carobi fórum hozzászólásai
« előző123következő »

carobi Elküldve: 2012-06-20 18:56 Motorolaj

Sziasztok

A véleményetekre lennék kiváncsi,az utóbbi pár száz km-en vettem észre, hogy amikor hidegen indítom a kocsit, elég hangos az első 1 másodpercben, vagyis hétről hétre egyre hangosabb,aztán elhalkul, meg olyan 1800-2000es fordulaton nagyon nem szép a kocsi hangja, mintha zakatolna kisség, vagy diesel lenne (elnézést a diesel-esektől). Arra gondoltam le kellene cserélni az olajat, mert lehet régen cserélték, én pár hónapja vettem,a kocsit, de szép hangja volt és nem cseréltem. Mit javasoltok az én kocsimba milyet érdemes, rakni,ami nem túl drága, de nem is vacak. A segítségeteket előre is köszönöm !!!

carobi Elküldve: 2012-05-12 17:05 Mi lehet a baj?

Üdv

Ma egy olyan érdekességgel találkoztam, hogy magától ment a kocsim vagyis kanyarodtam ki a garázssorról, kedvem szottyan egyet megrúgatni a kocsim, 1esbe kihuzattam, majd mikor betettem 2-esbe, csak úgy magától tovább gyorsult, levettem a lábam a gázról, de a kocsi csak gyorsult, de úgy mint még 1esbe sem soha gyorsan satufék, majdnem belementem az előttem haladóba. Hallottatok már ilyenről? olyat gyorsult meg is nyikordultak a gumik 2esbe, pedig én nem adtam gázt. Mi lehet a baj, szerintetek ?

carobi Elküldve: 2012-04-28 20:54 Erõsítõ kérdés

seta írta:
Helioport írta:
carobi írta: Sziasztok

Én is erősítőt kívánok betenni a csomagtartóba, találtam egy pár rca-t és egy szerintem cd-tár vezérlőt, a csomagtartó bal oldali kárpitja mögött,az rca-kat rákötöttem az erősítőre és szólt, a másik kábelt REM-nek használom, majd ez kapcsolja az erölködőt, eddig ok. A gondom a +12 volt behúzása lenne, ugyanis hátsó ülésem fix, nem dönthető és a csomagtartó felől nézve egy zárt vas az egész Hogyan tudom behúzni a kábelt ? Vagy egyáltalán hogyan tudom a hátsó ülést kiszedni, dönteni, hogy akár 1 lukat fúrjak ha másképpen nem megy ? A válaszokat előre is köszönöm !

Robi


Nem akarok okoskodni, nem vagyok lámer, de még nem vagyok mindentudó BMW ügyben, de elvileg neked is hátul van az akksid, ergo sum... ott a mego. Rákötnék egy előírt biztit (30A?), aztán csatt.


Sztem neki elöl van az akksi mert benzines és kicsi motor. Amugy ha felszeded a csomagtartó kárpitokat, akkor szerintem látni fogsz hátramenő nagyobb kábelkorbácsokat. Valamelyik mellett biztos hátra tudod húzni a (+)-t egy vastag kábelen. Arra nagyon figyelj, h a jelkábelek (aminek RCA csatlakozó a vége) lehetőleg semmilyen kábelkorbácshoz ne legyenek közel, a táptól pedig főleg legyenek távol, mert sok zavar átjöhet rajtuk. Mondjuk mélyládánál nem olyan gáz a zavar, de akkor is érdemes figyelni. Ja, és a remote-ot se az acc-ről add, hanem a rádió antenna kimenetéről (általában kék kábel, ha pedig gyári fejegységed van, akkor keresd meg neten h melyik az a drót).


Igen elöl van és már be is vezetékeltem a hátsó ülésnél járok de azt a nyavajást nem bírom kiszedni, nincs valami ötlet, hogy lehet kiszedni vagy ledönteni ?

carobi Elküldve: 2012-04-28 17:14 Erõsítõ kérdés

Sziasztok

Én is erősítőt kívánok betenni a csomagtartóba, találtam egy pár rca-t és egy szerintem cd-tár vezérlőt, a csomagtartó bal oldali kárpitja mögött,az rca-kat rákötöttem az erősítőre és szólt, a másik kábelt REM-nek használom, majd ez kapcsolja az erölködőt, eddig ok. A gondom a +12 volt behúzása lenne, ugyanis hátsó ülésem fix, nem dönthető és a csomagtartó felől nézve egy zárt vas az egész Hogyan tudom behúzni a kábelt ? Vagy egyáltalán hogyan tudom a hátsó ülést kiszedni, dönteni, hogy akár 1 lukat fúrjak ha másképpen nem megy ? A válaszokat előre is köszönöm !

