Zolee írta:
Rolvik írta:
Sziasztok!
A régi álmomat szeretném megvalósitan egy bmw vásárlással. Lehetőségem van egy 2006.i 118d-t nagyon kedvező áron megvásárolni. Garantált 150.000 km van az autóban. Egy barátomtól venném meg, aki 0 km-en kapta, mivel céges. Egyedüli hiba ami a kocsin keletkezett az a differenciálmű csere. (400.000,- HUF márkaszervzben, gondolom céges autóknál keményen fog a tinta)
Kérdéseim az alábbiak lennének:
- sokan le akarnak beszélni, mert drága a szervizelés, folyamatosan legyen 500.000,- HUF a zsebben. jelenleg toyotam van és szerencsére a költségem az évente 1x-i 40eHUF szerviz+tankolás
- lopás félelmem van ment nincs garázsom, még mindig viszik a bmw-ket
Válaszotokat előre is köszönöm
Szia,
Ha régi álmod egy BMW, akkor ne hagyd ki! Én is ilyen előélettel jutottam hozzá és nem bántam meg.
Az 500e ft-os duma hülyeség - felejtsd el
A szervizköltség sok mindentől függ: hova hordod, van-e amit magad is bevállalsz (olajcsere, szűrőcsere, stb.).
A legtöbben itt magunk szereljük az autót, tehát nincs szervízdíj, az alkatrész ár meg hasonló mint a többi márka esetében. Ezt olvasd át, E46-ról szól, de E87 estén is hasznos lehet.
1-es, 3-as BMW-t kevésbé lopják (inkább a 10m felettieket X5-X6, M6). Persze vmilyen védelmet kell beszerelned és/vagy casco.
Nem hülyeség az 500 Ft-os tartalék a zsebben, ha figyelembe vesszük azt, is, hogy a részecskeszűrőt 200.000 km-nél cserélni kell (az autóban 150.000 van!), persze szét is lehet verni a DPF-t
És akkor még nem is beszéltem az olyan hibákról, amik pont ennél a futásteljesítménynél jönnek elő. (ékszíjtárcsa, szívósor olajfolyás, stb) Szerintem mindenképpen érdemes átvizsgáltatni az autót egy olyan helyen, ahol ÉRTENEK a BMW-khez! (pl márkaszerviz)
Ezeknél a kocsiknál nem nehéz "összeírni" átvizsgáláskor 2-3-4-500 e Ft-ot.