hancurozo fórum hozzászólásai

hancurozo Elküldve: 2010-01-31 12:58 Balesetek BMW-vel...

Hori írta:
kabec írta: abba a "VEZETETT SZERVÍZKÖNYV"-be én is szívesen betekintenék ... szerintem túl sok hely nem maradhatott benne



A szervizkönyv nem nagy okosság 1kis pénzért olyat csinltatsz magadnak amilyet csak akarsz
kellemetlen a sérülésmentesnek vett autód 2 hónap elteltével viszont látnod 1 régi képen totálkárosan.
és az egészben a legszomorúbb, ha baleseted van a casco nem fizet csak minimális összeget mivel az autó avultatása 90% a régi totálkár miatt

hancurozo Elküldve: 2010-01-31 12:52 ELLOPTÁK!!!

YELLOW írta: jah lehet kamu hírdetés, kezdõ tolvajka jelentkezik, és lecsap rá a rendõrség

kabec írta:
jencispy írta: Csak akiknek autólopás a hobbija:
http://www.expressz.hu/auto/mo...-18565906/
Ez a pofátlanság teteje!


"Zárnyitás a hobbim! Iparosoknak és hobbistáknak" "Oktató könyvek, DVD, vagy ajándék videók" erre lehet mit mondani?!

szabadon vásárolható az unióban is. teljesen legális.
csak a baj, hogy a tolvajok számára is elérhetõ. kezdõ autószerelõként mi is használtuk /nehezen jutott hozzá fõnök németben/

hancurozo Elküldve: 2010-01-31 10:11 Balesetek BMW-vel...

Hori írta: szépen megcsinálták, az M-packett lökösök helyett M5lökösöket kapott
bár gondolom megvették tk-áron kellet rá minden elem, meg 1 kicsit huzatni, 1 festegetés+ összes légzsák /ha belerakták és nem ellenállások sorakoznak a helyükön sztem 1-1,5 milla igy is marad rajta nekik

hol lehet ilyen olcsón beszerezni az alkatrészeket egy olyan autóhoz amin egy ép lemez sem maradt, hogy megérje talpra állítani, és még nyerjek is az üzleten?

hancurozo Elküldve: 2010-01-30 17:15 Társalgó

YELLOW írta: hát ezt megnézném már sorry de sokkal több elrohadt escortot láttam, mint f astrát. bár ezzel biztos csak egyedül vagyok így. a másik opelhoz olcsóbb az alkatrész, és megbízhatóbb... nah de mindegy a BMW-k mellett ezek szóra sem érdemesek

hancurozo írta:
SoundkeY írta: ..es a masik oldal hogy kb ilyen van 200e - tol is. Kerdes ha vmi beszarik 50-100 siman ugrik. Jah akksi is uj, mutatta a ford szamlat, a kuplungozassal egyutt.......

a forddal biztos jobban jársz mint az f astrával. az f nagyon rohad.

nem minden szin csak a fehér /a golf3 is csak fehérben/ 5. ajtó, sárvédõ ívek, küszöbök /kívül bellül/, A oszlop, stb. és az egészben az a legszebb hogy csak bellülrõl látható. /vagy ha már kiesik az elrohadt darab.

hancurozo Elküldve: 2010-01-30 16:56 Társalgó

SoundkeY írta: ..es a masik oldal hogy kb ilyen van 200e - tol is. Kerdes ha vmi beszarik 50-100 siman ugrik. Jah akksi is uj, mutatta a ford szamlat, a kuplungozassal egyutt.......

a forddal biztos jobban jársz mint az f astrával. az f nagyon rohad.

hancurozo Elküldve: 2010-01-30 16:30 Társalgó

SoundkeY írta: Velemenyt kerek.

OFF auto lenne egy Ford escort clx 1,6 benzin, 1994 evjarat. 350.000.-

olyan mint ez: http://www.hasznaltauto.hu/aut...6v-3502543

Ami garantalt az az 55000km ( ismeros ) , jo allapotu, garazsba tartottak takargatva.....fenyezes nagyon szep ( de esztetikai hiba azert van , kilincsnel karcok, kavics ). szervizkonyv van, uj kuplung, belul is nagyon szep.
extrak... : 1 legzsak, szervo kormany, kozponti zar, elektromos ablak, abs ? .....

garantált 55000km és cserélni kellett a kuplungot? hogyan és kik /nõk/ vezették azt az autót?

hancurozo Elküldve: 2010-01-29 16:00 Fûtõventillátor

hil írta:
hancurozo írta:
Tiba írta: Kifõzni?

