hancurozo fórum hozzászólásai

hancurozo Elküldve: 2011-02-03 19:20 320d Motor

YELLOW írta:
YELLOW írta: a faceliftes 20d-kben volt 150 lovas, ezek 6 sebességesek. a 136 lovasok 5 sebességesek. kb ennyiből lehet tudni már.


szerinted mi a f..zért kérdeztem meg? ln tehetek róla, hogy tőlem kérdezgetnek privátban? úgy látszik már fórumon sokan nem mernek kérdezni, mert csak a leszólés megy. én felmertem tenni a kérdést, mert nem tudom. erre jössz és leugatsz. csodaszép!



Szerintem az első hsz. nem kérdés volt.
Én is ritkábban írok, mivel sok olyan dolog van amiben nem vagyok biztos, vagy nem értek hozzá. (pl.: forrasztás, elektronika, led, stb.)
Nem szeretném tudatlanságból félrevezetni a kérdezőt, inkább nem írok semmit és megvárom, hogy egy hozzáértő megválaszolja.

hancurozo Elküldve: 2011-02-03 18:38 320d Motor

YELLOW írta:
YELLOW írta: a faceliftes 20d-kben volt 150 lovas, ezek 6 sebességesek. a 136 lovasok 5 sebességesek. kb ennyiből lehet tudni már.


egy fórumozó kérdezte privátban, hogy neki 2001 év végi 20d-je van, és 150 lovas 5 gang-os. én ezt nem tudom, de lehetséges ez? vagy esetleg motorcsere volt?



A 150le-s motr volt 5 és 6-os váltóval is. A 136 csak 5-ös váltóval. (olyan magabiztosan írsz dolgokat amik nem fedik a valóságot, hogy az embernek már kedve sincs válaszolni)
Sok különbség van, a motor burkolaton át az üzemanyag befecskendezésig, kipörgésgátló, de a legfontosabb, hogy az egyik cr motor a másik adagolós.

hancurozo Elküldve: 2011-02-01 19:15 Valaki segítsen

Bero írta:
vsop14 írta:
Bero írta: Sziasztok! A megfogalmazásért előre is bocs Olyan problémám lenne,hogy menetközben furán viselkedik az auto. Nem úgy gyorsul,többet eszik, de a legfurább,hogy amikor gurulok sokkal hamarabb lelassulok mint eddig. Amikor fékezek vagy üresben gurulok és már majdnem megáll akkor olyan mintha mind a 4 kerekem ''tojás'' alakú lenne,nehéz leírni,de furán gurul. mintha mind a négy kerékben egy helyen magasabb lenne és furán gurul :S Ezek alapján valaki tud segíteni ? centírozás vagy futóműbeállítás kéne? Fontos lenne,mert ez így elég gáz :S köszi!
rángatás? alapjárat ok?



Sajna alapjárat nagyon szar :S egyfolytában ingadozik,leesik... hidegen-melegen. légtömegmérő jó,kartergázszűrő is minden ilyesmi. Egyedül amit a gép kiírt az a katalizátor! Az csinálhat ilyet? Gumik voltak centizve kb 9000km-el ezelőtt. köszi





Emeld fel a kereket, és forgasd meg. Ha szorul tisztítsd ki a féket, mert a betét illeszkedő felülete a sózás miatti korrózió következtében szorulhat a féktámon(nem engedi vissza betétet, fog a fék)
Most javítottam emiatt 2 off autót + a saját bal elsőmet.

hancurozo Elküldve: 2011-01-30 13:12 Társalgó

Megkért e39/e61 tulaj tegyem ki ide is a komáromi találkozó lehetőségét.
http://www.e39.hu/modules.php?...mp;start=0

hancurozo Elküldve: 2011-01-30 09:27 Elsõ lámpák

YELLOW írta: én a cora-ban vettem 990.- ért, és tökéletes. nekem a noname tartós. a plussz fényerőt ígérő cuccok ki is égnek hamar. a másrkás izzók is. amit én említettem Corás annak elég fehér a fénye, és az útra is jól vetít, rendelkezik E jellel is.
én többet nem költök drágára...


A gagyi, egyszerű csomagolású "xenon fényű" (kékre színezett) izzó, és a minőségibnek ható műanyag dobozos (jóval drágább) izzó is általában egy gyártósorról kerül ki. Természetesen van kivétel. (osram,stb.)
Madaras áruházban vásárolt "xenon fényű" izzómon a feliratok pici hibája, és a présgéppel kialakított lemezeinek hibái egyformák az autósboltban vásárolt drágább (minőségibb csomagolású) izzóéval. Csak az enyém nem volt 500ft/db sem, addig a másik 4200ft/pár.

hancurozo Elküldve: 2011-01-28 18:49 Elsõ lámpák

Robin68 írta:
Tiba írta:
Bero írta: Hali! Erről vélemény? http://www.ledizzo.hu/index.php?productID=177 köszöntem

Ezt csak refibe tenném. Nagyon hamar kiégnek ezek a noname izzók.


