hancurozo fórum hozzászólásai

hancurozo Elküldve: 2010-08-16 17:00 Valaki segítsen

JanoE46 írta: Sziasztok!Ma ahogy beindítottam az autót hidegen,indítás után néha elhalgatott a csattogás 2-3 másodpercre,aztán felerősödött megint,kb. 10másodpercre rá fele olyan hangos lett mint volt.Na kicsit "megörültem" mert arra következtettem ebből én is,hogy csak a hidrotőke,elgurultam egy ismerőshöz,ő is egyből azt mondta rá,hogy hidrotőke.Ami még most változott,hogy 3000-es fordulat felett szinte elhallgat teljesen.


Én azért megméretném az olajnyomást is, nehogy az tréfáljon meg. (drága móka tud lenni, és a mérés nem kerül olyan sokba.)

hancurozo Elküldve: 2010-08-15 13:20 vígyázzatok magatokra...

Robinson írta:
Qucsy írta: W.pólós ellen szabály sértésdi büntetés indult de a lengyet pedig megsimogatva és megpuszilgatv utjára engedték..miközbe ő miatta alakult ki ez a helyzet...az autóm nagyon csúnyán összetört, a leendőm csúnyán megsérült és az én lelkm pedig teljesen megsemmisült...


Szia!

Sajnálom, hogy ez történt, sajnos az ilyenek elkerülhetetlenek, még a legtapasztaltabb sofőrök számára is.

Lehet arról papolni, hogy követési távolság stb., de egy ilyen szituban nem hiszem, hogy ne lenne olyan, aki nem tart 2 autó távolságot. Sajnos azt már rég tudjuk, hogy mindig az a hibás, aki hátulról jön

Viszont ami nekem nem tiszta.: 40km/h sebességnél ekkora kár, és légzsák???



Sajnos itt üt vissza az e46 nagyon jó energia elnyelése.(viszon így megvédi az utasokat a hirtelen lassulás okzta belső sérülésektől) A teszten ha jól tudom 65km/ó a sebessége az autónak:
YouTube videó

hancurozo Elküldve: 2010-08-15 12:27 vígyázzatok magatokra...

Qucsy írta: ebben igazad van ezt én is így szoktam távolság tartó vagyok,de most ugy képzeld el piros lámypától indultunk ez azt jelenti hogy 15 méterre történt a lámyp után és senki sem gondolta volna az ipse a tilos behajtani táblánál bevág 1 satut és lekanyarodik...legalább 8 áve vezetek és soha nem volt még merghuzásom se pedig ez már a 4ik autóm..éés nézd meg....

BarG írta: Elég régen megtanultam: MINDIG az a hibás, aki hátulról belemegy a másikba, legyen bármi az előzmény. Ezért én mindig tartok kéttahónyi helyet magam és az előttem közlekedő között. Ez nem annyira elegáns, de hasznos. Gyakran szoktam vállalati autóval kollégákkal menni akár hosszabb távokra is, váltogatva egymást. Akik a szoros emberfogást választják, tele vannak "majdnem" eseményekkel, és mint tudjuk a sok majdnem esemény aztán egy eseményben csúcsosodik ki - kötelezően.




Sajnos senki nem számít arra, hogy a lámpától való elindulás után valaki a fékre áll.
Mikor 15 éves lett a jogsim én is így törtem össze off autóm. Első autó tanuló, én a 4. kocsi voltam. Mikor indult az oszlop a tanuló egyesből kettesbe próbálta rakni (3 hónap mulva tudtam meg, amikor találkoztam az oktatóval) de a kuplungal együtt a féket is benyomta.(3 hónapra rá tudtam meg, amikor találkoztam az oktatóval) Ő meguszta és továbhajtott (újraindítás után) én meg elismerve a hibám, kitöltöttem a biztosítási lapot. Azóta ha nem elöl állok nem a többiekkel együtt indulok hanem kicsit nagyobb távolságot tartva. (féltem az autóm)

hancurozo Elküldve: 2010-08-10 17:38 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW. Így néz ki a kulcs bellül. http://www.bmwfanatics.hu/uplo...485604.jpg
ÉN próbáltam elindítani úgy hogy a belső része /a tekercs amit a képen látsz/ 1cm-re volt a zártól és nem sikerült. Szerintem! (nem vagyok otthon az elektronikában) Mikor a tekercs mozog /elfordul/ a zár körül lévő "talán antenna?" keretben akkor küld jelet az immo-nak. /ill. valószínű ekkor tölti az akkut is/.
Sajna a műanyag kulcsot nem tudom megnézni ill. kipróbálni, mivel az enyémhez nem áll rendelkezésre.

