cox írta:
YELLOW írta:
cox írta:




ficsmix írta:
Hozzáértő szerelőt keresek!
Egy 2000'-es évjáratú, 316i, E46, soros4-es 1895ccm-es motoromból szeretnék, némi többletet elővarázsolni. Ehhez keresek szakembert, vagy olyasvalakit, aki tudja, hogy mit lehet ebből kihozni. Sok okos dolgot találtam itt, de nem tudom kihez forduljak. Még talán turbo is szóba jöhet. Minden okos ötlet érdekel. Ha tudtok nekem segíteni, vagy tudtok valakit ajánlani, azt is megköszönném. Bács-Kiskun előnyben. Köszi
Sze.Azon vagyok,hogy eggy e46,316i,77kw-os,m43,194e1-motorkodos,vasra kompresszort mutsek be,a kitt ami beepitesre kerul tartalmazza a szivo csonkot,ami lehet,hogy talal,ha nem,kis alakitasokkal ra alakithato;kompresszort,ami illeszkeik a szivocsonkra;injektor hidat,nagyobb injektorokkal;spanoloval es a hozza valo laposszijjal es pakolasokkal.Ez kb.60 loerot presel ki a szekerbol,amit meg lehet vaditani coolerrel,soros leomlovel,tovabba sportkatalizatorral,gazgyorsitoval es egy oval tipusu sportdobbal,ami tokeletesen koveti a hatso lokosod ivet.A lendkerek konnyitessel,a hengerfej csatornainak a nagyitasaval a motorod nyomatekosabb lessz,a teljes puf rendszertol hamarabb kiporog a motorod es mar nyomhatod is neki,csak birjal megallni.Ha sikerul a kompresszort raraknom,akkor majd villogok rola,hogy milyen,remelem par honap alatt megoldom.
ezt a gázgyorsítós ökörséget jó lenne elfelejteni, ez a 17 éves taknyos "tuning" gyerekeknek való carstylingra, hogy beírhassan +adatot még, de a valóságban semmi értelme. ha megnézel belülről egy "gázgyorsító" patront, akkor egyértelmű, hogy nem gyorsít semmit, azok a fülek, amik benne vannak, maximum torlaszok, és hangban jelent változást, de hogy az nem gyorsít semmit, az biztos!!! egy üres 55-ös vagy 60-as cső többet ér
Tolts fel egy 2 literes palackot vizzel,probald meg kionteni belole a vizet merve az idot,mig kifolyik,utana vegezd el ugyanezt a muveletet ugy,hogy amikor a palackot a kiomlo nyilasaval lefele forditod,adj neki egy korkoros mozgast,mintha a kezeddel o betuket akarnal irni.Irjal kb. 6 o betut es merd az idot.A gazgyorsito is akkor segit az oblitesben,amikor a motorod kb. 4 ezren folul porog.Mar a 70 es evekben a rallyban az oseink is alkalmaztak,csak az gagyibb volt,en is forgalmazom es tudom mit arulok.Remelem azt is tudod,hogy ha a gyari leomlodet belulrol felpoliroztatod,attol is konnyebben aramlik ki a gaz.Sok kicsi sokat csinal,ja es ne feledd,nagy gaz....kis fek.

Mielott forgalmazok valamit,elobb mindig kiprobalom,ugymond en vagyok a fehereger,az automon teljes kipufogo rendszer feszit,a leomlore varva,en nem azt mondom,hogy az auto kap tole 20-30 lovat,a motor erezhetoen hamarabb kiporog,idaig epitettunk min.egy tucat rendszert,de senki nem mondta,hogy nem volt ertelme.Amugy dieselre is raktunk Santa Fe-re,a hangja nagyon tuti,a motor olyan konnyen kiporgott,hogy a faszi azt hitte csuszik a kuplungja,pedig kamion sofor.Hidd el,hogy azert meg vannak emberek,akiknek nem az a cel hogy raddumaljak a cuccot.A rendszerem 3-szor lett ujjaepitve,eloszor katalizator nelkul probaltam,rakapott a lambdaszondara,nagyon szerette,ette meg oket,akkor kapott sport katalizatort,akkor visszabb esett a lamda iranti etvagya,de meg el kellett jatszadozni a lambdaszonda es a katalizator kozti tavolsagi arannyal.Barki barmi valtoztatast vegez az autojan en felnezek ra,mert azzal az autojat egyedive tette,es ez igy van rendjen,a csajok maradjanak meg a mukorom es szempilla mellett,mi pedig a kompresszor vagy turbo feltoltonn almodozzunk,ha nem tudjuk megvenni.Udv.mindenkinek.