jons fórum hozzászólásai

jons Elküldve: 2011-10-06 21:41 hûtõ

Létezik olyan, hogy a hűtővízszint jeladónak over?
Most végeztünk a hűtőcserével, kiegyenlítő tartály új, a schmiedmanntól rendelt kupak az egy az egyben rossz volt visszakerült a régi. Minden szépen összepattintva, stekkerek a helyükön, leellenőrízve. Légtelenítés megvolt, a víz megfordul, a mutató középre ragasztva.
Na most úgy van, hogy a "hűtővízszint alacsony" jelzés villant ki a műszerfalon. Gyorsan leállítottam a kocsit, letekerem a kupakot finoman, a víz folyik kifelé szépen, szóval nem kevés a vízszint.
Ilyenkor mi van?

jons Elküldve: 2011-10-06 12:28 Ültetés

keksz írta:
Koszi! En nem hiszem, hanem kerdeztem.


Anubisz egy kicsit talán felkaphatta a cukrot...
Mindenesetre a helyes válasz a kérdésedre: nem

jons Elküldve: 2011-10-06 07:01 Társalgó

anubisz írta:
Szerintem hűtőt ujjat vegyél,ne bontottat,le van róla a gond,egy pár évig legalább.Én biztos nem vennék hűtőbe bontottat. én 35 ért vagy menyiért vettem a Schiedmanntól és tökéletesen stimmelt,és szuperül mükszik. Neked se sokkal drágább mert a tiedbe gondolom kisebb kel.


Igazad van. Bontottat semmmi képpen se. Mint ahogy bontott féket, bontott szíjat meg bontott olajat se

Egyébként pont ebben a projectben vagyok most, miután a hűtő egyik csonkja elrepedt.
34k volt a Nissens némi kedvességgel a Unixnál.
Schmiedmann-nál meg 2,2k a kiegyenlítőtartály kupak, 12k a kiegyenlítő tartály.
Ma kerül beépítésre.

jons Elküldve: 2011-10-02 18:50 Ápolás, tisztítás

A külső mosást én anyuékhoz menet szoktam törtelen elintézni. Itt van magasnyomású, kefés fej a magasnyomásún aktív habbal. Aztán sótalanított vízzel bőven öblítés majd pedig forró viasz. Így törölgetni sem kell, mert a víz lefut a felületről, ami rajta marad az pedig cseppmentesen szárad. Kézzel még nem sikerült tökéletes eredményt eléni. Vaxra a Turtlét tudom mondani, de a fényességen kívül nem sok szerepe van. Nekem is már vagy 2 éve megvan a flakon.

Belülre a preventnek van egy habos-kefés megoldása az porszívózás után szépen felfrissíti a színt. Műszerfalra-bőrre ugyancsak a Turtlénak van egy sprés terméke. Nekem nagyon bejön, csak hagyni kell a felületen majd mikroszálassal áttörölni sokáig tart a hatása.
Üvegre kívül belül Clint használok.
Gumifelületekre (abroncsra semmit nem fújok) pedig Sonax gumiápolót használok. Azóta nem nyikorognak a kéderek. Csak az sem tart örökké sajnos. Lehetne még azért ragozni ezt a tisztítás kérdést, de nekem ár-érték-elvárás-pénztárca körben ezek jöttek be.

Akkor lett elegen amikor a kozmetikában a srác nekiállt gőzzel takarítani a kárpitokat... 3 nap volt míg ki tudtam szárítani a kocsit. Az A oszlopról le is jött a légzsák takarókárpit.

petermover írta: Sziasztok!

