Sziasztok,
Teljesen tanacstalan vagyok, kerlek segitsetek ki valamilyen otlettel fekrendszert illetoen.
3 honapon belul ketszer csereltettem elso fektarcsat es egyszer hatsokat. Minden alkalommal a fekbetetek is cserere kerultek.
Elso alkalommal utangyartott fektarcsak kerultek elore es hatra.
A jelenseg a csere elott a "kormanyrazas / utes" volt fekezes kozben (akar kis akar nagyobb sebessegrol fekezve inteziven/lagyan).
A csere utan par napra megszunt de ismet jelentkezett pedig tenyleg ovatosan vezetek, nem emlekszem semmi jelentos veszfekezesre es hidegen is mindig figyelek hogy ne satuzzak).
Miutan ismet jelentkezett a hiba, mostmar gyari elso fektarcsakat es beteteket szereztem be majd autoszerelo tette fel. Gyonyoruen letakaritott mindent mielott feltette meg valami barna szinu sprayvel is befujta amit be kell. A hatsokat ekkor nem csereltettem.
A hiba ismet megszunt, de 1 het utan ujrajelentkezik es tart a mai napig.
1 napja voltam centriroztatni, a kormanyrazas 80-120 kozott megszunt viszont fekezesnel tovabbra is ut.
Valamint ami nagyon erdekesnek talalok, hogy lagyabb fekezesnel -mikor csak eppen rarakod a labad a fekre, pl latod a piros lampat es 200-300meteren akarsz megallni 50-rol), na szoval ekkor mintha "ki-kihagyna" a fek. Tudom bolondsagnak hangzik, de erzesre ilyen. Meg-meg-megugrik a kocsi mintha hol fogna hol nem fogna a fek. Intenzivebb fekezeskor nincs ilyen akkor csak "szimplan" ut....
Tehat ami cserelve, javitva volt:
1x elso fektarcsak + betetek - utangyartott
1x hatso fektarcsak - utangyarott
1x elso fektarcsak + betetek - gyari
1x centrirozas
Palyan es Pesten hasznalom foleg, palyan max 140-150 utazot tempomattal es jocskan eloregondolva fekezes ugyileg.
Nagyon kerlek segitsetek
Aki esetleg tudna egy jo, megbizhato es hozzaerto szerelot aki megnezne mi lehet a baj elsokorben azt nagyon megkoszonnem!!
Udv es jo kocsikazast,
icee
szerk: Elfelejtettem, de a 3 honap alatt a ket szett fektarcsakkal ha egyutt utaztam 3000km-t akkor sokat mondok...