csbalu fórum hozzászólásai

csbalu Elküldve: 2012-09-07 08:58 Társalgó

Akkor miért nem SAAB-al jársz?

Thony írta: Pilóta vagyok, vagyis már nem Mellette csinálom a légi- műszakit, a rep-mérnök mellé...

csbalu írta: Villamosmérnök Egy Műszeripari cégnél dolgozom + még csinálom a gépészmérnöki diplomát is közben TE?





csbalu Elküldve: 2012-09-06 11:50 Társalgó

Villamosmérnök Egy Műszeripari cégnél dolgozom + még csinálom a gépészmérnöki diplomát is közben TE?

Thony írta: Sajnos az nekem is mániám, lehet hogy van valami a mérnöki képzésben ami ilyenné teszi az embert Mérnöki munka mely terültén vaqy?

csbalu írta: Örülök hogy írtad a felvetést! Én csak hangosan gondolkoztam. Mindig számolok... mérnök ártalom....

Thony írta: Szívességet kértek tőlem, ezért gondoltam hogy megosztom veletek hátha van 1-2 ember aki kap az alkalmon

csbalu írta: Nem rossz ez a kirándulás, de szerintem Ennek akkor van feelingje ha bömbivel mész ki. 4 ember ha összefog kényelmesebben gyorsabban és szerintem olcsóbban ki tud menni.
Bp-München-Ingolstadt 1500km.
15x7Lx440=46.000Ft utiköltség
Osztrák pályamatrica 8 Euro - 2300Ft
Magyar pályamatrica 3000Ft
Össz uti költség körülbelül 50.000Ft (12.500Ft/Fő)

BMW Welt belépő 9 Euro
Gyárlátogatás gondolom kisebb utánajárással megoldható szintén.
Audi hasonló árban lehet számoljunk összesen 10.000Ft-ot a belépőkre.
akkor tartunk 22.500Ft-nál.

Marad még 26.000Ft-unk szállásra. 50 Euro körül már 2 ágyas szobákat lehet kapni, normális hotelben nem pedig Jugendherbergében 6 ágyas szobákkal.

Bocs nem Antireklámot akarok csinálni, csak gondolom többen nem szívesen mennének busszal és nekik egy kis fejszámolós alternatíva













csbalu Elküldve: 2012-09-05 22:26 Társalgó

Örülök hogy írtad a felvetést! Én csak hangosan gondolkoztam. Mindig számolok... mérnök ártalom....

Thony írta: Szívességet kértek tőlem, ezért gondoltam hogy megosztom veletek hátha van 1-2 ember aki kap az alkalmon

csbalu írta: Nem rossz ez a kirándulás, de szerintem Ennek akkor van feelingje ha bömbivel mész ki. 4 ember ha összefog kényelmesebben gyorsabban és szerintem olcsóbban ki tud menni.
Bp-München-Ingolstadt 1500km.
15x7Lx440=46.000Ft utiköltség
Osztrák pályamatrica 8 Euro - 2300Ft
Magyar pályamatrica 3000Ft
Össz uti költség körülbelül 50.000Ft (12.500Ft/Fő)

BMW Welt belépő 9 Euro
Gyárlátogatás gondolom kisebb utánajárással megoldható szintén.
Audi hasonló árban lehet számoljunk összesen 10.000Ft-ot a belépőkre.
akkor tartunk 22.500Ft-nál.

Marad még 26.000Ft-unk szállásra. 50 Euro körül már 2 ágyas szobákat lehet kapni, normális hotelben nem pedig Jugendherbergében 6 ágyas szobákkal.

Bocs nem Antireklámot akarok csinálni, csak gondolom többen nem szívesen mennének busszal és nekik egy kis fejszámolós alternatíva







csbalu Elküldve: 2012-09-04 16:59 Társalgó

Nem rossz ez a kirándulás, de szerintem Ennek akkor van feelingje ha bömbivel mész ki. 4 ember ha összefog kényelmesebben gyorsabban és szerintem olcsóbban ki tud menni.
Bp-München-Ingolstadt 1500km.
15x7Lx440=46.000Ft utiköltség
Osztrák pályamatrica 8 Euro - 2300Ft
Magyar pályamatrica 3000Ft
Össz uti költség körülbelül 50.000Ft (12.500Ft/Fő)

BMW Welt belépő 9 Euro
Gyárlátogatás gondolom kisebb utánajárással megoldható szintén.
Audi hasonló árban lehet számoljunk összesen 10.000Ft-ot a belépőkre.
akkor tartunk 22.500Ft-nál.

