bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2013-09-17 10:33 Klíma

Pocses írta:
haka írta: Tegnap megint észrevettem, hogy ha mindent automatára teszek a digit klímánál, akkor van olyan eset, amikor a lábra meleget fúj, miközben egyéb helyekre hideget. A hőfok állítás hidegen áll.
Én olyasmire gondoltam, hogy amikor kint hidegebb van, akkor a lábra melget fúj direkt. Van valami ilyesmi automatika? Ha igen mi, ha nem miért fújhat néha oda meleget?

Thx!


Nálam is ugyanígy van. Alul nem tudod állítani kézzel, hogy hideg legyen vagy meleg, mint a felső szellőzőkön. Ugye mondjuk kint 13-fok van, a beállítás meg mondjuk 21-fok, akkor hallani is mikor az ótómata átkapcsol alul fűtésre, mert "szerencsétlen" próbálja a kívánt hőfokot elérni az utastérben. Reggel vittem a nejem én is, át is tekertem a felső állítót melegre, így mindenhol fűtött.


Az egyik legjobb találmánya a BMW-nek. Warmefuss, kaltekopf.

bmw320d4 Elküldve: 2013-09-16 22:42 Műszerfal kijelzés

aeroengine89 írta:
bmw320d4 írta:
aeroengine89 írta: Éredklődnék hogy néha menet közben elhalványúl a középső kijelző ami mutatja a bc dolgokat de csak a középső kijelző az oráké nem? ötlet? az autó amúgy jó normálissan működik és megy is! esetleg generátor problémám lesz vagy ez normális?


Normális.


És ez mitől van?


Attól, hogy eltakarod a világítás kapcsolónál a kezeddel a fényszenzort, aztán megvakarod az orrod és újra eltakarod. És így tovább... Soha véget nem érő folyamat.

bmw320d4 Elküldve: 2013-09-16 21:05 Műszerfal kijelzés

aeroengine89 írta: Éredklődnék hogy néha menet közben elhalványúl a középső kijelző ami mutatja a bc dolgokat de csak a középső kijelző az oráké nem? ötlet? az autó amúgy jó normálissan működik és megy is! esetleg generátor problémám lesz vagy ez normális?


Normális.

bmw320d4 Elküldve: 2013-09-14 19:17 Műszerfal kijelzés

jokerface írta: Lejárt a fékfolyadék idöperiódusa. Azt kell resetelnetek.

videjó




Előtte cserélni kell.

bmw320d4 Elküldve: 2013-09-14 14:44 Társalgó

anubisz írta:
Cseréld be benzinesre. Amíg nem késő. Arra is kell költeni, de inkább a futómű viszi a pénzt.Nálad meg mindkettő, motor, futómű. Dáva vára lesz. Igy kezdődik, na még ezt megcsináltatom.Majd nézz vissza 1 év múlva, menyinél tartasz. 13 éves dizel E46 ot nem szabad megvenni, főleg itthon.


Hál' Istennek a benzinesbe soha nem kell lambdaszonda, gyertya, trafó, fojtószelep, karterszűrő, kartercsövek, szelepfedéltömítés, olajszűrőház tömítés, üzemanyagszivattyú, lendkerék, kennfeldtermosztát,vezérműtengely jeladó, főtengely jeladó.

Arról nem is beszélve, hogy hány olyan benzines szaladgál, amelyiknek meg vannak számlálva a percei a törött láncfeszítő miatt, vagy a gyakori valvetronic probléma, újabbaknál meg a nagynyomású szivattyú befecskendezőkkel és a NOX katalizátorral és a 100e Ft os NoX szenzorral együtt.

Ha meg ehhez vesszük, hogy gyakorlatilag nincs nyomatéka, viszont többet eszik, akkor nincs is min gondolkodni.

bmw320d4 Elküldve: 2013-09-07 21:54 Elsõ lámpák

szotakdavid írta:
Bero írta:
ganja71 írta: Sziasztok.
Remélem,jó témakörben írom a problémám. ha mégsem akkor elnézést.
A következő probléma megoldásában kérném,a segítségeteket: (E-46. ról van szó)
Gyújtás ráadásakor az első helyzetjelzőim kivillannak 5-ször. utána minden ok.
egészen addig,amíg fel nem kapcsolom a helyzetjelzőt,vagy a tompított fényt. Ezek
felkapcsoláskor pulzálva világítanak. Nem feltűnően, de azért zavaró módon.
Rámértem,a műszerrel,ami 12v-ot mutatott.Én a lámpakapcsoló-lámpamodul egység
cseréjén gondolkodom, de gondoltam előtte tanácsot kérek,hátha valaki már találkozott,
vagy hallott ilyen problémáról,és tud egy kis segítséget nyújtani.
Előre is köszönöm,a segítségeteket.
Üdv: Ganja71


Nem lehet,hogy a hidegindítási teszt miatt villog? Én úgy tudom! Ez természetes.


Hideg teszt,ha nem tetszik kapcsoltasd ki diaggal.


