jrtom fórum hozzászólásai

jrtom Elküldve: 2016-02-26 17:13 Társalgó

pityke76 írta: Sziasztok.Nincs valakinek aki pesti,e46 hoz elfogadható áron jó álapotban lévő szélvédő alatti műanyagja?Ha igen jelezze,és azt is mennyi az annyi.Köszi


15000 ft a gyári új!

jrtom Elküldve: 2016-02-07 12:34 Mi lehet a baj?

118d20 írta:
YELLOW írta:
118d20 írta: Üdv. Mindenkinek.
Szeretnék egy kérdéssel fordulni hozzátok.
2005-ös 118D-vel kapcsolatban.
Olyan problémája van, hogy a motor beindul, jár szépen, de a fordulatszámmérő és az üzemanyagmérő 3-4-5mp-enként, kb. mikorra az ABS-ESD-t lechekkolja egy pillanatra lefekszik, de azonnal újraindul és ismét chekkol és így tovább. Ezzel egyidőben mindent nulláz, néha átvált a klímakijelző is fahrenheitre, néha celsiusra. Tehát gyakorlatilag 3-4-5mp-ként újraindul a műszeregység. Van piros emelős kiasutó hibajelzés és narancssárga SERVICE is. Többszöri kulcs ki-be, gyújtás ki-be indítás leállítás után volt már, hogy megjavult. Tegnap egy jó órán keresztül járattam max fűtéssel, hogy nem-e valami beázás felpárásodás (mert sokat állt a kocsi a hidegben), a fenti kulcskibegyújtás variálás után végig hibamentesen ment a kocsi, majd kb 2-3 óra hülés után újra rossz. Egyelőre megőrjít.
Csináltam az indexkarról chek-et az volt amikor lefutott és chek OK-val zárult. A napokban gépre tesszük, de félek, hogy ott nem sok értelmes hiba lesz, hanem csak ebből az állapotból generált hülyeségek. Volt, hogy 10 perc járás után a teljes műszeregységet, klímapanelt letiltotta/nem működött, ekkor akku levétellel vissza tudtam hozni, de 2-3 órás akkulevétel az alap mutatóugrálós hibát nem oldja meg.
Valami kontakt vagy beázás lehet? De hol? Alapból azt sem tudom, hogy a komputert merre keressem.
Előre is köszönöm, ha valakinek lenne ötlete és megosztaná velem.


jó felé megy a tapogatózás, ezek az 1-esek hajamosak beázni, ami miatt a műszeregység képes hasonló kaótikus dolgokat produkálni. én előbb a csatlakozásokat nézném meg. illetve a csatlakozókba menő vezetékeket. nincs-e kicsúszva, stb.


Köszönöm a gyors reakciód. Annyit el is felejtettem előbb, hogy nemrég volt egy nagyobb belső takarítás is mindenféle földi jóval beleértve a vizeskárpit tisztítót. Azóta nme igazán volt lehetősége kiszáradni teljesen.
Te melyik csatlakozókkal kezdenéd? SZét kellene szedni a műszerfalat? Brrrr. Vagy alulról vagy valamerről hozzáférek a dolgokhoz? AZt sem tudom, hogy nagyobb elektromos egység, relédoboz, ECU merre van ebben a dögben?

Van benne PDC?
Mert ha van akkor szedd szét a jobb hátulját és ott lesz a pdc vezérlője és ott lesz a baj.

jrtom Elküldve: 2016-01-25 19:02 Vezérműlánc

m87z írta: Üdv!

Volt már valakinek szerencséje a vezérlés cseréhez az imádott N47-es motornál??
Ha jól hallom nálam most jött el az ideje


Ha már hallod akkor minél elöbb cseréltesd ki!

jrtom Elküldve: 2016-01-24 14:29 Autóvásárlás

Whole01 írta: Sziasztok!

Pesten tud vki hozzáértő szerelőt aki megnézne velem egy 2007es E90 320i-t?
Egyébként ez a kiszemelt:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...0i-9498593

Vélemény így ránézésre?Motor megbízható,kiforrott ezekben?
DE komoly szaki érdekel igazán. Köszi!