Ha már ilyet szerenél akkor itt van ez a fajta. Ennek inkább hasonlít a fénye a xenonhoz és fele annyiba kerül. Most nekem is ilyen van és már több mint egy éve bírja . A xenongázzal töltött szöveg meg csak parasztvakítás..... A xenonizzóban nincs izzószál. A fényáramot egy elektromos ív adja a xenongázzal és egyéb fémsókkal töltött kvarcüveg gömbben.


Ezeket az izzókat meg tudod venni a "madaras" ill. a o.. barkácsáruházban is. Csak ott 450ft darabja

hancurozo Elküldve: 2011-01-27 20:06 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

YELLOW írta:
hancurozo írta:
Gatinho írta: nekem ez a gányolás elég durva így első hallásra +10-20 lóerőért, bár én csak egy lelkes laikus vagyok. szerintem add el a 8 szelepest és vegyél egy gyári 16-ost.



Nem gányolás. A legtöbb autógyártó cég gyárt azonos hengertömbre különböző hengerfejet, és más öszetevöket. (különböző teljesítményben)
Jó példa rá a 318d 320d 323d.


323d??? nem 23i, 25i, 28i-re gondolsz?
ettől cifrább az OFF sejat lejon 1.8-as motorok. lejonba 180, 210, 225 lovas, míg fosvágenben 125, 150 lovasak. vagy nincs rajta turbó, vagy van, de van 3 féle. ezenkívül majdnem mindnek más a hengerfeje, szelepfedele, más dugattyúk, vezérlés, hengerfej anyaga...stb. pedig szinte ua. a motor alapjában véve.

ha azt vesszük, hogy egy iS motort lehet venni, már 100e körül, akkor ez a legjobb megoldás. a blokkot kell meghagyni a többi csere a másik iS mociról.



Elírtam 123d.
Igen. És nem szopsz a teljesítmény miatt (biztosítás, gjmü. adó), a motorcserével járó procedúrával.

hancurozo Elküldve: 2011-01-27 19:39 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

Gatinho írta: nekem ez a gányolás elég durva így első hallásra +10-20 lóerőért, bár én csak egy lelkes laikus vagyok. szerintem add el a 8 szelepest és vegyél egy gyári 16-ost.



Nem gányolás. A legtöbb autógyártó cég gyárt azonos hengertömbre különböző hengerfejet, és más öszetevöket. (különböző teljesítményben)
Jó példa rá a 318d 320d 123d.

hancurozo Elküldve: 2011-01-27 15:58 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

YELLOW írta: szerintem a dugók dettó ugyanazok. ugyananyni köbcentis csak a teteje más. a vezérlés része.



Az égéstér kialakítása miatt, lehet a dugó kialakítása más. De akár lehet egyforma is. Ezt meg kell nézni.





hancurozo Elküldve: 2011-01-27 15:41 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

Bero írta:
hancurozo írta:
Bero írta: Köszi a válaszokat! Nekem a lényeg,hogy ne roncsolja szét a motort! Esetleg még az az ötletem,hogy ugyebár most 8 szelepes és 16 szelepest kéne rárakni! Szerintetek ez is jó megoldás?


Megnéztem. A katalógus szerint rá lehet rakni a 318is, 318ti, Z3 16v (M44 motor) hengerfejét. Azokban a motor felső része (és a tömítés is) egyforma. Kérdés, hogy a dugókban, ill. másban van-e eltérés? Viszont ha rá is lehet rakni, az elktronika is kelleni fog hozzá. (cserébe 140 paripával gazdálkodhatsz)




Köszönöm,hogy utánajártál! Ez nagyon jól hangzik,elég is lenne nekem ennyi paci Mennyibe fájna ez nekem kb?


Sajna azt nem tudom. Ha bontóssal beszélsz, biztos tud segíteni. Off autót átalakítása td-ről tdid-re, akkor 60-ba fájt.

hancurozo Elküldve: 2011-01-27 15:25 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

Bero írta: Köszi a válaszokat! Nekem a lényeg,hogy ne roncsolja szét a motort! Esetleg még az az ötletem,hogy ugyebár most 8 szelepes és 16 szelepest kéne rárakni! Szerintetek ez is jó megoldás?