Dávid bácsi meg is oldja neked. -

bmw320d4 Elküldve: 2013-09-01 22:31 320d Motor

kecsurobi írta:
bmw320d4 írta:
kecsurobi írta:
bmw320d4 írta:
kecsurobi írta:


Nem kellene tovább építeni a piramist!


oksa
Hoszbordásszil készletbe tudja valaki mi tartozik bele?



Gyáriban nincs ilyen, úgyhogy az a kérdés, hogy hol nézed.


kovács autoalkatréssz KFT


Azt csak ők tudhatják...

bmw320d4 Elküldve: 2013-09-01 22:30 Motorolaj

ignasow írta: Sziasztok! Lerágott csont tudom de a véleményetek érdekelne, szerintetek
TITAN CFE MC 5W-40 vagy ENEOS Premium Hyper 5w-30 ? 2000 évj. 136Le E46 320D
Most Mobil 1 van benne 5W40, de kicsit hangos hidegen a motor és indítás után késik az olajnyomás is (kb. 1 mp) pedig a szint jó nem nagyon eszi az olajat. Olajcsere elött minden okés volt és nem volt ilyen hangos sem, előző gazdája Castrol 10W40 re emlékszik de remélem nem az volt benne. Üdv.


Az 5w40 semmiképp nem jó bele, az zsiguliba való.

Turbós BMW motorba 30-as olaj kell!- ha lehet akkor gyári.

bmw320d4 Elküldve: 2013-09-01 22:27 320d Motor

kecsurobi írta:
bmw320d4 írta:
kecsurobi írta:


Nem kellene tovább építeni a piramist!


oksa
Hoszbordásszil készletbe tudja valaki mi tartozik bele?



Gyáriban nincs ilyen, úgyhogy az a kérdés, hogy hol nézed.

bmw320d4 Elküldve: 2013-09-01 22:17 320d Motor

kecsurobi írta:


Nem kellene tovább építeni a piramist!

bmw320d4 Elküldve: 2013-09-01 20:02 320d Motor

lalada írta:
Milo írta: Sziasztok
Megint lenne egy kis gondom.Eddig olyant csinalt az autó hogy alapjáraton rázta az autót, kettőstömegüt meg kuplungot cseréltem,és a jelenség megmaradt.
Főtengely szíjtárcsa tud ilyen jelenséget produkalni?mar motortarto bakokat is csereltem.
Köszönöm


anno az E46-nál nekem a szíjtárcsa csere megoldotta, gyári lett belerakva. de előtte próbálkoztam utángyártottal is az ugyanúgy rázta az egész kócerájt..



Há' Kortekó kell bele, azt szereti.

bmw320d4 Elküldve: 2013-09-01 19:46 Műszerfal kijelzés

jakuzaa írta: Hello.
Nekem az fogyasztás mérőm szórakozik ( E-46)alapjáraton egyszer 0-áll,aztán feugrik
10-15 l. ig,aztán vissza 0-ra. Menet közben,úgy tűnik,mér rendesen. Ha találkozott
valaki hasonló problémával,pls. ossza meg velem a tapasztalatait.
Előre is köszönöm.
Üdv: Jakuzaa


Kódoltasd újra a műszerfalat és jó lesz.

bmw320d4 Elküldve: 2013-09-01 19:29 Gyári Xenon Lámpa

Tano írta:
tomy1228 írta: Nem nagyon értem mit akar azért szeretném bővebben elolvasni a TIS-t,illetve azt sem találtam meg hogy mitől kapja a jelet hogy merre forduljon.


Úgy tűnik logikusnak számomra, hogy a kormányszög jeladótól kapjon jelet.


Ez a 40 millós kérdés a BMW tulajdonosokál

Amikor még márkaszervizben munkálkodtam, minden héten megkérdezte ezt tőlem valaki, én meg minden egyes alkalommal ráírtam a munkalapra, hogy azért nem fordul balra a lámpa álló helyzetben, mert elvakítaná a szembejövő forgalmat.

Amúgy meg tök logikus.

bmw320d4 Elküldve: 2013-08-25 20:11 Féktárcsa és fékbetét

jlaci74 írta:

Azt azért ne feledjük, hogy a kereskedelmi forgalomban ( bárdi, unix , ... ) megvásárolható Jurid ( vagy pl. Textar ) az nem ugyanaz mint a gyári dobozos, gyárilag beszerelt, azonos gyártmányú termék ...



Ez így van!

bmw320d4 Elküldve: 2013-08-25 18:45 Mi lehet a baj?

puca írta:
bmw320d4 írta:
puca írta:
bmw320d4 írta:
puca írta:
Többször kiolvastuk a vasat,néztünk turbónyomást,kimértük a vezetékeket és semmire nem jutottunk.Elvileg nem hülye gyerekek.Megállt a tudomány.



Olyan nincs, hogy megállt a tudomány. Vagy az van, hogy nem szántatok rá elég időt (pénzt?) vagy pedig nem BMW-s emberhez vitted.


tudsz valakit?


Bözse Szarvason?


Nem elérhetetlen távolság.Tudsz adni telefonszámot?


20/9466942

Mondd neki, hogy Miki adta a számot Nyíregyről.