jons fórum hozzászólásai

jons Elküldve: 2011-11-11 19:41 au. váltó olaj

dallasz írta: Sziasztok,

Most vettem egy 323i 99es.sajnos a valtoja szerviz uzemmodba kapcsolt es nincs hatramenet sem.Valami otlet hogy mi lehet a baj?El vagyok keseredve mert azt mondta egy angol szerelo hogy cserljek valtot....megnezte az olajat de csak annyira hogy van e benne.


hol vagy helyileg?

jons Elküldve: 2011-11-11 14:08 Társalgó

jons írta:
Robinson írta:
Megoldható, és Yellow megint félre lőtt, mert ez pont nem a csicsatuning kategória, tekintve, hogy gyárilag is van LED lámpa, amit szintén fel kell programozni...



ami ugye kínai, valljuk meg őszintén!

jons Elküldve: 2011-11-11 08:29 Féktárcsa és fékbetét

harmas írta:
Még egy trükk ami a 'zorosz tecnikánál már bevált (feltéve, ha nem sperres): felemeled azt az oldalt amelyiket le szeretnéd szedni, kerék le, rögzítő csavar ki, ezután elindítod a motort, mondjuk kettesbe teszed, kicsit engeded kipörögni, majd satufék. Ha az agyra van rágyógyulva a tárcsa akkor engedni fog, és elforog. Ennyit a kipörgésgátló is fog engedélyezni.


azért valljuk meg őszintén, ez így elég erősnek tűnik. első olvasatra. Meg másodikra is.

jons Elküldve: 2011-11-10 17:36 Féktárcsa és fékbetét

hil írta:
Csacsa12 írta: Sziasztok!

Viszonylag régi olvasója, de új hozzászólója vagyok a fórumnak.

Segítséget kérek tőletek, bízva a tapasztalatokban és tudásban, ami talán több és jobb mint amit eddig leltem, láttam.
E46 Tuoring jobb hátsó féktárcsát szeretném levenni, de sajnos annyira rá van gyógyulva, hogy nem tudtam, tudom levenni (rögzítő csavart levettem). A kerék levétele sem megy könnyen, némi kézi feszegetést igényel.
Ha valakinek ismerős a jelenség és tud megoldást adni a levételre, megköszönöm előre is.
Kocogtatni, ütögetni, gyengén melegíteni próbáltam, sajnos eredmény nélkül.

Kösz előre is, Csacsa12


Lehet, hogy a kézifék pofák nem engedik levenni.Azt fel kéne lazítani vagy a kézifék karnál, ha úgy sem megy, akkor a kerékcsavar lyuksin benyúlva kb 7 óra irányában a ricni tekerésével. A bal és jobb oldalit ellenkező irányokba kell tekerni. Aztán lehet az is, hogy csupán annyi a baj, hogy a dob közepén az agyra rá van rohadva a tárcsára. Összerakás során oda mindenképpen javasolt szolídan rézpasztát kenni.



Jól mondja a kolléga.
Még azzal egészíteném ki, hogy ezek megpróbálása után nekem egy kalapáccsal jött le. Ha nem akarod a tárcsát többet használni, nyugodtan ütheted, közben feszegetni kell, de le fog jönni. Természetesen a rögzítő furatokból kitépte magát a kézifék pofa csavarja, de szépen vissza lett ütve úgyhogy nem probléma.
Akkora válla van már sajnos a dobnak, hogy ilyen a leszedés. Nem kell megijedni tőle és finomnak sem szabad lenni ilyen esetben.

jons Elküldve: 2011-11-10 17:01 Autóvásárlás

jokerface írta: Fogalmam sincs,hogy nálunk mennyi.
De ezek szerint nálatok sok.


de legalább te legálisan járhatsz majd KN-es rendszámmal.

jons Elküldve: 2011-11-10 09:38 Társalgó

anubisz írta:
kempelen írta:
nickname írta:
anubisz írta: Az a felni a hirdetések között. na azt feltenném,azt hinnék a Hair 2011-es változatát forgatjuk. Csak ilyen mintás hippi ruha kel még


mi a gond a felnivel ? ilyen egyébként



Szerintem az egyiptomi srác a kint hirdetésben lévő fekete felnire gondolt...


