bmw320d4 fórum hozzászólásai

bmw320d4 Elküldve: 2010-07-01 13:01 Valaki segítsen

Eapa írta: A ventilátorom minden fordulatot vesz, ennek ellenére lehet rossz a süni?
Van annak diagnosztizálásra valami módszer, vagy csak mérjem meg lezárás után az amper felvétel?


Hiába nézed az áramot, a süni 3-4 órával a leállítás után kezdi a el szivatni a BMW tulajdonosokat. Egy módja van a "diagosztikának" : Le kell húzni a csatlakozóját estére.

bmw320d4 Elküldve: 2010-07-01 12:59 Valaki segítsen

bmw320d4 írta:
Eapa írta:
e46 328i 1998


10,46 V nyugalmi fesz tényleg nagyon kevés.
2 dolog miatt lehet ennyi: Cellazárlat, vagy csak egyszerűen le van merülve pl a süni miatt.



Most nézem, hogy a 10,46 V valószínüleg az indítás (műterhelés) közben volt mérve, már csak a 8A-es hidegindító áram sántít egy kicsit. Cellazárlat a vizsgálat szerint nincs.

Szerintem kösd le a sünit 2 napra.

bmw320d4 Elküldve: 2010-07-01 12:54 Valaki segítsen

Eapa írta:
e46 328i 1998


10,46 V nyugalmi fesz tényleg nagyon kevés.
2 dolog miatt lehet ennyi: Cellazárlat, vagy csak egyszerűen le van merülve pl a süni miatt.

bmw320d4 Elküldve: 2010-07-01 12:45 Valaki segítsen

Eapa írta: Igen, 328i.

Mindjárt beszúrom a jegyzőkönyveket.


36, 46, vagy 90?

bmw320d4 Elküldve: 2010-07-01 12:32 Valaki segítsen

Eapa írta: Egy napig nem használom a kocsit és lenmerül az akksi. Az akku 1 éves, most jött vissza garanciális bevizsgálásról, azt modják jó (hidegindítás 680 a, nyugalmi fesz: 10,46 V, hidegindító áram : 8 A) Arra gondolok, hogy valami szívja az akksit. Ötleteket kérnék, hogy mi lehet egyáltalán az okozó. Azt megmértem, hogy a kocsi elalvás után nagyon kis ampert vesz fel.Napi 50-70 km-t autózom, de ha 1 nap kimarad akkor kuka.


Milyen autód van?

bmw320d4 Elküldve: 2010-06-28 16:38 Kavics felverõdés

kempelen írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:

csak kérdezem: ha ki van nyitva a mocitető, akkor lehet látni, hogy megy be az embléma. nem egyszerűbb lenne belülről neki esni? a két tüskét birizgálva, kinyomni?



JUST DO IT!





mi lenne ha elmondanád az okát, hogy úgy miért nem jó? valami rémlik de nem tudom ezzel kapcsolatban-e.



Mi lenne, ha felnyitnád azt a kibaszott motorháztetőt és megnéznéd magad?

Ha valami csak rémlik nem szükséges teljesen feleslegesen és értelmetlenül hozzászolnod csak azért hogy ismét növekedjen a hozzászólásaid száma...
Sőt, addig abszolut felesleges ehhez hasonlót mondanod, míg azt sem tudod mi van a motorháztető alatt...
Ergo végképp teljesen felesleges úgy hozzászólnod valamihez, hogy neked is ilyen autód van... ha pedig azzal mentegetőznél, hogy te csak sejteted amit mondasz, akkor ne szólj míg sejtesz valamit, hanem nézdd meg!

Végső következtetés: csak azért jár a szád, hogy a számláló peregjen a nickneved alatt, ami aztán jóérzésű emberekben néha kivágja a biztosítékot. Én sem pofázom minden nap, sőt van amikor hetekig nem szólok, mert ez itt nem Magdi anyus fan klub, hanem bmw fórum. Nem érdekel ha kibasz az egész fórumról Robinson, de csak nekem tűnt fel eddig, hogy mindenbe belekotyogsz teljesen értelmetlenül, hogy peregjen a számláló?

Szóval nyisd fel és nézdd meg magad, azonnal rá fogsz jönni!




bmw320d4 Elküldve: 2010-06-28 16:25 Kavics felverõdés

YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:

csak kérdezem: ha ki van nyitva a mocitető, akkor lehet látni, hogy megy be az embléma. nem egyszerűbb lenne belülről neki esni? a két tüskét birizgálva, kinyomni?



JUST DO IT!





mi lenne ha elmondanád az okát, hogy úgy miért nem jó? valami rémlik de nem tudom ezzel kapcsolatban-e.




Mert nem férsz hozzá

bmw320d4 Elküldve: 2010-06-28 12:40 NAVI Language?

Mostantól elérhető az FXX sorozatban is a magyar nyelvű menü

bmw320d4 Elküldve: 2010-06-27 20:09 DSC

tomke írta: Sziasztok!

Ma,teljesen váratlanul,minden előjel nélkül kigyulladt az ABS és a kipörgésgátló visszajelzőm.Rövid idő után elaludt,majd 20 km múlva újra kigyulladt,azóta sajnos világít.Van ötletetek,h mi lehet a baja?Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv!