Marad még 26.000Ft-unk szállásra. 50 Euro körül már 2 ágyas szobákat lehet kapni, normális hotelben nem pedig Jugendherbergében 6 ágyas szobákkal.

Bocs nem Antireklámot akarok csinálni, csak gondolom többen nem szívesen mennének busszal és nekik egy kis fejszámolós alternatíva



csbalu Elküldve: 2012-09-03 17:02 NAVI

Helioport írta:
csbalu írta: Na vajon egy ilyet be lehetne építeni az E46-ba?
http://www.ebay.de/itm/BMW-E87...594wt_1037


Szerintem bele lehet fabrikálni, de ez k.ra nem oda való. Ha bele is lehet, mert végül is elférhet, akkor szerintem le kell bőröztetni a műszerfalat. Akkor jó lehet.
Az más kérdés, hogy hogyan hozod össze az e46 rendszereivel? Vagy azt is kipucolni, és E87 bele? Drága az...


Hát ez csak egy elméleti felvetés volt. Poén lenne nagyon
Jelentkezz valamikor aztán megoldjuk az AUX problematikát.

csbalu Elküldve: 2012-09-03 13:19 NAVI

Na vajon egy ilyet be lehetne építeni az E46-ba?
http://www.ebay.de/itm/BMW-E87...594wt_1037

csbalu Elküldve: 2012-09-01 21:17 Társalgó

Enyém 2002/11-havi és nincs benne DSC, de lehet igazad van.

jrtom írta: Bocsi javítok. A DSC 2002 után alapból járt az e46-ba.

csbalu írta:
jrtom írta: E46-ban soha nem volt angel eyes. Amit látsz az utólag beszerelt. a dsc meg kb 2002-től volt bennük.
Redna írta: Hali!
Valaki megtudná nekem mondani, hogy a Faceliftes E46osokban alapfelszereltség-e már az angel eyes (halogén lámpában is?) és a DSC? (és ha igen mindegyikben ki lehet kapcsolni?)
Válaszokat köszönöm előre is!




DSC is rendelhető volt alapból ASC+T jár hozzájuk. Kikapcsolni ki lehet ha sokáig nyomod a gombját. Akkor elkezd világítani a műszerfal közepén a kipörgésgátlónak és a jobb alsó sarokban a féknek a visszajelzőlámpája. Ha csak röviden nyomod meg a gombot akkor csak részlegesen kapcsolod ki.




csbalu Elküldve: 2012-08-31 17:06 Társalgó

jrtom írta: E46-ban soha nem volt angel eyes. Amit látsz az utólag beszerelt. a dsc meg kb 2002-től volt bennük.
Redna írta: Hali!
Valaki megtudná nekem mondani, hogy a Faceliftes E46osokban alapfelszereltség-e már az angel eyes (halogén lámpában is?) és a DSC? (és ha igen mindegyikben ki lehet kapcsolni?)
Válaszokat köszönöm előre is!




DSC is rendelhető volt alapból ASC+T jár hozzájuk. Kikapcsolni ki lehet ha sokáig nyomod a gombját. Akkor elkezd világítani a műszerfal közepén a kipörgésgátlónak és a jobb alsó sarokban a féknek a visszajelzőlámpája. Ha csak röviden nyomod meg a gombot akkor csak részlegesen kapcsolod ki.

csbalu Elküldve: 2012-08-31 09:08 Társalgó

Perzsa a bömbiben 2-3 képen
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ta-6008632

csbalu Elküldve: 2012-08-30 20:52 RunFlat / defektmentes

YELLOW írta:
lestat83 írta: Azt szeretnem kerdezni,hogy ha esetleg nem defekturo gumikat teszek fel,,akkor is mukodik a nyomasezekeles a kocsiban.?
en foleg angliaban hasznalom majd, s evente 2 szer 2400 km uatat teszek meg,,igy meg gondolokodom melyik legyen,,bar otthon csak telen fogom hasznalni,,de akkor sokat,,bar szerintem telen kevesbe lehet defektet kapni..illetve kevesbe all fennt a veszelye.Szerintetek.?