Itt a környéken nincs igazán olyan hely, ahova szívesen elvinném a kocsit komplett takarításra, jómagam viszont nagyon szeretek kocsit takarítani.


jons Elküldve: 2011-09-23 20:09 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
hil írta: Szia Yellow!
Mi van a diag kábeleddel, mert nagy csend van erről???


hát a helyzet változatlan... laptop kőne. csak megint másra ment el a pénz. addig itt porosodik a monitor előtt.



vatera. én 16k-ért vettem postával együtt egy dell d505-öt 1,5-ös Intel M procival 512mb rammal, 40-es merevlemezzel. szalad rajta szépen minden és ami a legfontosabb van fizikai soros portja.

jons Elküldve: 2011-09-21 07:50 bc

Na ja de ezt hogy csinálja?

bmw320d4 írta: Nem keveset tud ez a BC :

E46 BC


jons Elküldve: 2011-09-13 06:38 Valaki segítsen

1) Ilyen nekem is van. Ennek hibafeltárása most van folyamatban. Difi-féltengely-hardy-kardáncsukló-váltó-szilentek. Ebből nekem a szilentek megvannak, most jön a féltengő. Kasza Imi viszont egyértelműen difit emlegetett. Majd kiderül.

2) Olajszint oké? Szíj nem csúszik meg rajta?

6) Ez lehet kikopott szilent is, gömbfej. Csak alá kellene nézni jobban szerintem.

A digit fogyasztásmérő, de még a tankműszer is nálam halál pontos. Másoknak csal. Le kell ellenőrízni rátankolásnál.

Gyozy írta: Sziasztok!

Lenne pár kérdésem:
Győző


jons Elküldve: 2011-09-08 12:02 Segítsetek!

Bero írta:
jons írta: Jó reggelt!

Nem biztos, hogy jó helyre írom, elnézést érte!

A következő történt ma reggel. Nyitom a kocsit és nem világít a tükörnél lévő lámpa, a hátsók viszont igen. Nyomom a kapcsolóját nem történik semmi. Indítózok és szépen elhalványulnak a lámpák. Megnyomom a gombot járó motornál erre felkapcsolódnak a hátsók, de az első továbbra sem. Ha megnyomom megint, nem történik semmi, mert a hátsók továbbra is égnek. Ha leállítom a kocsit és újraindítom akkor megint elhalványulnak ahogy kell.
Szóval a kapcsoló bekapcsolásra jó most csak, kikapcsolásra nem...

Ilyenkor mi van? Látott már ilyet valaki?


Na,nekem is ezt csinálta! Nagyon idegesítő dolog,és néha fel is kapcsol a lámpa,de egy idő múlva nem fog neked se működni mint nekem. Mivel a lámpakapcsoló jó,az izzó is így elvittem diagra és kiderült,hogy a Ground Modulom romlott el! Egy relé csere megoldja a problémád! Hali


Mint szolnoki a szolnokinak
Hol van ez a relé és mennyiért és hol lehet beszerezni?

jons Elküldve: 2011-09-08 06:50 Segítsetek!

Jó reggelt!

Nem biztos, hogy jó helyre írom, elnézést érte!

A következő történt ma reggel. Nyitom a kocsit és nem világít a tükörnél lévő lámpa, a hátsók viszont igen. Nyomom a kapcsolóját nem történik semmi. Indítózok és szépen elhalványulnak a lámpák. Megnyomom a gombot járó motornál erre felkapcsolódnak a hátsók, de az első továbbra sem. Ha megnyomom megint, nem történik semmi, mert a hátsók továbbra is égnek. Ha leállítom a kocsit és újraindítom akkor megint elhalványulnak ahogy kell.
Szóval a kapcsoló bekapcsolásra jó most csak, kikapcsolásra nem...

Ilyenkor mi van? Látott már ilyet valaki?

jons Elküldve: 2011-09-07 20:26 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

bmw320d4 írta:

Én ezt használtam, nem volt vele gond: http://moxa.hu/termekek/1097/UPort-1110



Nha végre hosszas kínlódás után megy minden. Inpa meg az EasyDis.
Olcsón hozzájutottam egy Dell D505-höz amin van soros port. Így azért egyszerűbb volt a dolog.
Viszont DIS hibatörlés közben lefagyott a vmware. Berosáltam, hogy most mi van, de a motor pöccre indult úgyhogy nagy baj nem történt.
Kár hogy nem tudott innen segíteni senki, de google a barátom volt

jons Elküldve: 2011-08-30 21:12 légzsák lámpa világít

.

