hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2016-07-21 21:15 Segítsetek!

bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
Én is gondoltam rájuk, hogy beköpi, vagy nem gyújt, esetleg a trafó nem ad nagyfeszt, de gondoltam az az újraindítástól nem múlna el... NGK gyertyák vannak benne... 1évesek..kb.
De megnézem azokat is persze.


pedig elmúlhat restart-ra. nekem anno indításnál eljátszotta hogy enm indult el az egyik henger. eleinte azt hittem nem indítózok eleget. aztán újraindítás és ok.
ezt 2x eljátszotta fél év különbséggel. majd harmadik alkalommal indítás után kb 700m után megállt megint a henger. onnantól vége volt a trafónak.
bár nekem igaz elektromos a pedál, de nem lett érzékenyebb, sőt lomha lett az autó, alig akart menni, bár a hangja kifejezetten tetszett olyan bu-bu-bu subaru-s volt. meg kegyetlen büdös a kipuff gáz. na meg rázott mint a fene, a motortartó bak is akkor durrant el.
hibakód olvasással kiderülne emlyik hengerrel volt a gond. 6 hengeresnél jellemzően az 5-6-os henger szokott. ez is fura, hogy miért pont azok.
szóval ha a tünetek a fentiek, akkor trafó lesz nagy valószínűséggel.
jut eszembe, nekem mikor végleg megadta magát, előtte kb 150km-rel volt gyertya cserélve, valószínű az új gyertya fingatta ki, gyenge volt hozzá a trafó.


Így van, nagyon vagány hangja van, de még a váltókart is rázza. Én is néztem egyből a motortartó bakot, mert ha átszakad az is tud ilyen gyuktásszög hibát okozni ugyebár, de jónak tűnik.
Féligmeddig temettem a motort, mindig a legrosszabb villan be(pillangószelep törés, fojtószelep hiba..)

A kipufogógázt néztem is se nem színes, se nem büdös. érdekes.

Másik:
ABS jeladóból mitől tud többet\mitől jobb egy bosch(56ezer ft \db) mint egy mondjuk febi 17ezer\db vagy egy akármi 9ezer forintos?
Végülis egy passzív induktív szenzor az egész az asc-s rendszereknél.
Érdemes annyit kiadni érte, vagy vegyem inkább az olcsót, úgyis ki lesz cserélve ~3év múlva, mert szétrohad mind.

Illetve ha lezárom egy 1.1kOhmos ellenállással a keréknél a szenzort, akkor elvileg HA NEM ABS kocka a ludas meg kéne nyugodjon a hibalámpa, csak nem fog menni a km óra(mert ugyebár áll az autó) nem?
Holnap hibakódolvasás is lesz elvileg, már nagyon kíváncsi vagyok rá, illetve kinztem én is egy obd 1.4.0-s olvasót meg egy 20pines átalakítót, ebayen.


NEM!

hil Elküldve: 2016-07-16 12:27 Üzemanyagszint-jelzõ hiba

hil írta:
YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok!
Cserélnem kellett a benzin szivattyút (N42B20A) Mielőtt tegnap kivettem volna a szivattyút megnéztem a tartály szintadó értékeket a titkos menüben: bal 6,6 lit jobb 30 lit, teljes 37 lit. A csere után: bal 000 lit, jobb 11,2 lit, teljes 11,3 lit. Ugyanolyan szivattyút tettem bele, mint ami benne volt, semmit nem húztam le (legalábbis nem vettem észre), bal tankhoz nem is nyúltam és mégis, hiányzik sok liter. Az a sugárszivattyú hol csatlakozik a üza szivattyúhoz, mert nem látom?
Ki tudna ebben segíteni?
bye:hil

ui1: rövid állás után, míg olvasgattam erről rendbe jöttek a dolgok, most bal tank: 117,7 lit, jobb tank: 11,2 lit össz: 22,9 lit. De gyanítom, ha megint mennék vele ismét a hibás felállás jelentkezne.
ui2: valóban, kicsit járatva a motort a bal tank megint nulla lett. Nyomás elengedése után szivattyú ki és a jobb tank csordultig volt benzinnel. Ebből az jött le, hogy a sugárszivattyú működik. Lehet, hogy csak annyit kéne tennem, hogy tele kéne tankolnom???
(tán megőrültem, hogy magammal levelezek........)


ez tényleg egy tank.
műszerfal reset? nem segít?
INPA-ban nincs valami lehetőség tank ügyben?

