david01 fórum hozzászólásai

david01 Elküldve: 2014-11-27 13:56 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
anubisz írta:
david01 írta: Üdv mindenkinek!

Segítséget szeretnék valaki tapasztalt már motorolajszint növekedés 320d-be fl elöttibe??
Ha igen mi okozhatja ezt és meddig használhatom még az autót? mert van még vagy 4 ezer km olajcseréig.


Tele van gázolajjal. Szerintem cseréld le gyorsan, és 15 ezrenként cserélj olajat, ne 24 ezernél.


Amúgy csak rá kellett volna keresned.

http://totalcar.hu/tanacsok/ol...olajszint/

stb.....


Már az első E46-ok is ilyen regenerálos történetek vagy az adagolót lehet felujítattni rajta?? Bocs azt nem írtam oda az előbb hogy még most lessz benne 10ezer km olajcsere óta.




david01 Elküldve: 2014-11-27 13:18 Mi lehet a baj?

Üdv mindenkinek!

Segítséget szeretnék valaki tapasztalt már motorolajszint növekedés 320d-be fl elöttibe??
Ha igen mi okozhatja ezt és meddig használhatom még az autót? mert van még vagy 4 ezer km olajcseréig.

david01 Elküldve: 2014-11-17 14:56 Mi lehet a baj?

Pocses írta:
david01 írta:
hancurozo írta:
david01 írta: Üdv mindenkinek!

Olyan problémára szeretnék segítséget kérni hogy tegnap kijöttem Ausztriába és mikor felmentem a pályára hosszabban mentem nagy tempóval furcsa morgó ,búgó hangra lettem figyelmes.Ma reggel kerültem egyet az autóval és kb 50km/h-tól hallatszik ez a hang hátulról elkezdtem rángatni a kormányt és mikor jobbra rántom tehát mikor a jobb hátsó kerék tehermentesül halkul de nem hallgat el teljesen.Vehetem biztosra hogy jobb hátsó kerékcsapágy vagy esetleg lehet difi is ??Milyen hangja van a difinek mikor nem 100%-os??


Ez nem difi. A kerékcsapágyad pakol és költözik az örök vadászmezőkre


Értem Tudom hogy ez hülye kérdés de amugy mi az amit a csapágy ezek után még kibír használhatom az autót vagy ne eröltessem?? mert az a helyzet hogy csak áprilisban leszek megint magyarba és az az igaz hogy itt Ausztriába nem nagyon szeretnék javíttatni kicsit zsebbenyúlós lenne (szerintem)


Szia!

Arra figyelj, hogy melegszik a felni vagy sem. Nekem igaz a fék munkahenger ragadt anno a bal hátsónál, és ezért "ellett" meg a csapágy mert a túlmelegedéstől távozhatott a zárt csapágyból a kenőanyag. SKF-et vettem bele asszem 8-9 ropi között volt kedvezménnyel unixos. Ha már cseréled akkor érdemes a kézifék porvédőlemezt is cserélni ha még nem volt, akkor gondolom elég ramaty állapotban lehet már. Ja, a melegedés miatt aztán megadta magát az ABS jeladóm is az is cserére szorult.

Üdv.: Pocses


Hello

Magam sem tudom hogy mi legyen mert itt ausztriába nem akarom szerelöhöz vinni én meg majd csak áprilisba megyek haza gondoltam rá hogy magam kicserélem de még ez lenne az elsö és igazából a csapágyon kivül másra nem tudok gondolni hogy tönkrement mert a fék nem ragad a difinek irták a fórumtársak hogy az nem lehet olyan furcsa hangja van búg valami hátul űtemesen ahogy a kerék forog mert ahogy lassítok ugy lassul a hang is meg mikor rángatom a kormány egy eröteljesebb jobb kanyarba változik a hangja és irták is a többiek hogy csapágy.Ha még is rászánnám magam hogy kicserélem kell ehhez csapágylehúzó vagy valami speckós szerszám??

david01 Elküldve: 2014-11-16 14:06 Mi lehet a baj?

hancurozo írta:
david01 írta:
hancurozo írta:
david01 írta: Üdv mindenkinek!

Olyan problémára szeretnék segítséget kérni hogy tegnap kijöttem Ausztriába és mikor felmentem a pályára hosszabban mentem nagy tempóval furcsa morgó ,búgó hangra lettem figyelmes.Ma reggel kerültem egyet az autóval és kb 50km/h-tól hallatszik ez a hang hátulról elkezdtem rángatni a kormányt és mikor jobbra rántom tehát mikor a jobb hátsó kerék tehermentesül halkul de nem hallgat el teljesen.Vehetem biztosra hogy jobb hátsó kerékcsapágy vagy esetleg lehet difi is ??Milyen hangja van a difinek mikor nem 100%-os??


