jons fórum hozzászólásai

jons Elküldve: 2012-02-19 17:53 Rendszámtábla világítás BMW embléma

bmw320d4 írta:
Én szervókormányos és ülésfűtéses szofitát vettem, mert szerintem az is nagyon fontos paraméter izzóvásárlásnál. Kb annyi köze van a kenbusznak a rendszámvilágításhoz, mint a tanksapkának a túróstésztához.


most ezt miért kellett? Konkrétan mire volt jó?

a canbus-t egyébként hil is írta, ha már itt tartunk... de nem ezen kellene fenn akadni szerintem. Ők ezt arra értik, hogy bár benn a led, a BC mégsem szól érte.

jons Elküldve: 2012-02-19 15:55 Rendszámtábla világítás BMW embléma

hil írta:
Tehát a Ledel párhuzamosan kéne tenni egy pár ohmos ellenállást, de viszont akkor az melegedne esetleg világítana.


ahogy mondod! De Tano megoldása elegánsabb.

jons Elküldve: 2012-02-19 14:34 Rendszámtábla világítás BMW embléma

hil írta: Sziasztok! A rendszám világításba a sofita helyett ledet vettem. Be is raktam, szépen világít is, csak az a baj, hogy a BC jelez, hogy kiégtek a hátsó lámpák. Van-e erre valakinek megoldása. (Tudom, létezik Canbuszos led is, de az enyém nem az)
A fórumot végignéztem, nem találtam ötletet erre.
Előre is köszi a válaszokat!


A canbushoz nincs köze ennek.
Itt az ellenállást vizsgálja a bc. Csak ellenállás beépítésével lehet kiküszöbölni a hibát.

jons Elküldve: 2012-02-18 19:35 Egyenetlen alapjárat

YELLOW írta:
jrtom írta: Engem tökre idegesítene, hogy dadog a motor, és azon lennék, hogy minél elöbb cseréljem a trafót, nem pedig azon agyalnék, hogy hány 100km-et tudok rángatózva elmenni!



nekem is így volt. bár a hangja nem volt olyan rossz, amúgy megosztán 3 hengerrel még annyira sem megy, mint 4-gyel


Ha kikeri a kollega a gyertyát akkor még annyira se fogja le a motort a nem működő henger. Úgy már jó lehet a 3 henger is

jons Elküldve: 2012-02-18 19:33 légzsak_

csubakka írta:
találtam egy ilyet: http://bolthely.hu/obddiag/id/...r_Emulator
erről valakinek vélemény?


Tano galériájában nézz szét először inkább. Ha diagra van szükséged akkor látod merre vagyok

jons Elküldve: 2012-02-18 08:15 Autóvásárlás

bbubbuka írta: Igazából már nem esedékes a kérdés, mert megvettem az első bmw-m, talán előtte kellett volna ide írnom, de akkor még rátok se találtam Pedig szuper kis közösség.
Mint feljebb láthatjátok,egy 2003/7,318ci, esett a választás 170k km-el.
Ezek az autókkal amúgy mik a tapasztalatok? Főleg motorikusan vagyok kíváncsi, mennyire szervizigényesek,mi az ami betegségük, bármire kíváncsi vagyok


Van erre egy topic pontosan ebből a célból csináltuk. Ott néhány tagunk, benzines és dízeles is leírta a költségeket, szervizeket, árakat. Kapsz egy kis metszetet a dolgokról.

jons Elküldve: 2012-02-18 08:13 help:)

bbubbuka írta: Most lesznek kicserélve a kötelező dolgaim, gyertya,olaj,szűrők, ha a szerelőmnek megmondanám, hogy direkt szűrőt szeretnék az sokkal drágább? Attól lesz valami baja a motornak amúgy?


Szerintem ne szeressél direktszűrőt. Vagy nyúltok a motorvezérlőhöz is? Mert abban az esetben van némi értelme.

jons Elküldve: 2012-02-16 19:30 Egyenetlen alapjárat

YELLOW írta:
kábelt hiába néztek. így már tuttira azt mondom, hogy a trafó lesz a ludas.szerintem hosszú távokra ne menj vele.


Felmerült bennem egy kérdés... gyújtás kimaradás esetén le tudja kapcsolni a befecskendezést az adott hengert illetően? Ha hülyeséget kérdeztem akkor sorry.

jons Elküldve: 2012-02-16 19:28 Társalgó

Robinson írta:
jons írta:
YELLOW írta: http://totalcar.hu/magazin/tec...minuszban/


ügyes ember írta, ügyes emberek is szóltak hozzá...



Én mint laikusok közt egy picivel magasabb szintet képviselő ám még laikus user, teljesen összeszedettnek tartom. Mi a gond vele?


Az égegyadta világon semmi gond nincs vele. Jó írás.
Csak úgy gondolom, hogy ezeket, akiknek leírták nem fogják elolvasni, akik elolvasták azok pedig eddig is így csinálták. Majd a kommentekben egymásnak magyarázzák az emberek amit már egyébként is tudott a másik.

jons Elküldve: 2012-02-16 12:47 Hova kössem...

a szivargyújtón csak gyújtáson van fesz.

dpiller írta: Sziasztok!

Új GPS trackert szeretnék bekötni...a kérdés, hogy hova kössem? A standard szivargyujtóra nem akarom, mert az éjjel nappal megy, nem akarom hogy leszívja az akkut. (Amúgy van saját akkuja is a ketyerének, arról mehet ha nincs gyújtás, de töltés csak akkor legyen ha megy az autó). Gyújtásra kössük? vagy hova lenne érdemes?
Áramfelvétele amúgy kicsi a ketyerének...

Köszi!

D


jons Elküldve: 2012-02-16 11:24 Társalgó

YELLOW írta: http://totalcar.hu/magazin/tec...minuszban/


ügyes ember írta, ügyes emberek is szóltak hozzá...

jons Elküldve: 2012-02-16 07:02 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

.


jons Elküldve: 2012-02-13 08:51 Társalgó

kempelen írta:
Mivel van neked (SA520) első ködfényszóród, ezért kapod a tükör és spricnifűtést is, így biztosan benne kell lennie.
A sízsák (SA464) külön volt rendelhető. Vagy a német piacon rakodócsomagként (SA465)
De ha jól emlékszem neked olyan nincs.


Hmm... nekem se tükörfűtésem, se spricnifűtés, mégis van ködlámpám...

jons Elküldve: 2012-02-13 06:49 Autóvásárlás

BalaBMW írta: A mai napon én is beálltam a BMW-sek népes táborába!


Gratu! Várjuk a tapasztalatokat!

jons Elküldve: 2012-02-09 16:10 légzsak_

IronG írta:
jons írta:
IronG írta: Sziasztok!
IronG


Helyileg hol vagy? Sokunknak van diagja és rá tudnánk nézni.



Helló!

Budapest, 8. kerület


E39.hu Jackson aki most hirtelen beugrott. Keresd fel!