bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2011-02-26 14:30 Csak egy Vélemény.Hibakeresés,megoldás.

e46kombi írta:
Köszönöm a választ!
Nem tudom hogy arra a + sarura gondolsz ami az aksinál van?
Mert amúgy az autóba működik minden csak nem hagy indítani.


Igen, az akkusarunál van.

bmw320d4 Elküldve: 2011-02-26 13:29 Csak egy Vélemény.Hibakeresés,megoldás.

e46kombi írta: Sziasztok.

Élére állítottam a verdám sajnos.

A műszerfalon világit az airbegs visszajelzője. Letiltott az elektronika.

Egy ismerős azt mondta van hozzá valahol egy gomb amit meg kel nyomni és utána enged indítani.



Tud nekem ebbe valaki segíteni, hogy van-e ilyen, ha van merre keressem?


Az ismerősöd az inercia kapcsolóra gondolt, de BMW-ben nincs ilyen. A te autódban a + kábelsaru robbant le, azt kell cserélni.



bmw320d4 Elküldve: 2011-02-26 01:00 Szívócsonk-pillangószelep

kempelen írta:
Fasza!

Ha esztergályos csinálja feltétlen csinálja meg az "O" gyűrűk helyét is és csak azzal tedd vissza. Használhatod akár a mostanit is ha nincs szétszakadva.


Remélem nem azért van benne tapasztalatod, mert a tiedben is úgy van.....

bmw320d4 Elküldve: 2011-02-17 12:47 Olajzabálás

Macsek írta:
Szia!
Én 10w-40 használok 10.000 kuka!És nekem max a 10.000 alatt a nivó tetejétöl eszi le az aljáig!És a szerelőm szerint a turbonak is jobb mert jobban támasztja a tengelyét a vastagabb olaj!Castrol vagy nem Castrol én nem hiszek a csoda olajokba amik elmennek 30.000km-t!Vagyis el lehet velük menni csak ez jelentkezni fog és az lesz a drága nem amit az olajon lehet spórolni!Legalább is én így teszem!Ha tudtam segíteni örülök!

Üdv:Macsek


30-as olaj kell a 20d-be gyárilag. A 40-es olaj tényleg jobban "támasztja" a turbó tengelyét, de egyúttal nehezebben is pörög fel, ez érezhető a menetteljesítményen is.
Az én autómban közel 500.000 km van, és mindig 5W30-as olaj volt benne, 22.000-enként cserélve. Még nem volt megbontva a motor...
Nem csodaolaj, egyszerűen a mennyisége (6-9l) és a minősége megengedi ezt a futásteljesítményt.

bmw320d4 Elküldve: 2011-02-15 15:03 meg akar halni a bmw :|

Odin írta: Amúgy a kettős tömegű lendkerék adhat ki ilyen traktor hangot???Mert utánaolvastam és azt írták, hogy az utastérbe áramló zajszintet hivatott szolgálni, most akkor mivan????


Igen, adhat traktorhangot, de nem a zajcsillapítás a feladata.

bmw320d4 Elküldve: 2011-02-15 15:00 meg akar halni a bmw :|

Odin írta: Most megint van új fejlemény már állítólag vagy előreláthatólag valami kettős tömegű lendkerék a bűnös, ami kb200.000 ha nem kell a főtengelyt csiszolni meg stb.. ha kell akkor 500 azt hittem az agyam eldobom......pont most hihetetlen.



Valahogy nem látom az összefüggést a lendkerékhiba és a főtengely köszörülés között...

Szerintem vagy-vagy, már ha tényleg ez a hiba.

bmw320d4 Elküldve: 2011-02-14 23:28 Olajzabálás

davech írta: Van-e köze az olajzabáláshoz ha az izzítógyertyák "hibásak"? Mármint hibát ír a hibakiolvasásnál. Hidegbe elég nehezen indult. ?



Nincs köze hozzá.

bmw320d4 Elküldve: 2011-02-12 00:06 Termosztát

sumi20 írta: Észrevettem valamit, ha beindítom a kocsit egy pár másodperc után megemelkedik az alapjárat, most pedig, amikor álló helyzetben felment a vízhőmérő majdnem középre akkor vissza esett az alapjárat. Gondolom ez így van rendjén....


Bekapcsolt fűtés esetén normális a megemelt alapjárat. Ha 16C°-ra állítod visszaesik, ha 32C°-ra akkor megemelkedik.

bmw320d4 Elküldve: 2011-02-11 22:28 Olajcsere_

cene írta:
davech írta:
hil írta:
Szerintem marketing fogás, vagy, hogy túl jóra sikerült a motor és hamarabb menjen tönkre, hogy vehess újat


LOL és ha belegondolok, tuti van olyan aki "ha már ezt írta ki, mennyünk vele 40e kmt!"


