hancurozo fórum hozzászólásai

hancurozo Elküldve: 2010-01-29 08:35 Társalgó

csatis1 írta: http://www.bmw3er.hu/modules.p...;amp;pos=1

Nekem nincs lámpamosóm, de úgy tudom a szabályok szerint a xenonhoz csak az automata magasságállítás a kötelezõ.

sajnos a xenonhoz kötelezõ a lámpamosó is.

hancurozo Elküldve: 2010-01-28 18:51 Fûtõventillátor

Csum írta:
hancurozo írta:
Csum írta:
hancurozo írta:
Csum írta: mi lehet annak az oka,hogy -7 fok környékén és az alatt reggeli hideg indítás után a ventilátor nyekergõ ciripelõ hangot add majd ahogy el kezd a víz melegedni meg szünik!!!

mért csinálja ezt?


még mindig elõ áll ez a probléma és már minden napossá vált
tudna valaki valami okosat mondani rá?

ma az enyém is csinálta 3 mp-ig.
szerintem kenés hiánya miatt. már csak azt várom hogy legyen +5 és szedem szét.


el tudod nekem,mondani,hogy hogy szedjem ezt szét? és mivel kenyem be?
egyáltalán,hogy tudom kiszedni a kocsiból?

a motortérbõl tudod kiszedni a fûtõmotort. azt hogy mit kell bekenni nem tudom mert meg kell néznem hogy sikló, vagy golyós csapágy van bent


értem akkor inkább csak megprobálok valahogy wd 40et bejúttatni oda bár azt se tudom,hogy aztán majd ha te szétszedted akkor majd meg hallagatom mit hogy és hogyan kentél be és meg csinálom én is!
így nem merem mert nem igazán értek ezekhez a dolgokhoz sajnos

ha nem szeded ki nem fogod tudni befújni.

hancurozo Elküldve: 2010-01-28 18:36 Fûtõventillátor

Csum írta:
hancurozo írta:
Csum írta: mi lehet annak az oka,hogy -7 fok környékén és az alatt reggeli hideg indítás után a ventilátor nyekergõ ciripelõ hangot add majd ahogy el kezd a víz melegedni meg szünik!!!

mért csinálja ezt?


még mindig elõ áll ez a probléma és már minden napossá vált
tudna valaki valami okosat mondani rá?

ma az enyém is csinálta 3 mp-ig.
szerintem kenés hiánya miatt. már csak azt várom hogy legyen +5 és szedem szét.


el tudod nekem,mondani,hogy hogy szedjem ezt szét? és mivel kenyem be?
egyáltalán,hogy tudom kiszedni a kocsiból?

a motortérbõl tudod kiszedni a fûtõmotort. azt hogy mit kell bekenni nem tudom mert meg kell néznem hogy sikló, vagy golyós csapágy van bent

hancurozo Elküldve: 2010-01-28 18:16 Fûtõventillátor

Csum írta: mi lehet annak az oka,hogy -7 fok környékén és az alatt reggeli hideg indítás után a ventilátor nyekergõ ciripelõ hangot add majd ahogy el kezd a víz melegedni meg szünik!!!

mért csinálja ezt?


még mindig elõ áll ez a probléma és már minden napossá vált
tudna valaki valami okosat mondani rá?

ma az enyém is csinálta 3 mp-ig.
szerintem kenés hiánya miatt. már csak azt várom hogy legyen +5 és szedem szét.

hancurozo Elküldve: 2010-01-28 16:54 Társalgó

[quote="Prof"]Bugyborékolni mindenképpen fog a viz mert forrás közeli állapotban van

egyébként lecseráltem a hütö folyadékot ugy tünik nem erszt sehol de a fütés még mindig nem jött vissza


hancurozo írta:
Prof írta: mibe tehet kárt egy ilyen fagyás ?

vagy mik a felismerhetö tünetek ?

