hancurozo fórum hozzászólásai

hancurozo Elküldve: 2010-06-22 20:19 Valaki segítsen

martin írta: szerintem a villyankörtére gondol amibe van egy felkijáltó jel


bocsi. csak most nézem, hogy az övé nem e46
elkapkodtam


hancurozo Elküldve: 2010-06-22 20:05 Valaki segítsen

cene írta: Sziasztok!A segítségeteket szeretném kéreni!Bmw 320d ,2005-ös évjárat, az autó a beindítás után megjelenít majd eltárol a megjeleníthetó információkban egy jelet aminek nem tudom a jelentését!A jel: tulajdonképpen egykörte formájú égő benne felkiáltó jellel.Meg tudja valaki mondani hogy mit is akar üzenni az autó?A multkori jelet sikerült megfejtenem,akkor az ablakmosó szintje volt alacsony, de erre e jelre nem tudok rájönni!
Előre is köszönöm!


körte formájú égő? nem 1 leeresztett gumi?

hancurozo Elküldve: 2010-06-22 19:35 Kuplung__

bostongrun írta: a tartály maxon van.engem a szerelő minden áron rá akar beszélni egy új munkahengerre.az elég húzós még utángyártottba is.de más is csak a karmantyúzást javasolja ha nem kopott és rozsdás a munkahenger.de viszont az autós boltban sem javasolják a karmantyúzást lehet mert az csak 2000ft és nem 25000ft?


én a cégnél (de az off autómnál is) karmantyúztam főfékhengert, kerékfékhengert, és alsó ill. felső kuplungmunkahengert is. mind jó lett. csak akkor cserélünk ha kimarja a rozsda (ami a nem cserélt folyadék magas víztartalma miatt van) vagy valami miatt sérült a munkahenger.
szerintem 1 próbát megér (főleg ha te csinálod)

hancurozo Elküldve: 2010-06-22 19:23 Újítások

segítsetek. hol tudok rákeresni 1 felhasználó hozzászólásaira? (egy felhasználó összes hozzászólása)

hancurozo Elküldve: 2010-06-22 19:17 Adagoló

dio írta: Hello
Az én történetem: semmi baja nem volt a gépnek (1999 320d M47), ment mint állat (annak ellenére hogy 255000 km van benne és a motorral még semmi baj nem volt mióta nálam van), aztán félúton hazafelé rántott egy nagyot és meghalt. A fordulat nem ment föl 1500 fölé és durván rángatott a motor, majd később már be sem indult. Autómentő elvitt egy szerelőhöz, a hibatároló azt mondta, hogy adagolós. A szerelő adagoló-elektronika halált gyanított, így otthagytam. Elvitte Bácsbokodra az adagolót, ahol azt mondák, hogy tényleg meghalt az elektronika+valami dugattyús része el van kopva. Vettek rá új elektronikát, és újraprogramozták padon (ezzel volt valami gond, mert mindig valamilyen mértékű eltérés jött ki és nem sikerült beállítani normálisan, én nem nagyon értek hozzá). Aztán végül állítólag sikerült megcsinálni. Elmentem a kocsiért, éreztem, hogy nem olyan mint előtte, de viszonylag jó volt kb. 50 km-ig.
Most valamikor egész jól megy, viszont folyamatosan megtorpan és nem emelkedik a fordulatszám (pl. ha padlóig benyomom a gázpedált, nem történik semmi). Amikor megtorpan olyan, mintha 1 m-es vízben mennék vele.
Most vajon nem állították be normálisan az adagolót, vagy valami más probléma lehet?
Eddig már nagyok sokba került és van egy olyan érzésem hogy mélyebbre kell nyúlni a pénztárcámba.
Ha valakinek van ötlete, szívesen várom.

szerintem (a töbség véleménye is ez lessz) rakd gépre, hibatároló és élőadat olvasás. utánna te is többet fogsz tudni róla. leht az adagolón bellül is több gond (mivel itt található az üzemanyag szivattyú)nem szállít eleget a szivattyú, beállítási probléma stb.

hancurozo Elküldve: 2010-06-21 19:25 Társalgó

[quote="SoundkeY"]Andi és a BMW...part1


YouTube videó

Őszintén gratulálok neki. (kicsit irigykedek, szerettem volna kezdő vezetőként én is ilyen autót vezetni de még egy e30-is egy lakás árába került)

hancurozo Elküldve: 2010-06-21 16:55 CD fejegység, Navi....

JanoE46 írta: Valaki nem tud véletlenül E46-ba gyári CD-s fejegységet elfogadható áron?


tudok 1-et igaz nem az enyém. az árát beszéld meg vele húsz56356huszonöt

hancurozo Elküldve: 2010-06-20 20:58 Kuplung__

bostongrun írta:
hancurozo írta:
bostongrun írta: sziasztok!nekem olyan problémám van,hogy néha elfelejt kiemelni a kuplungom.A váltón lévő munkahengert ellenőriztem,légtelenítettem,nem volt levegős.Olajfolyás,vagy fogyás nincs.Akkor mi a gond?



Ha a pedált be tudod nyomni, de a tendelykapcsoló nem old akkor valószínű átereszt a pedálnál lévő munkahenger gumikarmantyúja.