Én is ettől tartok


Nincs 40.000-es olajcsere periódus BMW-ben, illetve létezik mint lehetséges opció, de még soha nem került le gyártósorról ilyen. Szerintem át lett állítva.
Ha meg lesz programozva a kocsid (és vele együtt a motorvezérlő) akkor vissza fog állni 30.000-re.

bmw320d4 Elküldve: 2011-02-05 23:30 320d Motor

MimiKa írta: Tanácsot kérek !
320d motorom először fütyült majd kb. 20 km után egy nagy csörrenés ,teljesítmény közel nulla hatalmas nagy füst. Még pár km volt hátra a célig de már elfogyott az olaj.
Szerelő mondta "TURBÓ" valóban turbó csere utána rengeteg kartel gáz !!!
A hátsófalnál lévő dugó kifujt. Motor csere Németországból.
Végül beszerelve levizsgáztatva mondanám hogy rendben van ….DE…!!!
Itt kellene valami okos dolgot mondania valakinek aki tud segíteni.
Lustább sokkal mint volt. adom a gázt a fogyasztásmérő és fordulat szám felszalad az autó nem gyorsul csak szép lassan. Ford szám esik és a fogyasztásmérő is beáll. Minden jónak tűnik a fogyasztás,az olaj szint hang stb. Szerelőm szerin Jól megy... én mondom nem olyan mint volt. Ha volt már valakinek ehhez hasonló hibája ,vagy tud valakit aki megbízhatóan tudna segíteni.
Köszönöm.


Aut. váltós vagy manuális?

bmw320d4 Elküldve: 2011-02-05 23:13 Termosztát

sumi20 írta:
bmw320d4 írta:
Tano írta:
sumi20 írta: Igen a nagyra gondoltam. Akkor jól gondoltam, hogy a hőcserélőt le kell venni. Én is úgy láttam, hogy anélkül, hogy levegyem nem lehet kicserélni. A hőcserélő levétele nagy munka szted?


Nem nagy munka, mert csak nehany csavar tartja.


Megemlíteném, hogy az egyik műanyag vízcsövet is ki kell szerelni, amire új tömítés kell , mert általában csak darabokban jön ki. (22,8 x 2,5mm-es gumigyűrű)





Tudom, hogy kell egy új tömítés rá, már meg is vettem. Köszi azért a segítséget.


Meglepett, hogy tudod... A cső amiről írtam, az AGR hűtő alatt van.

bmw320d4 Elküldve: 2011-02-05 01:29 Termosztát

Tano írta:
sumi20 írta: Igen a nagyra gondoltam. Akkor jól gondoltam, hogy a hőcserélőt le kell venni. Én is úgy láttam, hogy anélkül, hogy levegyem nem lehet kicserélni. A hőcserélő levétele nagy munka szted?


Nem nagy munka, mert csak nehany csavar tartja.


Megemlíteném, hogy az egyik műanyag vízcsövet is ki kell szerelni, amire új tömítés kell , mert általában csak darabokban jön ki. (22,8 x 2,5mm-es gumigyűrű)



bmw320d4 Elküldve: 2011-02-05 01:21 320d Motor

BarG írta: Hát igen. A legmodernebb dízelmotorok elég sérülékenyek, nagyon igényesek a motorolaj minőségre, az üzemanyag minőségre és bizony a gazdáikra is. Bizony egy meghibásodást a legjobb még csírájában elkapni, mert szövődménnyel jár a kicsi betegség, könnyen végzetes kór válhat belőle.
A vásárlásnál elvileg az ember felvállalja ezeket a kockázatokat, igaz dízeles kollégák???



Igen, felvállaltam a kockázatot én is...

Hamarosan félmillió, és még nem volt levéve a hengerfej

bmw320d4 Elküldve: 2011-02-03 23:20 Hallott már valaki ilyen hibáról?

YELLOW írta: lehet ez akár az a szenzor, ami tengerszint feletti magasságot méri.


Hol található az a szenzor? Én mégcsak nem is hallottam róla...

(3-4 szenzorból számolja és a légtömegből, már ha második generációs CR)

bmw320d4 Elküldve: 2011-01-29 22:26 Olajcsere

hil írta:
Gatinho írta: Sziasztok!

Jövő héten ilyet kap az autóm:

http://picture.yatego.com/imag...L3_neu.jpg



És most akkor mit kéne tennünk????????