KösziY!
Inpában nem találtam semmit, műszerfal reset nem segít, mert fizikálisan a jobb tank, ahol a szivattyú is van, valóbban tele van, a másikat meg már nincs erőm szétbontani, hisznn nem is nyúltam hozzá. Az új szivattyú teljesen azonos a régivel a szintjelző ohmosan is ugyanazt mutatja. Azért nem gondolnám, hogy egy tüza szivattyú csere ekkora szopás kell, hogy legyen....


Sziasztok!
Ha már egymagam a végére jártam és megoldottam a hibát, talán másnak is segíthetek azzal, hogy összegezve leírom a dolgot:
Alap hiba: leállt a motor, trélerrel haza. Otthon némi hűlés után beindult a motor. Indítózáskor a fordulatszámmérő mutatott, motor nem indult, nagy meleg volt. Diaggal semmi hibakód nem volt! Először vez tengely jeladóra gondoltam, egyenként cseréltem azokat, de javulás nem történt. Valaki mondta, hogy főtengely jeladó lehet, de RPM mérő mutatott, tehát kizárva. Üza szivattyú zúgott, ezért először nem is arra gondoltam. Szívósoron üza. nyomást mérve 0,5 bar körül volt. Szivattyú csere, újra (nem bontott!), amin rossz volt a szintadó, ez további galibákat okozott. Régi szivattyúból a szintadó átrakása után helyre állt a rend.
bye: hil

ui: kiszedett szivattyút vizsgálva: szinte nem volt nyomás, szivattyú tengelynél folyt vissza a víz, mert a lakásban már vízzel próbáltam



hil Elküldve: 2016-07-14 17:31 Szélvédő, ablakok tisztítása

YELLOW írta: számomra ez megint egy érdekes dolog. mert már unom, hogy nem találok jó megoldást.
szintén a 4 betűs német áruházláncba vettem már többféle ablaktisztító törlőkendőt. olyat ami általánosságban ablakra való, és olyat is, ami autó szélvédőre.
kb. semmit nem ér. ha hideg van, értem ez alatt 20 fokos szélvédő és alatta, akkor az átitatott kendőről a szélvédőre került anyag nem szárad meg, csak később, és szórt fény hatására alig látni ki a szélvédőn. ha meleg az üveg, akkor pedig pillanatok alatt kiszívja a kendőből az alkoholos anyagot és nem tisztít semmit, nem is csúszik.
régebben próbálkoztam többféle törlőkendővel és clean-nel, de hiába.
engem rettentően zavar, mert sötétben is bosszantó, már az utcai lámpák miatt is.
esőről nem is beszélve.
belülről amúgy is rossz takarítani a szélvédőt, ettől is elkap az agybaj, hogy nem férni normálisan oda,, kézben a kendő is csíkoz plusszban. gondolkoztam, hogy valami szivacsra teszem rá, de az meg felinná az anyagot szerintem.

szóval várnám a tippeket, kinek van valami bevált módszere?
régen, amikor még az ólmos újságnyomtatás ment, akkor az újság nagyon jó volt ilyenre, és egy kis alkoholos tisztítószer.

továbbá a TC-n láttam pár trükköt, hogy ilyen finom drótszálas dörzsivel kívülről szépen meg lehet tisztítani az üveget. apró karcok kiszedése. üvegpoharat, akváriumot láttam így szépen megcsinálva, de valahogy az autó szélvédőjén nem merem. pedig elvileg minden apró nagyon rágyógyult dolgokat is képes leszedni, ami megvágja az ablaktörlő gumit, ami utána csíkoz.

Azok a belső foltok engem is zavarnak. Sok sok mindent próbáltam, semmi csodaszer nem jött be. A régi módszerhez fordultam: belül: tiszta víz mosószer nélkül, majd újság papírral (pl mint a Népszabadság) szárazra törlöm. Macerás, de foltmentes. Rélgebben: tiszta víz utána szarvasbőrrel (valódival) szárazra törlés.

hil Elküldve: 2016-07-14 17:22 Futómû és hibái

YELLOW írta:
rvilike írta:
YELLOW írta:
ha aktuális, megadom az elérhetőségét az illetőnek, addig kár róla beszélni. én egyenlőre őt tudom mondani, akihez oda merném vinni. lehet vannak sokan én nem ismerek mást.


