bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-24 13:07 Motorolaj

zoliika írta:
seta írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
seta írta:

Igen, prolong volt a neve, így már beugrott. Megnéztem a metabond honlapját és ezt találtam. Pont ilyesmire gondoltam. Köszi a segítséget!


majd nézd meg az árát is! én az ára miatt nem is ajánlottam, mert én tutti nem költenék egy 30 éves masinára, mert úgyis elkopik, aminek el kell.



10e huf a fél liter:100000km alatt ill.nem kopott motorba ,váltóba,difibe 5%-a az olajmennyiségnek,ha gázos már a motor akkor 10% a betöltendő mennyiségnek!


A fél liter nekem pont 2 olajcserére elég.


Próbáld ki én egyszer leírtam a tapasztalatom(quad,fűnyíró,mazda 2200 diesel pick-up stb) a prolongal mindenki lefikázott és kiröhögött.


http://belsoseg.blog.hu/2008/0..._prolongot

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-23 23:56 Motorolaj

tschikosch írta:
gyorilaszlo írta:
seta írta: Amugy a váltó a 2ütemű motorokban is olajban úszkál, csak a főtengely meg a henger kapja az olajat a benzinből. De elkanyarodtunk az eredeti kérdéstől. tud vki vmi jo motorolaj adalékot, vagy érdemes egyátalán kiprobálni ezt?


Hali! Én nem használok motorolaj adalékot,úgy gondolom jó minőségű olaj mellé nem kell! De ha kell ajánlani valamit,akkor én mindenféleképp a Metabond termékeket ajánlanám... Az üzemanyag adalékukat használom,nagyon rendben van a cucc!

http://www.metabond.hu/metabondnet2/



Szerintem egyébként a Prolong adalékra gondolt a kolléga.Annál volt úgy ha jól emlékszem,hogy levették a szelepdeklit,homokot szórtak bele,leengedték az olajat,elvágták a hűtőcsövet,stb.


Biztos jó a Metabond, de még mindig nem tudom, hogy hol gyártják...

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-23 23:38 Vicces :)

Tévézéshez

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-23 23:29 Multikormány beszerelése utólag...

YELLOW írta:
akko magamnak kell utána járni sosem fog működni
amúgy Te meg tudod csinálni, van kábel, meg minden? priviben valami ajánlatot dobhatnál


Sajnos még el kell végeznem egy sulit hozzá, de kábelem van polcon.

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-23 23:26 Multikormány beszerelése utólag...

YELLOW írta:
nah így érthető. és honnan lehet tudni, hogy van-e az enyémbe ha leveszem a kormányt? gondolom nem 1, hanem 2 csatlakozó van akkor az átvezetőben.


Onnan lehet tudni, hogy a tiedben biztos nincs.

Egy 8 pólusú csatiba megy bele utólag a + 4 szál.

Ha lehet, NE kérdezz többet erről a 4 szál madzagról, úgyse fogod bekötni...

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-23 23:20 Multikormány beszerelése utólag...

YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta: végre lesz M-es kormányom, de kicsit képzavarban vagyok.
van valakinek képe arról, hogy melyik az a kábel, ami utólag kell ahhoz, hogy multis legyen a kormány? amit ilyen 6-7ezer körül szoktak árulni? pontosan mettől meddig tart ez a kábel.
nekem sima alap kormányom van multi nélkül, és a mester írta, hogy minden kábel meglesz az átvezetőig. de nekem úgy rémlik, hogy a nevezetes kábel az az átvezető után van befelé a műszerfalba.

valaki felhomályosítana?

köszi!


5355 Ft a kábel.

Hogy pontosan mettől meddig tart, az ne érdekeljen, úgyse mernéd bekötni


de engem érdekel, mert a Mestertől direkt kérdeztem, hogy minden van-e a kormányhoz, amivel be tudom üzemelni. azt mondta átvezetőig minden lesz. de én úgy tudom ez a kábel utána van. de akkor csak nem tudom beüzemelni... reméltem mellé dobja azt a madzagot is, hisz... na mind1
attól érdekelne valami képecske róla, meg hogy mi az, hun van.



4 szál madzagról van szó, amit nem fog külön kifűzni a kötegből...
Képecske nincs
Az átvezetőből megy a lámpamodulhoz és a motorvezérlőhöz.

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-23 23:18 Vicces :)

Robinson írta:
http://filmtrailer.hu/film/the...-szazlabu/


Hihetetlen, hogy hol tart az orvostudomány

Itt egy sokkal durvább horror






bmw320d4 Elküldve: 2011-07-23 23:09 Vicces :)





bmw320d4 Elküldve: 2011-07-23 23:06 Multikormány beszerelése utólag...