Milyen autód van?

bmw320d4 Elküldve: 2010-06-27 18:46 izzítógyertya

kempelen írta:
JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:





Az én 20d-mben 2005 szeptemberében lett kicserélve a 4 gyertya, természetesen Bosch-ra, és a mai napig jó mind a 4. Azóta mentem vele több mint 300.000 km-t...


Így még nyugodtabb vagyok.Azt hiszem a kérdés el van döntve.


Szerintem pedig vegyél bele gyárit!

Nah, jó ez csak hangulatkeltés céljából írtam. Vegyél amit kapsz és ami tetszik a pénztárcádnak. Olyan túl rossz nem lehet egyik sem.

Kivételnél nagyon óvatosan, nehogy beleszakítsd!



Az újat pedig 12-14Nm-el kell meghúzni.

bmw320d4 Elküldve: 2010-06-27 15:29 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta: ha fokozatosan csinálod, akkor 600 fokkal ismehetsz rá, de 400-al biztos.

600 foknál úgy elporlik a nyákod is és az alkatrészek is, mint a szar, a 400 fokkal is igen óvatosan kell bánni.
YELLOW írta:
munkahelyen a telókat is hőléggel javítják (néha én is) ott nagyon kis alkatrészek vannak, mégis 400-420 fokkal mennek a dolgok. az is lehet beviszem és végig küldetem a kemencén...


Kemence? Te össze akarod folyatni a relék műanyag tokját az smd cuccokkal?



bmw320d4 Elküldve: 2010-06-27 15:13 izzítógyertya

BarG írta:
jrtom írta: Én személyszerint nem próbáltam mert benzines kocsim van, szervíztapasztalat azt mutatja, hogy a Bosch az elég gyengén muzsikál.
Azért is írtam, hogy Ngk, vagy gyári azok jók.
Mondjuk benzinesbe se vennék Boscht az tuti!!!

BarG írta:
jrtom írta: Szia!

Szerintem NGK-t rakjál bele! Bosch-t azt nemigazán kéne, mondjuk a gyári se rossz, de inkább NGK.

üdv.

JanoE46 írta:
kempelen írta:

A tünet nekem is teljesen ugyanez volt. Kapkodott az első egy-két másodpercben hidegindításkor. Izzítógyertya csere megoldotta a problémát, azóta semmi baja. Mind a négyet cseréld, ha cserélsz. Speciel én gyárit vettem bele (beru), de más márkát is elfogad ha van a látókörödben e46-ba megfelelő.




Bosch-t és NGK-t néztem eddig,ezek 6000 környékén vannak.A gyári mennyibe lehet?Mert szívem szerint azt raknék bele én is.




TE próbáltál már BOSCH izzítógyertyát? És rossz volt?


Janonak: 3-4000 Ft/db környékén lehet gyárit venni, ha keresel egy kicsit.





Szóval azok a fránya előítéletek ...
Csak reménykedj, hogy a Bosch alkatrészeid (amik nagy valószínűséggel szép számban akadnak a gépedben) nehogy besértődjenek, mert akkor a büdös életbe egy mm-t se fogsz többet megtenni - legalábbis BMW-vel.

Jano:
Látogass el a Fáy utca 2-be.


Az én 20d-mben 2005 szeptemberében lett kicserélve a 4 gyertya, természetesen Bosch-ra, és a mai napig jó mind a 4. Azóta mentem vele több mint 300.000 km-t...

bmw320d4 Elküldve: 2010-06-24 17:56 Adagoló

dio írta: Beszéltem az emberkével aki az adagolót programozta, azt mondta, hogy szerinte nem az adagolóval van baj (új az elektronika, jól fel lett programozva, előtöltés dugattyút cserélt még benne).
Valószínű hogy valami más adta meg magát?


Ha az adagolót javították, akkor garanciás, tehát vissza kell vinni.
Előtte meg kell győződni arról, hogy jó helyzetben áll-e az adagoló és ellenőrizni kell az előtöltést.

Érdemes lett volna rögtön ide vinni, ők rendelkeznek VP paddal és gyári (BMW) diagnosztikai eszközökkel.


bmw320d4 Elküldve: 2010-06-20 17:09 au. váltó olaj

JanoE46 írta: Na akkor nem nyúlok hozzá.Azzal kapcsolatban van tapasztalatod,hogy mennyit mennek el ezek a váltók gond nélkül?Persze gondolom használattól is függ,én mondjuk kímélem,nem ütöm-vágom soha.


Változó, nem tudom megmondani...

bmw320d4 Elküldve: 2010-06-20 15:53 au. váltó olaj

JanoE46 írta: Aut.váltó olajat érdemes cserélni szerintetek?Nagyon megoszlanak erről a vélemények,emiatt nem tudom biztosan,hogy nem ártok-e vele,ha lecserélem.Nincs semmi baja egyébként,de van aki azt tanácsolta,hogy cseréljem le,van aki azt mondja ha nincs semmi rendellenesség,akkor ne cseréljem le,mert lehet hogy akkor lesz.



100e km fölött már lehetnek problémák oljcsere után.