bvanko1 Elküldve: 2008-10-10 17:15 E46&E39 Klubtalálkozó & NT Autó ingyenes átvizsgálás
Van ám nekünk kép-tár regisztrációnk is. Ha vannak jó képek akkor lehetne felpakolni a mostani taliról is.
bvanko1 Elküldve: 2008-10-10 17:15 E46&E39 Klubtalálkozó & NT Autó ingyenes átvizsgálás
bvanko1 Elküldve: 2008-10-10 17:07 Szívócsonk-pillangószelep
Hori írta:Tano írta:bvanko1 írta: Nekem két ismerõsömnek is letört a szelep, mind a kettõnél szarrá ment a motor, mert beszívta a hengerbe a szelepet. Nekem is 320d 150le, mi ledugóztuk az egr-nél egy szimpla 20ft-os érmével, semmi hibakódot ne ír ki, semmi nem világít, azóta mentem min 20ezret, és tökéletesen mûkszik. Ha ledugózod utána már nem tud kokszosodni.
A fényképen látszik a fémszínû könyök kicsit tölcsér formája van, ott lett ledugózva. Ki lett tisztítva a szívócsonk, de nem szedtük ki a szelepeket, mondván nem voltak ramaty állapotban, illetve most már nem tud kokszosodni.
Ti az EGR-t dugóztátok le, az független ezektõl a pillangószelepektõl. Szóval a pillangóid még repülhetnek ettõl. Ezeknek külön mûködtetése van, vákumcsõvel és egy elektromos vezérlésû szeleppel.
Elméletileg attól szakad le hogy az egr-en keresztül megy vissza a korom és rárakódik mikor a pillangó már nem bírja a sok kormot akkor beleesik a motorba : Ha minden igaz
bvanko1 Elküldve: 2008-10-07 14:31 Szívócsonk-pillangószelep
Hori írta:bvanko1 írta: Nekem két ismerõsömnek is letört a szelep, mind a kettõnél szarrá ment a motor, mert beszívta a hengerbe a szelepet. Nekem is 320d 150le, mi ledugóztuk az egr-nél egy szimpla 20ft-os érmével, semmi hibakódot ne ír ki, semmi nem világít, azóta mentem min 20ezret, és tökéletesen mûkszik. Ha ledugózod utána már nem tud kokszosodni.
és te kiszedted a pillangószelepeket vagy bennhagytad õket?
bvanko1 Elküldve: 2008-10-07 14:14 Szívócsonk-pillangószelep
bvanko1 Elküldve: 2008-09-22 14:27 Hifi beszerelése e46-ba
bvanko1 Elküldve: 2008-05-22 13:22 E46 Klub póló
bvanko1 Elküldve: 2008-03-26 16:29 E46 TÍPUSHIBÁK
bvanko1 Elküldve: 2008-03-16 14:33 Tetõcsomagtartó__
kyncza írta:tiboro2007 írta: egy darabig én is próbálkoztam, de most pihentetem.
nem tudom MO mennyibe kerul az új, de az ebayen 220euro korul mentek+postakoltség, a pesti bontókban meg kb. 50.000huf volt egy pár hete. SK-n volt hogy 30.000huf, volt hogy 70.000huf-t akartak kérni érte, ami q urva sok szerintem egy használtért.
ha nem találsz kuldj egy pu-t és megkeresem a pesti bontó számát
Sziasztok!
Megjött a tetõsín, kicsit csalódott vagyok, mert ha ezt nem egy totálkáros autóról szerelték le, akkor sehonnan... szarrá van ütve, kopva.
madárszaros...mind1. beszéltek festõvel, elsõ dolog, hogy rendbeteszem, mert így egy szekérre sem tenném fel kapaszkodónak...
Na, de mind1, megint közelebb kerültem az igazi kombihoz
Üdv.
kyncza
bvanko1 Elküldve: 2008-02-24 17:06 Tetõcsomagtartó__
kyncza írta:bvanko1 írta:kyncza írta:tiboro2007 írta: Szia,
a festernél van most tetocsomi, sajna az árt nem tudom. Egy próbát megér szerintem.
UI: 45ezer
Szia!
nagyon köszönöm, most beszéltem velük. már majdnem mondtam, hogy e46klubbos vagyok és ott azt az infot kaptam, hogy 45, de mire végiggondoltam, kimondta, hogy 40
Meg is rendeltem, köszönöm a segítséget!!!
Üdv.
Ha nem boldogulsz a felszereléssel szólj és megírom a Know-how-t!
Oks, köszi szépen! turbót is otthon cseréltünk rajta, csak menni fog. Ha nem, akkor szólok, vagy felragasztom
bvanko1 Elküldve: 2008-02-24 10:41 Tetõcsomagtartó__
kyncza írta:tiboro2007 írta: Szia,
a festernél van most tetocsomi, sajna az árt nem tudom. Egy próbát megér szerintem.