a nyomásérzékelőket, pont a "defektmentes" gumik miatt találták ki. hogy látsd, hogy defekted van, mert nincs benne nyomás, de attól az autóval el tudsz gurulni, mert kívülről nem látszik a gumin, hogy gáz van, és azért nem célszerű úgy közlekedni. az ilyen guminak csak anyni értelme van, hogy eltudsz menni vele x km-t, aztán csere, nem kell útközben szakadó időben megállni, csak a tempón visszavenni. szerintem sima gumihoz nem célszerű a szenzort bent hagyni, mert ha ott defekt, akkor le is veri szerintem a szenzort.


A defektmentes guminak elsősorban a BALESETMEGELŐZÉS és a BIZTONSÁG a célja nem pedig az hogy te kényelmesen furikázzál tovább. Az is de az a 20% a másik 80% biztonság mellett!
Komoly tempóval közlekednek azért a BMW-vel. 160nál egy első deffekt eléggé komoly felyreállást tud csinálni, vagy karambolt, ezért találták ki a defektmentes gumit, hogy megtartsd az autó irányíthatóságát.
Ha van pénzed vegyél defektmentest, mert a saját biztonságod többet ér minden konfortnál, meg 20.000Ft-nál.

csbalu Elküldve: 2012-08-29 10:15 Társalgó

csbalu Elküldve: 2012-08-25 10:47 Belsõ

Redna írta: Ha gyárilag 4 ágú nem multis kormány van egy bmw-ben (320d e46) akkor abba gondolom gond nélkül be lehet tenni a 3 ágú vagy 3 ágú M-es kormányt?! a multi/ gombok részt is be lehet kötni? úgy értem, hogy gyárilag ott van a kábele és csak össze kell dugni vagy nincs kiépítve gyárilag a kábelezés?


1 vezetéket kell bekötni a computerbe a motortérbe és 2-t a világításkapcsolóhoz ha szeretnéd hogy világítsanak a gombok.

csbalu Elküldve: 2012-08-24 20:57 RunFlat / defektmentes

Coyote írta:
mutyuru írta: Hello!

Nekem is a teli gumivasarlas lenne ay aktualis temam. Csak nem tudom erdemes gyari BMW gumikat hasznalni vagy sem. Ha defekted van ugy is felreallsz, nem?

Egyebkent kineztem egyet: Semperit speed-grip S2 205/55 R16.
Valakinek van szemelyes tapasztalata vele? 2009es 320as bombire kellene.

Kosz,
M



"Ha defekted van ugy is felreallsz, nem?

Hát ha defekttűrő abroncsom van, akkor max 2 percig, amíg ránézek, és megyek tovább... Miért állnál félre, ez a lényege a ROF gumiknak


EZ A LÉNYEGE A DEKETMENTES GUMIKNAK 1:20-tól nézzétek.
Itt a balesetmegelőzésnek és nem a további közlekedésnek van jelentősége.

YouTube videó

csbalu Elküldve: 2012-08-24 20:52 Társalgó

Thony írta:
ZoliE36Compact írta:
Thony írta:
YELLOW írta: nekem meg kifejezetten tetszik a projektoros lámpa, én pl xenont nem akarok, így nekem csak utángyártott DEPO-s lámpa maradna, amin két-három éve rágom magam


DEPOS lámpa mit takar?


depo. ez a márkaneve. nem akarok senkit megbántani de......
én pl maradok a hellánál.
üdw
z


Hella mi akkor? nem találom a szótárban... majd belejövök


Hella a gyártója.

csbalu Elküldve: 2012-08-24 20:48 Üzemanyag fogyasztás

Thony írta:
vivaladiesel írta:
norbeee írta:


Most akkor hol tankoljak? kétségbeejtő...


Én az Ömv-re esküszöm.



ÖMW-nek dolgoztam, igazán jók a dieselek, és a benzinek is... a többi bérlő nélküli rendszerű kúton lopják a külön adalékot!


Mit jelent ez a bérlő nélküli rendszerű kút? Hogy érted ezt?