Motor: ennyi km-nél valszeg eszi az olajat ami jobb esetben szelepszárszimering probléma meg a vezérműláncnyúlás. Mindenképpen kell egy diagnosztikát csinálni rajta. Ennyi pénzt tuti nem adnák érte!

jrtom Elküldve: 2016-01-20 19:53 izzítógyertya

Atesz írta: Sziasztok!

Izzítógyertya csere előtt állok, meg szeretném kérdezni, szerintetek melyiket vegyem? NGK, Bosch, Denso, Beru? Tapasztalatok és vélemények?
És kérdésem lenne még, hogy mit jelent, hogy utánizzításra képes? Valamelyikhez oda van írva, valamelyikhez meg nem. Ha van különbség melyiket érdemesebb venni? 2004-es E46 320d 150Le.

Előre is köszönöm!


Beru-t vegyél az bírja, az a gyárija is. Viszont sanszos az izzítóelektronika hiba is, meg nézzd meg a pozitív kábelt is ami megy az elektronikára, hogy nincs-e megégve az érintkezője.

jrtom Elküldve: 2015-12-28 13:25 Vezérműlánc

F10 írta:
F10 írta: f10 30dnél kb . mennyi kmnél kell láncot cserélni?


Egyeltalán kell?


150 ezer körül én már cserélném, az a biztos!

jrtom Elküldve: 2015-12-26 22:53 Vezérműlánc

Tom22 írta: Sziasztok! Arról infója valakinek hogy: 320d E91 LCI 2011/3 havi 184Le motoron még aktuális lehet a lánc csere és társai, vagy az már a teljesen javított verzió ?:


Szakad abban is sajnos!

jrtom Elküldve: 2015-11-15 15:43 Autóvásárlás

lantika írta:
jrtom írta:
bpstalker írta: Sziasztok!

318i E46 touring vásárlás előtt állok, és szeretnék tanácsot kérni. Az alábbi hirdetésben szereplő hibakódok mennyire gázosak? Illetve mekkora költség a javítása nagyságrendileg.

http://suchen.mobile.de/auto-i...rigin=PARK


Köszi


Szia.
Lehetséges egy vezérműlánc csere megoldaná a problémát. Már nem tökéletes a vezérlése és ez a lánc nyúlása miatt van. További probléma még ezzel a motorral a olajfogyasztás ami szelepszárszimering cserével gyógyítható, de ahoz a hengerfejet lekell venni. Lehetséges hiba még a kartergáz szellőztető rendszere.


97000 km es vezermülänc hiba? Nem hinnem. Felhivtam a kereskedest,es csak exportra adjäk az autot. Itt akkor adnak exportra valamit,ha veres a torka es igy megkimelik magukat a kesöbbi jogi felelössegre vonäs alol. Egyebkent ez egy szönyegkereskedes. (Török/szir/beduin tulajdonos)


A km-t direkt nem is említettem mert tuti, hogy nem annyi van benne. Minimum 200 ezer ha nem több.

jrtom Elküldve: 2015-11-15 14:33 Autóvásárlás

bpstalker írta: Sziasztok!

318i E46 touring vásárlás előtt állok, és szeretnék tanácsot kérni. Az alábbi hirdetésben szereplő hibakódok mennyire gázosak? Illetve mekkora költség a javítása nagyságrendileg.

http://suchen.mobile.de/auto-i...rigin=PARK


Köszi


Szia.
Lehetséges egy vezérműlánc csere megoldaná a problémát. Már nem tökéletes a vezérlése és ez a lánc nyúlása miatt van. További probléma még ezzel a motorral a olajfogyasztás ami szelepszárszimering cserével gyógyítható, de ahoz a hengerfejet lekell venni. Lehetséges hiba még a kartergáz szellőztető rendszere.

jrtom Elküldve: 2015-10-31 21:42 Részecskeszûrõ_

A legfőbb probléma az a rossz termosztát miatt van. Nem tud üzemi hőfokra melegedni a motor és így nem regenerál a kocsi. Tartós 70 fokos víz kell, hogy elindítsa a folyamatot, ami egy rossz termosztáttal nincs meg főleg hideg időben városon kívül. Egy jó termosztáttal 90 fok környékén van. A sok városjárat is a DPF halálát okozza, mert ott se tud regenerálni.

jrtom Elküldve: 2015-10-24 08:57 alapjárat leesik, ingadozik

Nostrom0 írta: Sziasztok! Nekem is ugyan ez a bajom, vacakol az alapjáratom, néha nagyon leesik (ritkán leáll a motor), de csinál olyat is hogy 1200re felpörög. Mostanában egyre gyakrabban, úgy hogy lépnem kell. Abban kérnék segítséget hogy valaki tudna-e ajánlani nekem egy olyan korrekt embert, aki ért hozzá és meg tudja nézni amit kell? Előre is köszönöm!


