fandor fórum hozzászólásai
« előző123következő »

fandor Elküldve: 2013-09-06 18:17 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
fandor írta:
anubisz írta: Mondok egy tippet. Vegyél tömegmérőt, szépen beteszitek, hogy ne legyen dzsuvás, aztán ha mégse az a baj, visszaviszed, és megmondod, már vett a szerelő közben, de cserélje át a szellőztető szelepre, úgy is kell azt is venni, nem? és megvan a próba, úgy visszaveszik, ha mást rendelsz helyette, vita nélkül, persze nem olajosan.


Nah erre mg azt mondja ez már megszűnt nem veszik vissza ha kibontod.



Ajjaj, rá fér itt még sok emberre a csiszolódás. Ilyen még sose fordult elő velem.
Ne haragudj, ha valaki nyámnyila, hát mit mondhatok erre. Nem egyszer vittem már vissza cuccot az unixba is. Gondolod le van vákuum csomagolva egy tömegmérő? na mindegy.


Nem tudom hogy van csomagolva még sosem vettem, csak azt mondom amit ő mondott nekem.

fandor Elküldve: 2013-09-06 18:11 Mi lehet a baj?

anubisz írta: Mondok egy tippet. Vegyél tömegmérőt, szépen beteszitek, hogy ne legyen dzsuvás, aztán ha mégse az a baj, visszaviszed, és megmondod, már vett a szerelő közben, de cserélje át a szellőztető szelepre, úgy is kell azt is venni, nem? és megvan a próba, úgy visszaveszik, ha mást rendelsz helyette, vita nélkül, persze nem olajosan.


Nah erre mg azt mondja ez már megszűnt nem veszik vissza ha kibontod.


fandor Elküldve: 2013-09-06 18:10 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
fandor írta:
anubisz írta:
fandor írta:
anubisz írta:
fandor írta:
fandor írta:
YELLOW írta:
fandor írta:
YELLOW írta:
fandor írta: Sziasztok !


2002 es 316i-nek egyenetlenül jár a motorja, mintha nem menne egy henger, de ha egyesével lehúzom a trafók csatlakozóját akkor még egyenetlenebb lesz.
Arra gondoltam ha esetleg vmelyik rossz akkor amikor lehúzom a rossz trafóét nem változik semmi.
Mi lehet a baj ?



így van jól gondoltad, ha rossz lenne valamelyik trafó, és mikor azt húzod le, akkor nem változik semmi.
ha nem megy egy henger, akkor nagyon rázza a kasztnit, és büdös a kipufogógáz, oylan a hangja mint egy subarunak. illetve világít a motor ikon, hibaüzenet tárol el.
így nem tudni pontosan, hogy is jár, de ha nem oylan durva, akkor lehetcsak valami keverék képzési hiba, ami sok minden lehet. esetleg légtömegmérő csatit húzd le, akkor jól jár-e. átnézni a csöveket. ezeket ingyen megtudod magadnak. ha nincs semmi, akkor hibakód olvasás. neten kerezstül nem nagyon javít senki autót, bár telefonon az ATV-n lehet



A visszajelző nem világít, egyik sem...
Lehúztam a légtömegmérő csatlakozóját és leállt, indításra nagyon nehezen indult de gáz pedált nyomkodtam és elkapta, kivilágított a EML visszajelző, de leakart állni.
A szerelőnél voltam,de ma nem dolgozik Majd 7főn újból, csak gondoltam informálódok


de ne menetközben húzd le... hanem mikor áll és úgy indítani. ha lehúzott tömegmérőre rosszabb lett, akkor ott valami üzemanyag ellátási gond lehet. mert ugye több levegővel számol, de lehet nem tud adni annyi anyagot. hát nem tudom, nekem nincs jobb ötletem a szűrőkön kívül. hacsak nem az 1.6-os, N40B16-os verzióról van szó, mert annál lehet ugrott egyet a lánc előfordul és akkor az a gond.


Csináltam úgy is.
Erről a motoról van szó.
Hétfőn elviszem a szakihoz aztán majd megírom mi volt.


