hriazikc fórum hozzászólásai

hriazikc Elküldve: 2014-04-05 20:20 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok,

Diagnosztizáltak már valakinek ilyet?:

P0120=Fojtószelep-/pedálhelyzet-jeladó A funkció-rendellenesség
P0121=Fojtószelep-/pedálhelyzet-jeladó A ?kell"énéktartományon kívüli érték
P0221=Fojtószelep-/pedálhelyzet-jeladó B ?kell"értéktartományon kívüli érték

Ha igen, hogyan oldották meg?

Köszi,
Cs.

hriazikc Elküldve: 2014-04-05 20:11 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Kristen76 írta:
hriazikc írta: Sziasztok,

Nekem van egy zsír új, EPS márkájú légtömegmérőm 316i-hez (e46, n40b16a). Ha valakit, érdekel írjon.

Üdv,
Cs


Az eps milyen gyártmány?? Még nem hallottam ezt.



Ha jól tudom olasz, az Unix-ból van. Amikor nekem légtömegmérő hibát diagnosztizáltak, akkor vettem a Unix-ban BOSCH-t, "ugyanolyat", mint a gyári. Csakhogy a BOSCH-ból hiányzott az ellenállás, és nem ment rendesen a motor vele. Visszavittem a Unix-ba, és erre cserélték. Ebben van ellenállás, és jó is volt vele minden, csak aztán kiderült, hogy nem a légtömegmérővel volt a gond. Így visszatettük, ami eredetileg benne volt. Az az EPS most felesleges.

hriazikc Elküldve: 2014-04-05 20:00 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Sziasztok,

Nekem van egy zsír új, EPS márkájú légtömegmérőm 316i-hez (e46, n40b16a). Ha valakit, érdekel írjon.

Üdv,
Cs

hriazikc Elküldve: 2014-04-02 20:47 Segítsetek!

compact írta:
hriazikc írta:
BalaBMW írta: Sziasztok!

Elakadtunk kicsit, így szükségem lenne egy kis segítségre. A tünet a következő: teljesen random kigyorsításoknál nincs teljesítményem. Néha kb 3000-es fordulatnál alig akar feljebb menni (és közben olyan mint egy szívódízel), néha meg tovább megy, de ugyanúgy nincs erő. Lelépek a gázról és újra rálépek nem segít. Automatát átrakom manuálba és visszaváltok nem segít. Kiolvastuk a hibakódot és turbó nyomás problémát ír. Turbó átnézve és úgy tűnik nincs gond. Csövek átnézve és minden ok. Most ott tartunk, hogy a légtömegmérőre gyanakszunk. Mivel van, hogy napokig nem csinálja és utána is csak 1x-1x ezért a turbót kizártuk teljesen. A légtömegmérőt olyan mondta akinek szintén volt hasonló problémája azért tartunk itt. Nem tudom, hogy van-e a kettő között összefüggés, de most elkezdte enni az olajat is. Eddig 2 olajcsere között (15.000 km) max 1 mm hiányzott a maximumig, most kb 1 mm-re van a minimum felett 12.000 km alatt. Kb 1000 km-el ezelőtt rátöltöttünk fél litert, mert akkor is eezen a szinten volt, de most megint ott van a min. felett éppen... Az olaj gyári BMW 5w30 és a kocsiban elvileg olyan 300e km körül van.

Köszi a segítséget előre is!!


Szia,
Nekem is így zabálta az olajat, szelepszárszimering cserével megoldódott!

Üdv,
Csabi


A gond ezzel csak annyi, hogy a tiéd benzines és ott valóban nagy az esélye hogy a szelepszár szimmering kikeményszik, viszont dízelnél kb. 95%, hogy nem az a baja.



Elnézést az okoskodásért!

hriazikc Elküldve: 2014-04-02 18:38 Segítsetek!

BalaBMW írta: Sziasztok!

