hancurozo fórum hozzászólásai

hancurozo Elküldve: 2010-12-03 14:50 E 46 Tiptronic autómata váltó.330 D Szarakodik.

fury írta:
hancurozo írta:
fury írta: Az mitöl van hogy ha P állásban van enyhébb lejtön nehezen tudom berakni sebességbe! Normál helyzetben pedig olyan mintha az autó megindulna,hiába nyomoom a féket! Olyan mint a manuális váltónál amikor csuszik a kuplung!


Mivel reteszeli a váltót, és a lejtőn összefeszülnek az alkatrészek. Ilyenkor kicsit nehezebb kivenni P-ből.
A "normál" mit takar? Ha a D-t, az normális. Ha az üreset az nem normális jelenség, amit több dolog is okozhat. (akár olaj, rosszul záró szelep)


Normál: D vagy R fokozat! Ha D-be rakom leül a hátulja! Ha R-be rakom megemelkedik a hátulja! Olajat kb 1hete cseréltem!


Mindenesetre köszönöm az infót! Megnyugodtam!

Ja még annyit hogy hidegen lomhábban kap észhez! Berakom D vagy R-be és kb 3mp mire megindul! Ez normális? Nyáron semi gond nem volt vele!


Gndolom olajat, szűrővel együtt cseréltél és gyári az olaj, és belevaló. (lehet kicsit sűrűbb a hidegben)

hancurozo Elküldve: 2010-12-03 12:33 E 46 Tiptronic autómata váltó.330 D Szarakodik.

fury írta: Az mitöl van hogy ha P állásban van enyhébb lejtön nehezen tudom berakni sebességbe! Normál helyzetben pedig olyan mintha az autó megindulna,hiába nyomoom a féket! Olyan mint a manuális váltónál amikor csuszik a kuplung!


Mivel reteszeli a váltót, és a lejtőn összefeszülnek az alkatrészek. Ilyenkor kicsit nehezebb kivenni P-ből.
A "normál" mit takar? Ha a D-t, az normális. Ha az üreset az nem normális jelenség, amit több dolog is okozhat. (akár olaj, rosszul záró szelep)

hancurozo Elküldve: 2010-12-03 11:07 Társalgó

Tiba írta:
hancurozo írta:
Tiba írta:


Az 530ix 516LE? 256LE+190kw=516LE
Ehhez kicsit kevés a forgató nyomaték.

Rosszul értelmezed a rajzot



Lehet. Az igaz, hogy minden adat mosolyra késztetne vezetés közben. És síkításra a családot.

hancurozo Elküldve: 2010-12-03 10:49 Társalgó

Tiba írta:


Az 530ix 516LE? 258LE+190kw=516LE
Ehhez kicsit kevés a forgató nyomaték.


hancurozo Elküldve: 2010-12-03 10:27 Társalgó

Hamár úgy is itt vannak a nyakunkon az ünnepek, és ez egy BMW-s oldal, akkor:
YouTube videó

hancurozo Elküldve: 2010-12-02 19:21 Autóvásárlás

Tiba írta:
hil írta:
Tiba írta: Én a 20i-t venném meg, az egy nagyon jól összerakott motor, nem lenne vele sok bajod.


Annak bíza szarrá volt törve az eleje, meg ronda nekem az a faberakás a belében. A kereskedő az enyémet 950K-ért se számolná be, szerintem azért egy jó állapotú 1999-es e46 valamivel többet ér.



A faceliften millió javítást eszközöltek, én tuti nem vennék 2002 előttit.


Valóban sok mindenen javítottak, a motorok is erősebbek, nyomatékosabbak, és kultúráltabb járásúak lettek. Viszont több lett benne az elektronika, és sajna a cr. motor nem lett olyan megbizható (elektromos hibák, és nagynyomású szivattyú) mint a régi adagolós. Benzinesben csak ráncfelvarrott, dieselben vagy adagolós vagy e90.

hancurozo Elküldve: 2010-12-01 13:43 Elsõ lámpák

Bianconero írta: Lámpa ügyben senki többet harmadszor?