Ez nem difi. A kerékcsapágyad pakol és költözik az örök vadászmezőkre


Értem Tudom hogy ez hülye kérdés de amugy mi az amit a csapágy ezek után még kibír használhatom az autót vagy ne eröltessem?? mert az a helyzet hogy csak áprilisban leszek megint magyarba és az az igaz hogy itt Ausztriába nem nagyon szeretnék javíttatni kicsit zsebbenyúlós lenne (szerintem)


Ezt a kérdést távolból nem lehet megválaszolni. Nem tudni, hogy mennyire rossz. (meg kellene nézni, hogy nem lóg-e a kerék)


Ezek egyébként olyan csapágyak amiken lehet húzni ha lóg a kerék vagy fix??

david01 Elküldve: 2014-11-16 13:42 Mi lehet a baj?

hancurozo írta:
david01 írta: Üdv mindenkinek!

Olyan problémára szeretnék segítséget kérni hogy tegnap kijöttem Ausztriába és mikor felmentem a pályára hosszabban mentem nagy tempóval furcsa morgó ,búgó hangra lettem figyelmes.Ma reggel kerültem egyet az autóval és kb 50km/h-tól hallatszik ez a hang hátulról elkezdtem rángatni a kormányt és mikor jobbra rántom tehát mikor a jobb hátsó kerék tehermentesül halkul de nem hallgat el teljesen.Vehetem biztosra hogy jobb hátsó kerékcsapágy vagy esetleg lehet difi is ??Milyen hangja van a difinek mikor nem 100%-os??


Ez nem difi. A kerékcsapágyad pakol és költözik az örök vadászmezőkre


Értem Tudom hogy ez hülye kérdés de amugy mi az amit a csapágy ezek után még kibír használhatom az autót vagy ne eröltessem?? mert az a helyzet hogy csak áprilisban leszek megint magyarba és az az igaz hogy itt Ausztriába nem nagyon szeretnék javíttatni kicsit zsebbenyúlós lenne (szerintem)

david01 Elküldve: 2014-11-16 13:17 Mi lehet a baj?

Üdv mindenkinek!

Olyan problémára szeretnék segítséget kérni hogy tegnap kijöttem Ausztriába és mikor felmentem a pályára hosszabban mentem nagy tempóval furcsa morgó ,búgó hangra lettem figyelmes.Ma reggel kerültem egyet az autóval és kb 50km/h-tól hallatszik ez a hang hátulról elkezdtem rángatni a kormányt és mikor jobbra rántom tehát mikor a jobb hátsó kerék tehermentesül halkul de nem hallgat el teljesen.Vehetem biztosra hogy jobb hátsó kerékcsapágy vagy esetleg lehet difi is ??Milyen hangja van a difinek mikor nem 100%-os??

david01 Elküldve: 2014-09-04 17:25 Segítség!!!

Tano írta:
david01 írta: Köszi akkor csak nem irtam le olyan nagy hülyeséget! Tudnál nekem segíteni csakhogy tisztán lássam a dolgot akkor az elektromos venti vezérlője ment tönkre ígyvan??
az csak motorral együtt cserés vagy külön is?


Itt a venti kapcsán ne gondolj nagy elektronikára. A ventin magán egy motor rész van, megkapja a testet-tápot és a motorvezérlő indítja és szabályozza a sebességét négyszögjellel. Tehát ha neked ez a három rácsatlakozás rendben van, akkor csak a venti marad mint hibaforrás. Sokat nem tudsz vele csinálni, csere újra vagy bontottra.


Kimentem ma délután és széthuztam a venti csatiját kicsit oxidosak voltak a lába megtakarítottam összedugtam és müködött egy darabig aztán megint nem kapcsolt be mikor kellett volna és a klima már csak meleg levegöt fújt attol félek hogy mikor a motornak kéne a hűtés akkor sem fog bekapcsolni Kérdésem lenne még hogy a venti műanyag házánák oldalára fel van rakva egy kocka alakú kütyü amibe megy egy csati aszem négy vezetékkel az mit vezérel vagy annak mi a feladata??


david01 Elküldve: 2014-09-04 08:37 Segítség!!!

Tano írta:
anubisz írta: Szoktál néha belenézni a motortérbe? Nem tűnik fel, hogy a venti a vízpumpán van amit ékszíj hajt meg? ( Már ha a tied nem elektromos ) szerinted azt hogy szabályozza elektronika? Ott max a viszkó szarhat be, ha nem pörög.
Könyörgöm tedd meg a kedvünkért, hogy megmondod melyik venti nem pörög, és melyik pörög,mert aztán ez igen zavaros.


Vagy inkább te nézz utána mielőtt lehordod, hogy a preFL 20d hogy is néz ki. Nem írt hülyeséget, neki egy elektromos ventije van a hűtőnél, semmi viszkós.