Elakadtunk kicsit, így szükségem lenne egy kis segítségre. A tünet a következő: teljesen random kigyorsításoknál nincs teljesítményem. Néha kb 3000-es fordulatnál alig akar feljebb menni (és közben olyan mint egy szívódízel), néha meg tovább megy, de ugyanúgy nincs erő. Lelépek a gázról és újra rálépek nem segít. Automatát átrakom manuálba és visszaváltok nem segít. Kiolvastuk a hibakódot és turbó nyomás problémát ír. Turbó átnézve és úgy tűnik nincs gond. Csövek átnézve és minden ok. Most ott tartunk, hogy a légtömegmérőre gyanakszunk. Mivel van, hogy napokig nem csinálja és utána is csak 1x-1x ezért a turbót kizártuk teljesen. A légtömegmérőt olyan mondta akinek szintén volt hasonló problémája azért tartunk itt. Nem tudom, hogy van-e a kettő között összefüggés, de most elkezdte enni az olajat is. Eddig 2 olajcsere között (15.000 km) max 1 mm hiányzott a maximumig, most kb 1 mm-re van a minimum felett 12.000 km alatt. Kb 1000 km-el ezelőtt rátöltöttünk fél litert, mert akkor is eezen a szinten volt, de most megint ott van a min. felett éppen... Az olaj gyári BMW 5w30 és a kocsiban elvileg olyan 300e km körül van.

Köszi a segítséget előre is!!


Szia,
Nekem is így zabálta az olajat, szelepszárszimering cserével megoldódott!

Üdv,
Csabi

hriazikc Elküldve: 2014-03-31 22:07 Segítsetek!

Sziasztok,

Találkozott már valaki ezzel a hibával? EML+DSC+Kézifék lámpa (sárgán) egyszerre világít. Mikor ezeket feldobja visszaesik a teljesítmény.

Köszi,
Csaba

hriazikc Elküldve: 2013-12-23 19:40 Mi lehet a baj?

hriazikc írta:
YELLOW írta:
hriazikc írta: Sziasztok,

Mi lehet a baj? Tegnap hazafelé már 2.-ban rángatózott az autó, nem akart húzni. Ma el akartam vele menni itthonról, beindult, majd elkezdett dadogni, rángatózni, majd lefulladt. Kicsit később már be sem indult. Diagnosztika nem talál semmi motorhibát. Mostanában csinált olyat, hogy menetközben feldobta ez EML+DSC+Kézifék lámpákat és visszavette a teljesítményt. Voltam szakinál, aki szintén nem diagnosztizált semmit. Azt javasolta figyeljem a feszültséget, és ha továbbra is fenn áll a probléma, cseréljek akksit. A mostani jelenség (nem indul) nem tudom, hogy összefügghet-e ezzel?! Esetleg akksi baj lehet?

Ha valaki tapasztalt hasonlót, ossza meg legyen szíves a megoldást!

Köszi,
Csabi


ez nem akksi, azt a szakit kerüld el ha rossz az akksi és nem indul akkor csak kattogó hangokat hallasz, és villog a helyzetjelző.
viszont én leszedném az akksi sarukat. majd vissza. előfordulhat, hogy összeakadt valami. hírtelen én üzemanyag, vagy trafóra gondoltam, aztán ahogy írtad a kigyulladást... illetve átnéznám a biztiket. mivel ha rosszalkodik a DSC, az ugye mókol a gázzal is. lehet álló helyben is azt jelet küldi, hogy csúszik az autó, oszt elveszi a gázt.

szóval előbb akksi leköt. addig nézd végig a biztiket (kesztyűtartó kinyit, felül lenyit), aztán vissza a sarukat és próba.




Köszi a tippet, mindenképpen kipróbálom!!!




