bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-08 13:36 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
janco írta: Szevasztok!

Nemtudjátok mi a különbség az L line és a K line Protokoll között?
Meg, hogy honnan tudom az enyém milyen?


más-más dolgot tudsz vele programozni, vagy épp kiolvasni. az L szálon és a K szálon is bizonyos dolgok tudnak csak menni. a BMW mindkettőt használja. az olcsóbb csatlakozók, pl a KKL VAG-os ott össze kell forrasztani a csatiban a K és az L vezetéket, vagy tűt. mert vagy az egyiken kommunikál vagy a másikon. ha specifikus kábelt veszel, akkor nem kell foglalkoznod semmivel.

szerk.: ez csak dióhéjban, körülbelül...sacc/kb

szerk2.: jajj megvilágosodtam a toaletten, rosszul mondtam. BMW csak az L vezetéket használja. de ha olcsóbb kábeled van, akkor össze kell forrasztani a csatiban.





Elég nagy tévedésben vagy..

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-05 12:55 Társalgó

Coyote írta: Azt hittem autópályán 150-nel még lehet szántani - erre ma kaptam egy csekket, 147 km/h miatt kell fizetnem egy tizest. A poén az benne, hogy postán küldték, fotó nélkül, és HELYSZíNI BíRSÁGNAK hívják

Rohadékok, a végén még odáig süllyedünk, hogy be kell tartani a sebességhatárokat



Akkor meg vedd elő a régi bevált szöveget..


bmw320d4 Elküldve: 2011-07-05 00:46 Multikormány beszerelése utólag...

Robinson írta:
YELLOW írta:
Robinson írta:
Robesz írta: Ugyanaz a kérdésem, mint Beronak, csak én a tempomatot is szeretném beköttetni. Az autó egy 2002 316i 1.8 116LE.


A te kérdésed a tmpomat utólag témába való igazából (jól szét lett cincálva ez a kérdéskör )

Neked attól függ, hogy elektromos-e a gázpedálod. Én nem tudom, csak írom


elektronyos


én úgy tudom, hogy azért ez nem ennyire egyértelmű, mert 316i-nél van ilyen is olyan is (lásd Bero)


N42, M54, M47, M57, M47N, M57N, N46 motoroknál építhető be külön modul nélkül.


bmw320d4 Elküldve: 2011-07-05 00:34 Nem indul el

banyaszi írta: Sziasztok! Segitsen valaki! Bmw 320D-m van 2001-es 136lovas! Autópályán mentem ma! 130-nál tempomattal 1x csak elkezdett gyorsulni az autó magától! Gondoltam a tempomat szarakodik! Kikapcsoltam a tempomatot és vissza álltam simán gázzal 130-ra! Pár 100m után megint elkezdett gyorsulni magától az autó! Belenézek a tükörbe iszonyat nagy szürkés fehéres füst az autó mögött és abba a pillanatba le is állt a motor! Azóta nem indul el! Öninditózásnál úgy teker mintha 1 henger fogná és semmi több! Olaj viz ugyan úgy áll benne sehol egy olaj folyás semmi! Valaki valami tipp? Jah és rátették gépre és semmiféle eltárolt hiba nincs! Köszönöm





!Elszállhatott az egyik porlasztó! Ki kellene szedni mind a négyet! Szerintem annyi baja lesz csak!

!
!





bmw320d4 Elküldve: 2011-07-04 00:44 Hidegindításkor "himbál" a motor

anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta:

Van egy ilyenem http://www.auteltech.com/ms300.htm
és egy ilyenem http://gbr.garmin.com/ecoroute...works.html
ez 4300 kódot ismer. Mind a kettő csak ezt olvasta ki.


De jó Neked!


Sokat érek velemégis szívok látod. Feldughatom, ha nem ír be semmit



A szervizben égéskimaradást diagnosztizáltak, nem?

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-04 00:38 Hidegindításkor "himbál" a motor

anubisz írta:

Van egy ilyenem http://www.auteltech.com/ms300.htm
és egy ilyenem http://gbr.garmin.com/ecoroute...works.html
ez 4300 kódot ismer. Mind a kettő csak ezt olvasta ki.


De jó Neked!

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-04 00:34 Hidegindításkor "himbál" a motor

anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta:
semmit nem ír be,P0598 Thermostat Heater Control Circuit Low de ezt minden indításkor, más hibát nem tárol el most, ezt kitörlöm,következő indításkor újra benne van.



Bár a hibához semmi köze, de azt a termosztátot is cserélni kellene.