Robi

carobi Elküldve: 2012-04-27 16:58 Klíma

laleeboy írta:
carobi írta: Sziasztok

Jön a nyár a meleg a jó idő, erre mit csinál a kocsim ??? folyamatosan kinyitja a fűtést a lábamra ( Hallottatok már ilyenről,40km után már alig lehet megmaradni a kocsiban, aztán amikor leállítom a motort 10 percig lehet hallani halkan, hogy valami zümmög a műzerfalban, a cd körül,mintha egy pici villanymotor még dolgozna, néha erősebben néha gyengébb erővel. Digit klímás a kocsi, elvittem autószerelőhöz, azt mondtam vigyem autó villamossági szerelőhöz, de inkább tőletek kérdezem, ti legalább értetek a BMW-hez


Sajna ez E36 digitklíma típushiba
Nekem is ez volt
Nekem szerencsém volt és javítható , egyéb esetben csere

A zizgés az üzemszerű mert a digitklímában levő szenzorra egy mini venti szívjía az utastéről a levegőt



De ha leállítom a kocsit akkor miért nem áll le az is ? Bár most jöttem haza a szerelőtől és most pl leállt, meg a fűttés sem volt most rossz, vagyis nem fűtött, szóval hol van , hol nemvan ez a jelenség !

carobi Elküldve: 2012-04-27 13:31 Klíma

Sziasztok

Jön a nyár a meleg a jó idő, erre mit csinál a kocsim ??? folyamatosan kinyitja a fűtést a lábamra ( Hallottatok már ilyenről,40km után már alig lehet megmaradni a kocsiban, aztán amikor leállítom a motort 10 percig lehet hallani halkan, hogy valami zümmög a műzerfalban, a cd körül,mintha egy pici villanymotor még dolgozna, néha erősebben néha gyengébb erővel. Digit klímás a kocsi, elvittem autószerelőhöz, azt mondtam vigyem autó villamossági szerelőhöz, de inkább tőletek kérdezem, ti legalább értetek a BMW-hez

carobi Elküldve: 2012-04-18 19:08 Társalgó

Köszi, rendesek vagytok, tényleg nagyon jó vezetni, rendkívül kényelmes és szép hangja van, és az érzés, hogy BMW amikor ránézek a kormánykerékre az emblémára
Az is szokatlan, hogy ha betettem 5.be akkor ott is hagyhatom 40Km/h-ig, mert gond nélkül megy az autó, tehát úgy átmenni több településen, hogy váltanom sem kell, tetszik, és a kátyúk okozta vese rázás is eltűnt a vezetés élményéből Ja meg hogy megnézik akármerre járok, holnap lemosom és teszek fel képeket, nagyon szép kiállása van a kicsikének. Bocsi, hogy itt csöpögök, de tudjátok miről beszélek

carobi Elküldve: 2012-04-18 17:04 Társalgó

Köszi, most szépen rám ilyesztettél, az autóval mióta haza értem vele 26km-t mentem, mert szervizről, szervizre vittem, merre keressem a motor számot ?

carobi Elküldve: 2012-04-18 16:47 Társalgó

YELLOW írta:
carobi írta:
YELLOW írta:
carobi írta: Üdv

Na összeállt a kocsi, annyi volt a baja, hogy a lambdaszonda megadta magát, most már szépen jár és minden ok, eltűnt a hiba kód is a műszerfalról 25k volt munkadíjjal együtt a mutatvány. A himbálódzás 80 fölött pedig a jobb hátsó gumi okozta, egy jóóókora pukli van rajta, oldalra áll ki, a gumis meglátta, azt mondta ezzel ne járjak A lényeg, hogy a kocsi nincs olyan rossz állapotban , mint gondoltuk, most remekül megy és végre boldogan feszíthetek egy BMW-ben !


nah és a motorkérdés tisztázódott már? hogy akkor mi is van benne, főleg motorszámra gondolok.


Holnap viszem eredetiség vizsgára, mert csak most iratom át, hogy tudom nincs komoly baja ...kop-kop..gyorsan lekopogtam... már az sem érdekel, ha sima 1,8i elég az a 116 LE és gazdaságosabb is, próbálom pozitívan látni a dolgokat.


most nem azért de az eredetvizsga általában az eladó terhe. így aztán mehetsz ha kiderül valami, majd azt mondja azóta te cserélted ki a motort... nagyon nem voltál körültekintő ne haragudj meg.
annyit kellett volna tenne, hogy lefotózni a motorteret és feltölteni ide. csomó kommentet megelőzhettél volna, és meg tudnánk mondani, hogy milyen motor van benne.
kérdeztük azt is hogy a blokkon a motorszám megegyezik-e a forgalmiban lévővel? erre sem válaszóltál, magyarán mikor megvetted meg sem nézted.
ha megszopnád, legalább meglenne a tanulópénz. nem kívánom, de felelőtlen vagyvoltál.


Tettem fel képet és a többiek azt mondták, hogy "is" van benne a kép alapján, de valóban csinálhattam volna okosabban a dolgot. Az eladó terhe ? ma adtam el a régi kocsimat és arra sem csináltattam, és 7 éve sem amikor az azt megelőzőt adtam el, biztosan az eladó terhe ? Amúgy jogos amit írtál !



carobi Elküldve: 2012-04-18 16:39 Társalgó

YELLOW írta:
carobi írta: Üdv

Na összeállt a kocsi, annyi volt a baja, hogy a lambdaszonda megadta magát, most már szépen jár és minden ok, eltűnt a hiba kód is a műszerfalról 25k volt munkadíjjal együtt a mutatvány. A himbálódzás 80 fölött pedig a jobb hátsó gumi okozta, egy jóóókora pukli van rajta, oldalra áll ki, a gumis meglátta, azt mondta ezzel ne járjak A lényeg, hogy a kocsi nincs olyan rossz állapotban , mint gondoltuk, most remekül megy és végre boldogan feszíthetek egy BMW-ben !


nah és a motorkérdés tisztázódott már? hogy akkor mi is van benne, főleg motorszámra gondolok.