Köszi, de nem nyugtattak meg ezek a válaszok, inkább felejtős ez.


ha látnád, milyen munkákat csinál, sokkal nyugodtabb lennél.
egyébként tudod mennyien járnak kiszakadt futóművel és mit sem tudnak róla? ami persze elég nagy baj...
én sajnálom, hogy senki nem ír, aki már átesett ezen, pedig biztos van. csak ahogy írtam is, lehet el akarja majd adni a gépet, és nem akar bizonyítékot ilyen hibákról. most leírná ide, hogy kiszakadt, hiába jól meg lett csinálva, de ugye értékcsökkentő tényező. ha nem vallja be utólag derül ki, vagy emiatt nem tudja eladni, mert ide leírta...
hidd el nagyon sok ramaty autó van itt a tulaj között, csak írni senki nem mer róla.
legalább privátban leírná akkor valaki.
mondom én E36-ról tudok, amit úgy egy beton panelgarázsban csináltak meg, valami hegesztő gyerekkel. én biztos így nem csináltattam volna meg, az akkori tulajnak jó volt utána. nem nézett ki egyébként rosszul.
viszont akit én írtam, mondom ő konkrétan elemeket is le tud gyártani, tehát nem ganajászik mikor egy autót rak össze, ráadásul a legtöbb külföldre készül nagy pénzekért. de ugye ezek OT-s restaurálások. nyilván egy E46 kiszakadt futóműjavítás semmi nekik.
mondom ha véletlen beleesel ebbe a problémába, jelzel nekem, megadom az elérhetőséget, aztán lebeszélitek.
ha nekem ilyen lenne (sose legyen) biztos érdeklődnék a közelben, ha nem lenne , akkor inkább Pest egy biztos kéz, mint valami kontár a közelben. más egyebet nem tudok mondani.

Sziasztok!
Én az NT Autónál érdeklődtem e felől (bár nem volt kiszakadva az előző autómon, úgy 3 éve. Azt mondták 100k pénz, két nap és gyári technológiával (mert van rá az is) csinálják.
ui: de valaki írta itt a fórumon valamivel később, hogy neki kiszakadt és tán 35-40-ért csinálták meg és jó lett, elégedett volt vele.



hil Elküldve: 2016-07-02 21:34 Üzemanyagszint-jelzõ hiba

YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok!
Cserélnem kellett a benzin szivattyút (N42B20A) Mielőtt tegnap kivettem volna a szivattyút megnéztem a tartály szintadó értékeket a titkos menüben: bal 6,6 lit jobb 30 lit, teljes 37 lit. A csere után: bal 000 lit, jobb 11,2 lit, teljes 11,3 lit. Ugyanolyan szivattyút tettem bele, mint ami benne volt, semmit nem húztam le (legalábbis nem vettem észre), bal tankhoz nem is nyúltam és mégis, hiányzik sok liter. Az a sugárszivattyú hol csatlakozik a üza szivattyúhoz, mert nem látom?
Ki tudna ebben segíteni?
bye:hil

ui1: rövid állás után, míg olvasgattam erről rendbe jöttek a dolgok, most bal tank: 117,7 lit, jobb tank: 11,2 lit össz: 22,9 lit. De gyanítom, ha megint mennék vele ismét a hibás felállás jelentkezne.
ui2: valóban, kicsit járatva a motort a bal tank megint nulla lett. Nyomás elengedése után szivattyú ki és a jobb tank csordultig volt benzinnel. Ebből az jött le, hogy a sugárszivattyú működik. Lehet, hogy csak annyit kéne tennem, hogy tele kéne tankolnom???
(tán megőrültem, hogy magammal levelezek........)


ez tényleg egy tank.
műszerfal reset? nem segít?
INPA-ban nincs valami lehetőség tank ügyben?