Nah ma megnézték az autó,légtömegmérő hibakódot tárolt.
A szakim azt mondja a szívósor alatt van egy "vákum membrán"( lehet nem helyesen idézem) és arra gyanakszik, mert amikor lecsavarja az olajbetöltő nyílást erősen szív az autó.
Szerinte ott nem lehet vákum iylenkor.
Szerdán szedi szét...

Megnéznéd nekem Tied hogy reagál ilyenkor kíváncsi vagyok, vagy akinek ilyen autója van
?


Biztos a kartergáz szellőztetőre gondolt, ha csak rosszat böfög egy E46 egyből azt akarják cserélni. Csövekkel együtt kell, úgy 40,50 körül, ha nem az volt a baj szívás, de tényleg úgy szokták ellenőrizni, hogy letekerik a sapkát. Egy próbát megér, elméletileg lehet az a gond is. Csövek törnek majd mint a ropi.


A vezérlés ugrását nem tartja valószínűnek ő sem meg egy máik szerelő sem. Egy légtömegmérő i jó lenne kölcsönbe, de sajnos nem tudok szerezni. Így marad a próba meg a találgatás.



azt előbb ki kéne fújni tisztítóval, nem mindjárt venni, vetetni 40 ezerért, sokszor megoldja a problémát, nem mindig. Tömegmérőre gondoltam.


Az meg volt kifújta tisztítóval... de nem változott semmi



azóta is hibát ír a tömegmérő? akkor sajnos cserés lesz. Az ugyanis, nem dominál a szellőztető szelepednél, lehet az is rossz, de miatta nem fog hibát írni a tömegmérő, ha meg rossz, az csúnya dolgokat tud csinálni. Bár próbának jó lenne egyet berakni, hogy biztos az e, mert nem olcsó. A Kínait kerüld el, mert akkor inkább dobd ki a pénzed 100 nál, letekert ablakon.


A szerelőm pont azt mondja ha ezek a vákumos dolgok rosszak akkor a rendszer tévesen a légtömegmérő hibáját tárolja be holott annak semmi baja.
Tisztítás után már nem volt hiba olvasás...

fandor Elküldve: 2013-09-06 17:59 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
fandor írta:
anubisz írta:
fandor írta:
fandor írta:
YELLOW írta:
fandor írta:
YELLOW írta:
fandor írta: Sziasztok !


2002 es 316i-nek egyenetlenül jár a motorja, mintha nem menne egy henger, de ha egyesével lehúzom a trafók csatlakozóját akkor még egyenetlenebb lesz.
Arra gondoltam ha esetleg vmelyik rossz akkor amikor lehúzom a rossz trafóét nem változik semmi.
Mi lehet a baj ?



így van jól gondoltad, ha rossz lenne valamelyik trafó, és mikor azt húzod le, akkor nem változik semmi.
ha nem megy egy henger, akkor nagyon rázza a kasztnit, és büdös a kipufogógáz, oylan a hangja mint egy subarunak. illetve világít a motor ikon, hibaüzenet tárol el.
így nem tudni pontosan, hogy is jár, de ha nem oylan durva, akkor lehetcsak valami keverék képzési hiba, ami sok minden lehet. esetleg légtömegmérő csatit húzd le, akkor jól jár-e. átnézni a csöveket. ezeket ingyen megtudod magadnak. ha nincs semmi, akkor hibakód olvasás. neten kerezstül nem nagyon javít senki autót, bár telefonon az ATV-n lehet



A visszajelző nem világít, egyik sem...
Lehúztam a légtömegmérő csatlakozóját és leállt, indításra nagyon nehezen indult de gáz pedált nyomkodtam és elkapta, kivilágított a EML visszajelző, de leakart állni.
A szerelőnél voltam,de ma nem dolgozik Majd 7főn újból, csak gondoltam informálódok


de ne menetközben húzd le... hanem mikor áll és úgy indítani. ha lehúzott tömegmérőre rosszabb lett, akkor ott valami üzemanyag ellátási gond lehet. mert ugye több levegővel számol, de lehet nem tud adni annyi anyagot. hát nem tudom, nekem nincs jobb ötletem a szűrőkön kívül. hacsak nem az 1.6-os, N40B16-os verzióról van szó, mert annál lehet ugrott egyet a lánc előfordul és akkor az a gond.


