janco fórum hozzászólásai
« előző123következő »

janco Elküldve: 2012-05-29 14:09 Segítsetek!

YELLOW írta:
janco írta:

Megtudnátok mondani ennek a léptető szivattyúnak a számát.
Azóta próbálom megtalálni de valahogy én nem találok az AC-n kívűl más szivattyút...
pl:
http://bmwfans.info/parts/cata...ing_parts/

(remélem a megfelelő képet raktam be)



szerintem az AC-ra gondolt.... lentebb írtam, hogy az szokott haldokolni. vagy a motornak túl nagy az üzemanyag felvétele, amit az AC nem tud ledolgozni. de ez nagy tuning-nál van csak. (sokan tuning-olnak, aztán nagyobb AC-t csesznek cserélni, és csodálkoznak, hogy ha 1/2 alatt van a szint, akkor megáll az autó )


hmmm
Akkor csak egy szivattyú van?
És az pumpálja a motornak is meg egyik tankbol a másikba az üzemanyagot?

janco Elküldve: 2012-05-29 14:00 Segítsetek!

vivaladiesel írta:
janco írta: Szevasztok!


Vagy 1 hónapja megállt alattam a verda.
Már előtte egy pár km-el néha berángatott.
Rögtön benzinre gondoltam hogy igen kevés lehet de a BC azt mondta még 80k-re elég.
Nem foglalkoztam vele mert abba maradt.
De rá kb 10 km-re megállt a verda és nem tudtam tovább menni.
Rá öntöttem 5 litert minden okés.
Ma megint megtörtént az eset de ma még csak nem is égett az alacsony üzemanyagszint jelző nem is rángatott és most a BC szerint még elég kellett volna legyen az üzemanyag 120km-re.
Rá öntöttem 5 litert majd elmentem a kútra és 47 liter ment bele.
Tehát 47+5=52 Liter! Vagyis kb 10 liternek kellett lennie a tankba.
Nem tudja valaki mi lehet a probléma?
Ha jól tudom két tank van közte meg egy cumó..azzal lehet a gubanc?
Köszi


Ez a tipikus jele a léptető szivattyú haldoklásának... Ez az egyik tankból nyomja át a másikba az üzemanyagot. Ha kicseréled akkor minden OK lesz. Addig is mindig legyen a tankban 15 -20 liter üzemanyag!! (sose várd meg amíg jelez a sárga lámpa)


Megtudnátok mondani ennek a léptető szivattyúnak a számát.
Azóta próbálom megtalálni de valahogy én nem találok az AC-n kívűl más szivattyút...
pl:
http://bmwfans.info/parts/cata...ing_parts/

(remélem a megfelelő képet raktam be)

janco Elküldve: 2012-05-29 11:23 Segítsetek!

Szevasztok!


Vagy 1 hónapja megállt alattam a verda.
Már előtte egy pár km-el néha berángatott.
Rögtön benzinre gondoltam hogy igen kevés lehet de a BC azt mondta még 80k-re elég.
Nem foglalkoztam vele mert abba maradt.
De rá kb 10 km-re megállt a verda és nem tudtam tovább menni.
Rá öntöttem 5 litert minden okés.
Ma megint megtörtént az eset de ma még csak nem is égett az alacsony üzemanyagszint jelző nem is rángatott és most a BC szerint még elég kellett volna legyen az üzemanyag 120km-re.
Rá öntöttem 5 litert majd elmentem a kútra és 47 liter ment bele.
Tehát 47+5=52 Liter! Vagyis kb 10 liternek kellett lennie a tankba.
Nem tudja valaki mi lehet a probléma?
Ha jól tudom két tank van közte meg egy cumó..azzal lehet a gubanc?
Köszi

janco Elküldve: 2011-09-18 11:13 sárga olaj lámpa



Magasról kakkantanék rá..De! Kaptam a kocsira 3 hónap garit és ha ez nem így műxik akkor megcsináltatom...
Ami azért nem úgy működik, hogy szar csináld meg ..van egy kis telefonálás meg bejelentkezés de ha van gari és ingyenbe megcsinálják akkor miért ne csináltatnám meg?