mint irtam a müszer falon a vizhüfokot tökéletesenek jelezte a rendszer mentem vele reggelente egy kb 15-20 km és utána kezdett el füteni

repedésböl adodo folyadék nyomt nem láttam a motor térben idáig mondjuk nics kockára fagyva de nagyon le van dermedve iditásnál a vizcsö az teljesen összenyomhato tehát abba folyadék nem valoszinü hogy lenne

attól hogy összenyomható a vízcsõ, még lehet benne folyadék. kárt akkor tud okozni ha jéggé fagyott a hûtõfolyadékod. azt látni fogod ha szivárog a folyadék valahol, kivéve ha a hengert befelé repesztette el, vagy a hengerfejtömítést szétnyomta. /akkor viszont bugyborékolni fog a vized ha jár a motor/

nem forró /forrás közeli állapotban/ fog bugyborékolni, hanem állandóan ha beledolgozik a motor a hûtõrendszerbe. /szerencsére nagyon ritka.
ha nincs fûtésed, szerintem légteleníteni kell. a dieselnél nem mindegy melyik légtelenítõ csavarral kezdesz és melyik lessz a következõ.
az "így csináld" könyv leírja mi a sorrend.

hancurozo Elküldve: 2010-01-28 16:42 alapjárat leesik, ingadozik

Chipcad777 írta: Egészen addig amíg üresben gurul az autó... Abban a pillanatban ahogy állóra fékezek megszûnik és visszaesik normálra... De ha lejtõn állok üresben, és csak felengedem a féket (nem rakom sebességbe) akkor is, ahogy elkezd gurulni az autó megint felugrik... Lehet,h ilyen volt nem figyeltem meg eddig...
Köszi azért...

a váltóban lévõ csapágyak ill. az olaj /fõleg ha kicsit hideg és sûrû/ is visz át minimális nyomatékot, ha üresben gurul. ha kinyomod a tengelykapcsolót akkor gondolom marad normál értéken a fordulat.

hancurozo Elküldve: 2010-01-28 14:55 Valaki segítsen

Brad85 írta: Ereje van a motornak.
Az elsõ izzítás kb 5-6 mp-ig tart.
Óra szerint 213ezer van benne.
Szerelõ szerint is adagolóval lesz baj mert visszaengedi a gázolajat.
Ennél csak az adagoló szivattyút lehet cséerlni?

az adagolósnál, az adagoló végében /beépítve/ van a szivattyú. nem értem hogy a szerelõ honnan tudja megállapítani hogy visszaengedi a gázolajat. /a kisnyomású rendszer az adagoló belseje az adagoló elemig/
vagy a nagynyomású renszerben engedi vissza? /adagolóelemtõl a porlasztóig/ mert akkor vagy porlasztó, vagy fejszelep.

az 5-6 mp szerintem jó /nekem is hasonló és pöcre indul 230e km/

hancurozo Elküldve: 2010-01-28 12:41 Társalgó

[quote="Prof"]mibe tehet kárt egy ilyen fagyás ?

vagy mik a felismerhetö tünetek ?

mint irtam a müszer falon a vizhüfokot tökéletesenek jelezte a rendszer mentem vele reggelente egy kb 15-20 km és utána kezdett el füteni

repedésböl adodo folyadék nyomt nem láttam a motor térben idáig mondjuk nics kockára fagyva de nagyon le van dermedve iditásnál a vizcsö az teljesen összenyomhato tehát abba folyadék nem valoszinü hogy lenne

attól hogy összenyomható a vízcsõ, még lehet benne folyadék. kárt akkor tud okozni ha jéggé fagyott a hûtõfolyadékod. azt látni fogod ha szivárog a folyadék valahol, kivéve ha a hengert befelé repesztette el, vagy a hengerfejtömítést szétnyomta. /akkor viszont bugyborékolni fog a vized ha jár a motor/

hancurozo Elküldve: 2010-01-28 11:47 Társalgó

Prof írta: három hete volt megnézve "wallisba" de már hivtam öket

hancurozo írta:
Prof írta: Sajnos meg lett a hiba alacsony is a vizszint de sajnos be is fagyott

igy mirre a motor hö átmelegittete a rendszert akkor kezdett el füteni

pedig a vizhömérsékletet megfeleönek jelezte a rendszer és semmi rendellenességet nem tapasztaltam remélem nem okzott kért a motorban