UI: 45ezer
Szia!
nagyon köszönöm, most beszéltem velük. már majdnem mondtam, hogy e46klubbos vagyok és ott azt az infot kaptam, hogy 45, de mire végiggondoltam, kimondta, hogy 40
Meg is rendeltem, köszönöm a segítséget!!!
Üdv.
bvanko1 Elküldve: 2008-01-27 19:18 Benzin VS Dízel
singletrack írta:bvanko1 írta:paci írta: Én még nem nyitottam itt soha új topicot, és most úgy érzem, hogy itt az ideje egy benzin kontra dizel társalgóra, hiszen ez örök téma volt és lesz is mindíg, habár már vagy ezerszer megtárgyaltuk, hogy kinek a pap, kinek a papné.
Szóval szertintem az I.-es swit gti lenyomja a 320d-t...még a chip-es Viktor_E46-ét is
Értem én, hogy nem igazán lehet a turbó dízeleket összehasonlítani a szívó benzinesekkel, de egy igen fontos tényt nem szabad elfelejteni. A benzines sportosabb,pörgõsebb, strapabíróbb = jobb [/b]
Szóval tegnap megtörtént! 320ia vs 320da mind a kettõ 2002-es. Ráadásul a diesel kombi volt. Hát senkit nem akarok elkeseríteni, de 0-130-ig tökéletesen egymás mellett mentünk. Többször is próbálva. Sajnos tovább nem tudtuk próbálni, nem voltak rendes útviszonyok. Majd legközelebb kimegyünk a pályára, mondjuk ott lehet hogy 130 fölött elmegy a bengás. :
és ez egy 2.2-es 320-as volt?
bvanko1 Elküldve: 2008-01-27 18:15 Benzin VS Dízel
paci írta: Én még nem nyitottam itt soha új topicot, és most úgy érzem, hogy itt az ideje egy benzin kontra dizel társalgóra, hiszen ez örök téma volt és lesz is mindíg, habár már vagy ezerszer megtárgyaltuk, hogy kinek a pap, kinek a papné.
Szóval szertintem az I.-es swit gti lenyomja a 320d-t...még a chip-es Viktor_E46-ét is
Értem én, hogy nem igazán lehet a turbó dízeleket összehasonlítani a szívó benzinesekkel, de egy igen fontos tényt nem szabad elfelejteni. A benzines sportosabb,pörgõsebb, strapabíróbb = jobb [/b]
bvanko1 Elküldve: 2008-01-26 12:11 Érdekes hiba...:(
BarG írta:Tano írta: Tudják azok a szerelõk Az EGR/AGR (gyártól függ hogy hívják) a környezetkímélõbb üzem miatt van benne. A kipuffogógáz egy részét visszavezetik ezen keresztül a szívósorra, és így a még benne lévõ anyagokat újra használják. Persze a benne lévõ koszt is. Egy vákumszelep vezérli.
http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;hl=13
Itt a 11-es elem.
Néhányan már lezártuk itt a fórumon is. Ezt legegyszerûbben Az EGR termosztát alatt lévõ hõcserélõnek a tõmítésének a cseréjével oldható meg.
http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=35
Itt a 10-es alatti hengeres elem, aminek a jobb oldalán van egy tömítés, 2 csavar fogja. Ezt kicseréltem egy rézlapra, és frankón lezárja a visszavezetést.
Viszont egy kérdésem lenene: Milyen négy szelepet vett ki a barátod? Mert EGR szelep csak 1 van. Vagy az EGR-t vette le?
Hát nem teljesen....
Az AGR/EGR-t azért használják, hogy oxigénben kevésbé legyen dús a levegõ kis fordulaton és terhelésnél, így alacsonyabb lesz az égési hõmérséklet és kevesebb NOX keletkezik. (A kipufogógázban nem nagyon van mit hasznosítani!)
Az EGR-t nagyon szívesen ledugóznánk sokan, de az újabb típusokon motorhibát jelez, ha megtesszük. Ha valakinek van ötlete, hogyan lehetne mégis megtenni, sokan befizetnénk rá!!!
Zotyi!
A két vakuumszelepet is cseréltetted? (EGR és turbóvezérlõ)
üdv:BG
bvanko1 Elküldve: 2008-01-21 17:39 Érdekes hiba...:(
singletrack írta:fmin írta: Köszönöm, de igazából az a próblémám hogy beremeg a kasztni amikor vált.
Amikor felvált, vagy amikor visszavált? Nekem akkor remeg néha be, ha hideg még a motor, és elveszem a gázt... de van amikor melegen is csinálja, bár akkor nem olyan erõsen. Már régóta keresem a hibát, eddig semmi...
bvanko1 Elküldve: 2008-01-21 13:03 Segítsetek!