[/quote]

De hát nincs vele gond,utánatöltöttél,és már nem világít. Az most hogy,miként világít a műszerfal,amíg nem indítasz,nem tudom,szerintem sokan nem emlékeznek ilyenre,max ha az ember tényleg utánanéz. Hát ha indítasz elalszik minden egyből, nem?[/quote]

Igen, ha indítok akkor minden egyből kialszik!

janco Elküldve: 2011-09-17 20:01 Klíma

YELLOW írta:
janco írta: Hali!

Amikor be van kapcsolva a fűtés és mindenhová megy a ventillátor akkor középen is meleget kellen fújnia nemde?
Mert nekem kurvára nem jön belűle meleg csak hűvös ha felveszem 32fokra akkor se...

??


középen a tekerőt a pirosba kell fordítani


öööö igen....hát észre sem vettem...

janco Elküldve: 2011-09-17 18:09 Klíma

Hali!

Amikor be van kapcsolva a fűtés és mindenhová megy a ventillátor akkor középen is meleget kellen fújnia nemde?
Mert nekem kurvára nem jön belűle meleg csak hűvös ha felveszem 32fokra akkor se...

??

janco Elküldve: 2011-09-17 18:06 sárga olaj lámpa

anubisz írta:
janco írta: Szevasztok!

Volt egy 5ezer km-es túrám.
Leállítás után nekem is világított pár mp-ig meg menetközben is volt, hogy kigyulladt a sárga olajlámpa. (kevés volt az olaj)
Utántöltöttem.
Viszont most nem emlékszem, hogy működik ez a dolog.
Amikor ráadom a gyújtást kb.2 mp-ig sárga utána pirosravált a lámpa és ahogy beindítom minden okés.
Ez így működik vagy amikor ráadom a gyújtást csak pirosnak kellene világítani?

köszi!


Most őszintén? nem mindegy? lényeg,hogy menet közben ne világítson,se sárgán,se pirosan.
Én, csak arra emlékszem,ha fogy az olaj,nekem is leállítás után világít pár mp-ig. Ha menet közben világítani kezdett,akkor is még a nívó alsó határ felett volt a szint.


Magasról kakkantanék rá..De! Kaptam a kocsira 3 hónap garit és ha ez nem így műxik akkor megcsináltatom...
Ami azért nem úgy működik, hogy szar csináld meg ..van egy kis telefonálás meg bejelentkezés de ha van gari és ingyenbe megcsinálják akkor miért ne csináltatnám meg?

janco Elküldve: 2011-09-17 17:49 sárga olaj lámpa

Szevasztok!

Volt egy 5ezer km-es túrám.
Leállítás után nekem is világított pár mp-ig meg menetközben is volt, hogy kigyulladt a sárga olajlámpa. (kevés volt az olaj)
Utántöltöttem.
Viszont most nem emlékszem, hogy működik ez a dolog.
Amikor ráadom a gyújtást kb.2 mp-ig sárga utána pirosravált a lámpa és ahogy beindítom minden okés.
Ez így működik vagy amikor ráadom a gyújtást csak pirosnak kellene világítani?

köszi!

janco Elküldve: 2011-08-06 15:19 Valaki segítsen

seta írta: Sziasztok!

A következő dolog történt velem az elmult napokban: Valamelyik nap a benzinkúttól 800m-re kifogyott a gázolaj. Töltöttem bele, elindult, teletankoltam, boldogság. Viszont kigyulladt sárgán a DDE lámpa. Tegnap jutottam el odáig h töröljem a hibakódot inpával h ne világítson a lámpa. A hibakódban annyit irt h nincs railnyomás, ami érthető is ha egyszer nincs mit nyomni. Közben persze járkáltam az autóval, semmi gond nem volt. Tegnap este viszont miután kitöröltem a hibakódot, nem indult be. Az önindító teker, mégsem indul. INPA élőadatok szerint minden van csak épp üzemanyagnyomás nincs. Azt nem tartom elképzelhetőnek h pont most jutott volna el egy légbuborék a szivattyűba vagy ilyesmi, mert azóta már egy fél tank gázolajat elautoztam...
Merre menjek tovább?
Előre is köszi!!