hancurozo Elküldve: 2010-08-09 12:01 Társalgó

Robinson írta: reggel találkoztam egy gyönyörű e21-el (remélem nem néztem be ), átintettünk egymásnak amolyan "zsír a verda" jelleggel. Semmi extra, de mégis feldobja a napját kicsit az embernek, és mosolyt csal az arcára. Kár, hogy power-es matrinya volt az ablakában

Jelentkezzen, aki hajlandó lenne valami kicsi, de mégis látható bmwfanatics matricát aggatni a kocsijára!


Nagyon szivesen aggatnám. Küszöbre, szélvédőre (előre hátra).
Már akartam kérdezni, hogy van-e klubos matrica.

hancurozo Elküldve: 2010-08-07 19:47 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta: E46 kulcs betanítás:

a helyes módszer:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> bal elsõ ajtó kinyit, majd visszazár -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

így mind a két kulcs megfelelõen fog mûködni

a 4. lépés az ajtónyitás lehet nem szükséges...


de tudod mit ez csak "piti trükk" ne is foglalkozz vele, vidd csak el szervízben ahol kapásból ezzel fogják kezdeni. ha ez nem segít, akkor előveszik a ketyerót, és állítgatnak ezt azt. ha mélyebb a hiba... de az régen rossz... végülis van akinek nem számít a pénz... hisz mégiscsak BMW-nk van...

bocs Amcsi!


Nekem is anno YELLOW segített ezzel a leírással.
Ha mindened jó akkor ennek működnie kell. (nem piti trükk)

hancurozo Elküldve: 2010-08-07 15:23 Tötés probléma

Maxigaz írta: Sziasztok!

E46 320d 136LE, töltés jelző világít. Először csak fel-fel villant, majd 15 perc múlva beállt folyamatos világításra. Hosszúbordás szíj egybe, generátor forog, műszerrel mérve aksin gázadásra nincs fesz. növekedés (12,1V). Szerintetek generátor hiba vagy lehet vmi más?


Lehet csak a feszültség szabályzó szénkeféi koptak el. Szedd ki a generátort, szedd ki fesz szab. részt és nézz az álló, és forgórészen szakadás vizsgálatot. Ha azokban nincs szakadás akkor cseréld ki a szénkeféket a feszültség szabályozón.
Nekem is cserélni kellett.

hancurozo Elküldve: 2010-08-04 15:49 Társalgó

Egy újabb "komoly" baleset. Sajnos nagyon sok sérültel: http://www.langlovagok.hu/html...41_0.shtml

hancurozo Elküldve: 2010-07-26 19:29 Autómata váltó hibakód

bmw3 írta:
Brad85 írta: Sziasztok

Kérdésem az lenne hogy vontatni lehet automata váltós autót???
Nem indul a kocsi csak ratatázik...



Nem tanácsos, csak járó motorral szabad, különben nincs olajnyomás a váltóban. Hivj trélert.


Azért én megnézném a helyedben az aksit.(lehet le van merülve)
Indítókábellel, vagy másik akuval próbáltad?

hancurozo Elküldve: 2010-07-25 08:36 Társalgó

Érdekes fejlesztések, ( http://www.vezess.hu/vezetunk/...uli/25587/ )
de én még az automatát is kerülöm. Ha így folytatják az autógyárak elveszik a vezetés élményét.

hancurozo Elküldve: 2010-07-24 14:58 Most vettem BMW-t

seta írta: Ez a szervíz Tata Vérteszőlős felöli végén van egy benzinkút mögött. Én is lehuzásnak érzem, ezért tettem fel itt a kérdést A vezérlésről valami olyasmit mondott h 1 v 2 porlasztócsúcs nem megy megfelelően, meg ilyesmiket. Kicsit halandzsa szaga volt a dolognak, de én nemnagyon értek hozzá szal csak bologattam

Idézet: Mármint 40e ft-ért:
Kicsit sok. Az egr és a szívőcsonk tisztítás megvan 3óra alatt. (megcsinálom én is, mint a sajátomat)
Ha a szelepfedélnél ereszt (320d-nél még nem láttam olyat), akkor csak a tömítést kell cserélni. Előfordulhat, hogy csak a betöltő sapka tömítése rossz.
Mit akar beállítani a vezérművön: nincs változó szelepvezérlés, láncos a motor
Én nem tudok állítási lehetőségről.
Nagyon lehúzásnak érzem.

