Darius írta:
hancurozo írta:
Hammon írta:
Darius írta:
Sziasztok!Az autó egy 2002es E46 318d sedan még az adagolós 204D1 motorkodú.Az alábbi problémával szembesültem,hidegen reggel első indításnál miután beindult a motor erősen rázza a kasztnit,és bele bele-ránt,egyenetlen az alapjárat,eléggé füstöl.Miután bemelegedett megszűnik a probléma.Az auton most lett adagolo cserélve,még az előző tulaj,illetve külföldi volt az auto és 6-7 hónapig állt pont adagoló probléma miatt.Most megy majd szerelőhöz diag kiolvasásra,de addig is a kérdésem annyi lenne hogy mi lehet a problémája?
Nekem nagyon hasonló a hibám....szombaton viszem leszereltetni az adagolót.De közben ezt találtam:
Szia.Tuti adagoló hiba mégpedig mennyiségi mágnesszelep hiba.Ti más részét jaívtottátok előltöltés hiba ilyet nem csinál.Vezérlőt kell cserélni mágnesszeleppel együtt.
ELŐZMÉNY:
Sziasztok BMW 320 d VP44 adagolóval. Beindul megy 5-10 mp-et elkezd rángatni,dadogni alapjáraton,leáll.Ha rángatáskor finoman elkezdem adni a gázt dadogva felveszi a fordulatot, elkezd éktelen kéket füstölni.
Közlekedni nem lehet vele,rángat. Hibakód nincs benne.A turbo, adagoló felujitott.Van valakinek ötlete
Lehet porlasztó, a tankban lévő szivattyú eltömődött szűrője, üzemanyag szűrő (finomszűrő), izzítógyertya, és még rengeteg mechanikai hiba.
A motordiagnosztika remélem kideríti....
Az adagolós nincs túlbonyolítva. Nem minden a diagnosztika. (A tökéletlen égést honnan állapítaná meg?)
Amiket leírtam, azokat nem.
A tankban lévő szivattyú kiszed, megnéz. Izzítógyertyák egyenként kimér (és még akkor sem biztos, hogy jók) Porlasztót sem fogja beírni. (neked csak 1 jeladós porlasztód van)
Sok olyan dolog van, amit otthon (szerszámot és pici műszaki érzéket feltételezve) meg tudsz nézni minden költség nélkül.