John írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
Még egy kérdés.
InPA-val csak modulonként egyesével lehet kiszüttyögni a hibűkat, vagy valami trükkel ki lehet csalni belőle egybe az összeset?
Öcsémnek mennék autót nézni, de nem akarok egyesével minden modult végig scannelgetni, akkor inkább a bmw scannert viszem az egybe kihozza a modulokból az errort.
van rá megoldás, de nekem sem akart működni. át kell írni fájlt, amivel a menübe egy plusz pont kerül bele. de nekem nem működött.
erre jobb a scenner.
Értem, köszi,
Akkor marad a BMW scanner is. Azzal kiolvasom mikben van hiba, inpa-val meg hogy konkrétan mi.
agy szórakozok a DIS-el, ha jól láttam az tudja ezt a funkciót is. Bár attól meg egyszerűbb meghagyni a scannert is.
a scenner ugyanazt olvassa ki, mint az INPA. annyi, hogy az INPA kilistáz egyéb adatokat, de nem feltétlen mérvadóak azok.
scenner viszont a árnyék hibákat is mutat. lehet rá hivatkozni vásárlásnál illetve az elején kiolvassa a vezérlőket, a lementett LOG file-ban pedig meg tudod nézni, történt-e valami modul csere, egyeznek-e a km-ek, alvázszámok.
(Inpában is van shadow-hiba.Bár tudnám mi a különbség a sima meg a Shadow között. )
A shadowban az van, amit begyűjtött, de közben inaktívvá vált. Pl ha lehúzod a légtömegmérőt akkor beáll hibába, amit ha törölsz is visszaír, de ha közbe visszadugod akkor shadowba teszi, tehát hiba VOLT, de megoldódott. Egyik legrosszabb dolog bizonyos autómárkáknál, hogy ha megszűnik egy hiba nyomtalanul eltűnik. Szerintem...
Nekem pl olajszenzorom hibás most, az élő hiba,hiába törlöm megmarad. Majd olajcserénél kicserélem és akkor bemegy shadowba, míg onnan is ki nem törlöm.
BMW scannerrel amúgy a DME shadow-t nem lehet törölni eddigi megfigyeléseim alapján. INPA kell hozzá. Meg ugye szenzorokat se lehet adaptálni. De végülis megtartom a scannert is, mert ha hirtelen ki kell olvasni mindent a kocsiból akkor sokkal szaporább.