Sokat segítene a dolgon, ha leírnád merrefele laksz. Valószínüleg falsot szív a motor. A szelepfedél hátsó sarkára megy egy gumi cső az szokott szétmálani, kilyukadni. Nézd meg hátha az a baj.

jrtom Elküldve: 2015-10-11 19:47 Szívócsonk-pillangószelep

Mcfly írta: Sziasztok!
2004-es 120d-ben van pillangó? Kell dugózni?

Előre is köszi!


Van, de azt nem kell.

jrtom Elküldve: 2015-09-30 07:16 Részecskeszûrõ_

bmw320d4 írta:
lela írta:
jrtom írta:
lela írta:
jrtom írta:
Meg kell cáfoljam a fentieket, mivel az Én 2004. 11. havi 320d-m kipufogóm lefele hajlik és van benne részecskeszűrő!

Lehet cseréltek rajta kiput, de ha kormos a vége akkor nincs


Ez hülyeség amit írsz mivel az enyém 2004.12 havi és gyárilag van benne. Az összes euro 4-es ben van mivel ezt másképp nem tudták volna megoldani.


Tévedésben vagy mert e46-ban nem volt gyárilag részecskeszűrő!!! Utólagosan lehetett beépíteni, de az korántse olyan koromszűrő mint a mostaniakban.



Igazad van az ott középen biztos csak lenyelt valamit....


A képen minden csőből és katalizátorból van.
E46-ban nem volt gyárilag DPF, csak utólagosan lehetett beszereltetni.
Az EU4 pedig nem a DPF-től van, hanem a módosított égéstértől, befecskendezéstől, az elektromos szabályzású turbótól és a töltőlevegő hőmérséklet méréstől.

Köszi Miki, ez így pontos

jrtom Elküldve: 2015-09-29 21:20 Részecskeszûrõ_

lela írta:
jrtom írta:
Meg kell cáfoljam a fentieket, mivel az Én 2004. 11. havi 320d-m kipufogóm lefele hajlik és van benne részecskeszűrő!

Lehet cseréltek rajta kiput, de ha kormos a vége akkor nincs


Ez hülyeség amit írsz mivel az enyém 2004.12 havi és gyárilag van benne. Az összes euro 4-es ben van mivel ezt másképp nem tudták volna megoldani.


Tévedésben vagy mert e46-ban nem volt gyárilag részecskeszűrő!!! Utólagosan lehetett beépíteni, de az korántse olyan koromszűrő mint a mostaniakban.

jrtom Elküldve: 2015-09-29 17:40 Részecskeszûrõ_

Melony85 írta:
jrtom írta: Szeva!

E90-ben is csak 2007-től asszem. Amelyiknek lefele görbül a kipufogó vége abban nincs, viszont ami egyenes abban van!


tsabko írta:
m_attila írta: 2005 ig nincs, biztos lehet bent hogy nincs
e 90 be már van

tsabko írta:
m_attila írta: Szia

Nincs az autódban!

m_attila

tsabko írta: segítsetek!
Érdekelne hogy nekem a 2000-es évjáratú 320d-ben van részecskeszűrő vagy nincs mert alvázszám alapján a boltban azt mondták van benne de nem vagyok benne biztos!




köszi! többen is azt mondták hogy nincs, de a boltban mondták hogy évjáraton belül is van változás valamelyikben van valamelyikben meg nincs! kíváncsi lennék milyen programba nézte




Köszi!




Meg kell cáfoljam a fentieket, mivel az Én 2004. 11. havi 320d-m kipufogóm lefele hajlik és van benne részecskeszűrő!


Lehet cseréltek rajta kiput, de ha kormos a vége akkor nincs