Jól becsaptál azt hittem valahol Németbe dolgozol,most nézem ez Fehérvár neve Németül


jons Elküldve: 2011-11-09 18:59 Rugócsere

anubisz írta:
Igazad van. Így Unixnál ha törik,persze szívás,és körülményes garit intézni. Azért inkább megoldom a BMW szervizben,de mondom csak azért,mert ha ott cserélik,és 2 év nem jár le,beviszem,egyből kicserélik,és főleg,hogy már van egy pár törött. egy 135 000ft féltengelyemet is kicserélték 1 nap alatt,úgy 9 hónap után elkezdett szólni,és ők vették észre próbaút alatt,és semmi gáz,felhívtak,hogy csak másnap mehetek a kocsiért,mert Németből megrendelték az új féltengelyt,és kicserélik,mert ez valószínű gyári hibás volt,mert elzabálta a végét. Lehet nem volt rajta elég kenés,azt mondták.


Igen a te szempontod is érthető, nagyon is! Csak ugye az anyagi vonzata más.

(Erre szokták mondani ős ortodox bmw-sek, hogy akinek majma van annak legyen pénze banánra is, de ilyenkor ideges leszek )

jons Elküldve: 2011-11-09 18:38 Rugócsere

anubisz írta:
jons írta:
anubisz írta:
Ez nem törik évente? ugyan az a méret?


A teló és a rugó is vastagabb, erősebb, mint a gyári, de a méret ugyanaz. Gyári cikkszám szerint ezt hozza a katalógus. Az hogy törik-e csak később tudom megmondani. De remélem nem.



Azért durva,18000 1 db de csak 1 év a garancia. hát lehet jobban járok a gyárival,most már van egy törött garnitúrám,majd kicserélem rá, mielőtt lejár a 2 év,és kicserélik újra megint. Legalább lesz egy garnitúra tartalékba.


Ha van ismerősöd, kedvességgel is lehet szerezni és akkor olcsóbb. Én most ezt nem játszottam meg, most nem részletezem miért, de ez egy otthoni művelet is lehet, ha csak rugót kell cserélni.

A monroe rugó meg 28 k és két év gari van rá, ennyi pénzem nekem most nem volt, mert telókat is cseréltem.

Lehet ez most biztosítékot fog kiverni embereknél, de:
Az hogy 1 év a gari, vagy 2 szinte azt mondom lényegtelen. Bizonyítási eljárás nem egyszerű dolog. A garanciális ügyintézés meg úgy ahogy van egy kalap szar. És nem csak autó alkatrészekre értem hanem mindenre.

jons Elküldve: 2011-11-09 18:18 Rugócsere

anubisz írta:
Ez nem törik évente? ugyan az a méret?


A teló és a rugó is vastagabb, erősebb, mint a gyári, de a méret ugyanaz. Gyári cikkszám szerint ezt hozza a katalógus. Az hogy törik-e csak később tudom megmondani. De remélem nem.

jons Elküldve: 2011-11-09 17:59 Valaki segítsen

YELLOW írta:
azt nem tudom természetes-e, én még nem vettem észre. mondjuk lehet nem tudja fokozatosan állítani, ezért furcsa, vagy elég csak egy odaverődő kis fény, vagy árnyék és kész.


elég darabosan állítja ez tény. Nekem egyszer úgy lehalványította, hogy nem is jött vissza. Csak a kocsi leállítása és újraindítása után.

jons Elküldve: 2011-11-09 17:57 Rugócsere

anubisz írta:
Te mit raktál be? én nem akarom ültetni,így is nagyon kemény.


