a hidegre!
De ma ismét ezt csinálta
Szoval ilyenkor hol keressem a hibát? A bordon semmit nem jelez, hogy hiba lenne vagy hasonló... Az auto egy 2.0 diesel E46-os.
Porlasztó hiba lehet, vagy valamilyen relé? Az öninditóm megy, az akkuba bőven van töltés... nem értem.



A tartályban lévő üzemanyagpumpád elindul?engem az szivatott meg párszor mire rájöttem..a reléje kontakthibás volt



Köszi a választ. Valójában lehet üzemanyag pumpa hiba is, nem tudom, hogy elindule, valójában nem nagyon értek hozzá erre a relés dologra gondoltam, amit lent irtak, hogy felcserélem a duda reléjével és talán beindul és annyi lesz, ha pumpa hiba azzal szervizbe kell mennem és a gond az, hogy viszonylag messze vagyok a szerviztől és ha nem indul meg bajos az elszálitás tehát reménykedek a relében,esetleg még más ötletetek a hibára ?

bikemano Elküldve: 2016-12-26 10:09 Nem indul el

Hello! Kellemes ünnepeket!

Bocs, hogy ilyenkor irok, de már másodszor nem indult be az autóm!
Tehát olyan mintha külön életet élne, kb. kéthete egy este nem akart indutlni, viszont kb 2 orára rá simán elindult, ezt rá is fogtam a hidegre!
De ma ismét ezt csinálta
Szoval ilyenkor hol keressem a hibát? A bordon semmit nem jelez, hogy hiba lenne vagy hasonló... Az auto egy 2.0 diesel E46-os.
Porlasztó hiba lehet, vagy valamilyen relé? Az öninditóm megy, az akkuba bőven van töltés... nem értem.

bikemano Elküldve: 2016-11-14 21:07 hogyan......

YELLOW írta:
bikemano írta: Hello!

Nem tudom jó helyen teszem-e fel a kérdésem, de mivel "hogyan......" a fórum neve gondoltam ide irok
Szóval e46 320d 1999 bmw-be, hogyan tudom kikapcsolni a kipörgésgátlót?
Az ASR gombal bekapcsolom és ki de még is nagyobb kipörgésekkor autómatán felvillan a bordon az ASR és nem engedi kicsuszni az autót
Szoval meg lehet ezt kerülni valahogy vagy a csuszkálást hanyagolhatom? )


hosszan kell nyomva tartani, kb 5-7 sec. ha kivillan a kézifék is narancssárgán akkor ki van kapcsolva.
sok sikert!


Köszi

bikemano Elküldve: 2016-11-14 16:39 hogyan......

Hello!

Nem tudom jó helyen teszem-e fel a kérdésem, de mivel "hogyan......" a fórum neve gondoltam ide irok
Szóval e46 320d 1999 bmw-be, hogyan tudom kikapcsolni a kipörgésgátlót?
Az ASR gombal bekapcsolom és ki de még is nagyobb kipörgésekkor autómatán felvillan a bordon az ASR és nem engedi kicsuszni az autót
Szoval meg lehet ezt kerülni valahogy vagy a csuszkálást hanyagolhatom? )

bikemano Elküldve: 2016-11-07 16:16 Akkumulátor

YELLOW írta:
bikemano írta: Hello!

Ma észrevettem, hogy gyengült az akkumlátorom, 1-2 napot nem jártam az autóval és ma már nem volt elég az öninditómnak az áramerősség, igaz hogy -8 fok is volt
Mindenképp szeretnék újat vásárolni, viszont a kérdés az, hogy nem gyári BMW akku van benne, az autó egy e46 320D és neten azt láttam, hogy az eredeti akku 90 Ah-es viszont ami nekem most van benne 85 Ah (lehetséges, hogy ezért is gyengélkedik a hidegben ).
Szoval milyet ajánlotok márkától függetlenül 85 vagy 90 Ah, esetleg nagyobbat?
Köszi előre is!


ha gyárilag 90-es kell hozzá, akkor gyengébbet nem célszerű.
viszont 100-astól sem célszerű nagyobb.
szerintem 90-95-ös a jó.


Értem, kösz az infot

bikemano Elküldve: 2016-11-06 14:58 Akkumulátor

Hello!

Ma észrevettem, hogy gyengült az akkumlátorom, 1-2 napot nem jártam az autóval és ma már nem volt elég az öninditómnak az áramerősség, igaz hogy -8 fok is volt
Mindenképp szeretnék újat vásárolni, viszont a kérdés az, hogy nem gyári BMW akku van benne, az autó egy e46 320D és neten azt láttam, hogy az eredeti akku 90 Ah-es viszont ami nekem most van benne 85 Ah (lehetséges, hogy ezért is gyengélkedik a hidegben ).
Szoval milyet ajánlotok márkától függetlenül 85 vagy 90 Ah, esetleg nagyobbat?
Köszi előre is!
« előző123következő »