bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2010-10-23 18:54 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
szerk.: az autóra már rádugtam, az opelunkra is, már világított. egyenlőre itt járok

ami érdekelne még! BMW-nál ahogy az OBD csatit kinyitom, a fedőműanyagon van 3 hüvely, ami ugye rámegy a csati tüskéire. gondolom ha esetleg nyitva lenne a csatlakozó, akkor talán el sem indulna az autó. annyira nem néztem, de lehet a 3 hüvely össze is van kötve.

amúgy magyar oldal nincs ami, az INPA progit bemutatná egy picit?


A 3 tüske azért van, hogy lezárja a kbus-t (zavarvédelem). Nyugodtan nyitogathatod, be fog indulni a kocsi.


Magyar oldal?? Itt van 1 videó az 5-ös INPA-ról, ami elég régi, vsz Te is ilyet tudsz szerezni:



YouTube videó


YouTube videó

bmw320d4 Elküldve: 2010-10-22 18:38 Motorolaj

hil írta:
lacaca írta:

A típusjelen elvitáznék de a többi az igaz!- ha az a "szerelő "?? csinálta aki szerint bekopik a hengerfej fala!!?? akkor keress egy szakembert!



Ezzel itt befejezném a dizel/benzin vitát ÖRÖKRE: ha egy benzines füstöl, akkor annak már régen rossz. Dizelt viszont vadi újat is ritkán látni gyorsításkor füst nélkül és ez náluk természetes (?) Erre mondd azt, hogy nem igaz, bár válaszolni már nem fogok rá



Ha egy dieselmotornál minden rendben van, akkor még DPF nélkül sem füstöl (láthatóan). Mivel minden TD légfelesleggel üzemel, gyakorlatilag csak akkor van füst, ha aránytalanul lecsökken a levegő, vagy megnő az üzemanyag mennyisége. (Tuning, hibás HFM,AGR,lyukas IC stb.)

bmw320d4 Elküldve: 2010-10-22 18:33 Fûtés - Klíma

Arni85 írta: Sziasztok.
Az lenne a kerdesem,hogy mi lehet annak az oka,hogy lealt a futesventillatorom? A biztositekok rendbe vannak. Vajon bekrepalt volna? Elore is koszi a tippeket


A ventilátor végfoknál (süni) meg tudod mérni, hogy nem-e szakadt a motor és a tápfeszt is ellenőrizni tudod.

bmw320d4 Elküldve: 2010-10-22 18:29 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta: kérdésem a program menetéről lenne.
van valami sorrend? pl előbb program elindít utána rádug az USB, utána meg OBD II az autóra? vagy lényegtelen?
az INPA-t szeretném majd használni.



Nincs jelentősége.

bmw320d4 Elküldve: 2010-10-18 00:05 Teligumiszett

kempelen írta: Természetesen nem vagyok az ellen hogy bárki 3 évente cseréljen gumit. Ha megteheted én csak örülök neki, mert egy autóssal több az aki tuti biztos a biztonságra törekszik.
Az is igaz, hogy fékeken, gumin nem kell spórolni. De ha az ember 5 néha 6 évente cseréli azt a gumit, amit csak az öregedés miatt cserél, szerintem az még teljesen biztonságos.
De ez csak a saját véleményem. Ahogy Hil kartács szokta írni, nem kell egyetérteni.



Hogy én milyen boldog lennék, ha csak 3 évente kellene gumikat cserélnem...


bmw320d4 Elküldve: 2010-10-18 00:00 Motorolaj

hil írta: Sziasztok! A Fina olajról tud valaki valamit???




http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/070907c/

bmw320d4 Elküldve: 2010-10-15 13:24 bmw diagnosztika

YELLOW írta:
köszöntem szépen. ha megvan a cucc, és nem tudom összehozni majd jelentkezem...



Ettől féltem

bmw320d4 Elküldve: 2010-10-15 13:18 bmw diagnosztika

YELLOW írta:
akkor ehhez az 5ezres kábelhez melyik programot szerezzem majd meg?


INPA





bmw320d4 Elküldve: 2010-10-15 13:10 bmw diagnosztika

YELLOW írta:
YELLOW írta: elolvastam 3 topic-ot.

ami józan paraszti ésszel lejött:

- az olcsó KKL/USB VAG-COM kábel megy az INPA, GT1, DIS progikkal is. annyi, hogy a 2007-től D-CAN os autókat már nem kezeli a kábel, illetve a motor eletronikát nem lehet átírni.

- az INPA kábel is megy ugyanezekkel a progikkal, de ez már kezel D-CAN-t is.

ahogy olvasgattam valóban elég az olcsóbb KKL/USB VAG-COM kábel, azzal is sok mindent lehet kiolvasni, módosítani, beállítani.

esetleg lehet több programot is telepíteni a kábel mellé? mondjuk amit láttam képet nekem az INPA progi szinpatikusabb.

ha rosszul vontam volna le a következtetést, akkor kérem javítsatok ki!


engem még mindig érdekelne egy normális válasz erre a post-ra.
engem csak szimplán érdekel, szeretek belekontárkodni dolgokba, de egyenlőre nem elbaxási célzattal, akarom művelni, és kizárólag saját magam szórakoztatására/kínjára.



Bazeg, akkor vedd már meg azt a kábelt, amit belinkeltem. Ahogy ismerlek, ezen az ötezer forintos szaron is hónapokig fogsz gondolkodni. Remélem azért angolul vagy németül tudsz, mert anélkül elég sok esélyed van arra, hogy hazavágd a fél autót.

bmw320d4 Elküldve: 2010-10-15 12:06 CarPC beszerelése E46-ba

kempelen írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta: [

Holnap munkanap, tehát megrendelheted EZT, és még azt sem mondhatod, hogy nincs ebay accountod, mivel ez magyarországi.
Programot meg tölthetsz nyolcvanmillió helyről.




de BMW-t véletlenül sem írnak...



