bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2010-10-14 21:43 Kulcs hiány!

Kalo84 írta: Sziasztok!!

Nemrég vettem egy e36-os gépsárkányt,és sajnálatos módon nem volt hozzá kulcs..
Természertesen immobiliser is van benne,és a megvétel óta nem is tudtam beindítani,se kormányzárból kivenni..
97 es évárat,és a segítségeteket kérném h mit tudok csinálni??Szétszedtem a gyújtáskapcs.. gyújtásig eljutottam,de indítani már nem engedett az Immo..Lehet utólag kulcsot csináltatni rá??Mi ilyenkor a teendő? És kb mennyi ennek az anyagi vonzata??
Előre is köszönöm,Új tag vagyok!!


Vettél egy kulcs nélküli BMW-t?

bmw320d4 Elküldve: 2010-10-14 21:34 330 D váltófelújitás

KASZAMester írta:
-én meg egyáltalán nem veszek automatát,és biztos megsporolom a pár százezret.



De Te nem is azért veszel autót, hogy a pesti dugókban araszolj évente 500 órát

Ja, ha már itt vagy kéznél; - Megjött a turbó?





bmw320d4 Elküldve: 2010-10-14 21:17 330 D váltófelújitás

limorent írta: Üdv.
Nos a váltó ami melegen berakta magát service fokozatba,egy gyenge váltó olaj csere próbával sem sikerült megoldani a problémát.
Váltó csere lett belőle.Kapott egy teljesen felújítottat. 4 órás műtét volt.
A régi váltóban a leeresztés során teli volt a karter spénnel,meg a szűrő is.Tehát akik azt mondják,hogy sosem kell olajat cserélni az hülyeség.172000 nél meg is adta magát.Javaslom mindenkinek a cseréket mert meg lehet spórolni pár százezer forintot.
Most nagyon állatul megy és tökéletes a kocsi.




Én nem ajánlanám mindenkinek az olajcserét. 250-300e km-es váltók rendszerint "tönkremennek" olajcsere után.

Ha le lett volna cserélve pl 80e-nél, akkor nem lett volna gondja.



bmw320d4 Elküldve: 2010-10-14 21:13 CarPC beszerelése E46-ba

YELLOW írta:

hmm.. szándékosan nem olvasod amit írok?
"egyenlőre csak az alapok miatt, de úgyis beleásom magam, csak a kezdet nehéz"

csak egyenlőre a fogalmakkal még nem vagyok tisztában, meg egyszer akarok venni kábelt, nem 2x...stb.

lenne sok kérdésem, de van aki szándékosan nem akar írni ez ügyben, pedig igen csak benne van. tudja, hogy a kérdéseim neki szólnának, de szándékosan lexar/kötekedik máshol.

ez van biztos magamnak köszönhetem. csak azt nem tudom, ha valaki jobban tud valamit, akkor miért az a módja, hogy lealázza a másikat, szándékosan kitér a kérdések elől, ahelyett, hogy normálisan megosztaná a tudását. (ez nem neked szólt kempelen)




Holnap munkanap, tehát megrendelheted EZT, és még azt sem mondhatod, hogy nincs ebay accountod, mivel ez magyarországi.
Programot meg tölthetsz nyolcvanmillió helyről.

bmw320d4 Elküldve: 2010-10-14 14:22 hûtõviz probléma!!

kempelen írta:
YELLOW írta:
funkilaci írta:
hil írta:
jrtom írta: Azért 1500 fölé nenagyon menjen a fordulat!!!
Csak vicc volt! Nyugodtan nyomhatod jobban is 2-3 ezer között, mondjuk ez függ a forgalmi szitutól is


Nem vagyok dizeles, de azt a 2-3000 fordulatot hideg motornál nagyon soknak tartom. A dizel ráadásul lassabban melegedik be. Hidegen terhelve hamar gatterra lehet tenni


Abszolút ezt hallom én is...nem szabad bántani 1500 felett hidegen..nemhogy 2-3000---de jrtom tudhat vmit...


én a benyásat sem pörgetem 1500 felé... mondjuk nekem már ilyen fordulaton is jól húz



Azonnal tudtam, hogy a 316i N42 nyomatékgörbéje magasabb már alacsony fordulaton is, mint a dízel...
Nem is értem miért is lett volna ez egy percig is gondolkodás tárgya.





Az N42-nél hátramenetben ki is kapcsol a DSC, mert úgysem tudná lekorlátozni azt a bődületes teljesítményt. A sorozatgyártás előtti teszteken rájöttek, hogy hátramenetben felgyűri az aszfaltot bármilyen fordulatszámon, akár alapjáraton is, tehát nincs értelme szétégetni a fékpofákat, inkább deaktiválódik a DSC.

bmw320d4 Elküldve: 2010-10-14 02:17 kézifék jelző lámpa sárgán világít

bmw320 írta:
YELLOW írta: ÜDV!
Kb. 1 hónapja besípolt a DSC tolattam éppen és a műszerfalon világított a kézifék és kipörgésgátló ikon! Leállítottam újraindítottam és azóta minden ok! Lehet hogy valami megadja majd magát? Bár kb. egy éve csinált már olyat is hogy 1szer nem akart beindulni kb 5 percig kínlódtam vele és jó lett azóta az sem jött elő! Mi ez önjavító autóm vam??