üzemanyagszűrő nem dugulhatott el?
A szivattyú megy?

janco Elküldve: 2011-08-04 14:30 Vicces :)

bbali81 írta: Rendszámtitkosítás:
http://www.netszar.com/wp-cont...9787_3.jpg

ez nagyon durva



ez kőkemény paraszt fotósopppp!

janco Elküldve: 2011-08-04 14:27 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Meg lehet csinálni E46-ba, hogy amikor lezárom a gépet beforduljon a tükör?
sofware-esen! pl NCSexpert...vagy vmelyik progival?
(kérdeztem én már ezt de úgylátom jobb ha egyszerre nem 10.000 kérdést teszek fel)

ezer köszönet és hála!

janco Elküldve: 2011-08-02 13:52 Szivargyújtó

Coyote írta:
anubisz írta:
janco írta:
anubisz írta:
janco írta: Szevasztok!

2 nap
1000+1000km-t fogok lenyomni!
Szerintetek gond nélkül elbír a szivargyújtó egy y kábelen:
hűtáska 55-60w + telefon (gps miatt) nemtom 2-5 w

Tehát kb 60-65w folyamatosan!

:


Persze,szép lenne annyit nem bírna el menet közben,és akinek televan hifivel,erősítővel stb.. plusz az autó saját fogyasztói. Akik 220V átalakítót használnak,meg laptopokat töltenek.


múltkor rányomtam úgy melegedett mint az állat!
de mind1 úgyis ottvan a bizti ha sok lenne...de én sose nyomtam még rá ennyit..a szivargyújtóra.




Mi melegedett? Amúgy sem kel mindennek mennie. Telefon minek tölteni mindig,elég rádugni ha lemerül,addig meg lehúzod a gps, de abba is van aksi,elég rádugni ha lemerül.Persze jobb lenne ha több kimenet lenne benne,mondjuk 1 hátul,vagy valami,így persze terheli egy kicsit.



Az autód el fogja bírni, de elosztóból ne olcsót használj! A benzinkúton vásárolt elosztóm megolvadt, amikor hűtőtáskát és GPS-t dugtam rá (csak kettős elosztó volt). Az autónak nem lett baja, mielőtt szétfolyna és kárt okozna, mindenképp érezni fogod a szagát.
- Ha égett műanyag szagot érzel, azonnal húzd ki!
- soha ne hagyd felügyelet nélkül bedugva!



na erre voltam kíváncsi...amúgy a hűtőtáska dugója melegedett szépen..
12/24v -on is használható (ez volt a leírásában)
Annyi az egész, hogy el van osztva a dugótól Y-ba 2-2 kábel osz jónapot!
asszem biztosíték sincs benne!

janco Elküldve: 2011-08-02 01:00 Szivargyújtó

anubisz írta:
janco írta: Szevasztok!

2 nap
1000+1000km-t fogok lenyomni!
Szerintetek gond nélkül elbír a szivargyújtó egy y kábelen:
hűtáska 55-60w + telefon (gps miatt) nemtom 2-5 w

Tehát kb 60-65w folyamatosan!

:


Persze,szép lenne annyit nem bírna el menet közben,és akinek televan hifivel,erősítővel stb.. plusz az autó saját fogyasztói. Akik 220V átalakítót használnak,meg laptopokat töltenek.


múltkor rányomtam úgy melegedett mint az állat!
de mind1 úgyis ottvan a bizti ha sok lenne...de én sose nyomtam még rá ennyit..a szivargyújtóra.


janco Elküldve: 2011-08-01 22:36 Szivargyújtó

Szevasztok!

2 nap
1000+1000km-t fogok lenyomni!
Szerintetek gond nélkül elbír a szivargyújtó egy y kábelen:
hűtáska 55-60w + telefon (gps miatt) nemtom 2-5 w

Tehát kb 60-65w folyamatosan!

:

janco Elküldve: 2011-07-31 19:08 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Nem jó mert a procim nem támogatja a virtualizációt!
VMware-val talán meglehetne oldani..de ennyit nem ér a dolog..
A win7-et meg le nem cserélem xp-re!




« előző123következő »