jrtom Elküldve: 2012-09-19 21:17 Kormánytípusok
Szebii írta: Sziasztok talaltam 1 ilyen koramnyt ebayen, tudtok valakit ajanlani aki megtudja igy csinalni a borozest? Remelem nem rossz helyre irtam, koszi!
jrtom Elküldve: 2012-09-19 21:17 Kormánytípusok
Szebii írta: Sziasztok talaltam 1 ilyen koramnyt ebayen, tudtok valakit ajanlani aki megtudja igy csinalni a borozest? Remelem nem rossz helyre irtam, koszi!
jrtom Elküldve: 2012-09-18 21:16 Ápolás, tisztítás
Ragenwolf írta: Sziasztok. Nincs vkinek ötlete hogy a fenyőgyanta folt mivel szedhető le nyom nélkül az autóról? Sajnos sokat állt az autó fenyőfa alatt és van rajta pár folt...
jrtom Elküldve: 2012-09-18 21:07 Szívócsonk-pillangószelep
bitangpower írta:b_imi írta:bitangpower írta: Ha valaki megtudja adni a gyári pillangószelep dugó méreteit vagy tud egy darabot kölcsönadni leméretezés céljából az keressen meg. Bármilyen anyagból nagyon pontosan megtudom csinálni illetve bármi ilyen egyszerűbb alkatrészt. Megcsinálnám akkor a saját kocsimban is a ledugózást de ezek az M5 csavarozós megoldások nem bizalomgerjesztőek. Anyagiak nincsenek kizárva természetesen , privátban nyugodtan kereshettek.
Mert mi a probléma?
A szelepházban van egy szimering, ami a tengelyt tömíti. Ha pl. felfúrod a műanyagot 5mm-es furatra és a szimering felől beleraksz egy alu szegecset, akkor tökéletesen tömít. Csak el kell zömíteni a furatban a szegecs végét és szintbe csiszolni. Ja, és a négy db. 20 Ft-ba kerül.Természetesen a csavaros megoldás is jó.
Gondolom a kiszerelt pillangókat senki sem akarja már visszarakni...
Persze ez nem annyira szép, mint egy új dugó, bár egyiket se lehet látni.
Nincs vele gond csak nekem sokkal egyszerűbb csinálni bele dugókat mint barkácsolni.
Meg hát munkaidőbe ez is belefér , elég profi forgácsolóműhelybe vagyok
jrtom Elküldve: 2012-09-17 16:56 Szívócsonk-pillangószelep
Stubiflex írta: Sziasztok!
Tegnap éjszaka az elejétől a végéig átolvastam a topikot. A verdikt - pillangóherélés lesz.
Három kérdésem lenne azokhoz, akik már megcsinálták:
1. A porlasztók csatlakozóit leszedtétek, hogy ne zavarjanak a vezetékek?
2. Ha igen, akkor a munka megkezdése előtt az akksit lekötöttetek?
3. Ha lekötöttétek, akkor visszarakás után kell-e alapjáraton járatni a motort egy ideig, amíg adaptálódik a vezérlőelektronika?
jrtom Elküldve: 2012-09-13 20:43 Autóvásárlás
Danesz írta:vivaladiesel írta:Danesz írta: Mindenkép meg szeretném nézetni az autót, és jönne velem egy autó szerelő is rétegvastagságmérővel.
Ha szervízben meg szeretném nézetni az mennyi plusz költséget jelent?
Meg tudják mondani a valós km állást és az esetleges motorikus problémákat?
Ő lenne az első autóm, ígyhát sajnos nem igazán vagyok tisztában ezekkel a dolgokkal.
Tudom, hogy a használtautó zsákbamacska. Ha esetleg meg volt nyomva valahol (oldalán) és szépen meg lett csinálva, abból nem csinálok problémát...ahogy ti is mondjátok ez egy tizenéves autónál igencsak benne van a pakliban.
Márkaszervizben egy átvizsgálás kb10-12000ft. Maszeknál 5-8000ft.
Ha hozzáértő tekerte vissza akkor nem lehet kideríteni, hogy mi a valós km. A szerencséd van és nem "másztak" bele komolyabban akkor meg lehet állapítani a km futást. Ha sérült volt valamilyen szinten de szépen meg van csinálva akkor nyugodtan megveheted.
A motor, turbó, futómű, fékek állapota sokkal fontosabb!
Továbbra is azt mondom, hogy inkább újabb verziót vegyél egy picivel több pénzért (2002-es évjárat)
kössz az infót!!
a 150 lóerős 320d re gondolsz?
ez például már az a kategória?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ki-6151283
jrtom Elküldve: 2012-09-12 20:41 CD tár probléma, telefon probléma
desplaca írta: sziasztok!
Még új vagyok itt,és elöre is elnézést ha olyat kérdezek amiröl már esetleg volt szó de sajnos eddig nem találtam választ a problémámra.