én úgy tudom, legalábbis nálam így van, hogy hátramenetben kikapcsol a DSC... és mivel sejtem dinamikusan índultál meg hátra, ezért lehetett. olyan mintha kikapcsolnád a gombbal. Rükiben poros úton vagy 2-3 éve nekem is csinálta, amikor kipörögtek a kerekek.



Rückfahrsignal ausschalten DSC...



bmw320d4 Elküldve: 2010-10-13 19:38 hûtõviz probléma!!

funkilaci írta: Sziasztok!

Kérdezném,h ilyen időben reggelente álló helyzetben érdemes 4-5 percet melegiteni az autót vagy inkább elindulva 1500as fordulat fölé nem menve mig be nem melegszik?....

Köszi



jrtom írta: Szia!

A motornak az a jó ha terhelés alatt melegszik be üzemmelegre, de persze kíméletesebb üzemmódnam .



Így van, azonnal el kell vele indulni kis terheléssel.



bmw320d4 Elküldve: 2010-10-07 21:29 Kuplung_

YELLOW írta:
jah bocs! félre értettem, tehát pont fordítva van mint gondoltam. mondjuk attól még lehet a tárcsa, be vannak állva rajta a rugók és nem tud csillapítani, de kinyomó szerkezet is lehet, vagy munkahenger.



Rugók? Az meg mióta van benne?

bmw320d4 Elküldve: 2010-10-07 21:24 Valaki segítsen

YELLOW írta:
és ott van szűrű (üzemanyag), sőt talán dízelnél 2 is van



4db

bmw320d4 Elküldve: 2010-10-07 20:21 izzók / izzókészlet

Adiii írta: Sziasztok!

Vajon a beltér világításnak illetve csomagtér világításnak a highpower ledes izzókat elfogadná a canbus vagy hibát írna ki? valakinek van ezzel kapcsolatban valami tapasztalata?



Persze, hogy elfogadja a "canbus" mivel nincs semmi köze hozzá.

bmw320d4 Elküldve: 2010-10-07 20:20 Vicces :)

Robinson írta: ez így no comment.

http://racing-bazar.hu/verseny...ign_kaszni



bmw320d4 Elküldve: 2010-10-07 20:18 Valaki segítsen

fury írta: Dugó a hibás! Nincs bent dugó és menet közben felveri a vizet! Elöl még nem szedtem szét de alulrol nézve van ott egy műanyag burkolat,ott mi van?! Álítólag az ülés alatt van az egyik üzemanyag szivattyú,gondolom neki is gond ha vizben áll,ugyanis nem akar menni az autó! Olyan mintha 10t-ás utánfutót húznék! Nem akar pörögni! Nem biztos hogy ez a gondja,lehet porlasztós,közben az alapjárat is kapkod! A kocsi 257LE,de most kb csak 150! Egy komoly autóépítő építette a kocsit(használtauto.hu-n van még egy kocsija M3 30D,citromsárga,érdemes megnézni)! Nem chipes hanem a motorvezérlője így van írva+E60 turbó! M3 belső,elektromos bőrülések,navi(16:9),difizár,sperdifi,stb!




bmw320d4 Elküldve: 2010-10-04 00:06 Valaki segítsen

YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
én nem tudom miért, de nekem valami total commandert akar letölteni, ha a linkre kattintok... most ezé vagy rám mérges?


Persze, hogy kell hozzá program.

Kábel nem mindig kell, 2002-ben már volt beépített Wlan E46-ban is, azon lehet csatlakozni.
A felhaszn.név az alvázszám ut.7 karaktere


tényleg volt WLAN?

bocs rosszul fogalmaztam, ezek szerint...

a kérdésem arra irányult, hogy szoftvert nem kell vennem, met esetleg bárkitől megszerezhető?

de azt még mindig nem tudom, amit a másik topikban kérdeztem, hogy milyen kábel a jó? ezek az INPA-sok a legjobbak most ezek szerint? és ezek a DIS programmal mennek?

a lényeg: nekem OBD II-es. ehhez milyet ajánlasz miylen kábelt vegyek, és miylen progit töltsek le hozzá?



Először nézd meg, hogy megtalálod-e Wlanon a kocsidat, aztán nézzél kábelt.
INPA-van menni fog, csak a kocsi Wlan kártyájának a MAC address-ét bele kell írni a konfigfájlba.

bmw320d4 Elküldve: 2010-10-03 23:58 Valaki segítsen

YELLOW írta:
én nem tudom miért, de nekem valami total commandert akar letölteni, ha a linkre kattintok... most ezé vagy rám mérges?


Persze, hogy kell hozzá program.

Kábel nem mindig kell, 2002-ben már volt beépített Wlan E46-ban is, azon lehet csatlakozni.
A felhaszn.név az alvázszám ut.7 karaktere

bmw320d4 Elküldve: 2010-10-03 23:40 Valaki segítsen

YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
Innen letöltheted


Total commander???

de akkor elég csak a kábel?



Yellow!