bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2012-02-21 12:05 Most vettem BMW-t

jokerface írta: Sziasztok.
Nos nekem is meglett a hön áhitott Bajor verdám. Fotókat találtok a profilom alatt.
A belsejéröl is teszek fel nemsokára.
A kocsi,hát mit mondjak. Mosolyt csal az arcomra amikor csak beleülök és vezetem
Ha rátaposok a gázra,akkor ugrik,mint nyúl a bokorból De ezt nem lehet leirni,érezni kell és kész


Használd egészséggel!

Azt "elmondanám", hogy a futóművével szinte semmi problémád nem lesz, nyugodtan elfelejtheted a "lengőkar" és "szilent" szavakat.

bmw320d4 Elküldve: 2012-02-21 12:02 Kuplung_

funez írta:
bmw320d4 írta:
funez írta: Sziasztok

E91-be cseréltem kuplungot (SACHS) és lendkereket (LUK).
A problémám az hogy a kuplung szinte ugyan olyan nehéz mint régebben volt ráadásul a pedál is rezeg a lábam alatt ami kicsit bosszantó. Kérdésem hogy a lendkerék vagy a kuplung okozza e a pedál rezgését és hogy miért ilyen nehéz benyomni a kuplungot ???? Mindkettő Új!! Ha valaki járt már igy van van vmi tippe nagyon megköszönném.


Ugye, az utánállító előfeszítőjét nem vettétek ki beszerelés előtt?


Nem tudom nem én szedtem szét. Miért ennek köze lehet a problémához ??


Ha előfeszítő nélkül lett beszerelve, akkor attól kemény a kuplung.

bmw320d4 Elküldve: 2012-02-21 11:16 Társalgó

YELLOW írta: próbálja ki mindenki!!! idézőjel nem kell!



Ugyanezt írja német-magyar fordításra is, és visszafelé is ezt fordítja. Hajrá magyarok = barmok

bmw320d4 Elküldve: 2012-02-21 00:39 Porlasztó

ZTT írta:
bmw320d4 írta:
ZTT írta: Sziasztok!kérdésem lenne,hogy honnan lehetne jóárasítva nyomásszabályzó szelepet rendelni(0281002480) a válaszokat előre is köszönöm.


Úgy, hogy elviszed egy ultrahangos tisztításra, aztán (ha 30d, M57, M57n) kicseréled a nyomásszenzor csatlakozóját a módosítottra.


Inkább szeretnék egy újat venni bele!!


Te tudod...

bmw320d4 Elküldve: 2012-02-21 00:37 Kuplung_

funez írta: Sziasztok

E91-be cseréltem kuplungot (SACHS) és lendkereket (LUK).
A problémám az hogy a kuplung szinte ugyan olyan nehéz mint régebben volt ráadásul a pedál is rezeg a lábam alatt ami kicsit bosszantó. Kérdésem hogy a lendkerék vagy a kuplung okozza e a pedál rezgését és hogy miért ilyen nehéz benyomni a kuplungot ???? Mindkettő Új!! Ha valaki járt már igy van van vmi tippe nagyon megköszönném.


Ugye, az utánállító előfeszítőjét nem vettétek ki beszerelés előtt?

bmw320d4 Elküldve: 2012-02-20 15:20 Társalgó

Na, csökkent az államadósság is..

http://vimeo.com/37087682

bmw320d4 Elküldve: 2012-02-19 20:08 Rendszámtábla világítás BMW embléma

hil írta: Opssssz, lementek az árak nem kicsit:
http://auto-motor.vatera.hu/al...77582.html

http://auto-motor.vatera.hu/al...11169.html

http://auto-motor.vatera.hu/al...77585.html


Csak, hogy lássátok, nem én találtam ki


Hil! Én tényleg nem neked írtam, olvass vissza és meglátod, hogy "bömös535" hsz-ára reagáltam! Ha jól tudom, Te pont villanyos téren dolgozol, úgyhogy nem is lenne okom feltételezni, hogy ekkorát tévednél!