YELLOW írta: végre lesz M-es kormányom, de kicsit képzavarban vagyok.
van valakinek képe arról, hogy melyik az a kábel, ami utólag kell ahhoz, hogy multis legyen a kormány? amit ilyen 6-7ezer körül szoktak árulni? pontosan mettől meddig tart ez a kábel.
nekem sima alap kormányom van multi nélkül, és a mester írta, hogy minden kábel meglesz az átvezetőig. de nekem úgy rémlik, hogy a nevezetes kábel az az átvezető után van befelé a műszerfalba.

valaki felhomályosítana?

köszi!


5355 Ft a kábel.

Hogy pontosan mettől meddig tart, az ne érdekeljen, úgyse mernéd bekötni

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-23 21:49 Kulcs hiány!

ksziszi írta: Sziasztok! Elképzelhető,hogy az olyan nepperek (kereskedők) mint a "cartom" külön eladják a BMW kulcsokat? Gondolom egy másik ház-toll nem túl drága,de az immó újra programozható és ez a drága része a kulcsnak amiért külön eladják. Természetesen a kulcsok hiányát csak a foglaló megfizetése után árulják el! Persze 45000Ft alatt nem találok sem gyári,sem utángyártott kulcsot! Nem értem, hogyan tudott "elvesztődni" 3db. kulcs és csak 1db. maradt.


Ezt nézted már?

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-20 15:45 Társalgó

kempelen írta:

Saját véleményem a végén pedig, hogy nekem a facelift mindig jobban tetszett, még amikor nem is volt még meg az enyém...



Ezért van nekem is facelift hátsó lámpám (Testhibával, de már javítva)


bmw320d4 Elküldve: 2011-07-20 15:43 Társalgó

kempelen írta:
Coyote írta: 6-sebességes manuálváltó az 5-sebességes helyett (ez mondjuk fontos szerintem)


2002-ig még megvolt az 5 sebességes váltó a 150 lovas dízelben és már facelift volt...

Aki eddig használt facelift 150 lóerős motorral 5 és 6 sebességest is az eddig mindig az 5-ösre esküdött, mert kevesebbet kell váltani a hosszabb áttételek miatt.

Aki persze csak a 6 sebességest ismeri, elhiszem hogy imádja...




És ha már évjárat, akkor az adagolós 20d motort még 2003-ig szerelték E46-ba 18d néven, tehát az se szűnt meg a facelifttel.

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-20 15:27 Társalgó

YELLOW írta:
a lényeg, hogy van különbség
mindegy én ezt olvastam, persze tévedhet a cikk írója is...



Van különbség a kasztnielemekben és a lámpákban.

Ugyanúgy elromlik a grundmodul a 2004-esben is, szar az ülésfoglaltság érzékelő, eltörnek a hátsó rugók, eltörik a kipuf rezgőtag, tönkremegy a motortartó, a klíma süni, a klíma venti, a kiegészítő fűtés, az ablakemelő szerkezet, ugyanúgy lóg a kormánymű, és az első lengőkarok se bírnak többet, a hátsó lámpa testhibája se szűnt meg.

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-20 15:15 Társalgó

YELLOW írta:
azért a facelift futóműve feszesebbre hangolt, erősebb. az ülések tömete tartósabb, keményebb. elektromos gázpedál minden motorhoz. ugye amiket felsoroltak korábban, lámpák, indexek, vesék, mocitető, első sárvédők, lökösök. és még számtalan apró dolog, ami pl ugyanúgy néz ki de az anyag minősége változott.



Jól el vagy tájolva....

Nézd meg az ETK-t ,pl ami facelift előtt standard csillapító, az facelift után SPORT

A hátsó rugók is feleannyi vastagságúak





bmw320d4 Elküldve: 2011-07-20 15:05 Társalgó

kleroo írta: Üdv!
Milyen változások javítások történtek az e46nál facelift során?
Én mostanáig megrögzött facelift előtt fanatista voltam. Sokkal harmónikusabb aranyosabb,szebb úgy az autó számomra.De van a faceliftnek is előnye:
Akár 2004es kocsit is vehetek,ami már nem is olyan vén,illetve a 330Dben is már erősebb motor van a legkésőbbi modellekben. Vn még más fontos javítás,modernizálás a faceliftben?
Vagy csak elrontották a kocsi orrát.


A DSC III és a motor kivételével ugyanaz műszakilag.