bvanko1 Elküldve: 2008-01-12 14:31 Érdekes hiba...:(
Tano írta: Tudják azok a szerelõk Az EGR/AGR (gyártól függ hogy hívják) a környezetkímélõbb üzem miatt van benne. A kipuffogógáz egy részét visszavezetik ezen keresztül a szívósorra, és így a még benne lévõ anyagokat újra használják. Persze a benne lévõ koszt is. Egy vákumszelep vezérli.
http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;hl=13
Itt a 11-es elem.
Néhányan már lezártuk itt a fórumon is. Ezt legegyszerûbben Az EGR termosztát alatt lévõ hõcserélõnek a tõmítésének a cseréjével oldható meg.
http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=35
Itt a 10-es alatti hengeres elem, aminek a jobb oldalán van egy tömítés, 2 csavar fogja. Ezt kicseréltem egy rézlapra, és frankón lezárja a visszavezetést.
Viszont egy kérdésem lenene: Milyen négy szelepet vett ki a barátod? Mert EGR szelep csak 1 van. Vagy az EGR-t vette le?
Szóval a barátomnak is ki vették mind a 4 pillangó szelepet, változás nuku. Az ingadozás sztem 99% porlasztó csúcs. Ha rádugják modicra akkor járó motornál lehet ellenõrizni a csúcsok állapotát. Nekem hidegen alapjáraton torpangat a motor olyan mintha kihagyna a gyújtás. Rádugtuk a modicra, és az izzító gyertya vezérlõt dobta ki illetve a gyertyákból is jó pár halott. A vezérlõ 21k a gyertyák még 20k így majd a csere után kiderül megszûnik-e a jelenség.