haka írta:
compact írta:
haka írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
Sziaasztok!
Voltam Mikinél és azt mondta hogy az adagolomba valószinűleg valamilyen nyomásszabályzó nem a legjobb! 1-3 között kne lenni e az értéknek ha jol emlékszek,de nem anynin van.
Krdésem hogy szerintetek meddig mehet ez még el így?
Én meg azt hittem hogy néha a légtömegmérő miatt torpan be ,pedig nem
ha voltál Mikinél, miért nem őt kérdezted? valószínű tőle jobban senki nem tudja, vagy épp megmondani sem lehet. nyílván ha valami nem gyári határok között van, akkor nem célszerű sokáig húzni.
Én most öntöttem bele csodalöttyöt, hogy kitisztítsa a porlasztót.
A fülem már biztosan sokat javult tőle, mert állandóan fülelek, csörög-e még
Szerintem javult a helyzet, de amúgy nem tudom megmondani biztosra, mert már nem tudom eldönteni. Nem emlékszem milyen volt
Megnyugtatlak, hogy ugyan úgy fog csörögni, mert ha egy befecskendező csörög akkor azt nem azért teszi, mert koszos!
Amúgy az ilyen tisztító csoda löttyök egy több 100e km-t futott motornál vagy üzemanyagrendszernél többet ártanak, mint használnak!
Őő jaja csodát nem várok, csak 2 ismerősnek is megszűnt a csörgés meg a füstölés adaléktól teljesen. Nem BMW-knél de gondolom az tök mindegy ugyebár.
És hát mivel a bevizsgálás is 40-50k ezért gondoltam kipróbálom, mielőtt visszaküldik, hogy tisztítani kellett csak.
A computer nem mutat rossz értéket, ezért próbálom csak akkor rákölteni a több száz ezret, ha tuti rossz Nem is sürgős annyira szóval kísérletezek.
Egyébként nekem alapjáraton nem csörög csak gázadásra és mostmár akkor sem állandóan. Úgy veszem észre, hogy csökkent a csörgés és bizonyos esetekben már nem is hallom.
Amúgy a csörgést konkrétan mi okozza, hogy kosz nem lehet?
Melyik fajta adalék amivel próbálkoztatok?
A csörgés igazából a befecskendező rossz porlasztási képe miatt van és nem maga a befecskendező adja a hangot hanem a rossz befecskendező hengerében lefolyó helytelen égés hangja amit hallunk.
Általában a porlasztó csúcsának a kopása miatt van ami a gyengébb minőségű üzemanyag rossz kenése miatt alakul ki, így a porlasztott üzemanyag szemcséi nagyobbak, nem a megfelelő irányban keverednek a hengerben és a dugattyú tetőben és az így létrejött gyulladási késedelem megnő amitől zajosabb a motor járása.
Ezekben a befecskendező szelepek már óriási nyomáson dolgoznak és olyan illesztések és apró lyukak vannak, hogy ott pl egy porszem már elég a teljes működésképtelenséghez.
Véleményem szerint és pár tapasztalat is azt támasztja alá, hogy ezek a csoda adalékok, ultrahangos tisztítás és egyebekkel való próbálkozás sajnos ablakon kidobott pénz.
A Bosch kerek perec kijelentette, hogy a CR befecskendezők 150e km-re vannak tervezve!
Az hogy valakinek még ennyit sem bír ki, vagy van akinek 2x ennyit az valószínüleg a tankolt üzemanyagon, szűrőcserén és a szerencsén műlik.
Én azt mondom, hogy ha megjelennek a befecskendező hibára utaló jelek akkor a próbálkozások árát félre teszem a hamarosan esedékessé váló befecskendező cserére, mert a sor vége nagy valószínűséggel úgy is az lesz.
Rosszabb esetben BMW-nél nem tudom, hogy mennyire jellemző de jópár egyéb márkánál pedig sajnos a sok próbálkozás és rossz befecskendezővel való használat akár motorcseréhez is vezethet, mert a rosszúl befecskendezett üzemagyag megolvasztja a dugattyút, az pedig szépen elintézi a hengerfalat.