Tano írta:
Prof írta: ezt hogy tudom megnézni ?

a konrét hiba az hogy reggel mikor elindulok vele akkor jég hideg levegö jön be már üzem meleg állapotban és nem tudom minek hatására egyszer csak elkezd füteni normálisan onnantol kezdve egész nap tükéletesen müködik inditás leállitástol függetlenül


Mondjuk letekered a víztartály fedelét és megnézed meddig van a szint
Meg szerintem nézd meg az elektromos fûtéscsapot/vízpumpát is, hogy az mûködik-e. Lehet nem nyit ki Az alábbi képen a 7-es elem:
http://bmwfans.info/parts/cata...ter_valve/

ezért fontos az, hogy aki nem ért az autóhoz /müszaki részéhez/ az vigye el szerelõhöz õsszel ill. tavasszal. /lehet pénzbe kerül de elkerülhetõ a nagyobb anyagi kár/

bocsánatot kérek Prof
remélem lekiabáltad a hajukat. ha visszamész reklamálni, kérd a fagyálló vizsgálatát elötted, és az eredményrõl a jegyzõkönyvet. /ha késõbb károd keletkezne a hanyagságuk miatt/

hancurozo Elküldve: 2010-01-28 11:29 Társalgó

Prof írta: Sajnos meg lett a hiba alacsony is a vizszint de sajnos be is fagyott

igy mirre a motor hö átmelegittete a rendszert akkor kezdett el füteni

pedig a vizhömérsékletet megfeleönek jelezte a rendszer és semmi rendellenességet nem tapasztaltam remélem nem okzott kért a motorban

Tano írta:
Prof írta: ezt hogy tudom megnézni ?

a konrét hiba az hogy reggel mikor elindulok vele akkor jég hideg levegö jön be már üzem meleg állapotban és nem tudom minek hatására egyszer csak elkezd füteni normálisan onnantol kezdve egész nap tükéletesen müködik inditás leállitástol függetlenül


Mondjuk letekered a víztartály fedelét és megnézed meddig van a szint
Meg szerintem nézd meg az elektromos fûtéscsapot/vízpumpát is, hogy az mûködik-e. Lehet nem nyit ki Az alábbi képen a 7-es elem:
http://bmwfans.info/parts/cata...ter_valve/

ezért fontos az, hogy aki nem ért az autóhoz /müszaki részéhez/ az vigye el szerelõhöz õsszel ill. tavasszal. /lehet pénzbe kerül de elkerülhetõ a nagyobb anyagi kár/

hancurozo Elküldve: 2010-01-28 08:08 Valaki segítsen

lacaca írta: Természetesen a futásteljesítmény és a motor kopottsága is lehet a kiváltó ok,de mivel ilyen adatokkal nem rendelkezem,ezért optimális motorállapotot feltételezve adtam tanácsot!

nagyon jó tanácsot adtál.
van az országban 650e km-et futott 320d és pöcre indul. /nem kopnak nagyon ezek a motorok normális használat mellett/
azért mert adagolós diesel, lehet hibás az adagolóban lévõ szivattyú /off autóban szedtem szét, mert a szar anyagtól letapadtak a lapátok/ de szerintem nem ez a hibája mert akkor indulás után sem lenne ereje a motornak.

hancurozo Elküldve: 2010-01-27 15:56 Valaki segítsen

lacaca írta:
Brad85 írta:
lacaca írta:
Brad85 írta:
lacaca írta:
Brad85 írta: Sziasztok
Többszõr volt már itt ez téma mert írtam hogy reggelente elsõ indításkor nehezen indúl...utána már pöcre.
Mondták hogy izzitó gyertya de computerrel megnézék és nem az, szerelõ mondta hogy adagolós lesz mert túlságosan visszaengedi a gázolajat, ez lehet? Azért fura ez nekem mert minnél hidegebb van annál nehezebben indulok reggel más tipp????
Ha adagolós az csak csere több százezerért??:S




Próbálj meg kétszeri izzítás után indítani. (kb 3mp szünet)és nézesd meg az üanyag szivattyút. Milyen akkud van?