Vita helyett inkább nézd meg a magyar BMW reklámot!


YouTube videó

bmw320d4 Elküldve: 2012-02-19 19:34 Az E46 Üzembentartási költsége.

valter320d írta:
hil írta:
valter320d írta:
valter320d írta:

Kiváló minőségű szűrők lehetnek, ha 6 rongy a 2 db.


Ha a 11000 szűröt veszem az sem tud többet mint az után gyártott max minden olajcserénél veszek egyet de akkor is csak olajcserénként 3300 az nem tétel!


Nincs az sehol megirva hogy kötelező gyári alkatrészeket venni!!!


Szia! Félek tőle, hogy nincs igazad: szűrőből főleg a motorolaj szűrőből csak gyárit, vagy nagyon jó minőségűt vennék. Pollenszűrő valóban nem számít......
De a Te dolgod.



Meg nem mondom neked milyen márkáju az olajszüröm de az azthiszem vagy mann volt vagy nemtom majd megnézem a neveket és közzéteszem!Már mentem vele 10000 nincs gáz 1 biztos az ukrán gázolajat nem éri meg tankolni nincs kalóriája már ugye értitek!1 próbát megért a shelles sem az igazi eddig a legjobbat omvnél kaptam kerepesen!Olaj téémárol ennyit!Kérdésem lenne lehet kapni olajsapkához tömitést vagy nekem kell megoldani házilag?Nyomja kicsit az olajat nem vészes de körülötte kicsit olajos!!Olyat csináltam a sapka szoritófülein hajtottam most ugy néz ki jó de meddig lehet kéne alá egy új tömités!


Az olcsó olajszűrővel az a baj, hogy szétporlik és eltömíti az olajfuratokat. Amikor észreveszed, már késő lesz!
Olajsapkába nem lehet tömítést kapni (legalábbis gyárit), csak koplett sapkát lehet rendelni.



bmw320d4 Elküldve: 2012-02-19 18:32 Társalgó

zoliika írta: megtudná nekem mondani valaki,hogy Német.o-ban most autópályán mennyivel lehet menni?Utoljára 250km/h volt ,most meg a neten olvasom,hogy 130km/h most mi a valóság?


Ha nem tiltja tábla, akkor annyival mész, amennyivel akarsz. Az ajánlott sebesség 130km/h, ha ezt túlléped nem büntetnek, viszont a biztosító nem fizet ha balesetet szenvedsz.

bmw320d4 Elküldve: 2012-02-19 18:12 Rendszámtábla világítás BMW embléma

jons írta:
bmw320d4 írta:
Én szervókormányos és ülésfűtéses szofitát vettem, mert szerintem az is nagyon fontos paraméter izzóvásárlásnál. Kb annyi köze van a kenbusznak a rendszámvilágításhoz, mint a tanksapkának a túróstésztához.


most ezt miért kellett? Konkrétan mire volt jó?

a canbus-t egyébként hil is írta, ha már itt tartunk... de nem ezen kellene fenn akadni szerintem. Ők ezt arra értik, hogy bár benn a led, a BC mégsem szól érte.



Hát persze, hogy nem szól érte a BC, mert kenbuszos

Hil-t nem bántottam!

bmw320d4 Elküldve: 2012-02-19 17:52 Rendszámtábla világítás BMW embléma

hil írta:
bmw320d4 írta:
hil írta:
bmw320d4 írta:
bomos535 írta: Haho minek komplikálni ha lehet kapni canbus-os sofitát?!


És a kenbuszos szofita 2 kivezetése közül hová kell kötni a tápot a testet és a kenbusz 2 vezetékét?

Szia Miki! Mit tudom én, csak hirdetésben láttam és pont a Te kérdésed miatt nem hittem benne és nem is azt vettem, mert szemfényvesztést, átverést érzek benne



Én szervókormányos és ülésfűtéses szofitát vettem, mert szerintem az is nagyon fontos paraméter izzóvásárlásnál. Kb annyi köze van a kenbusznak a rendszámvilágításhoz, mint a tanksapkának a túróstésztához.

