kicsidon írta:
hancurozo írta:
kicsidon írta:
sajnos ugyan ebben a cipöben jártam mint te, csak én joval ár alatt tovább adtam a paripámon. nálam konkrétan a magyar GÁZOLAJ!!! taccsra tette a motort.... a kipufogó rendszerrel semmi gond nincs, egyszerűen amit Tano ir a kisegitő fűtéssel lesz a bajod. ott még nincs baj HA viszon olaj szagot érzel az autoban, na akkor van az h motorcsere. sajnos ezekbe 160-200 ezer között kell lennie egy motorgenerálnak ami ha nincs meg, akkor vagy rover motor, vagy csillagászati összegü 320d motor... azért csillagászati az összege mert pontosan ezért keresett.
Csak azért motorcsere mert olaj szaga van? Meg kell nézni hol szivároghat, és hova folyik. Valóban 160-200e km futás után akkor kell felújítani a motort, ha 500e km-ről tekerték vissza, és volt olyan lúzer valaki, hogy megvette (normál piaci áron 100e km-el). Nem hiszem, hogy csak én találkozok olyan 320d-vel (többel is) ami túl van a 400-500e km-en és bontatlan a motorja. Sajnos sokan maguknak sem merik bevallani, hogy átverték őket, inkább lehúzzák tipust, hogy milyen megbízhatatlan és szervízigényes drága fentartású.
Ebben igazat adok hogy lehet én fogtam ki, de ezt a gázolajos dolgot a tdci fordoknál is észlelik amiröl beszélek. Ezis igy van a roverrel kapcsolatban. Én azt mondom nektek legyen igazatok mert amit én átszenvedtem az enyémmel azt az ellenségemnek sem kivánom. Am ha szétnéztek a használtauto oldalakon, vajon miért van a 320d-ből annyi mint az összes e46 tipusbol összesen? Én nemakarok senkit megbántani biztos vannak belőle jok is, mert egypk. Mind teljesitményre, mind fogyasztásra kiemelkedőek.
A 320d-ből lényegesen többet adtak el mint a benzinesből. 8többet hoztak be, mert eladhatóbb volt) Az, hogy más autógyárak a beszállítótól milyen minőségű alkatrészt rendelnek, az befolyásolja az árát és a tartósságát is a terméknek. (sajna a tdci-re jellemző a porlasztók halála, de ott sem 200e km-nél)
A nagy számok törvénye: több autó több hiba. Amíg nem lessz eladható a sokat futott autó (mert mindenki a km számlálót figyelés nem az autó állapotát), addig sok nepper tekergetni fogja az órákat és mindenki azt hiszi, hogy a mai autók 200e km-nél meghalnak.