Minimum 3szor izzítok...akkuval sztem nincs baj mert forgatja rendesen, ha rossz vagy gyenge lenne akkor alig mocorogna, nem? üanyag szivattyút hogy nézessem meg?





Autó villamossági mûszerész beméri , ha elektromosan rendben van akkor méréssel vagy tesztszivattyúval mechanikailag is ellenõrzi. A hiba amennyire innen megtudom ítélni üa.ellátó rendszerben vagy a motorelektronikában keresendõ. Ezt végig kell zongorázni .Keress egy becsületes AUTÓSZERELÕT !!-ALKATRÉSZCSERÉLÕKTÕL ÓVAKODJ!! Az utóbbiból sajnos egyre több van!



Üzemanyag ellátó rendszer alatt mit értesz? Üa szûrõ?




Szûrõ. levegõztetõ, szivattyú,vezetékrendszer.ua.tartály.

szerintem az övé adagolós ott az adagolóban van a szivattyú.
mennyi ideig izzít az elsõ izzításnál? mennyit futott?

hancurozo Elküldve: 2010-01-26 17:41 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

lacaca írta:
hancurozo írta: igaz nincs értelme vitázni, de legalább mindenki leírja a véleményét.
a "papír" szerint: bizonyos olaj 2 év vagy 30000 /jó reklám/ váltóban nem kell cserélni /örök olaj/
én nem hiszek az "örök olajban" /+ mivel használtan vettem a vasat az sem biztos hogy az van benne/
ha nem mennék ennyit akkor is max 1 év /most 3 olajcsere évente 15000-nél/
mindenki úgy csinálja ahogy szerinte jó /bizalom, hit, pénz vagy bármi más okból/



Az utolsó bekezdéssel nem értek egyet!

Bizalom?-bízni csak abban az autóban lehet aminek mindent megadtunk!

Hit?- azt máshol kell!

Pénz?- van egy közmondás - a legolcsóbb nem mindig olcsó!

Egy laikus ne úgy üzemeltesse az autóját,ahogy szerinte jó! Mindig kérje hozzáértõk segítségét! Ezzel sok bosszúságtól kíméli meg magát és autójának következõ tulajdonosát is!



ezt azoknak írtam akik valami oknál fogva ragaszkodnak a "papírhoz"
"bizalom" bízik az olajban /drága, nagy márka stb/
"hit" elhiszi amit a forgalmazó ír róla /senki nem húzza le a saját termékét, és mindíg többet tud mint a konkurensé/
"pénz" ezt nem tudom jobban leírni mint te
azért írtam hogy mindenki úgy csinálja ahogy akarja, mert nem szeretnék senkivel sem vitázni. /még akkor is ha a bizalma, hite, sporolása esetleg sok pénzébe fog kerülni/
de ez csak az én magánvéleményem. /és lehet, hogy tényleg kibírja az olaj a 30000-et vagy a 2 évet/
én inkább sûrûbben cserélem. /fõ a bizalom /

hancurozo Elküldve: 2010-01-26 16:39 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

igaz nincs értelme vitázni, de legalább mindenki leírja a véleményét.
a "papír" szerint: bizonyos olaj 2 év vagy 30000 /jó reklám/ váltóban nem kell cserélni /örök olaj/
én nem hiszek az "örök olajban" /+ mivel használtan vettem a vasat az sem biztos hogy az van benne/
ha nem mennék ennyit akkor is max 1 év /most 3 olajcsere évente 15000-nél/
mindenki úgy csinálja ahogy szerinte jó /bizalom, hit, pénz vagy bármi más okból/

hancurozo Elküldve: 2010-01-25 21:09 benzin szûrõ csere

nem 2
1 év az olajcsere /ha nem futja le a km-t/
sajna annak a fránya olajnak nem tesz jót a levegõ + a pára ami kicsapodik a hideg fémen.