autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 335xi
Évjárat: 2006

státusz BMWmotors

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2010. április 27. kedd, 23:46


Szerintem kérdezd meg rhantos-t.
Ezen a számon eléred: +36.20.454.08.30 (Hantos Ricsi)






autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2010. március 09. kedd, 20:41


Üdv!

Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, az autóm olyan tüneteket produkál,hogy 1500 és 2000ford közt 2 esben rángat folyamatos gázpedál tartás melett.DE ezt is csak hideg idõben, melegben nem vehetõ észre.
Valakinek valami ötlet?

Köszi

penge0423
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1996

státusz penge0423

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2010. január 24. vasárnap, 19:26


Helló! Ha tudna valaki segíteni? Olyan gondom lenne, hogy minden meleg indításnál 10-20 másodpercig ingadozik az alapjárat és alig akar menni ha nyomom neki. Nyáron kimostam a motort ha jól emlékszek akkor ugyan ezt csinálta majd 1-2 hét azt megjavult most megint elkezdte.
Elõre is köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. január 12. hétfő, 15:32


peetie írta: Viszont az még mindig zavar, hogy hangos a pumpa... Inkább megveszem, itt legyen a tartalék ha bele kell rakni. Aztán ha meg így elmegy még 2 évet akkor mákom volt

...es allt ~60ezred 2 evet. Szinte azonnal lehet venni uapumpat, sztem nezesd meg vkivel, aki ert hozza, h ez mennyire normalis, aztan csak akkor vegyel, ha azt mondja, h ezt most kicserelne. Mondjuk nekem sem volt halott a vizpumpa, csak mikozben kerestuk a zaj forrasat, feltunt, h nem tokeletes mar es idovel meg fog halni. Inkabb csere, semmi ertelme annak, h alahol a preri kozepen lerohadjak...

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2009. január 12. hétfő, 15:06


Na szétszedtem ma, kivettem a relét, a mûszerész srácok szétszedték, kicsit oxidos volt már, de azért még behúzott. Persze ez bent a meleg mûhelyben. Kint a -10ben már könnyen lehet hogy tényleg csak ennyi baja volt. Mindenesetre befújtuk kontakt spréval az aljzatot is, meg kicseréltem a dudáéval, most tesztelgetem, eddig minden jó.

Viszont az még mindig zavar, hogy hangos a pumpa... Inkább megveszem, itt legyen a tartalék ha bele kell rakni. Aztán ha meg így elmegy még 2 évet akkor mákom volt

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. január 11. vasárnap, 15:40


peetie írta: Ma vagy 5 percig adogattam rá a gyújtást és semmi. Ütögettem a padlólemezt alulról, dobogtam felülrõl, semmi. Mérgemben lementem kiszedtem a kesztyûtartót, megmozgattam azt a kurva relét, erre utána egybõl felzúgott a pumpa. Na most akkor mivan? Relé lesz mégis? Hogy lehet ott annyira lebontani hogy hozzáférjek a reléhez rendesen, mert így csak két ujjal épp hogy oda tudtam nyúlni, de kivenni már nem tudnám, még elõtte a biztitáblát vagy valamit ki kéne szedni.

Egyébként elég hangosan zúg a pumpa, a küszöbhöz hajolva hallani, na meg persze bentrõl is. Ennek ha teljesen normális, akkor csöndben kéne végezni a dolgát ugye? Most tesztelem kicsit, hogy indul e rendesen, de azért cseréltessem a pumpát? Meg a relét is?

Help pls

Szia!
Sajnos relékkel már nekem is volt dolgom (nem BMW-ben): a lábak nincsennek beforrasztva, hanem hideg elnyomással vannak rögzítve és hosszabb idõ után, vagy nagyobb áram átküldésekor ez a kontaktus kicsit elég, késõbb pedig nagyon és már nem mint kontaktus mûködik. Meg kell azokat kaparászni és beforrasztani. Sajnos ez a kontakt romlás nem csak nagy áramnál tud bekövetkezni.
hil

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2009. január 11. vasárnap, 15:22


Találtam itt egy leírást képekkel, hogy hogy jön ki a relé tartó, hátha jó lesz még másnak is. Éreztem én hogy ki kell venni az egész fakkot, mert útban van az merevítõ vagy mi...
http://forum.e46fanatics.com/s...?p=9071795
Megcserélem a duda reléjét az üzemanyag pumpáéval aztán teszt.


státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2009. január 11. vasárnap, 13:44


Ma vagy 5 percig adogattam rá a gyújtást és semmi. Ütögettem a padlólemezt alulról, dobogtam felülrõl, semmi. Mérgemben lementem kiszedtem a kesztyûtartót, megmozgattam azt a kurva relét, erre utána egybõl felzúgott a pumpa. Na most akkor mivan? Relé lesz mégis? Hogy lehet ott annyira lebontani hogy hozzáférjek a reléhez rendesen, mert így csak két ujjal épp hogy oda tudtam nyúlni, de kivenni már nem tudnám, még elõtte a biztitáblát vagy valamit ki kéne szedni.

Egyébként elég hangosan zúg a pumpa, a küszöbhöz hajolva hallani, na meg persze bentrõl is. Ennek ha teljesen normális, akkor csöndben kéne végezni a dolgát ugye? Most tesztelem kicsit, hogy indul e rendesen, de azért cseréltessem a pumpát? Meg a relét is?

Help pls

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2009. január 10. szombat, 11:25


laci320d írta: Hali nekem van egy használt ha érdekel

Á, csak újban gondolkozom, de azért köszi. Belerakom a használtat aztán 2 hét múlva az is bedöglik, akkor szívás van...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2009. január 10. szombat, 11:04


Hali nekem van egy használt ha érdekel

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2009. január 10. szombat, 10:58


Tano írta:
peetie írta: Valaki linkelje be pls nekem ezt az ülés alatti üza szivattyút a realoemrõl! Thx.


Az alábbi ábrán a 6-os elem.

Köszi! Remélem Atti tud belõle valami olcsóbbat szerezni, 60k elég sok a gyáriért...

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. január 10. szombat, 10:35


peetie írta: Valaki linkelje be pls nekem ezt az ülés alatti üza szivattyút a realoemrõl! Thx.


Az alábbi ábrán a 6-os elem.

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2009. január 10. szombat, 09:40


Valaki linkelje be pls nekem ezt az ülés alatti üza szivattyút a realoemrõl! Thx.

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2009. január 07. szerda, 22:04


Az más

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2009. január 07. szerda, 21:55


jah nekem sincs olyanom, csak azt el si felejtettem írni