jons Elküldve: 2011-08-30 18:04 légzsák lámpa világít

. . .

jons Elküldve: 2011-08-29 10:24 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
jons írta: Az nem tiszta nekem, hogy a VMware-en keresztül hogy érzékeli a DIS hogy látnia kellene egy kábelt meg lényegében egy kocsit. Mert a leírás szerint mindenféle IP beállítás nélkül feltelepítés után egyből működik az EasyDIS. Ez valóban így lenne?
A com port hardveres beállításainál nem kellene puffer méreteket állítani? Vagy FIFO-t? Van erre valami helyes beállítás, vagy csak kisérletezés?


Az Easy-vel azért megy minden átírás nélkül, mert abban már ezek meg vannak csináélva. Ha más verziót raksz fel, abban neked kell átírni a dolgokat, hogy használhasd Vmware-en keresztül.
A com port puffer méretek elméletileg mennek az alap beállítással, de ha probléma akad lehet probálkozni kissebbel, pl 8-8-cal stb.


Akkor ezzel ma megpróbálok játszani. Még annyi a kérésem, hogy inpához működő .ini fájlokat (usb-rs232 konverter esetén) kérnék. Valahova linkelve, vagy emailomra:
kics_ee kukac hotmail pont com

köszi!

szerk: 3 különböző laptop, 3 különböző oprendszer. Egyedül win 7 32biten volt valamennyire stabil az inpa. Eljutottam már az Airbag-ig, aztán szétkapcsolt és nem is jött vissza. XP-vel egy nagy nulla. Win 7 64bit majdnem ugyanaz, mint a 32bit.
EasyDIS továbbra sem látja a diagkábelt egyik oprendszerrel sem. A soros port pufferméreteit oda vissza variáltam. Lényegében minden kombinációt kipróbáltam a sebességet illetően is.
Most jön az hogy szerválok egy asztali gépet amin gyárilag rajta van a soros port.
Vagy van ötlet milyen konvertert vegyek. Mondjuk olyat ami másnál működik pl.

szerk2:
(Ne is törődjetek velem, elírogatok ide. Egyszercsak rájövök majd remélem, hogy mi a probléma)
A carsoft még a soros portomat sem látja. Gyanítom konverter gondom van. Bár semmi sem biztos.





jons Elküldve: 2011-08-26 12:49 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
jons írta:
jons írta: Kérdésem lenne:

Inpa 5.02 fut, usb-rs232 adapterrel látja is kocsit, tudok hibát olvasni. De elveszíti a kapcsolatot ilyenkor hibaüzenetet kapok. Ha újraindítom az inpa-t és megint lehet diagolni egy darabig.

EasyDis viszont abszolút nem látja a kocsit.

Tud valaki segíteni nekem?


Senki nem találkozott még az Inpa-val és az EasyDis v44-el?


Persze hogy találkoztunk már velük, legfeljebb ilyen problémába még nem futottunk bele.
Próbáld megnézni az USB port beállításait, nem lehet hogy kikapcsolja a Win egy idő után? A com port beállításainál is variálhatsz még.


Az nem tiszta nekem, hogy a VMware-en keresztül hogy érzékeli a DIS hogy látnia kellene egy kábelt meg lényegében egy kocsit. Mert a leírás szerint mindenféle IP beállítás nélkül feltelepítés után egyből működik az EasyDIS. Ez valóban így lenne?
A com port hardveres beállításainál nem kellene puffer méreteket állítani? Vagy FIFO-t? Van erre valami helyes beállítás, vagy csak kisérletezés?

jons Elküldve: 2011-08-26 11:52 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jons írta: Kérdésem lenne:

Inpa 5.02 fut, usb-rs232 adapterrel látja is kocsit, tudok hibát olvasni. De elveszíti a kapcsolatot ilyenkor hibaüzenetet kapok. Ha újraindítom az inpa-t és megint lehet diagolni egy darabig.

EasyDis viszont abszolút nem látja a kocsit.

Tud valaki segíteni nekem?


Senki nem találkozott még az Inpa-val és az EasyDis v44-el?