Az a helyzet,hogy igazából a pedál is majdnem teljesen bentmarad.De ha meg 2-3 at pumpálok akkor ismét működik.Nem levegős.Az a munkahenger meg porszáraz.Még a kárpítot is fölszedtem ott is tiszta.Ezenkívül nekem is van rángatás indulásnál,de csak hidegen.


nem is lessz olajfolyás ha a felső munkahengeredben átereszt a karmantyú.
egyszerűen nem tolja maga elött az olajat hanem bekerül a karmantyú mögé. mikor felengeded akkor a karmantyú mellet visszaáramlik elé.
ha nem kopott rozsdás a munkahenger belső fala, akkor felújítókészlettel megoldható.
az a baj, hogy sokan fékolaj cseréjekor nem cserélik (engedik le) a tengelykapcsoló hidraulikájából a folyadékot, pedig ez is a fékolaj tartályából kapja az olajat.

hancurozo Elküldve: 2010-06-20 09:37 Kuplung__

bostongrun írta: sziasztok!nekem olyan problémám van,hogy néha elfelejt kiemelni a kuplungom.A váltón lévő munkahengert ellenőriztem,légtelenítettem,nem volt levegős.Olajfolyás,vagy fogyás nincs.Akkor mi a gond?



Ha a pedált be tudod nyomni, de a tendelykapcsoló nem old akkor valószínű átereszt a pedálnál lévő munkahenger gumikarmantyúja.

hancurozo Elküldve: 2010-06-18 18:47 Vicces :)

bbali81 írta: Mucsi gyöngyszem

Akinek túl sok a káromkodás attól én kérek elnézést


hancurozo Elküldve: 2010-06-13 11:48 ablakemelő

Nekem-8 írta:
hancurozo írta: nem tudom lehete kapni, de én műanyagot sem kaptam külön. viszont 2mm-es rézlapból legyártottam és tökéletes lett.
sajnos az idő és az ott használt kenőanyag törékennyé teszi a műanyagot.


Nem gyártottál plusszba?
Az elsőknél már megszakértettem, de jó lenne az összes ajtóban cserélni valami überfrankóra. Reméltem hogy BMW kiadott később egy full fém kivitelt....





sajna nem. de most én is az elsővel küzdök. nekem a bowden tört meg.
ha leszedem a kárpitot csinálok a hátsóról képet.

hancurozo Elküldve: 2010-06-13 11:15 ablakemelő

Nekem-8 írta: Nekem tegnap volt hogy lefele lement a jobb hátsó ablak, de visszafelé már csak recsegés volt. Ma szétszedtem és az a baj, hogy az ablakemelő sínbe lévő üvegtartó félig műanyagból van és eltört, így kicsúszott a bowden egyik fele, ami épp felfelé húzná. Lehet kapni olyat ami full fémből van, mert ez a műanyag nem valami strapabíró...

http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=10

Nem látom egészen jól a 11-es vagy az 5-ös alkatrész



nem tudom lehete kapni, de én műanyagot sem kaptam külön. viszont 2mm-es rézlapból legyártottam és tökéletes lett.
sajnos az idő és az ott használt kenőanyag törékennyé teszi a műanyagot.

hancurozo Elküldve: 2010-06-02 20:51 320d Motor

wizzaerr írta: sziasztok,

Ha járó motornál a csomagtartóban matatok, akkor szúrós gázszagot érzek. Nem kibírhatatlan, de feltűnő. Volt már aki megkérdezte, hogy "ez gázos?", mire azt válaszoltam, hogy dízel, de én is érzem. Szerencsére az utastérbe semmi sem szivárog belőle. Hideg-meleg motornál egyaránt érezni. Az lenne a kérdésem, hogy ez természetes a dízeleknél, vagy vmi szűrő esetleg annak hiánya okozza?

üdv


én úgy tudom természetes. itt világosítottak fel, hogy a kipufogógáz visszavetéstől van érdekes, büdös szaga a kipufogógáznak.

hancurozo Elküldve: 2010-06-01 20:13 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

hil írta:
hancurozo írta:

YELLOW ne hasonlitsd a fegyverhez ott a huzagnak nincs köze a levegő áramlásához. Ott a lövedék forgását hasonlítják a levegő megforgatásához.
Te meg úgy írod mintha a huzag is a levegőt forgatná.
És el lehet téríteni a levegőt akár 1 cm-en is, de függ terelő lemez szélességétől.
Az hogy ez (gázgyorsító) segít-e nem tudom. Én inkább a mérnökökre hagyom a számításokat.


Bármennyire is hihetetlen, de a cső falán mért áramlási sebesség nulla a határréteg miatt. Ezért is nincs értelme azoknak a "huzagolás szerű terelőknek". Azok csak ellenállást csinálnak a gáz áramlásában, azt nem terelik, nem forgatják meg, mert kicsi az áramlási sebesség, szerintem továbbra is marhaság a gázgyorsító cső ebben a formában



Nem tudom kinek van igaza. Nem foglaltam állást sem mellete sem ellene mert nem értek az áramlástanhoz, de a levegő terelése mindíg megnöveli a légellenállást.

hancurozo Elküldve: 2010-06-01 19:52 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

vsop14 írta: Mernok..... Yellow kell meg jozan paraszti esze. Figyelni kell az aranyokra. 1 centi áh, tul kicsi, nem mukodhet sztem....


1cm hosszú cső benne 3 lapát fixen rögzítve a cső belső falához. Működik eltereli/megforgatja a levegőt, csak nagy lessz a cw értéke és nem gyorsít semmit.
A gázgyorsító is megforgatja a levegőt, csak nem tudom használ-e. Nem vagyok mérnök, és nem vagyok a birtokában olyan tudásnak amivel ki tudnám számolni ennek előnyét ill. hátrányát.