Akkor nem szabad azt megvenni, ebben igazad van! De vigyázz, mert azok között, amiket kimondottan bmw-hez ajánlanak van hamisítvány és nem biztos, hogy jó lesz.
Csak előre kipróbálás vagy garanciavállalás után vedd meg.

Ezek a különleges FTDI chipek meg tudják különböztetni a visszafelé jövő elektronokat, hogy VW vagy BMW-ből jönnek e vissza és máris útjukat állja egy olyan egyenirányító-szürőáramkör, mely csak egyes márkára jellemző eletronoknak engedik hogy visszérkezzenek a laptopba feldolgozása.

Sajnos azok a chip-ek, amelyek speciálisan bmw-hez fejlesztettek ki drágábbak az előállításuk miatt. Ezért olcsó a vag kábel és drága a spéci bmw kábel.

De soha ne aggódj emiatt, mert van hozzájuk letölthető crack és akkor működni tudnak.




Én úgy hallotam, mégegyszer írom, hogy nem biztos, csak másvalaki mondta egyszer, hogy neki úgy van, de amúgy nekem is úgy működik, hogy nem működik ha eléri a 30 fokot, de észrevettem már 3-4 évvel ezelőtt is, hogy mégsem így van, igaz, erre nem emlékszem pontosan, lehet, hogy úgy volt, de az egyik ismerősöm is ezt mondta, úgyhogy szerintem így van.
Ezekből egyértelműen az jön, hogy gyárilag programozható opció, valakinek működik, valakinek nem, ez a három lehetőség van, de szerintem évjáratfüggő De majd a hozzáértők megmondják Vagy lehet, hogy nekem azért ilyen mert 17-es kerekek vannak?

bmw320d4 Elküldve: 2010-10-15 09:39 CarPC beszerelése E46-ba

YELLOW írta:
bmw320d4 írta: [

Holnap munkanap, tehát megrendelheted EZT, és még azt sem mondhatod, hogy nincs ebay accountod, mivel ez magyarországi.
Programot meg tölthetsz nyolcvanmillió helyről.




de BMW-t véletlenül sem írnak...



Akkor ne vedd meg, és elnézést kérek, hogy ajánlani mertem. Többet nem tudok tenni érted.
Ahogy Tano is tanácsolta, szerintem olvass, ne csak írj, és máris okosabb leszel.

bmw320d4 Elküldve: 2010-10-14 23:03 Társalgó

seta írta:
Adiii írta: Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.Vettem egy gyárilag e46ba való rainbow szettet. Coupéba szeretném betenni. Az előző gyári woofer úgy nézett ki, hogy volt egy ráöntött dupla csatlakozós része egyikbe a woofer csati ment a másikba nyílásába a csipogó. Tehát sehol sem volt/van hangváltó gyárilag hacsak nem a szigetelés mögött . Most ezt a rainbowot (csak a woofereket cserélem a csipogókat nem) ha bekötöm ezzel a megoldással ahogy eredetileg volt, akkor vajon leadja azért a teljesítményt amit tud? Vagy inkább ami van hozzá hangváltó azzal kössem be?


Szerintem iktasd csak be a hangváltót, ártani nem ártasz vele. Ha máshol volt a gyári hangváltója, akkor már eleve vágott hang érkezik a hangváltódba, és akkor max nicns mit vágnia a hangváltónak. Ha viszont tényleg valami kis gagyi légmagos tekercs+kondi volt a gyári hangváltó beleöntve a hangszóró műanyagába, és vágatlan frekvenciájú erősített jel jön a kábeleken, akkor meg levágja majd az uj hangváltó a szükségtelen frekiket. Így szerintem mindenképp érdemes berakni az uj hangváltót is.
Amúgy egy gyári hangrendszerről el tudom képzelni h a végfok is eleve a hangszóróknak megfelelően vágott jelet kap, így nincs szükség a passzív hangváltóra, így a pwm végfok és a hangszórók között csak a kábel van, mint zajforrás. Legalábbis ha hangrendszert terveznék, tuti nem passzív hangváltót raknék bele


A gyári fejegységnél a hátsó hangszórókhoz vágott (aluláterszető szűrö) jel érkezik, az elsőknél nincs ilyen.

bmw320d4 Elküldve: 2010-10-14 22:41 Újítások

Robinson írta: Úgy látszik itt senki nem járt még olyan szervizben, amit tudna értékelni


Én írnék szívesen, de ...

bmw320d4 Elküldve: 2010-10-14 21:55 Kulcs hiány!

Kalo84 írta: Banki lefoglalt volt..Stb stb..


Értem. Akkor bontó;- gy.kapcsoló kulcsokkal és EWS-el.








bmw320d4 Elküldve: 2010-10-14 21:52 Társalgó

bmw320 írta:
SoundkeY írta: Sikeresen levizsgázott a gép, minden OK!
Minden bőven a határértéken belül van.Lengéscsillapítók,fékek, környezetvédelmi érték is ! stb stb........

Mondjuk az nem esett jól mikor szabályzásig forgatták üresbe.....kb 3mp-ig......



Annak a nemnormálisnak dobnék az autójának a gázpedáljára egy téglát 1 órára aki ezt kitalálta! Hát én sem repestem a boldogságtól!



Nincs ebben semmi...
A gyári tesztmodulok is padlógázt kérnek a mérésekhez, sőt az újabb autóknál automatikusan 4000-ig pörgetik a dieselmotort, nem 3, hanem 10-20mp-ig is.