davech fórum hozzászólásai

davech Elküldve: 2017-07-04 10:04 Mi lehet a baj?_

Halló! A következő furcsa jelenséget produkálja az autóm. Alacsonyabb fordulaton erősebb gázadásnál, kerregő hang közepette torpanás, és kékes atom füst. Finoman lehet az autóval közlekedni, nagyobb fordulaton is jónak tűnik, teljesítmény csökkenést sincs. A tünet úgy kezdődött, hogy alapjáraton mintha kihagyott volna 1-2 henger.

davech Elküldve: 2017-06-14 08:16 kettõstömegü lendkerék

Hali! Kettőstömegű csere előtt állok, megérkezett a kuplung szett, de kinyomó villát nem tartalmaz, fontos azt beszerezni még, vagy jó lesz a régi is?

davech Elküldve: 2017-04-24 11:19 Katalizátor

Helló! Egy kis segítséget kérnék. Van nekem 320D alól első, és hátsó katalizátorom. Eladni szeretném, és az érdekelne hogy mennyit lehet érte kérni? köszi

davech Elküldve: 2017-04-06 19:02 Klímavezérlõ hiba

Üdvözletem! Olyan gondom van hogy a klíma panel sűrűn újraindul. Fogja magát, kikapcs-bekapcs. Klíma panel gond lehet, vagy okozhatja a süni hibája is? Még annyit vettem észre hogy gyújtás ráadáskor huhogó hangot hallani, változó fordulaton kezdi fújni a levegőt.

davech Elküldve: 2016-12-22 10:01 Klíma automatika hiba

Természetesen a klíma nincs bekapcsolva. Akkor ez az ingadozás normális vagy sem?

YELLOW írta:
davech írta: Halló! Olyan gondom van hogy hidegben ingadozik az alapjárat míg fel nem melegszik üzemi hőfokra a motor. Ha kikapcsolom teljesen a klíma panelt akkor megszűnik az ingadozás. Úgy gondolom valami a klímapanellel lehet. Vagy esetleg ez normális?


a kérdés az, hogy a klíma is bekapcsolva van? mármint a hópehely gomb világít? mert úgy normális.
illetve a kiegészítő fűtés is dolgozik, és amit eddig láttam, azok pulzálva működnek. szóval attól is lehet.


davech Elküldve: 2016-12-22 09:33 Klíma automatika hiba

Halló! Olyan gondom van hogy hidegben ingadozik az alapjárat míg fel nem melegszik üzemi hőfokra a motor. Ha kikapcsolom teljesen a klíma panelt akkor megszűnik az ingadozás. Úgy gondolom valami a klímapanellel lehet. Vagy esetleg ez normális?

davech Elküldve: 2016-06-18 20:25 Klíma

b_imi írta:
davech írta: Kösz lantika de nem e39-em van hanem e46-om..

Kérdés még mindig aktuális:
Párásodási gondok vannak a kocsival, kiderült hogy klíma kondenzvíz levezető cső van eltömődve. Megnéztem, de a váltónál nem találtam a leeresztő csövet akárhogy is nézegettem. Hol kellene lennie? Többen írták hogy csak a váltó leszedésével lehetne hozzáférni, igaz?
Tippet írjatok hogy tudnám megtisztítani klímabox kiszerelése nélkül. thx


Felül van egy csonk amit keresel. Ha lecsavarozod a váltót rögzítő kereszttartót talán le lehet engedni annyira, hogy hozzáférj, vagy egy endoszkóppal keresd meg. Sajnos nem sok hely van ott.


Köszönöm a képet! Így már világos hol van és miért nem találtam.
Egyáltalán nem folyik ki a kondenzvíz a levezetőn (se a kocsi alatt se a váltókörül semmi folyadék). Klíma kikapcsolása után a párás levegő lecsapatódik és minden vizes. Eléggé szopóroller a helyzet.
- Lehetne a váltótartó leszedésével próbálkozni hátha annyit lehetne engedni, billenteni a váltón hogy beférjen a kezem hogy megpucoljam, de sztem úgyse tudnám annyira megtisztítani amennyire kellene.
- Váltót is le lehetne szedni és akkor hozzáférhető lenne, de az inkább szkippelős.
- Marad a felülről szerelés, műszerfal ki...
Szarjon sünt aki ezt így kitalálta, már elnézést.

davech Elküldve: 2016-06-18 10:19 Klíma

Bituka látom el se olvastad mit írtam.
Nagy segítség lenne ha valaki Érdemben hozzá tudna szólni a kérdésemhez, köszönöm!

davech Elküldve: 2016-06-18 09:24 Klíma

Kösz lantika de nem e39-em van hanem e46-om..