Csináltam úgy is.
Erről a motoról van szó.
Hétfőn elviszem a szakihoz aztán majd megírom mi volt.


Nah ma megnézték az autó,légtömegmérő hibakódot tárolt.
A szakim azt mondja a szívósor alatt van egy "vákum membrán"( lehet nem helyesen idézem) és arra gyanakszik, mert amikor lecsavarja az olajbetöltő nyílást erősen szív az autó.
Szerinte ott nem lehet vákum iylenkor.
Szerdán szedi szét...

Megnéznéd nekem Tied hogy reagál ilyenkor kíváncsi vagyok, vagy akinek ilyen autója van
?


Biztos a kartergáz szellőztetőre gondolt, ha csak rosszat böfög egy E46 egyből azt akarják cserélni. Csövekkel együtt kell, úgy 40,50 körül, ha nem az volt a baj szívás, de tényleg úgy szokták ellenőrizni, hogy letekerik a sapkát. Egy próbát megér, elméletileg lehet az a gond is. Csövek törnek majd mint a ropi.


A vezérlés ugrását nem tartja valószínűnek ő sem meg egy máik szerelő sem. Egy légtömegmérő i jó lenne kölcsönbe, de sajnos nem tudok szerezni. Így marad a próba meg a találgatás.



azt előbb ki kéne fújni tisztítóval, nem mindjárt venni, vetetni 40 ezerért, sokszor megoldja a problémát, nem mindig. Tömegmérőre gondoltam.


Az meg volt kifújta tisztítóval... de nem változott semmi

fandor Elküldve: 2013-09-06 17:52 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
fandor írta:
fandor írta:
YELLOW írta:
fandor írta:
YELLOW írta:
fandor írta: Sziasztok !


2002 es 316i-nek egyenetlenül jár a motorja, mintha nem menne egy henger, de ha egyesével lehúzom a trafók csatlakozóját akkor még egyenetlenebb lesz.
Arra gondoltam ha esetleg vmelyik rossz akkor amikor lehúzom a rossz trafóét nem változik semmi.
Mi lehet a baj ?



így van jól gondoltad, ha rossz lenne valamelyik trafó, és mikor azt húzod le, akkor nem változik semmi.
ha nem megy egy henger, akkor nagyon rázza a kasztnit, és büdös a kipufogógáz, oylan a hangja mint egy subarunak. illetve világít a motor ikon, hibaüzenet tárol el.
így nem tudni pontosan, hogy is jár, de ha nem oylan durva, akkor lehetcsak valami keverék képzési hiba, ami sok minden lehet. esetleg légtömegmérő csatit húzd le, akkor jól jár-e. átnézni a csöveket. ezeket ingyen megtudod magadnak. ha nincs semmi, akkor hibakód olvasás. neten kerezstül nem nagyon javít senki autót, bár telefonon az ATV-n lehet



A visszajelző nem világít, egyik sem...
Lehúztam a légtömegmérő csatlakozóját és leállt, indításra nagyon nehezen indult de gáz pedált nyomkodtam és elkapta, kivilágított a EML visszajelző, de leakart állni.
A szerelőnél voltam,de ma nem dolgozik Majd 7főn újból, csak gondoltam informálódok


de ne menetközben húzd le... hanem mikor áll és úgy indítani. ha lehúzott tömegmérőre rosszabb lett, akkor ott valami üzemanyag ellátási gond lehet. mert ugye több levegővel számol, de lehet nem tud adni annyi anyagot. hát nem tudom, nekem nincs jobb ötletem a szűrőkön kívül. hacsak nem az 1.6-os, N40B16-os verzióról van szó, mert annál lehet ugrott egyet a lánc előfordul és akkor az a gond.


Csináltam úgy is.
Erről a motoról van szó.
Hétfőn elviszem a szakihoz aztán majd megírom mi volt.