Amit a realoem "poor road packetnak" hív, annak a megfelelői kerültek beépítésre.
Cikkszám szerint meg nem mondom neked, de kikeresem realoemből és a unixból hogy mik voltak azok, ha gondolod. De ez lett a rugó:
http://www.unixauto.hu/Beszallitok.aspx/ROC
Nagyon stabil lett a hátulja.

Ültetni én sem akartam. A minőségi ültetés nagyon drága, az FK meg ilyesmiben meg nem bízom.

jons Elküldve: 2011-11-09 13:39 Rugócsere

anubisz írta: A mutatvány úgy végződött,hogy 2 év a garancia az alkatrészre, a BMW szervizben,mindenki figyeljen erre,ha 1 nappal is lejár már felejtős. Szóval már ha így megszopattak,majd én is faszagyerek leszek.Kicseréltetem ott a rugókat,a töröttet elrakom,aztán visszateszem fél év után,és újra cseréltetem gariba,így lesz egy ép tartalékba amit kiveszek.
Aki gyári rugót rak be újra,az figyelje,mielőtt lejár a 2 év nézze meg. Mert az enyém kb 1 évet bírt,és újra eltört mind a kettő. csak ki nézi ezt havonta.


És ezzel pont is kerülhet a végére a dolognak! Jól teszed!
És épp ezért van benn nekem nem gyári rugó.

jons Elküldve: 2011-11-08 20:53 lámpa

hil írta:
jons írta: Általában nem bízok az ilyesmiben, csak mégis megkérdezem, mert tetszik, amióta Beronál láttam valami ilyesmit:
http://racing-bazar.hu/alkatre...u_gyarilag

Mennyire lehet ez megbízható? Van rá esély, hogy nem jelez hibát a computernek a lámpáról?
Esetleg a lámpamodult DIS-sel hozzáillesztve (retrofit) a kocsihoz jó lehet?


Csatlakozom Yellow véleményéhez, miszerint nekem sem tetszik, de ez nem is baj, mert nem az kell, hogy nekem tetsszen, csak feldobom,hogy erre szokták azt írni, hogy vásári, meg Homasita design. Bocs szókimondésomért,de azért fórum, hogy tanácsot adjunk



nincs miért bocs. Nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e. Megnézem a képeket, elgondolkozok rajta... agyalok. Megkérdezek mást is, mint ahogy most... aztán megint nem tudom eldönteni. Talán az tetszik jobban, amit az ebay-ről linkeltem. Az a füstös, vagy annak a kristály verziója. Még nem tudom

jons Elküldve: 2011-11-08 18:34 lámpa

Tano írta:
jons írta: Tano
honnan, mennyiért vetted?
És mit szólsz ahhoz amit én belinkeltem?


Ebay-en vettem németből. Ettől az eladótól. 43 volt postával együtt.
Nekem ez a faceliftes kinézet tetszik jobban, azért nem a régebbi kinézetűt vettem. Biztos jó az is amit linkeltél, Bero-nak is hasonló van, talán ő tud véleményt mondani arról.


egy nyalánkság az egész kínálat:
mi vagány már ez is:
http://www.ebay.co.uk/itm/LED-...#vi-ilComp

Nem tudom a rend őrei mennyire kötnének belém... angel elöl füstös led hátul...

jons Elküldve: 2011-11-08 17:18 lámpa

kempelen írta:
jons írta: Általában nem bízok az ilyesmiben, csak mégis megkérdezem, mert tetszik, amióta Beronál láttam valami ilyesmit:
http://racing-bazar.hu/alkatre...u_gyarilag

Mennyire lehet ez megbízható? Van rá esély, hogy nem jelez hibát a computernek a lámpáról?
Esetleg a lámpamodult DIS-sel hozzáillesztve (retrofit) a kocsihoz jó lehet?


Ha minőségi a lámpa, akkor gondoltak a hibajelzőre is és ebben az esetben csak plug and play....



Sajnos nem tudom racing bazáron mennyire lehet minőségi egy lámpa

Tano
honnan, mennyiért vetted?
És mit szólsz ahhoz amit én belinkeltem?