És Te mennyiért vállalnád?


Tehát a motorvezérlődről beszélt és nem a vezérműről. Tudok olyan emberről akinek ott újították fel a porlasztóit, és azóta füstöl az autója mint egy mtz, pedig 2001-es tdci.
A tisztításnak EGR stb. 3 milka csoki lenne az ára, de csak úgy vállalom ha végig itt vagy az autóddal. A többit pedig megbeszéljük ha érdekel. Az elérhetöségemet meg tudod nézni.

hancurozo Elküldve: 2010-07-24 11:59 Most vettem BMW-t

seta írta: Tegnap ellátogattam egy szervízbe hogy megkérdezzem mi a véleményük a motor tetején álló olajról. Úgy vettem észre h a szerelő tényleg ért a bmw-khez (neki is bmw-je van), elég részletes kiselőadást tartott mindenről. Szerinte a motorolaj töltő fedélnél ereszt. Azt mondta vigyem be 1 napra, 40ért megcsinálják, plusz kitisztitja az EGR szelepet (ez nemtom mi) illetve a pillangószelepeket is, és beállítja a vezérművet (vezérműt? vezérművet? mind2 hülyén hangzik). Abba sajnos nem ment bele h én is ott legyek amikor csinálja, merthogy "műhelytitok"...
A kérdésem az lenne kedves márkatársak, hogy szerintetek ez reális ár-e, illetve hogy tényleg szükség lehet-e ezekre a tisztításokra?


Mármint 40e ft-ért:
Kicsit sok. Az egr és a szívőcsonk tisztítás megvan 3óra alatt. (megcsinálom én is, mint a sajátomat)
Ha a szelepfedélnél ereszt (320d-nél még nem láttam olyat), akkor csak a tömítést kell cserélni. Előfordulhat, hogy csak a betöltő sapka tömítése rossz.
Mit akar beállítani a vezérművön: nincs változó szelepvezérlés, láncos a motor
Én nem tudok állítási lehetőségről.
Nagyon lehúzásnak érzem.

hancurozo Elküldve: 2010-07-21 16:11 Chip tuning HÁZILAG kwp 2000+-szal

kerezsijoc írta: Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy van e valakinek tapasztalata KWP200+ -szal kapcsolatban!?

Meguntam a sufnituningosok szerintük jó lesz chiptuningjait.
Ezért indítottam ezt az új témát hátha valaki és aki hozzáértő megosztaná velünk a tapasztalatait!
Sajnos én elvittem szakszervízbe a kocsim és hát rárakták a legújabb gyári szoftot (elvileg ez előtt is gyári volt a kocsin) és elkezdett azóta füstölni.
Ajánlotta mindenki, hogy optimalizálja a kocsin a softot,DE ezek után inkább én szeretném megoldani a gonjait (gondjaim)
Tehát ha bárki csinált már ilyet akkor ossza meg a tapasztalatait velem velünk.
Köszönöm!
U.I.:Remélem másnak is felkeltettem az érdeklődését a témában


A KWP2000+ progival lejön a teljes motorvezérlő, és a ECM2001 nevü progival fogod tudni módosítani amit szeretnél.
Az internetről letölthetőek már előre megírt módosított motorvezérlő szoftverek, de ezeket ne írd fel közvetlenül az autódra mert nem fogod tudni elindítani az autót. (viszont meg lehet tanulni belőlle az átírás folyamatát)

hancurozo Elküldve: 2010-07-19 19:08 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Segítségre lenne szükségem. Az ELM327-el és a hozzá való programmal meg tudom-e nézni az autóm? (csak obd csatlakozó van a kocsiban)
Minden infó érdekel. (akár itt, akár privát, vagy mail)
Előre is köszönöm.

hancurozo Elküldve: 2010-07-17 17:59 Szívócsonk-pillangószelep

Csak 1 költői kérdés: Láttam bontóba a 150 és a 136 le-s motor szívócsonkját. Nekem nagyon egyformának tünt. Nem lehet felrakni a 136le-s csonkját a 150le-s motorra?
Mert azzal véget lehetne vetni a beszívott pillangószelepeknek. (mivel a 136le-s motorban nincs)