Szia! Most cikizel? Azért szerettem volna oda Ledet, mert az nem melegedik, nem olvad meg tőle a plexi ablaka, mint ahogyan az a mostaninál van. Vettem új plexit rá de az izzóval nem akartam feltenni, így maradt a régi+sofita verzió. A befolyó lé miatt az érintkezők elrohadtak, az izzó hozzáért a plexihez és az meg is olvadt(előző tulaj).Ma szétszedtem, gyártottam bele új, réz izzó tartókat.





Dehogy "cikizlek", én a kenbuszos embernek írtam!

bmw320d4 Elküldve: 2012-02-19 17:19 Rendszámtábla világítás BMW embléma

hil írta:
bmw320d4 írta:
bomos535 írta: Haho minek komplikálni ha lehet kapni canbus-os sofitát?!


És a kenbuszos szofita 2 kivezetése közül hová kell kötni a tápot a testet és a kenbusz 2 vezetékét?

Szia Miki! Mit tudom én, csak hirdetésben láttam és pont a Te kérdésed miatt nem hittem benne és nem is azt vettem, mert szemfényvesztést, átverést érzek benne



Én szervókormányos és ülésfűtéses szofitát vettem, mert szerintem az is nagyon fontos paraméter izzóvásárlásnál. Kb annyi köze van a kenbusznak a rendszámvilágításhoz, mint a tanksapkának a túróstésztához.

bmw320d4 Elküldve: 2012-02-19 17:14 Rendszámtábla világítás BMW embléma

bomos535 írta: Haho minek komplikálni ha lehet kapni canbus-os sofitát?!


És a kenbuszos szofita 2 kivezetése közül hová kell kötni a tápot a testet és a kenbusz 2 vezetékét?

bmw320d4 Elküldve: 2012-02-19 00:22 Társalgó

Coyote írta: Természetesen tisztában vagyok a korlátaival, nem bozóttüzet meg benzinkutat szeretnék vele oltani. De ha egyszer egy kezdődő tüzet megfogok vele a motortérben, vagy legalább időt nyerek értékmentésre, már megérte.
Plusz sokat járok a lengyelekhez, ahol ez kötelező felszerelés. Talán a horvátoknál is.


Ezt akkor lehet értékelni igazán, ha elkezd füstölni a generátor és nincs egy normális ember aki segítsen, csak a rohadékok bámulnak menet közben az autójukból...

Szerintem JÓ ötlet volt beszerelni!

bmw320d4 Elküldve: 2012-02-18 23:56 Társalgó

b_imi írta:
bmw320d4 írta:
b_imi írta: Az a baj, hogy ez a fajta (porral oltó) tűzoltó eszköz nem igazán szereti a fekve tárolást.


Ezt még soha nem hallottam, de nem azt mondom, hogy nem igaz.
Mondom ezt úgy, hogy van tűzvédelmi felülvizsgáló szakvizsgám, igaz, az nem azt jelenti, hogy tűzoltó vagyok...
Voltam néhány tűzoltási gyakorlaton, de soha senki nem említette ezt...


Talán Robinson tud erről többet.


A fekve tárolás következtében a folyamatos rázkódástól a por a tartály oldalán összetömörödik és a belenyomott hajtógázas kivitel miatt még a fellazítás (pl. a belső tartályos kivitelnél igen) sem igazán jön létre. Ráadásul az 1kg-os töltettel igazán profinak kell lenni az oltáskor, mert nem sokra elég, arról nem is beszélve, milyen másodlagos károkat okoz.





Ha állítva tárolod, akkor nem tömörödik össze a por a tartály alján? Tudom, hogy kisebb a felület, viszont annyival nagyobb a nyomás is.

Akkora töltettel tényleg nem lehet komoly autótüzeket eloltani, max egy kezdődőt.