A hiba a következö:
E60-as 525d kombi Bmw-m van és a rádiója vacakol.reggel ha beinditom és bekapcsolom a rádiót akkor rendesen müködik,de kb 1-2 óra múlva vagy ha hangosabban halgatom akkor esetleg hamarabb is el kezd ki be kapcsolgatni pontosabban elnémulni a rádió 1-3mp-re aztán újra szól.ezt különböző időközönként ismétli,akár cd akár a rádió szól.abban a pillanatban mikor ezt csinálja teljesen lefagy az egész board compjuter,de a kijelző sose tűnik el.
erre a hibára szeretnék esetleg valami ötletet hogy merre induljak el,mert a szervizbe egyből szoftver frissitést akartak csinálni ami szerintem felesleges mert csak a bemelegedés után kezdi a hibát,nem pedig állandó.
Előre is köszönöm a segítséget!
üdv..desplaca
jrtom Elküldve: 2012-09-09 20:56 alufelni
BalaBMW írta: Szép lassan kezd jönni a téli szezon ami nekem azt jelenti, hogy lassacskán kezdhetem keresni a kocsira a megfelelő 18-as papucsot. A kérdésem az lenne így első körben, hogy az autó kb mennyivel lesz magasabban? Jelenleg 16-os felni van rajta 225/50-es gumikkal. Ez azért fontos, mert jönne rá majd egy jó kis első löksi is...
jrtom Elküldve: 2012-09-09 20:13 Valaki segítsen
YELLOW írta:szotakdavid írta: Faceliftes külső kilincseket hogy lehet felrakni facelift elöttire??
Cserélni kell a kilincs belső részét is ügye?
Dávid
nem ugyanaz a kilincs???
jrtom Elküldve: 2012-09-09 17:50 Valaki segítsen
tucsok írta:vivaladiesel írta:tucsok írta: Sziasztok egy olyan problémám van E60 530d hogy a motortol gazadaskor porszivo szeru hang jön mi okozhatja ezt. köszi:
Valószínűleg turbócső repedés...
a intercooler feloi vagy amia levego filterröl jon
jrtom Elküldve: 2012-09-09 11:39 Gyári Xenon Lámpa
xlzx írta:csatis1 írta:xlzx írta: Sziasztok!
Nem tudja valaki, hogy milyen a gyári xenon izzó? Enyémről sajnos le van kopva a felirat, annyi látszik, hogy Philips!
Köszönöm
A foglalat típusa érdekel vagy az izzó pontos tipusa?
Van valahol egy Philips izzóm, majd megnézem a tipusát. A foglalat asszem D2S.
A pontos típus kellene, mert a bal oldali már lilán ég, néha nem is kapcsol fel, csak többszöri próbálkozás után. Ugyanolyat szeretnék venni mint a gyári, a jobb oldaliban is az van, csak arról is le van kopva a felirat, csak a Philips látszik. Esetleg illene párban cserélnem? Nézegettem vaterán ezeket a philips izzókat 5000/pár. Csak kérdés, hogy melyik erősségű kell. 6000K talán?
jrtom Elküldve: 2012-09-09 09:36 Gyári Xenon Lámpa
xlzx írta: Sziasztok!
Nem tudja valaki, hogy milyen a gyári xenon izzó? Enyémről sajnos le van kopva a felirat, annyi látszik, hogy Philips!
Köszönöm
jrtom Elküldve: 2012-09-07 22:15 Valaki segítsen
szotakdavid írta: Sziasztok!
Következö a problémám a xenon lámpám menetközben villog mintha kontakt hibás lenne,de mind2 csínálja éjszaka nagyon zavaró.
Mi lehet a bakj elfosta magát a trafó vagy inkább vezérlő??
Dávid
jrtom Elküldve: 2012-09-07 21:52 Motortartó gumibak
MatNob írta:Pistamann írta: Sziasztok!
Érdeklődnék hogy egy 320d motornál 200.000 km fölött mennyire valószínű a gumibakok elöregedése? A motor hidegen eléggé rángatja a kasznit, ha felmelegszik akkor egész jó. Azt mondják a szerelők, hogy nem "lógnak". Ettől függetlenül érdemes cserélni?
Szervizben 80ezrenként cserélik, ha 200 alatt nem volt cserélve, akkor már elég ramaty lehet.
Ha indításnál vagy leállításnál ránt egyet a kasznin, akkor cserés.
jrtom Elküldve: 2012-09-02 20:18 Műszerfal kijelzés
jrtom Elküldve: 2012-09-02 20:12 Műszerfal kijelzés
318de90 írta:jrtom írta: Minél elöbb menjél vele szervízben, mert a legrosszabb esetben nem fog kioldani a kormányzár. Kell csinálni egy kormányzárhibaszámláló nullázást.318de90 írta: Sziasztok!
Van egy E90 318d-m és a műszerfalon középen megjelent egy kormány és rajta egy lakat mindez pirosban!
Az autón látszólag minden jó működik, de ez nem akar elmúlni.
Mi a baja, szervizig lehet vele menni?
Válaszokat előre is köszi
Természetesen 90 fokkal el van forgatva a kép.
Ez attól elmúlik? Mi okozhatta?