Holnap viszem eredetiség vizsgára, mert csak most iratom át, hogy tudom nincs komoly baja ...kop-kop..gyorsan lekopogtam... már az sem érdekel, ha sima 1,8i elég az a 116 LE és gazdaságosabb is, próbálom pozitívan látni a dolgokat.

carobi Elküldve: 2012-04-18 16:37 Gumi

YELLOW írta:
carobi írta: Mi a véleményetek erről :

http://auto-motor.vatera.hu/al...41475.html

Elég jó ár, nem valami komoly gumi, de ennyiért 6-7 milis mélységgel, szerintem jó ár ! Szerintetek megvegyem ?


mondjad 35-ért megveszed ha nem száguldozol kanyarokba, akkor jó lehet, de szerintem az élettartama fele egy normálisnak.
én ezek közül a hírtelen berobbant "noname" gumik közül nankang az, amit még talán feltennék az NS-20 szimpatikus belőle.


Néztem a legolcsóbb helyen 25/db ez meg még 10 sincs, 2 évet bírjon ki akkor már megérte, ritkán szoktam úgy menni, csak ha részeg vagyok nemám csak vicc volt hírtelen kell 4 gumi és kicsit kifogytam a pénzből ez még belefér.

carobi Elküldve: 2012-04-18 16:33 Társalgó

Üdv

Na összeállt a kocsi, annyi volt a baja, hogy a lambdaszonda megadta magát, most már szépen jár és minden ok, eltűnt a hiba kód is a műszerfalról 25k volt munkadíjjal együtt a mutatvány. A himbálódzás 80 fölött pedig a jobb hátsó gumi okozta, egy jóóókora pukli van rajta, oldalra áll ki, a gumis meglátta, azt mondta ezzel ne járjak A lényeg, hogy a kocsi nincs olyan rossz állapotban , mint gondoltuk, most remekül megy és végre boldogan feszíthetek egy BMW-ben !

carobi Elküldve: 2012-04-18 16:28 Gumi

Mi a véleményetek erről :

http://auto-motor.vatera.hu/al...41475.html

Elég jó ár, nem valami komoly gumi, de ennyiért 6-7 milis mélységgel, szerintem jó ár ! Szerintetek megvegyem ?

carobi Elküldve: 2012-04-15 17:00 Szervíz



Ha te lennék: visszavinném a kereskedőhöz - előtte meg odatelefonálnék, hogy ne feleslegesen cipeld az autót.
ha a kereskedő lenne: elküldenélek a p-ba, ahogy Jons is írja.

De ettől még nem kell feladni elsőre.[/quote]

Látod, ha te és Jons is akik szeretik a BMW-t is ezt tennétek, akkor mit várjak egy kereskedőtől aki abból él, hogy átveri a hozzám hasonlókat ? Ennyit erről. Amit teszek, holnap rátetetem a kompjutert az kiirja mi baja a motornak, futó padra és fék padra a kocsit, kalkulálok és döntök. Köszönöm szépen a sok segítséget, jó hogy van ez a fórum és ti akik segítetek egymáson !!!

carobi Elküldve: 2012-04-15 16:15 Szervíz

jons írta:
carobi írta:
Az adásvételi szerződésben benne van a km amivel vettem, mentem vele kb 100at azóta, ezek nem keletkezhettek ennyi idő alatt, szóval azt mondjátok vigyem vissza ? De még egy kib..tt vonó szem sincs hozzá, hogy odahúzassam magam, bár nem is szeretnák 89 km-t húzatni. Az autó 5 hónapja lett műszakiztatva, ezekkel hogyan engedték át ????


Legyél határozott és menjél vissza. Lehetőleg ne egyedül. És kérd vissza a pénzedet.
De készülj fel rá, hogy le leszel pattintva... én ha sötét lelkű kereskedő lennék, nagyon finoman de határozottan küldenélek haza a "****ddal" együtt.



Látod ezaz, 2 hétig olvasgattam a fúrumon, nézegettem 3 helyet ahol autókat hírdernek, hivogattam, sms, és tudakoztam mindenfelé, hogy nehogy szart vegyek, a próba úton ok volt az autó, hogyan csinálták, hogy másnap kijön minden hiba ? 15-20 percet pöfögött alapjáraton, miközben az adásvételt írtuk, most meg 3 perc és leáll, ahogy a víz felmelegszik üzemi hőfokra. Lehet hogy csak a víz hőmérő jeladó kábele nem érintkezik rendesen, a fék olajat kell lecserélni, a futóműnek meg semmi baja, csak rossz volt az út ahol beszitált a feneke és csak az ördögöt festjük a falra. Vagy nem
« előző123következő »