igen van olyan siklócsapágy /ebben nem tudom milyen van/ elektromotoroknál aminek a siklócspágya porozus és így van megoldva a kenése


Szinter csapágy a becsületes neve
hil

köszönöm. remélem a többit jól írtam.

hancurozo Elküldve: 2010-01-29 15:04 DIS

segítség kellene. mia különbség a D-CAN interface és a K-Line interface között?

hancurozo Elküldve: 2010-01-29 11:10 Fûtõventillátor

Csum írta:
hancurozo írta:
Csum írta:
hancurozo írta: amit az utolsó elötti képen látsz az a motor. annak a csapágyzása "sír". azt a motort kell kivenni és cserélni, kifõzni olajban, vagy megkenni a csapágyait. sem a vizet sem a klímát nem kell bántani


ezt a kifõzést szó szerint érted?
nincs benne elektronikúsd kütyû vagy bármi ami sérûlni tudd a kifõzéstõl?

csak a csapágyakat
mint a motorkerékpároknál a láncot /ahhoz lehet kapni ilyen cumót/


értem akkor kiszerelem majd ha meg van szedjem ki belõle a csapágyakat és fõzzem ki olajban? mindegy milyen olaj?

csak akkor kell ha olyan a csapágy /aminek porozus az anyaga /motorosboltban kapsz láncfõzéshez olajat (ez parafinos)/

hancurozo Elküldve: 2010-01-29 10:57 Fûtõventillátor

Tiba írta: Azért nyikorog hidegben, mert a zsír nem jól viseli a mínuszt, és megdermed. Szerintem ha jól nyakon locsoljuk wd40el, akkor jó lesz

igen segít.

hancurozo Elküldve: 2010-01-29 10:55 Fûtõventillátor

Tiba írta: Kifõzni?

igen van olyan siklócsapágy /ebben nem tudom milyen van/ elektromotoroknál aminek a siklócspágya porozus és így van megoldva a kenése

hancurozo Elküldve: 2010-01-29 10:52 Fûtõventillátor

Csum írta:
hancurozo írta: amit az utolsó elötti képen látsz az a motor. annak a csapágyzása "sír". azt a motort kell kivenni és cserélni, kifõzni olajban, vagy megkenni a csapágyait. sem a vizet sem a klímát nem kell bántani


ezt a kifõzést szó szerint érted?
nincs benne elektronikúsd kütyû vagy bármi ami sérûlni tudd a kifõzéstõl?

csak a csapágyakat
mint a motorkerékpároknál a láncot /ahhoz lehet kapni ilyen cumót/

hancurozo Elküldve: 2010-01-29 10:50 Fûtõventillátor

hancurozo írta: amit az utolsó elötti képen látsz az a motor. annak a csapágyzása "sír". azt a motort kell kivenni és cserélni, kifõzni olajban, vagy megkenni a csapágyait. sem a vizet sem a klímát nem kell bántani

ja vigyázz a lapát könnyen törik, és a csavarok bepotyoghatnak a motortérbe. /de ezt le is írja a szöveges részben/

hancurozo Elküldve: 2010-01-29 10:46 Fûtõventillátor

amit az utolsó elötti képen látsz az a motor. annak a csapágyzása "sír". azt a motort kell kivenni és cserélni, kifõzni olajban, vagy megkenni a csapágyait. sem a vizet sem a klímát nem kell bántani

hancurozo Elküldve: 2010-01-29 10:37 Fûtõventillátor

Csum írta:
hancurozo írta:
Csum írta:
hancurozo írta:
Csum írta: mi lehet annak az oka,hogy -7 fok környékén és az alatt reggeli hideg indítás után a ventilátor nyekergõ ciripelõ hangot add majd ahogy el kezd a víz melegedni meg szünik!!!

mért csinálja ezt?


még mindig elõ áll ez a probléma és már minden napossá vált
tudna valaki valami okosat mondani rá?

ma az enyém is csinálta 3 mp-ig.
szerintem kenés hiánya miatt. már csak azt várom hogy legyen +5 és szedem szét.


el tudod nekem,mondani,hogy hogy szedjem ezt szét? és mivel kenyem be?
egyáltalán,hogy tudom kiszedni a kocsiból?

a motortérbõl tudod kiszedni a fûtõmotort. azt hogy mit kell bekenni nem tudom mert meg kell néznem hogy sikló, vagy golyós csapágy van bent


valaki túl van már ezen a mûveleten? és be tudna róla számolni?

még nem vagyok túl rajta /nagyon hideg van/
nézd meg ezt: http://karcraze.com/blowfan.htm