Nah ma megnézték az autó,légtömegmérő hibakódot tárolt.
A szakim azt mondja a szívósor alatt van egy "vákum membrán"( lehet nem helyesen idézem) és arra gyanakszik, mert amikor lecsavarja az olajbetöltő nyílást erősen szív az autó.
Szerinte ott nem lehet vákum iylenkor.
Szerdán szedi szét...

Megnéznéd nekem Tied hogy reagál ilyenkor kíváncsi vagyok, vagy akinek ilyen autója van
?


Biztos a kartergáz szellőztetőre gondolt, ha csak rosszat böfög egy E46 egyből azt akarják cserélni. Csövekkel együtt kell, úgy 40,50 körül, ha nem az volt a baj szívás, de tényleg úgy szokták ellenőrizni, hogy letekerik a sapkát. Egy próbát megér, elméletileg lehet az a gond is. Csövek törnek majd mint a ropi.


A vezérlés ugrását nem tartja valószínűnek ő sem meg egy máik szerelő sem. Egy légtömegmérő i jó lenne kölcsönbe, de sajnos nem tudok szerezni. Így marad a próba meg a találgatás.

fandor Elküldve: 2013-09-06 17:42 Mi lehet a baj?

fandor írta:
YELLOW írta:
fandor írta:
YELLOW írta:
fandor írta: Sziasztok !


2002 es 316i-nek egyenetlenül jár a motorja, mintha nem menne egy henger, de ha egyesével lehúzom a trafók csatlakozóját akkor még egyenetlenebb lesz.
Arra gondoltam ha esetleg vmelyik rossz akkor amikor lehúzom a rossz trafóét nem változik semmi.
Mi lehet a baj ?



így van jól gondoltad, ha rossz lenne valamelyik trafó, és mikor azt húzod le, akkor nem változik semmi.
ha nem megy egy henger, akkor nagyon rázza a kasztnit, és büdös a kipufogógáz, oylan a hangja mint egy subarunak. illetve világít a motor ikon, hibaüzenet tárol el.
így nem tudni pontosan, hogy is jár, de ha nem oylan durva, akkor lehetcsak valami keverék képzési hiba, ami sok minden lehet. esetleg légtömegmérő csatit húzd le, akkor jól jár-e. átnézni a csöveket. ezeket ingyen megtudod magadnak. ha nincs semmi, akkor hibakód olvasás. neten kerezstül nem nagyon javít senki autót, bár telefonon az ATV-n lehet



A visszajelző nem világít, egyik sem...
Lehúztam a légtömegmérő csatlakozóját és leállt, indításra nagyon nehezen indult de gáz pedált nyomkodtam és elkapta, kivilágított a EML visszajelző, de leakart állni.
A szerelőnél voltam,de ma nem dolgozik Majd 7főn újból, csak gondoltam informálódok


de ne menetközben húzd le... hanem mikor áll és úgy indítani. ha lehúzott tömegmérőre rosszabb lett, akkor ott valami üzemanyag ellátási gond lehet. mert ugye több levegővel számol, de lehet nem tud adni annyi anyagot. hát nem tudom, nekem nincs jobb ötletem a szűrőkön kívül. hacsak nem az 1.6-os, N40B16-os verzióról van szó, mert annál lehet ugrott egyet a lánc előfordul és akkor az a gond.


Csináltam úgy is.
Erről a motoról van szó.
Hétfőn elviszem a szakihoz aztán majd megírom mi volt.


Nah ma megnézték az autó,légtömegmérő hibakódot tárolt.
A szakim azt mondja a szívósor alatt van egy "vákum membrán"( lehet nem helyesen idézem) és arra gyanakszik, mert amikor lecsavarja az olajbetöltő nyílást erősen szív az autó.
Szerinte ott nem lehet vákum iylenkor.
Szerdán szedi szét...

Megnéznéd nekem Tied hogy reagál ilyenkor kíváncsi vagyok, vagy akinek ilyen autója van
?

fandor Elküldve: 2013-08-31 13:24 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
fandor írta:
YELLOW írta:
fandor írta: Sziasztok !