Gondolom,pedig 130- nál pályán 95 fokos a vizem,az jó nem? Low azt jelenti hogy korán nyit ki?
Télen vagy 20 km után ért középre a hőfok mutatóm, sokára melegszik fel,főleg -15 fokba





Circuit Low azt jelenti, hogy szar a termosztát


bmw320d4 Elküldve: 2011-07-04 00:26 Hidegindításkor "himbál" a motor

anubisz írta:
semmit nem ír be,P0598 Thermostat Heater Control Circuit Low de ezt minden indításkor, más hibát nem tárol el most, ezt kitörlöm,következő indításkor újra benne van.



Bár a hibához semmi köze, de azt a termosztátot is cserélni kellene.

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-04 00:20 Multikormány beszerelése utólag...

Bero írta: Úgy néz ki,hogy kedden megjön a 3 küllős multikormányom. Most nekem 4 küllős gomb nélküli van. Nekem ugyebár bowdenes gázpedálom van,tehát tempomat nem lesz. Viszont szeretném,hogy világítsanak a gombok és tudjam irányítani a rádióm. Nekem ezek a funkciók kellenek. Ehhez is kell vennem új kábelköteget? Nekem 2000.03 évjáratú,facelift előtti gépem van,ebbe szerintetek már a dupla indítós légzsák van? Mit kell cserélnem/vennem,hogy ezek a funkciók működjenek? Átvezető gyűrűt is cserélnem kell vagy jó a mostani? Köszönöm előre is a sok kérdésemre a válaszokat! Bero


Igen, venned kell kábelköteget (6500Ft),átvezető marad (mindegyik tudja a 2 indítót), a légzsákod meg nem tudom milyen (elméletileg 2000.06.22-től van gyártásban a kétindítós), de ha 2 indítóst veszel, az biztos jó lesz bele.


bmw320d4 Elküldve: 2011-07-04 00:10 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
mert balf@sz vagyok. még ugyanúgy be van csomagolva. jó hogy megvettem... most is egy gyenge 18 órát aludtam kb. vagy bringázgatok, vagy dolgozok... alahogy nincs időm. majd eccer lehet megkereslek, aztán megmutatod úgyis úgy jobban tanulok... ha látom is



Wáháá, félsz beledugni, mi?

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-04 00:08 Hidegindításkor "himbál" a motor

anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta:
Győr. A1 -be szereltetem mindig.Az meg BMW kereskedés,és szakszerviz.


Sajnos Győr környékén nem ismerek egy szakit sem...
Legközelebb Szfvár, ha el tudsz menni.



El is mennék én,csak ugye hidegen kellene ezt megnézni,tehát egy éjszakára ott kellene hagynom a kocsit,hogy hidegen mit mutat,de ugye az utcán nem fogok aludni


Azért van a hibatároló és a tapasztalt szaki, hogy ne kelljen az utcán aludnod

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-03 23:58 Hidegindításkor "himbál" a motor

anubisz írta:
Győr. A1 -be szereltetem mindig.Az meg BMW kereskedés,és szakszerviz.


Sajnos Győr környékén nem ismerek egy szakit sem...
Legközelebb Szfvár, ha el tudsz menni.

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-03 23:48 Hidegindításkor "himbál" a motor

anubisz írta:
Hát a BMW szervizbe raktak bele,még egy másfél éve,márkát nem tudom,de azt amelyik sokat bír,több 10 ezret vagy menyit. Néztük azt is a szerelő,tökéletes állapotba vannak,és szépek,szép tiszták.Én is láttam, előttem vette ki.


Akkor nem tudom Hol laksz?

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-03 23:43 Hidegindításkor "himbál" a motor

anubisz írta:
Ilyen egyszerű megmérni,de nem voltak képesek kimérni a BMW szervizbe. Röhej. Mondjuk, hogy hidegen indításkor, egyből fel áll a benzinnyomás,vagy nem.

Azért kösz,hogy ennyit szenvedtél velem,kicsit értetlen voltam.


Most néztem meg, hogy mi a probléma a kocsiddal.
Gyertyákat cseréltél már? - ha igen, milyet raktatok bele?

bmw320d4 Elküldve: 2011-07-03 23:37 Hidegindításkor "himbál" a motor

anubisz írta:

Bocs,tényleg hülye vagyok,nem néztem alul. Csak azt a TD feliratot. Ott van alul 330 I


Nem vagy hülye, csak elnézted

Érthető, hogy mit hova? Fog menni a mérés?