KösziY!
Inpában nem találtam semmit, műszerfal reset nem segít, mert fizikálisan a jobb tank, ahol a szivattyú is van, valóbban tele van, a másikat meg már nincs erőm szétbontani, hisznn nem is nyúltam hozzá. Az új szivattyú teljesen azonos a régivel a szintjelző ohmosan is ugyanazt mutatja. Azért nem gondolnám, hogy egy tüza szivattyú csere ekkora szopás kell, hogy legyen....

hil Elküldve: 2016-07-02 14:15 Üzemanyagszint-jelzõ hiba

Sziasztok!
Cserélnem kellett a benzin szivattyút (N42B20A) Mielőtt tegnap kivettem volna a szivattyút megnéztem a tartály szintadó értékeket a titkos menüben: bal 6,6 lit jobb 30 lit, teljes 37 lit. A csere után: bal 000 lit, jobb 11,2 lit, teljes 11,3 lit. Ugyanolyan szivattyút tettem bele, mint ami benne volt, semmit nem húztam le (legalábbis nem vettem észre), bal tankhoz nem is nyúltam és mégis, hiányzik sok liter. Az a sugárszivattyú hol csatlakozik a üza szivattyúhoz, mert nem látom?
Ki tudna ebben segíteni?
bye:hil

ui1: rövid állás után, míg olvasgattam erről rendbe jöttek a dolgok, most bal tank: 117,7 lit, jobb tank: 11,2 lit össz: 22,9 lit. De gyanítom, ha megint mennék vele ismét a hibás felállás jelentkezne.
ui2: valóban, kicsit járatva a motort a bal tank megint nulla lett. Nyomás elengedése után szivattyú ki és a jobb tank csordultig volt benzinnel. Ebből az jött le, hogy a sugárszivattyú működik. Lehet, hogy csak annyit kéne tennem, hogy tele kéne tankolnom???
(tán megőrültem, hogy magammal levelezek........)





hil Elküldve: 2016-06-25 23:01 Mi lehet a baj?

Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta: A vezérmű tengely jeladó is okozhat ilyet,hogy nem indul.


Sziasztok!
Köszi a válaszokat Bitu, Y!
A vez tengely jeladót cseréltem, de egyszerre csak az egyiket, mert nem tudtam kettőt venni, mivel nem volt. Egész nap kűzdöttem, a kertben 35 fok volt, nem indult. Estére lehűlt a levegő (27 fok) pöccre indult és ment úgy 1 órán át gond nélkül. Lehet benzinpumpa???? Akkor a szívósor tetején nem volt nyomás, vagy csak rosszul mértem, most este pedig már volt, de a nejem elütött (ő önindítózott, csak éppen 1-ben volt a váltó, kuplungot nyomni meg minek, biztosan el akart tenni láb alól (DDDD))
Volt kocogtatva a szivattyú nap közben, hallottam is a zúgását, na meg persze tettem bele 30 liter benyát is. Szerintetek???


Hibakód van valami?
Az sokat segítene.

Pár dolog amitől lehet:
Főtengely,ill. vez.mű tengely jeladó,falsot szív a motor,gyújtás hiba(gyujtótrafó,gyertya pl),rossz légtömegmérő miatt,illetve rossz vízgomba szenzor.Én ezeket nézném még át a benzinpumpán kívül.


Szia!
El is felejtettem: semmi hibakód nincs!
Lehet az, hogy a touringból csak úgy lehet kivenni az üzemanyag szivattyút, hogy ki kell venni hozzá a tankot? Az ülés kivétele után nem láttam azt a nagy kerek bádoglemezt, ami alatt lennie kell neki, csak a két nagy méretű gumi dugót, amin viszont nem fér ki. Nem gondolnám, hogy csak a tank kiszedésével lehet cserélni. Van valakinek erről ismerete?



Koszos fojtószelep miatt is csinálhatja,hogy nem akar beindulni.
Megnézem a neten,hátha találok videót a kérdésedről,vagy leírást.


Én kerestem touringos leírást, de nem találtam csak sedant. Nem gondolnám, hogy máshogy lenne, de nem találtam azt a nagy kerek bádogot a 4 csavarral az én autómon


Hát basszuskulcs én sem találtam.Akkor valószínű ugyanúgy lehet mindegyiknél.

Itt a pelicanparts-os linknél mondjuk írnak wagont is.Gondolom ez a touring.
Applicable Models:Coupe,Sedan,Wagon,Convertible

http://www.pelicanparts.com/BM...cement.htm

link


Köszi! Ezt én is megtaláltam és akkor ugrott be, hogy mintha büdöset is éreztem volna az autóban, amikor megállt. Szivattyú relé is lehet, na azt nem néztem, nem is gondoltam rá, de az utastérben a szag csak attól lehetett


hil Elküldve: 2016-06-25 22:32 Mi lehet a baj?

Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta: A vezérmű tengely jeladó is okozhat ilyet,hogy nem indul.


Sziasztok!
Köszi a válaszokat Bitu, Y!
A vez tengely jeladót cseréltem, de egyszerre csak az egyiket, mert nem tudtam kettőt venni, mivel nem volt. Egész nap kűzdöttem, a kertben 35 fok volt, nem indult. Estére lehűlt a levegő (27 fok) pöccre indult és ment úgy 1 órán át gond nélkül. Lehet benzinpumpa???? Akkor a szívósor tetején nem volt nyomás, vagy csak rosszul mértem, most este pedig már volt, de a nejem elütött (ő önindítózott, csak éppen 1-ben volt a váltó, kuplungot nyomni meg minek, biztosan el akart tenni láb alól (DDDD))
Volt kocogtatva a szivattyú nap közben, hallottam is a zúgását, na meg persze tettem bele 30 liter benyát is. Szerintetek???


Hibakód van valami?
Az sokat segítene.

Pár dolog amitől lehet:
Főtengely,ill. vez.mű tengely jeladó,falsot szív a motor,gyújtás hiba(gyujtótrafó,gyertya pl),rossz légtömegmérő miatt,illetve rossz vízgomba szenzor.Én ezeket nézném még át a benzinpumpán kívül.


Szia!
El is felejtettem: semmi hibakód nincs!
Lehet az, hogy a touringból csak úgy lehet kivenni az üzemanyag szivattyút, hogy ki kell venni hozzá a tankot? Az ülés kivétele után nem láttam azt a nagy kerek bádoglemezt, ami alatt lennie kell neki, csak a két nagy méretű gumi dugót, amin viszont nem fér ki. Nem gondolnám, hogy csak a tank kiszedésével lehet cserélni. Van valakinek erről ismerete?



Koszos fojtószelep miatt is csinálhatja,hogy nem akar beindulni.
Megnézem a neten,hátha találok videót a kérdésedről,vagy leírást.


Én kerestem touringos leírást, de nem találtam csak sedant. Nem gondolnám, hogy máshogy lenne, de nem találtam azt a nagy kerek bádogot a 4 csavarral az én autómon

hil Elküldve: 2016-06-25 22:06 Mi lehet a baj?

Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta: A vezérmű tengely jeladó is okozhat ilyet,hogy nem indul.


Sziasztok!
Köszi a válaszokat Bitu, Y!
A vez tengely jeladót cseréltem, de egyszerre csak az egyiket, mert nem tudtam kettőt venni, mivel nem volt. Egész nap kűzdöttem, a kertben 35 fok volt, nem indult. Estére lehűlt a levegő (27 fok) pöccre indult és ment úgy 1 órán át gond nélkül. Lehet benzinpumpa???? Akkor a szívósor tetején nem volt nyomás, vagy csak rosszul mértem, most este pedig már volt, de a nejem elütött (ő önindítózott, csak éppen 1-ben volt a váltó, kuplungot nyomni meg minek, biztosan el akart tenni láb alól (DDDD))
Volt kocogtatva a szivattyú nap közben, hallottam is a zúgását, na meg persze tettem bele 30 liter benyát is. Szerintetek???


Hibakód van valami?
Az sokat segítene.

Pár dolog amitől lehet:
Főtengely,ill. vez.mű tengely jeladó,falsot szív a motor,gyújtás hiba(gyujtótrafó,gyertya pl),rossz légtömegmérő miatt,illetve rossz vízgomba szenzor.Én ezeket nézném még át a benzinpumpán kívül.


Szia!
El is felejtettem: semmi hibakód nincs!
Lehet az, hogy a touringból csak úgy lehet kivenni az üzemanyag szivattyút, hogy ki kell venni hozzá a tankot? Az ülés kivétele után nem láttam azt a nagy kerek bádoglemezt, ami alatt lennie kell neki, csak a két nagy méretű gumi dugót, amin viszont nem fér ki. Nem gondolnám, hogy csak a tank kiszedésével lehet cserélni. Van valakinek erről ismerete?

hil Elküldve: 2016-06-25 21:21 Mi lehet a baj?

Bitu79 írta: A vezérmű tengely jeladó is okozhat ilyet,hogy nem indul.