2002 es 316i-nek egyenetlenül jár a motorja, mintha nem menne egy henger, de ha egyesével lehúzom a trafók csatlakozóját akkor még egyenetlenebb lesz.
Arra gondoltam ha esetleg vmelyik rossz akkor amikor lehúzom a rossz trafóét nem változik semmi.
Mi lehet a baj ?



így van jól gondoltad, ha rossz lenne valamelyik trafó, és mikor azt húzod le, akkor nem változik semmi.
ha nem megy egy henger, akkor nagyon rázza a kasztnit, és büdös a kipufogógáz, oylan a hangja mint egy subarunak. illetve világít a motor ikon, hibaüzenet tárol el.
így nem tudni pontosan, hogy is jár, de ha nem oylan durva, akkor lehetcsak valami keverék képzési hiba, ami sok minden lehet. esetleg légtömegmérő csatit húzd le, akkor jól jár-e. átnézni a csöveket. ezeket ingyen megtudod magadnak. ha nincs semmi, akkor hibakód olvasás. neten kerezstül nem nagyon javít senki autót, bár telefonon az ATV-n lehet



A visszajelző nem világít, egyik sem...
Lehúztam a légtömegmérő csatlakozóját és leállt, indításra nagyon nehezen indult de gáz pedált nyomkodtam és elkapta, kivilágított a EML visszajelző, de leakart állni.
A szerelőnél voltam,de ma nem dolgozik Majd 7főn újból, csak gondoltam informálódok


de ne menetközben húzd le... hanem mikor áll és úgy indítani. ha lehúzott tömegmérőre rosszabb lett, akkor ott valami üzemanyag ellátási gond lehet. mert ugye több levegővel számol, de lehet nem tud adni annyi anyagot. hát nem tudom, nekem nincs jobb ötletem a szűrőkön kívül. hacsak nem az 1.6-os, N40B16-os verzióról van szó, mert annál lehet ugrott egyet a lánc előfordul és akkor az a gond.


Csináltam úgy is.
Erről a motoról van szó.
Hétfőn elviszem a szakihoz aztán majd megírom mi volt.

fandor Elküldve: 2013-08-31 13:18 Mi lehet a baj?

[quote="fandor"]
YELLOW írta:
fandor írta: Sziasztok !


2002 es 316i-nek egyenetlenül jár a motorja, mintha nem menne egy henger, de ha egyesével lehúzom a trafók csatlakozóját akkor még egyenetlenebb lesz.
Arra gondoltam ha esetleg vmelyik rossz akkor amikor lehúzom a rossz trafóét nem változik semmi.
Mi lehet a baj ?



így van jól gondoltad, ha rossz lenne valamelyik trafó, és mikor azt húzod le, akkor nem változik semmi.
ha nem megy egy henger, akkor nagyon rázza a kasztnit, és büdös a kipufogógáz, oylan a hangja mint egy subarunak. illetve világít a motor ikon, hibaüzenet tárol el.
így nem tudni pontosan, hogy is jár, de ha nem oylan durva, akkor lehetcsak valami keverék képzési hiba, ami sok minden lehet. esetleg légtömegmérő csatit húzd le, akkor jól jár-e. átnézni a csöveket. ezeket ingyen megtudod magadnak. ha nincs semmi, akkor hibakód olvasás. neten kerezstül nem nagyon javít senki autót, bár telefonon az ATV-n lehet



A visszajelző nem világít, egyik sem...
Lehúztam a légtömegmérő csatlakozóját és leállt, indításra nagyon nehezen indult de gáz pedált nyomkodtam és elkapta, kivilágított a EML visszajelző, de leakart állni.Vissza dugtam a csatlakozót és elaludt a lámpa,de ugyan úgy maradt az egyenetlen járás.
A szerelőnél voltam,de ma nem dolgozik Majd 7főn újból, csak gondoltam informálódok

fandor Elküldve: 2013-08-31 13:14 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
fandor írta: Sziasztok !


