- autója adatai
- Széria: 1
- Típus: E87
- Kivitel: 5ajtos
- Modell: 116i
- Évjárat: 2006
Elküldve: 2017. április 27. csütörtök, 19:49
YELLOW írta:Dragan írta:YELLOW írta:Dragan írta:YELLOW írta:Dragan írta:YELLOW írta:Dragan írta: Sziasztok
Adott egy 2006-os 1.16i E87 N45 motorral
Elég jól felszerelt ,elöl hátul PDC ,fél bőr belső,ülésfűtés,automata világítás,eső szenzor,gombal indul,minden földi jó kivéve multikormány pedig van tempomat is :O
Elég jó áron légzsák nélkül már 20 ezer ft légzsákkal 40-ért lehet kapni bontott bőr multikormányt.
Kérdés elég lenne nekem is pár vezeték táp a gomb világításnak stb + tanítás vagy már meg van minden csati minden PIN csak csere és tanítás vagy eleve tévúton járok?
HA Másik kormány vezérlő modul is kell az nekem már túl macerás lenne annyit talán nem ér.
Köszi minden infot
mivel neked külön karon van a tempomat, nem a kormányon.
de emiatt gyanús, hogy lehet korábban volt kormény cserélve és egy simát raktak be. akkor lehet szerencséd, lehet nem kell vezeték sem.
de kérdésedre válaszolva, elég a kormány, vezeték, esetleg bekötni a megfelelő cstaiba. programozni nem igen kell semmit.
egy VIN számból meg lehetne tudni gyárilag volt-e multi kormány. (VIN - alvázszám utolsó 7 karaktere)
Szia
Igen a kormány elég újszerü 11 éves autó létére,meg amiket néztem e87-eket szinte mind multikormányos volt ,most Ausztriábanvagyok a VIN szám meg nem megy fejből jövőhéten le tudnám írni esetleg meg tudnád nézni vagy tipp hogy hol nézzem meg ,vagy BMW szervíz ad infót?
alvázszám az autóban is benne van. a szélvédő alján a bal oldalon, a forgalmiban. általában az utolsó 7 karakter 2 betű + 5 szám. vannak online lekérő oldalak is, nem kell szerviz hozzá.
Szia közben meg akitől vettük az autót BMW szervize van és rákérdeztem ,azt mondta le kell venni a légzsákot és ha mögötte ott a csati a 6 tüskével akkor csak kormány csere és diaggal a felszereltségekhez hozzá kell adni "pipálni" és már működik is .Mivel tempomatos nagy valószínűséggel ott lesz a csati biztos csak hogy a tüskék is benne lesznek.
Most le is mennék megnézni ha Magyarországon lennék ,mert a feleségemnek vettem 2 hete ,de azt vettem észre hogy mikor otthon voltam ki sem száltam belőle Pedig nekem egy 2013-as full extrás Peugeot 508 GT-ém van 204 LE 450 NM és még is a kis bömössel csapatom Nagyon jó kis autó!
Azt mikor van otthon időm bütykölöm ...rendeltem bele projektoros lámpákat angel eyes-al Professional fejegység van benne aux-al viszont van USB kimenete ,így rendeltem egy szett AUX+USB gyári házat vezetékekkel ,azt is bekötöm ..lassan szerzek inpa-t hogy tudjak kódolni.Peugeot citroen -hez van diagom meg VCDS VAG csoportos autókhoz ,viszont most annyira meg fogott a BMW hogy rá vagyok állva
Jövőhét csütörtökön tudom lekapni a légzsákot azt mögé nézni hogy mi a helyzet addig tülkön ülök
hát nem tudom E46-nál nem kellett kódolni semmit, még tempomatnál sem.
egyébként ha szervizes az előző tulaj, akkor elmondhatta volna, hogy cseréltek-e kormányt. alapból nem hiszem, hogy be lenne kábelezve. ahol meg van tempomat, ott tutti volt multis kormány is. tehát a cstai ott lesz, de csak azért, mert kormány volt cserélve. ezt tartom valószínűnek.
Németből behozott 3. autó volt a családban minden papírral teljesen leinformált ,közben elküldte feleségem az alváz számot ,vin decoderrel meg néztem ,nem látom hogy írná a multikormányt.... mindegy ha haza értem és lekapom a légzsákot egyből kiderül.
Nem tudom BMW-nél hogy van ,de peugeot,citroen,VW csoportos autóknál mindent kódolnom kellett hogy használja ,ha bekötöttem utólag gyári cuccot pl guminyomás ellenörző rendszert az ABS vezérlőbe vagy lábtérvilágítást a komfort elektronikához azért gondoltam hogy a BMW-nél is így van ..lehet e87 -nél is kell nem tudom nem értek hozzá.Én lennék a legboldogabb ha azt sem kéne
hát a BMW olyan, valamit kell, valamit nem kell kódolni. pl. a guminyomás ellenőrzést kell. de van amit nem, plug&play.
ha nem hozta, akkor lehet nem volt. de nekem ez fura. én újabbak közül ilyet még nem láttam. mondjuk ugye ezeknél a szériáknál, E87, E90, E60 nem a kormányon van a tempomat, így ugye simán lehetett rendelni külön. de ha már rendel valaki tempomatot, akkor multikormányt már miért nem?
hála istennek az ezen utáni szériáknál visszatértek a korményos tempomatra. sokkal jobb. E90-ben feszt le akarom térdelni, vagy azzal akarok indexelni egyik autón sem szerettem sose, aminek külön karja van tempomatra.
Hát bepipálhatta volna a multikormányt ha már tele pakolta extrákkal mindegy mert ha össze jön és én csinálom az is egy sikerélmény mikor kész van