Kérdés még mindig aktuális:
Párásodási gondok vannak a kocsival, kiderült hogy klíma kondenzvíz levezető cső van eltömődve. Megnéztem, de a váltónál nem találtam a leeresztő csövet akárhogy is nézegettem. Hol kellene lennie? Többen írták hogy csak a váltó leszedésével lehetne hozzáférni, igaz?
Tippet írjatok hogy tudnám megtisztítani klímabox kiszerelése nélkül. thx

davech Elküldve: 2016-06-17 18:06 Klíma

Halihó!

Párásodási gondok vannak a kocsival, kiderült hogy klíma kondenzvíz levezető cső van eltömődve. Megnéztem, de a váltónál nem találtam a leeresztő csövet akárhogy is nézegettem. Hol kellene lennie? Többen írták hogy csak a váltó leszedésével lehetne hozzáférni, igaz?
Tippet írjatok hogy tudnám megtisztítani klímabox kiszerelése nélkül. thx

davech Elküldve: 2016-06-07 09:45 Mi lehet a baj?

Livaj írta:
davech írta: Hi Fanok!

A hétvégén szakadó esőben ültem a kocsiban és ment a levegőztetés fújattam a hideg levegőt (nem klíma). Kb 10 percre ahogy eleredt az eső atom párás levegőt kezdett el fújni az összes ablak bepárásodott. Gondolok arra, hogy valahol az esővíz megállhatott, valahol el lehet dugulva a esővízelvezető, és emiatt kezdte fújni a párás levegőt. Hol kezdjem a hibakeresést, és hogyan?



Helló,
Én esőben (is) "klímás" levegőt fújok, párásodás gyorsan megszűnik. Klima nélkül csak fokozódik a pára...

Üdv, L.


Az úgy rendben van hogy klíma és megszűnik a pára.
De az hogy esik az eső és párásodik az ablak az szerintem nem gyári.

davech Elküldve: 2016-06-07 09:27 Mi lehet a baj?

Hi Fanok!

A hétvégén szakadó esőben ültem a kocsiban és ment a levegőztetés fújattam a hideg levegőt (nem klíma). Kb 10 percre ahogy eleredt az eső atom párás levegőt kezdett el fújni az összes ablak bepárásodott. Gondolok arra, hogy valahol az esővíz megállhatott, valahol el lehet dugulva a esővízelvezető, és emiatt kezdte fújni a párás levegőt. Hol kezdjem a hibakeresést, és hogyan?

davech Elküldve: 2016-05-31 19:25 Kipufogó

b_imi írta:
davech írta: Üdv Márkatársak!

Nemrég felkerült az új hátsó dob a kocsira. Mindenképp szolid kinézetűt és halk dobot kerestem. A gyárihoz képest mélyebb, intenzívebb gyorsításnál egy kicsit erősebb a hangja, de cseppet sem zavaró. Így már kinéz valahogy a gép!

Video: https://www.youtube.com/watch?v=kYKn5cwo-_w


Szép lett, bár majd kicsit összekeni a hátulját korommal.
A régi dob előtt az a flexicső nagyon brutál. Igazi szakmunka


Annyira azért nem mozdony hogy összekarmolja a seggét.
Jah, mi is nagyot néztünk hogy vajon a jóskagyerek mit is akart azzal a rezgéscsillapítóval.

davech Elküldve: 2016-05-30 20:53 Kipufogó

Üdv Márkatársak!

Nemrég felkerült az új hátsó dob a kocsira. Mindenképp szolid kinézetűt és halk dobot kerestem. A gyárihoz képest mélyebb, intenzívebb gyorsításnál egy kicsit erősebb a hangja, de cseppet sem zavaró. Így már kinéz valahogy a gép!

Video: https://www.youtube.com/watch?v=kYKn5cwo-_w

davech Elküldve: 2016-01-14 19:46 Turbo

Ismét újra itt...
Egy kis segítségre lenne szükségem. A napokban észrevettem hogy ismét olajfolt van a kocsi alatt. Megnéztük és a turbó szívórész felőli résznél ereszti az olajat. A képen 3-as szívócsőből és a 6-os gumitömítésnél.

A kartergáz szűrő és a cső rendszer tisztára lett mosva kb 2000km-el ezelőtt, mikor a turbó fel lett újítva. Nem tudom hogy a szívócsőben mennyi az a normális olaj mennyiség ami a kertérgazszűrő felől jön, így fogalmam sincs hogy az sok lenne.

Kétféle szakit kérdeztem, kétféle választ kaptam:
1. Rakjuk bele a régebbi, filteres kartergáz szűrőt ami jobban felfogja az olajat és így nem jut annyi olaj a szívórészbe. (?)
2. Cseréljem ki az ábrán a 6-os gumitömítést és nem fog tovább szivárogni az olaj.

Persze itt a miértjére csak annyi választ kaptam mindkét esetben hogy kopott a motor, és azért sok a kartergáz, amit ugye nem tudunk hogy sok vagy kevés, és lehet szimplán csak a gumi tömítés szar.

Kérném a csak azok szóljanak hozzá, akik érdemben tudnak mondani valami a témáról. Köszönöm