Szombaton kipróbáltam, amit tanácsoltál, csak a sok délelőtti indítástól az akksi megnyekkent. Szóval már csak kattogott. Tegnap este próbáltuk bikázni, tekert, de beindulni nem akart. Jött a tipp egy ex BMW szervizestől, hogy nézzük meg az AC pumpa zúg-e. Kibontottuk, persze nem zúgott. Néztük a biztijét, az jó volt. Kimértük, áram ment hátra a pumpához, de a pumpa direktbe kötve 12V-ra, sem ment. Így ma pumpa kibont, aztán irány a bolt. Pár óra alatt megvolt az egész művelet, hidegben, fagyban, itt a ház előtt a parkolóban
Örülök, hogy ez megoldódott, de aggaszt, hogy ettól még valószínűleg az a baj nem fog megszűnni, hogy a hiba jelző lámpákat feldobálja.

hriazikc Elküldve: 2013-12-21 17:36 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
hriazikc írta: Sziasztok,

Mi lehet a baj? Tegnap hazafelé már 2.-ban rángatózott az autó, nem akart húzni. Ma el akartam vele menni itthonról, beindult, majd elkezdett dadogni, rángatózni, majd lefulladt. Kicsit később már be sem indult. Diagnosztika nem talál semmi motorhibát. Mostanában csinált olyat, hogy menetközben feldobta ez EML+DSC+Kézifék lámpákat és visszavette a teljesítményt. Voltam szakinál, aki szintén nem diagnosztizált semmit. Azt javasolta figyeljem a feszültséget, és ha továbbra is fenn áll a probléma, cseréljek akksit. A mostani jelenség (nem indul) nem tudom, hogy összefügghet-e ezzel?! Esetleg akksi baj lehet?

Ha valaki tapasztalt hasonlót, ossza meg legyen szíves a megoldást!

Köszi,
Csabi


ez nem akksi, azt a szakit kerüld el ha rossz az akksi és nem indul akkor csak kattogó hangokat hallasz, és villog a helyzetjelző.
viszont én leszedném az akksi sarukat. majd vissza. előfordulhat, hogy összeakadt valami. hírtelen én üzemanyag, vagy trafóra gondoltam, aztán ahogy írtad a kigyulladást... illetve átnéznám a biztiket. mivel ha rosszalkodik a DSC, az ugye mókol a gázzal is. lehet álló helyben is azt jelet küldi, hogy csúszik az autó, oszt elveszi a gázt.

szóval előbb akksi leköt. addig nézd végig a biztiket (kesztyűtartó kinyit, felül lenyit), aztán vissza a sarukat és próba.




Köszi a tippet, mindenképpen kipróbálom!!!

hriazikc Elküldve: 2013-12-21 16:57 Mi lehet a baj?

Sziasztok,

Mi lehet a baj? Tegnap hazafelé már 2.-ban rángatózott az autó, nem akart húzni. Ma el akartam vele menni itthonról, beindult, majd elkezdett dadogni, rángatózni, majd lefulladt. Kicsit később már be sem indult. Diagnosztika nem talál semmi motorhibát. Mostanában csinált olyat, hogy menetközben feldobta ez EML+DSC+Kézifék lámpákat és visszavette a teljesítményt. Voltam szakinál, aki szintén nem diagnosztizált semmit. Azt javasolta figyeljem a feszültséget, és ha továbbra is fenn áll a probléma, cseréljek akksit. A mostani jelenség (nem indul) nem tudom, hogy összefügghet-e ezzel?! Esetleg akksi baj lehet?

Ha valaki tapasztalt hasonlót, ossza meg legyen szíves a megoldást!

Köszi,
Csabi

hriazikc Elküldve: 2013-12-21 16:50 Légtömegmérõ

Sziasztok,

E46 316i-hez (N40B16A) van új, eladó légtömegmérőm áron alul, ha valakit érdekel jelezze.

Üdv,
Csaba

hriazikc Elküldve: 2013-01-02 17:27 Mi lehet a baj?

jejo80 írta: Sziasztok !
320i E90-em van, és azt vettem észre, hogy a gyorsitáskor, és gáz elvételekor a tompitott lámpám bevillan, mintha feszültség probléma lenne. Találkozott már valaki ezzel a problémával? Az autó ezt leszámítva tökéletesen működik.
Segítséget előre köszönöm.