Köszi akkor csak nem irtam le olyan nagy hülyeséget! Tudnál nekem segíteni csakhogy tisztán lássam a dolgot akkor az elektromos venti vezérlője ment tönkre ígyvan??
az csak motorral együtt cserés vagy külön is?

david01 Elküldve: 2014-09-04 08:23 Segítség!!!

anubisz írta:
david01 írta:
szotakdavid írta:
david01 írta: Üdv!
Segítségre lenne szükségem E46 320d facelift előtti klímája érdekes dolgot produkál mikor bekapcsolom a klimát tökéletesen működik fújja a hideget de a ventilátor a motortérbe nem kapcsol be és egy idő után már meleget fúj az utastérbe is aztán gondol egyet és bekapcsol a hűtőventilátor és minden működik rendesen ez mitől lehet??


Ventilátor elektronika kuka.


És ez az elektronika szabályozza a motor hűtésénél is a bkapcsolást vagy csak a klimánál??
Hol található a motortérbe és árban jobb ha bontottat veszek vagy emberi áron van az új is??



Szoktál néha belenézni a motortérbe? Nem tűnik fel, hogy a venti a vízpumpán van amit ékszíj hajt meg? ( Már ha a tied nem elektromos ) szerinted azt hogy szabályozza elektronika? Ott max a viszkó szarhat be, ha nem pörög.
Könyörgöm tedd meg a kedvünkért, hogy megmondod melyik venti nem pörög, és melyik pörög,mert aztán ez igen zavaros.


Jó reggelt mindenkinek igen szoktam belenézni és azért is kérdeztem mert nekem ékszíj semmilyen ventit nem hajt meg a hűtő motor felőli része egy nagy műanyag burkolatban van és ebbe biztos hogy elektromos meghajtású ventillátor van szerintem egy ventillátoros ugyan az hűti a motort is mint amelyik a klímát! Ha kicsit tudatlannak tűnök elnézést kérek de ez az elsö BMW -m és nem vagyok jártas a márkában

david01 Elküldve: 2014-09-03 21:53 Segítség!!!

szotakdavid írta:
david01 írta: Üdv!
Segítségre lenne szükségem E46 320d facelift előtti klímája érdekes dolgot produkál mikor bekapcsolom a klimát tökéletesen működik fújja a hideget de a ventilátor a motortérbe nem kapcsol be és egy idő után már meleget fúj az utastérbe is aztán gondol egyet és bekapcsol a hűtőventilátor és minden működik rendesen ez mitől lehet??


Ventilátor elektronika kuka.


És ez az elektronika szabályozza a motor hűtésénél is a bkapcsolást vagy csak a klimánál??
Hol található a motortérbe és árban jobb ha bontottat veszek vagy emberi áron van az új is??

david01 Elküldve: 2014-09-03 18:05 Segítség!!!

Üdv!
Segítségre lenne szükségem E46 320d facelift előtti klímája érdekes dolgot produkál mikor bekapcsolom a klimát tökéletesen működik fújja a hideget de a ventilátor a motortérbe nem kapcsol be és egy idő után már meleget fúj az utastérbe is aztán gondol egyet és bekapcsol a hűtőventilátor és minden működik rendesen ez mitől lehet??

david01 Elküldve: 2014-08-30 15:19 Klíma

Üdv!
Segítségre lenne szükségem E46 320d facelift előtti klímája érdekes dolgot produkál mikor bekapcsolom a klimát tökéletesen működik fújja a hideget de a ventilátor a motortérbe nem kapcsol be és egy idő után már meleget fúj az utastérbe is aztán gondol egyet és bekapcsol a hűtőventilátor és minden működik rendesen ez mitől lehet??

david01 Elküldve: 2014-08-29 13:50 Elsõ lámpák

anubisz írta:
szotakdavid írta:
david01 írta: Üdv!
Segítséget szeretnék kérni nem tud valaki két első xenon lámpa búrát E46-ra facelift előttire???


komplett lámpa kell vagy csak búra?


Hil erre most azt írná.
Szia. Bocs, de nem látom, hogy komplett lámpát írt volna.


Csak búra kellene valami használható állapotban

david01 Elküldve: 2014-08-28 20:56 Elsõ lámpák

Üdv!
Segítséget szeretnék kérni nem tud valaki két első xenon lámpa búrát E46-ra facelift előttire???

david01 Elküldve: 2014-06-28 21:04 Szívócsonk-pillangószelep

Superpippo írta:
gfeco írta:
david01 írta: Üdv mindenkinek!

Egy olyan kérdésem lenne hogy a 2000-es évjáratú 320d-ben is benne van ez a pillangószelep vagy csak az erősebb verziókban?? Ha benne van és ledugóztatom lesz valami teljesítménycsökkenés vagy fogyasztás változása??
Válaszotokat előre is köszönöm



Szia van a tiédben is.
Olvasd el figyelmesen ezt a cikket.
http://www.hirklikk.hu/m/article.php?id=551573


Hello! A 136lóerős 320d-ben NINCSEN pillangószelep !!



Tehát akkor nincs benne??