jons fórum hozzászólásai

jons Elküldve: 2012-09-22 21:02 ködlámpa

Bero írta: A másik,hogy úgy tudom(nem biztos) hogy a lámpamodulba is van valami gyári kód és ha nem egyezik a kocsival akkor egy pötty jelenik meg a műszerfalon!


Jól tudod. Az LKM csere a következőket igényli: kódolás, órapörgetés, alvázszámátírás.

jons Elküldve: 2012-09-22 09:00 Akkumulátor

adee9 írta:
Hali!
Elintézte annyival, h mindegy, valami világított...


Ide akartam írni valamit, de minek bántsuk egymást feleslegesen igaz?
Helyette az írom: soha az életben nem ülne be többet...

jons Elküldve: 2012-09-03 14:24 Autóvásárlás

Sagat írta:
hogy érted,hogy ennyi összegért nem kapni jó bmw-t? sok velük a baj? hasznaltauto.hu-n nézegettem és ennyi összegért ,,megkímélt,nagyon jó állapotú,, bmw-éket találtam. vagy ez mind kamu? vagy nagy szerencs kell,hogy kifogjak igazán jó 12-16 éves bmw-ét...


Úgy érti ahogy mondja. Nem kapni jó bmw-t. Nagyon jó állapotot tudok neked csinálni 15-20k forintból. Ne hidd amit látsz. Meg kell nézni mindegyiket és majd meglátod.

jons Elküldve: 2012-09-02 15:15 Társalgó

YELLOW írta:
ha érdekel, akkor küldöm a telszámot!


Köszönöm.
Persze, minden érdekel. Mindazonáltal a Keleti felé nem mennék ha egyetlenegy mód van rá.
Böngészem a hirdetéseket, csak mégis jobb lenne, ha valami ismerős (akár innen is) vagy ismerős megbízható ismerőse lenne a bérbeadó.

jons Elküldve: 2012-09-02 09:36 Társalgó

Kedves budapesti márkatársak!

Egy óriási offot írnék, remélem nem baj.

Úgy adódott, hogy szeptember végén már Pesten a Deák térnél tudok kezdeni. Ott kaptam munkát. Szeretnék érdeklődni, hogy albérlet lehetőség van-e valakinek a látókörében? Max 60k + rezsi, bútorozottan lehetőleg nem évekre aláírva. Tegnapi nap kaptam egy elég lehangoló képet 4 garzon megnézése után, szóval most hozzátok fordulok. Inkább a 13. vagy 5. kerület érdekelne. Ha lenne hova tenni a kocsit(ingyen vagy nem sok pénzért) azt nem bánnám. Mivel nem vagyok ismerős Pesten a kerületeket annyira nem ismerem ha van esetleg valami jobb ötlet vagy javaslat azt is szivesen meghallgatom.

Köszönöm, hogy elolvastátok!

jons Elküldve: 2012-08-25 08:38 Klíma

vivaladiesel írta:

Elképzelhető, hogy fűtéscsap hiba.


miért?


m_attila írta:
Kevés bent a gáz!


Akkor is megcsinálja a kompresszor a 15-15,5 bar nyomást, ha kevés a gáz? Diag ennyit mutatott. De akkor miért csak az egyik oldal? Mondjuk a másik oldal se acélos, de mégis sokkal hidegebb.

jons Elküldve: 2012-08-24 13:25 Segítsetek!

vatergi írta:
Mindenképp megakarom csináltatni ami egy 200 000 Ft. körüli összegbe fog fájni.
Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek ha ilyen történt ezzel akkor jobb lenne tőle minél előbb megválni miután megcsináltattam, vagy ez még nem olyan roppant nagy tragédia?


Az a 200k lehet majd nem is 200k lesz. Csak nyugtatás képpen mondom

Ha a motor meg lesz bontva ekkor már azért érdemesebb lenne kicserélni mindent ami úgy néz ki, hogy kicserélésre kell, hogy kerüljön.
Egyszóval 1 költségen úgy kellene megjavítani a motort, hogy ne kelljen még egyszer hozzányúlni az elkövetkezendőkben. (mondjuk soha többé)
Akár fúrással, csapágyazással, gépműhellyel együtt. (kérdés ilyenkor az ember pénztárcájának vastagsága, amihez nyilván nincs közöm) Viszont ha egyszer jó lesz és üzembiztos akkor miért adnád el?


jons Elküldve: 2012-08-21 09:42 Segítsetek!

xlzx írta:
nekem ilyen van. EAGLE EYES a neve. Sajnos nekem a bal oldali féklámpám nem mindig ég


teljesen megbízható berendezés... olyan üzembiztosnak hangzik

jons Elküldve: 2012-08-19 19:39 Polír

kempelen írta:
jons írta: Örülök, hogy tetszik! Nagy munka volt, de végeredmény miatt megérte! Márcsak azért is, mert neked tetszik és ez a lényeg! Mondjuk azért örülök, hogy nem kombid volt, mert a kezem leszakad így is



Kibújt a szög a zsákból.....