Sziasztok!
Köszi a válaszokat Bitu, Y!
A vez tengely jeladót cseréltem, de egyszerre csak az egyiket, mert nem tudtam kettőt venni, mivel nem volt. Egész nap kűzdöttem, a kertben 35 fok volt, nem indult. Estére lehűlt a levegő (27 fok) pöccre indult és ment úgy 1 órán át gond nélkül. Lehet benzinpumpa???? Akkor a szívósor tetején nem volt nyomás, vagy csak rosszul mértem, most este pedig már volt, de a nejem elütött (ő önindítózott, csak éppen 1-ben volt a váltó, kuplungot nyomni meg minek, biztosan el akart tenni láb alól (DDDD))
Volt kocogtatva a szivattyú nap közben, hallottam is a zúgását, na meg persze tettem bele 30 liter benyát is. Szerintetek???

hil Elküldve: 2016-06-25 19:22 Mi lehet a baj?

Sziasztok!
Ha a főtengely jeladó rossz és nem indul be a motor (N42B20), akkor önindítózáskor mutat a fordulatszám mérő? Néha egy pár másodpercre beindul és a fordulatszám mérő mutat is rendesen.
Köszi a válaszokat előre is: hil

hil Elküldve: 2016-06-24 20:34 Tisztelt Szakik! Segítséget szeretnék kérni!

rece65 írta:
hil írta:
rece65 írta:
hil írta:
rece65 írta: Sziasztok!

Mi lehet a gond ha időnként a kipörgés gátló lámpa világít és ezzel egy időben a fékrendszer hiba lámpája is kigyullad.Ahogyan ezek a hibák előjönnek uanaúgy el is tünik de random szerűen vissza térnek!
Ilyenkor semmi gondot nem észlelek a fékben de végére szeretnék járni a dolognak.

Szoftverrel a képen látható hibát olvastuk ki!




Szia!
5E24 Inpával kiolvasva: pressure sensor 1/2 not plausible.
Ez attól van, hogy a vezérlő egységben a szivattyú érintkezője rosszul volt/van beforrasztva, és nagy melegben az bizonytalanná válik, a szivattyú nem kapja meg a szükséges áramot, így nem tud forogni. Szét kell szedni (fűrész) a vezérlő egységet és átforrasztani azt, amit kell. Korábban fl előtti autómnál is volt ez hiba, a javításról tettem fel akkor egy cikket (csináld magad topik), sokat magam is javítottam (fórumtársaknak és ingyért), mások a leírásom alapján maguk javították. Sajna ez a hiba most engem is utolért, ma ugyan nem volt csak 32 fok a tegnapi 36 fokkal szemben, nem is jelentkezett a hiba a tegnapi törlés után. De azért meg fogom csinálni, nem hagyom ennyiben dolgot, mert elő fog jönni máskor is
bye:hil

ui:Y jól gondolta!



Köszönöm mindkettőtöknek a segítséget,jövő héten megnézzük.
Az létezik hogy nem venni észre semmi hibát mikor ez a jelenség van?
Később lehet komolyabb gond emiatt ha így marad?
Már 2 éve így van mióta megvettem az autót!(megcsináljuk,csak kíváncsi vagyok.. )

Szia!
Nem, amikor ez a jelenség van, akkor nincs ABS és DSC, ezt jelzi is a lámpa, mintha kikapcsoltad volna. Idővel, egyre gyakrabban fog ez jelentkezni, egy idő után pedig állandósulni fog a hiba. Így a vizsgán nem is fog átmenni. Ha veszel bontott vezérlőt, az lutri, a javítása a tuti és végleges megoldás. Csak néhány forrasztás, de míg eljutsz odáig, az a nagy munka.
bye:hil

Köszi!

Mennyi idő mire kibontjuk és megjavítjuk és visszarakjuk?
Nagy melónak írtad..

Nem mértem az időt, de nagy munka

hil Elküldve: 2016-06-24 20:21 Tisztelt Szakik! Segítséget szeretnék kérni!

rece65 írta:
hil írta:
rece65 írta: Sziasztok!

Mi lehet a gond ha időnként a kipörgés gátló lámpa világít és ezzel egy időben a fékrendszer hiba lámpája is kigyullad.Ahogyan ezek a hibák előjönnek uanaúgy el is tünik de random szerűen vissza térnek!
Ilyenkor semmi gondot nem észlelek a fékben de végére szeretnék járni a dolognak.