Eddig az összes megkeresett szervízben leráztak...QVA életbe,kezdek elkeseredni.
MAGYARORSZÁG,mesteremberek..de szeretem ezeket...leginkább a hozzáállást


Szedd ki a lámpát és szedd szét. Adja magát a szétszrelésnél.(pici logika + pici műszaki érzék nem árt) Ha megvan nézd meg a motor állítókarját nem ugrott-e szét. Ez a legolcsóbb, és leggyorsabb megoldás.

hancurozo Elküldve: 2010-12-01 13:00 M3 vásárlás

NemethZoltan írta: Sziasztok,

Abban kérném segítségeiteket (elsősorban tapasztalaton alapuló-korrekt- vélemény érdekel), hogy az alábbi nem fiatal autó vásárlásánál MIRE kellene KONKRÉTAN odafigyelnem, illetve ár-érték arány milyen, mert nekem laikusnak elég olcsónak tűnik a verda..

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ad-4322358

Amit még tudok.

Amerikai modell, manuális, és a hírdetés szerint-illetve ezt elmondták telefonon is- kupplungcsere megvolt, hiba nincs.

A tulajok számát nem tudta az, Akitől kérdeztem, és azt sem, hogy egyéb hiányosság, vagy hiba van-e, azon kívül, hogy 320 paci, meg chipptunning.

Ami érdekelne, és ez sürgős:

-Érdemes megvenni, vagy sem? (Inkább hagyjam a fenébe..)
- Fenti írtam ár-érték arány-nekem olcsónak tűnik...
- Fogyasztása mi lehet, illetve milyen egyéb járulékos költségekre kell számítanom?

Előre is köszönöm a hozzászólásokat!



Én kihagynám. A belsőből kiindulva, a km. nem valós, vagy nagyon elhanyagolták. A kormány sem M3-ba való. (ez a fajta olcsóbb lufival)
Mivel új rendszámos vagy külföldi autó, vagy újra forgalomba helyezett.
A homlokfal sem áll túl egyenesen, valamint nincs alsó motorburkolat. (akár törött is lehetett)

hancurozo Elküldve: 2010-12-01 12:41 E46 összetört Jobb első sárvédő!!!! SEGÍTSÉG!!!

YELLOW írta:
Adiii írta: Én sem úgy értettem, hogy mm pontosan passzol de mivel egy német gyártóról beszélünk és olyan terméket linkeltem így szerinte nem lehet szar. Személy szerint én biztos az új ám utángyártott mellett döntenék mint a bontott gyári mellett ha más miatt nem az ár miatt mindenképpen. Egy utángyártott alkatrész is lehet ugyanolyan jó mint egy gyári nyilván nem minden esetben. Persze ez csak az én véleményem és általánosságban beszélek.


haver E36-án utángyártott mocitető van. hogy az milyen bililemez anyagból te jóisten... szóval én is amelett vagyok, hogy inkább bontott. annak a mocitetőnek olyan hangja van, ha nincs felszerelve kb, mint a vihar effekteknek a régi coffbojos filmekben



Cseréltem off Német népautón sárvédőt, (Német, és nem Magyar kisipari) utángyártottra esett a választás (olcsóbb volt mint a bontott, és nem volt rozsda rajta). Nekünk pontosan illeszkedett, nem volt vele probléma.

hancurozo Elküldve: 2010-11-30 14:29 Felni csere

m_attila írta: ET30-35

David írta:
YELLOW írta:
David írta: Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hogy a 17es kerekeim cserélném 18ra de ugye nekem a gyári felni et47es és amit néztem et20as. Kell-e valami átalakító hozzá vagy fel megy a 17es helyére gond nélkül?
Válaszokat várom!
Köszi!


felmenni felmegy, bár ez 5-ös méret szal lehet kellene tehermentesítő gyűrű.
de amúgy ne is agyalj rajta, mert ha gumit is raksz rá, akkor nem fog beférni. így is kilóg majd a felni.



Mi az a legnagyobb Et ami felmegy még gumival úgy hogy nem kell rá semmi?