Báázz... most elszóltam magam... Hogy nem tudok vigyázni a számra

jons Elküldve: 2012-08-18 20:19 Polír

Tano írta: Hi!
Most már én is jons elégedett ügyfelei közé tartozom. Szépen újjávarázsolta az autót, a legyek korcsolyáznak rajta. Egy nagy köszönöm neki itt is


Örülök, hogy tetszik! Nagy munka volt, de végeredmény miatt megérte! Márcsak azért is, mert neked tetszik és ez a lényeg! Mondjuk azért örülök, hogy nem kombid volt, mert a kezem leszakad így is

jons Elküldve: 2012-08-17 10:35 Szenzor. Mi ez?? Gyári szám??

Robesz írta: Ezt nekem is szokta csinálni időnként, főleg nagyon meleg időben, hosszabb út közben.
Egyszer csak előjön menet közben sima egyenes úton haladva, úgy hogy nem is fékezek.
Nekem diag ilyenkor nyomásszenzor hibát szokott kiírni, de tesztelés közben jók a nyomás értékek.
Volt már szó az ABS vezérlő paneljának forrasztási hibájáról, elképzelhető, hogy attól van.


Vagy egyszerűen kontaktos maga csatlakozó a kerékjárati ívben a kis dobozkában. Nekem erről volt szó annak idején.

jons Elküldve: 2012-08-16 21:29 Polír

norbeee írta: A kőfelverődésekre mit javasolsz? Anélkül hogy újrafényeztetném az elemet?


fényezés nélkül nem lesz kifogástalan az eredmény... jóval a polír előtt kell megcsinálni, hogy kissé kiemelkedjen a kráterből. Aztán majd be kell csiszolni polír előtt vízpapírral és aztán majd lesz... ...valamilyen. Nem lesz rossz annyira, mert nem fog látszódni az alapozó vagy fém, de jó sose lesz sajnos.

jons Elküldve: 2012-08-16 20:29 Polír

YELLOW írta:
szerintem ennek mindegy már
bár tavaly elvittem, ilyen excenteres polír géppel megbasztatták egy picit, aszonták ez full jó, látnám miket visznek oda. ahhoz képest nem nagyon hozott ki dolgokat. fényes lett sozt kész, meg mélyebb fekete. de pl madárkaka maradvány rajta maradt...
sajnos közben kijött két helyen rozsda, az egyik a bal hátső sárvédő ls lökös találkozási csücsöknék, meg a köszöbön. itt javítva volt az autó az tutti, mármint fényezve. ezt meg kéne csináltatni, előtte. nem nagy, de zavar.


Ha az a kormánykerékre hasonlító cucc volt akkor az nem ér semmit. Ha nem az volt akkor viszont csak azt tudom mondani, hogy megvan a folyamat mit miután kell csinálni, ha ezt betartják olyan lesz az autó, mint amiket itt a topicban mutattam nektek. A fórumtársak kommentjei alapján lehet látni a valós eredményt. Ha nem így csinálják a munkát annak csak pénzkiadás lesz a vége, a waxtól meg csillogni fog... egy darabig. Aztán jön a hologram meg egyebek, amiket írtál is.

A madárszarnak sajnos nincs párja... ilyen helyeken be kell vetni a 2000-res vízpapírt. És még akkor se biztos, hogy jó lesz. Kérdés meddig rágta be magát a lakkba.

A rozsdákat javíttasd ki a tél előtt mindenképpen, mert felületinek tünnek, de a tél alatt még mélyebbek lesznek! Sárvédővel így jártam.

Félre ne értsetek nem észt akarok osztani vagy megmondani a frankót, de azért fogtam ebbe a munkába ilyen alaposan, mert sok karcos autót látok és sok helyen hallom, tapasztalom, hogy bár beigérik a precíz munkát, de semmi nem lesz belőle, csak keserű szájíz a tulaj részéről.

jons Elküldve: 2012-08-16 20:10 Polír

norbeee írta:

Hali, mennyi a kapacitásod egy napra? Csak mert ha Yellow kollégához lejössz Tiszaújvárosba, én is beszállnék az üzemanyagba, így lenne 2 autó és Yellow nak is olcsóbb lenne. Illetve mennyiért csinálsz egy polírt? Azt hozzá kell tennem hogy az enyém nagyon tré karc.


Na így már kezd alakulni. Max 2 autó fér bele. Az úgyis 9-10 óra tiszta munka.

Yellow
Egyszer összehozzuk. Tél előtt jól waxold le megóvni a fényezést, hogy ne legyen rosszabb.


jons Elküldve: 2012-08-16 19:01 légzsak_

Szabi46 írta:
Mintha hívtalak volna telefonon kb. 1 órája, de vagy 20 csörgés után leraktam
Te voltál az első akinek szóltam, bíztam benned Mikor vagy elérhető?


Auccss...

írok privit