Szoftverrel a képen látható hibát olvastuk ki!




Szia!
5E24 Inpával kiolvasva: pressure sensor 1/2 not plausible.
Ez attól van, hogy a vezérlő egységben a szivattyú érintkezője rosszul volt/van beforrasztva, és nagy melegben az bizonytalanná válik, a szivattyú nem kapja meg a szükséges áramot, így nem tud forogni. Szét kell szedni (fűrész) a vezérlő egységet és átforrasztani azt, amit kell. Korábban fl előtti autómnál is volt ez hiba, a javításról tettem fel akkor egy cikket (csináld magad topik), sokat magam is javítottam (fórumtársaknak és ingyért), mások a leírásom alapján maguk javították. Sajna ez a hiba most engem is utolért, ma ugyan nem volt csak 32 fok a tegnapi 36 fokkal szemben, nem is jelentkezett a hiba a tegnapi törlés után. De azért meg fogom csinálni, nem hagyom ennyiben dolgot, mert elő fog jönni máskor is
bye:hil

ui:Y jól gondolta!



Köszönöm mindkettőtöknek a segítséget,jövő héten megnézzük.
Az létezik hogy nem venni észre semmi hibát mikor ez a jelenség van?
Később lehet komolyabb gond emiatt ha így marad?
Már 2 éve így van mióta megvettem az autót!(megcsináljuk,csak kíváncsi vagyok.. )

Szia!
Nem, amikor ez a jelenség van, akkor nincs ABS és DSC, ezt jelzi is a lámpa, mintha kikapcsoltad volna. Idővel, egyre gyakrabban fog ez jelentkezni, egy idő után pedig állandósulni fog a hiba. Így a vizsgán nem is fog átmenni. Ha veszel bontott vezérlőt, az lutri, a javítása a tuti és végleges megoldás. Csak néhány forrasztás, de míg eljutsz odáig, az a nagy munka.
bye:hil

hil Elküldve: 2016-06-24 18:22 Tisztelt Szakik! Segítséget szeretnék kérni!

rece65 írta: Sziasztok!

Mi lehet a gond ha időnként a kipörgés gátló lámpa világít és ezzel egy időben a fékrendszer hiba lámpája is kigyullad.Ahogyan ezek a hibák előjönnek uanaúgy el is tünik de random szerűen vissza térnek!
Ilyenkor semmi gondot nem észlelek a fékben de végére szeretnék járni a dolognak.

Szoftverrel a képen látható hibát olvastuk ki!




Szia!
5E24 Inpával kiolvasva: pressure sensor 1/2 not plausible.
Ez attól van, hogy a vezérlő egységben a szivattyú érintkezője rosszul volt/van beforrasztva, és nagy melegben az bizonytalanná válik, a szivattyú nem kapja meg a szükséges áramot, így nem tud forogni. Szét kell szedni (fűrész) a vezérlő egységet és átforrasztani azt, amit kell. Korábban fl előtti autómnál is volt ez hiba, a javításról tettem fel akkor egy cikket (csináld magad topik), sokat magam is javítottam (fórumtársaknak és ingyért), mások a leírásom alapján maguk javították. Sajna ez a hiba most engem is utolért, ma ugyan nem volt csak 32 fok a tegnapi 36 fokkal szemben, nem is jelentkezett a hiba a tegnapi törlés után. De azért meg fogom csinálni, nem hagyom ennyiben dolgot, mert elő fog jönni máskor is
bye:hil

ui:Y jól gondolta!







hil Elküldve: 2016-06-09 06:15 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

koko952 írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem, üzzemmelegen a motor kb 500 és 700 közt ingadozik, hidegen úgy vettem észre ,hogy szépen és egyenletesen jár, ahogy azt kell. Kartergáz szelep illetve fojtószelep poti lett eddig rajta cserélve. voltam diagnosztikán állítólag minden oké... fogyasztás is egy kcisit magasnak tűnik 10,5 liter környéke, plusz ilyenkor mikor ingadozik az alapjárat, ha felnyitom a motorháztetőt ahogy ingadozik a egy egy ütemes szisszenő hangot is hallok... valakinek valami ötlet? a válaszokat előre is köszi!

A kartergáz cső nem lyukas? Bár ha a szelepet cserélted, azt észre kellett volna venned.