Jól írta m_attila.
De nem legnagyobb, hanem legkissebb ET.
Minnél kissebb az ET annál jobban kilóg a bódé alól.

hancurozo Elküldve: 2010-11-29 19:40 Autóvásárlás

Qucsy írta:
YELLOW írta: az, hogy ez nem faceliftes annak több oka is lehet... korábban gyártott, csak ekkora adták el, és a forgalmiban az szerepel.
pl az enyém 2002.06. ez oké, de az első forgalomba helyezése 2003. dec. 31. valszeg itt is ilyesmi lehet.
az autó árakról meg leírtam az én véleményem. a többihez képest valóban drága, de ez relatív.
ismim 98-as 20d-jét először 2 millába hírdette, volt is jelentkező, pedig az is drága volt ha azt vesszük. 1,8-ba elment nyáron.
xarért hugyért én is csak akkor adnám el, ha kilátástalan lenne a helyzet, és nem lenne más megoldás. ugyanúgy megkérném az árát, max nem kel el.
ő is biztos enged majd belőle, hisz kell a lóvé... de előbb mér ne lehetne megpróbálni drágábban?
nah mindegy téma részemről lezárva.


hát igen.. az enyém még az első szériához tartozik külsőre de belsőre már a második a faceliftes típusokhoz tartozik..az ár meg mindenkinél más és más.. ha én is eladnám az autómat akkor én is megkérném az árát főleg azért mert tudom hogy amióta nálam van mit kellett cserélni milyen minőségűre...


Van különbség a belsejében, a kipörgésgátló gombján lévő feliraton kívül?
Szerintem nincs.

hancurozo Elküldve: 2010-11-26 19:45 320d turbó hiba

Technoise írta:
hancurozo írta:
Technoise írta: Sziasztok!
Vki megtudja mondani h miért van ilyen hangja a turbomnak? És h mi rá a gyógymód?


nézd meg nem fúj-e ki valahol. Vagy a turbina vagy a kompresszor oldalon.
Gyorsul rendesen az autó?


Jaja! Húz rendesen, és melegen már halkabb ez a hang.


nézd meg a kipufogó oldalt nem fúj-e ki? Nekem akkor volt hasonló hangja, mikor a flexibilis cső elszakadt.
Ha sem a kipufogó, sem a kompresszor részen nem fúj ki, akkor gond lessz a turbóval. Nézd meg minnél elöbb, mert ha a turbó ment tönkre és felkapja az olajat kinyírja a motort ha nem tudod megfojtani.

hancurozo Elküldve: 2010-11-26 19:28 320d turbó hiba

Technoise írta: Sziasztok!
Vki megtudja mondani h miért van ilyen hangja a turbomnak? És h mi rá a gyógymód?


nézd meg nem fúj-e ki valahol. Vagy a turbina vagy a kompresszor oldalon.
Gyorsul rendesen az autó?

hancurozo Elküldve: 2010-11-26 12:44 Kopog az eleje!!

sumi20 írta: E46 320D Touringom van. Az lenne a problémám, hogy kb. 2 hete elkaptam a bal első kerékkel egy kátyút, elég nagyot koppant, aztán most cseréltem a nyári kerekeket télire és észrevettem, hogy a bal első kerék picit mozog előre-hátra, vagyis rezeg, mintha a szilent gumija szakadt volna el. Lehet, hogy a szilent adta meg magát? A jobbost is megnéztem és az fix.
Előre is köszönöm!


Van rá esély. Mász alá, vagy emeld fel csápos emelővel és nézd meg az összes gömbcsuklót, szilentet.

hancurozo Elküldve: 2010-11-24 13:10 Lengéscsillapitó

SirToma írta:
hancurozo írta:
SirToma írta: Sziasztok.

Ismeri valaki ezt a márkát, érdemes ilyesmibe fogni???

http://www.deviltuning.hu/?old...e46%20320d


Ezen az oldalon 2010.11.20. 16:42-kor feladott hirdetést nézted?
http://www.powerfanatics.com/f....php?t=749


Köszi szépen.
Nem láttam a hirdetést. Gari mennyi lehet rá? Amit linkeltem, 2 év van, rugókra meg örökélet gari.
Tavasszal cserélnék, de már most nézelődök, keresgélek, olvasgatok.


Nem tudom, nem én vagyok a hirdető. Én is cserén agyalok, csak azért néztem. Szerintem érdeklődj. (egy telefont megér. vesztenivalód nincs vele)