Megnéztem. A katalógus szerint rá lehet rakni a 318is, 318ti, Z3 16v (M44 motor) hengerfejét. Azokban a motor felső része (és a tömítés is) egyforma. Kérdés, hogy a dugókban, ill. másban van-e eltérés? Viszont ha rá is lehet rakni, az elktronika is kelleni fog hozzá. (cserébe 140 paripával gazdálkodhatsz)

hancurozo Elküldve: 2011-01-27 14:48 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

YELLOW írta:
Bero írta: Sziasztok! Szeretném egy kicsit erősíteni a motort! Turbót,kompresszort nem szeretnék beleépíteni! Ötlet kéne,hogy mivel tudnék kicsikarni még plusz 10-20 lóerőt! Benzines verdára chiptuningot nem ajánlott az egyik szaki,mert csak becsapják vele a rendszert és nem ajánlják! Valami okos megoldás kéne Ja,és tudom a legjobb tuning a köbcenti,de motorcsere kizárt köszi



dbilas vezérműtengely!!! de nem olcsó mulatság. mást nem nagyon tudsz tenni.



+ szelepeket, szeleprugót, szívócsatornákat, lendkereket, tengelykapcsolót, befecskendezőket, üza. nyomást. Utána sajna hozzá kell írni a motorvezérlőt, és meg fog nőni a fogyasztásod. (mindez mellesleg nem kis pénz)

hancurozo Elküldve: 2011-01-27 10:42 Akkumulátor

YELLOW írta:
wizzaerr írta: Sziasztok!

A szivargyújtón felejtettem az ülésmelegítőt ami leszívta az akksit. Havernak szóltam, hogy segítsen bebikázni. A két kocsi akkumulátorát kötöttük össze pólushelyesen, haver 2000-es fordulaton járatta a nissant én indítóztam az enyémet, de ugyanaz a kattogás mint előtte. Lehetséges hogy a 64Ah-s akksi nem tudta kisegíteni az enyémet? Vagy mit rontottunk el?


a pozitívat nem az akksira kell rakni. a bikázó akksi pozitívját neked a kis fekete + jelű dobozra kell kötni. motortér ha szemben állsz az autóval, akkor a bal oldalon.



Mindegy hova rakod.
Mint ahogy már leírták.: Valószínű a kábel nem visz át elég áramot. (a gagyi kábelek még 150-200A-t sem tudnak) Segített volna ha vársz egy picit, hogy töltsön a te aksidba is.

hancurozo Elküldve: 2011-01-23 16:07 Motorolaj

SirToma írta: Sziasztok.

Szerdán azt vettem észre, hogy kivillant a sárga olajoskanna jel.
Néztem olajszintet, töltöttem rá 5.5 dl olajat.
De azóta is ha beindítom, után kivillan a sárga olajoskanna pár másodpercre.
Utána eltűnik. Mi a csöcs lehet srácok???


Ha megfelelő az olajszinted, akkor lehet szarakodik a szintjelződ. Nézd meg a csatlakozóját, és ha az is rendben van akkor a legközelebbi olajcserénél szedd ki a szintjelzőt és takarítsd ki.

hancurozo Elküldve: 2011-01-23 15:28 Külsõ hangrendszer bekötése?

Norbi316 írta:
hancurozo írta:
Norbi316 írta: Sziasztok!Sok gondolkodás után úgy döntöttem,hogy a gyári kazis rádió helyett egy sima mp3 as fejegységet vennék beépítőkerettel!A kérdésem az lenne,hogy ha kicserélem a fejegységet akkor a gyári hangszórókat is ki kell cserélnem vagy hozzá lehet illeszteni az új fejegységhez?A másik kérdésem pedig hogy ugye a autóban 6 hangszóró van és a legtöbb fejegység 4 csatornás hogy lehetne mind a hat hangszórót az új fejegységre kötni?Köszi előre is!


A 6 hangszóró áll: 2 első "csipogó", 2 első mélyközép, 2 hátsó mélyközép.
Van átalakító BMW-ről iso-ra. Semmit nem kell kötni. (feltéve, ha a nagy fekete csati van a magnód mögött.)


Köszi a választ!És ha nincs nagy fekete csati?
Ez az átalakító ez mire szolgál tulajdonképpen?
Akkor az új rádióval is szólni fog az összes hangszóró!
Hang minőségben mekkora változás érhető el?


Ilyen csati: http://www.powernetshop.at/en/...or2-2.html
Ez maga az átalakító.
Nekem érezhető volt a különbség. , minden hangszóróm szól.