2002 es 316i-nek egyenetlenül jár a motorja, mintha nem menne egy henger, de ha egyesével lehúzom a trafók csatlakozóját akkor még egyenetlenebb lesz.
Arra gondoltam ha esetleg vmelyik rossz akkor amikor lehúzom a rossz trafóét nem változik semmi.
Mi lehet a baj ?



így van jól gondoltad, ha rossz lenne valamelyik trafó, és mikor azt húzod le, akkor nem változik semmi.
ha nem megy egy henger, akkor nagyon rázza a kasztnit, és büdös a kipufogógáz, oylan a hangja mint egy subarunak. illetve világít a motor ikon, hibaüzenet tárol el.
így nem tudni pontosan, hogy is jár, de ha nem oylan durva, akkor lehetcsak valami keverék képzési hiba, ami sok minden lehet. esetleg légtömegmérő csatit húzd le, akkor jól jár-e. átnézni a csöveket. ezeket ingyen megtudod magadnak. ha nincs semmi, akkor hibakód olvasás. neten kerezstül nem nagyon javít senki autót, bár telefonon az ATV-n lehet



A visszajelző nem világít, egyik sem...
Lehúztam a légtömegmérő csatlakozóját és leállt, indításra nagyon nehezen indult de gáz pedált nyomkodtam és elkapta, kivilágított a EML visszajelző, de leakart állni.
A szerelőnél voltam,de ma nem dolgozik Majd 7főn újból, csak gondoltam informálódok

fandor Elküldve: 2013-08-31 12:50 Mi lehet a baj?

Sziasztok !


2002 es 316i-nek egyenetlenül jár a motorja, mintha nem menne egy henger, de ha egyesével lehúzom a trafók csatlakozóját akkor még egyenetlenebb lesz.
Arra gondoltam ha esetleg vmelyik rossz akkor amikor lehúzom a rossz trafóét nem változik semmi.
Mi lehet a baj ?

fandor Elküldve: 2013-08-26 22:54 e34 525ix

Sziasztok, minden érdekel a típussal kapcsolatban, fogyasztás lehetséges hibaforrások, mire kell figyelni a vásárlásnál.
Van egy eladó a neten ami felkeltette az érdeklődésem.
Köszi

fandor Elküldve: 2013-08-14 11:40 E36 318tds

YELLOW írta:
fandor írta: Sziasztok, megtudná vki mondani, hogy e36 318 tds- nek mi az osztó köre?

Létezik, hogy eltér a többi e36- tól ?

köszi


tutti, hogy nem... 5x120 minden BMW, a régi E30-ak és régebbiek 4x100.


Okés köszi

fandor Elküldve: 2013-08-14 10:31 E36 318tds

Sziasztok, megtudná vki mondani, hogy e36 318 tds- nek mi az osztó köre?

Létezik, hogy eltér a többi e36- tól ?

köszi

fandor Elküldve: 2012-12-09 11:50 Termosztát

vivaladiesel írta:
fandor írta:
Egy benzines autónál kb. 8Km után már középen kell állnia a mutatónak (kartonapapír nélkül...) még így télen is. Egy dízelesnél ez 10-11KM.


Én is igy gondolom, szerintem csere lesz belőle.....




Wahler vagy BehrThoms. Ezeket nyugodtan megveheted.

Benzinesen csak egy van igaz ???




fandor Elküldve: 2012-12-09 11:03 Termosztát

vivaladiesel írta:
fandor írta:
Úgy érzem egy kicsit lassan melegszik, tegnap mentem egy kört 7 km et egész pontosan(teljesen nyugis tepoban), a titkos menüben néztem a hőfokot és 58 c nél állt amikor le álltam a 7 km végén még alapjáraton is járt 1-2 percet mindezt úgyhogy hogy már van egy karton a hűtő előtt, és a fűtés nem ment ha rá adom egyből esik vissza szemmel láthatóan a hőfok amúgy fel melegszik, beszokott állni a mutató középre csak nagyon lassúnak érzem.


Egy benzines autónál kb. 8Km után már középen kell állnia a mutatónak (kartonapapír nélkül...) még így télen is. Egy dízelesnél ez 10-11KM.



Én is igy gondolom, szerintem csere lesz belőle.....

« előző123következő »