Szia,
Nekem egy E46-om van, és nem régiben nekem is produkált ilyesmit. Sajnos az okát nem tudom, viszont nem sokkal utána kiégett az egyik helyzetjelző izzóm. Azt kicseréltem és azóta nem rémlik, hogy láttam volna villogni. Nem tudom, hogy lehet-e összefüggés.
Üdv,
Csabi

hriazikc Elküldve: 2012-12-22 19:40 Mi lehet a baj?

czinege írta:
hriazikc írta: Sziasztok,

Találkozott már valaki ezzel a hibakóddal? Ha igen, hogyan sikerült kiküszübülni!

"P1349 misfire cylinder 4 with fuel cut-off"

Köszönöm!


hello,én igen sajnos,gyujtáskimaradás van a 4.hengeredben,hát ennek sok oka lehet!Hülyességet meg nem akarok neked irni!Talán a gyertyáid,vagy a trafod!Cseréld fel a trafokat,ha azután másik hengerhez irja akkor az lesz a szar!Ha nem akkor nézd meg a gyertyasort,azt nem árt ha cserélsz benne,attol függ mikor cseréltél!De 1pontosabb diag talán többet tudna mondani!


Köszönöm! A trafó csereberével már próbálkoztam, nem jött be. Maradnak a gyertyák.

hriazikc Elküldve: 2012-12-22 19:16 Mi lehet a baj?

Sziasztok,

Találkozott már valaki ezzel a hibakóddal? Ha igen, hogyan sikerült kiküszübülni!

"P1349 misfire cylinder 4 with fuel cut-off"

Köszönöm!

hriazikc Elküldve: 2012-11-05 22:03 Segítsetek!

Sziasztok,

Tapasztaltabb BMW-sek segítségét szeretném kérni.
Áprilisban vettem egy E46 316i-t. Egy-két hónapig nem is volt vele semmi gond, amikor aztán elkezdett ordenálé módon füstölni és zabálni az olajat. A hibát megtaláltuk, szelepszárszimmering (Nem volt egyszerű találni hozzá, mivel sikerült egy olyan modellt kifognom, amiben compact motor van). Bátyám megszimmeringezte, a vezérléshez béreltünk célszerszámot. Összeraktuk, a füstölés megszünt, nagy lett az öröm. Egyszer aztán arra lettem figyelmes, hogy 1500-2000-es fordulat környékén elkezd rángatni, dadogni. Elvittem diagnosztikára (5.000), ahol megállapították, hogy a légtömegmérő min. érték alatt mér. Megvettük a gyári, Bosch tégtömegmérőt, amivel szintén probléma volt, ugyanis az újból hiányzott az ellenállás. A fordulat visszaesett, majd lefulladt a motor. Sikerült kicserélnem olyanra, amiben volt ellenállás (utángyártott EPS), a motor járt, de a rángatás nem múlt el. Visszavittem oda, ahol a diagnosztikát csinálták, bűvölték is egy darabig, a légtömegmérős hibát megszüntették, de a rángatózást nem (15.000). Így már lassan 60.000-nél járunk, de a hiba továbbra is fennáll. Ajánlottak egy BMW szervízt, elvittem, újabb diagnosztika, újabb 5.000. Itt megállapították, hogy elektronikus probléma nincs, ellenőrizni kellene a vezérlést, hogy a helyén van-e. Mindezt "baráti áron". Persze ebbe már nem mentem bele, ugyanis nem bízom abban, hogy biztosan ez a baj, és nem akarok újabb súlyos tízezreket kidobni, úgy hogy a probléma nem szűnik meg.
Szeretnék Tőletek tanácsot, hátha más is találkozott már hasonló hibával.

Előre is köszönöm!

Üdv,
Csaba