jrtom fórum hozzászólásai

jrtom Elküldve: 2012-05-28 12:39 Autóvásárlás

Gyártották azzal a motorral, csak nem írták ki rá, hogy IS.
A motorkódja ugyan úgy M44.

amperallat írta: yellow írta:jah és a másik, nekem úgy rémlik gyárilag ezkben nem volt iS motor

Tudja valaki erre a választ?

A szóban forgó autó, bocsi BMW: http://www.hasznaltauto.hu/aut...o_-5611997


jrtom Elküldve: 2012-05-27 13:18 Féktárcsa és fékbetét

Ajtóval azt csinálsz amit akarsz, az a lényeg, hogy a gyújtást rakd rá és kész, kb fél perc és elalszik.

Coyote írta:
YELLOW írta:
jrtom írta: Hülyeség kivenni a jelzőt, attól még szar a betét. Nem értettem én se Yellownak ezt az ötletét.



hát nem tudom BMW-nél, hogy van, de off autónál ritka hülye hangja lesz fékezésnél... csupán ezért mondtam.


hangja még nincs, a LED meg nem zavar. Mondjuk annak utánanézek, hogy hogyan lehet resetelni, ha lehet egyáltalán.

Szerk: meg is néztem. Nyitva hagyom a sofőr felőli ajtót, gyújtást ráad, 25 mp múlva eltűnik, majd nem jön elő többé (amíg durvát nem fékezek). LOL, ki is próbálom



jrtom Elküldve: 2012-05-27 13:00 Féktárcsa és fékbetét

Hülyeség kivenni a jelzőt, attól még szar a betét. Nem értettem én se Yellownak ezt az ötletét.

Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:

Tessék, addig ráztam a pofonfát, hogy kaptam is a fejemre...

Tegnap egy balfasz mondeós megállt az M7 Siófok-Sóstói lejáratán, aki ismeri, tudja, hogy a hangtompító falak miatt mennyire beláthatatlan.

Még időben reagáltam, de komolyabban a fékre kellett taposnom (nem satu azért), hogy ütközés nélkül, de kellemes dudaszó kíséretében követhessem a balfaszt, amíg el nem indult (középen állt, GPS-t nyomkodott!!!!)

No mindegy, a sztori lényege az, hogy elkezdett a fékvisszajelzőm világítani. Mivel láttam, hogy amúgy sincs szép állapotban, a következő olajcserére időzítettem a cserét, tárcsával együtt. Ez még kb. 10-12.000 km.

Kérdésem: ennyit el tudok még autózni vele? Ahogy írtam, ha beleér a tárcsába és tönkrevágja lexarom, mert úgyis menne a kukába. A kérdés inkább a biztonságra és az esetleges komolyabb károkozásra (szét tud esni valami?) vonatkozik. HELP


ha a féktárcsának nincs akkora pereme, amin felülne a betét külső része (amire a betét anyag van ragazstva), akkor szerintem csak kiveszed a visszajelzőt és kész. szerintem egy darabig még tudsz vele járni, de lehet 10ezret csak úgy, ha nem kell sokat fékezned.


Hogyan veszem ki a visszajelzőt?
Mivel 90%-ban autópályázok, elkerülhetetlenek a hosszas fékezések, amik koptatják a betéteket. Ránézek, mennyire vállas a tárcsa, de utolsó emlékeim szerint az állapota valahol a siralmas és kurvagáz között volt. Csak azért nem cseréltettem, mert nem volt megrendelve olajcserére, és nem akartam visszavinni ezért külön. A szerelő is úgy saccolta, hogy 10ezer még oké, de ő is hozzátette, hogy ha durvábbat fékezek akkor előbb kifekszik. Mintha meg tudnám választani a majmokat, akik előttem állnak meg


jrtom Elküldve: 2012-05-27 12:38 Féktárcsa és fékbetét

Szét nem fog semmi esni. Nézd meg mennyi batét van még rajta. Ha viszont nagy a válla a tárcsának akkor ugye a betét szára elöbb eléri a tárcsát minthogy elkopjon teljesen a betét. Mondjuk én a helyedben nem mennék el olyan sokat, nem tudhatod mikor lesz még egy ilyen komolyabb fékezés és akkor tuti nem lesz olyan a fékhatás.

Coyote írta:
ute107 írta:
Coyote írta: Amúgy mikor jelez be a kopásjelző? A tárcsám már elég vékony, a betétek is fogytán vannak, de a következő olajcseréig talán kibírja. Nyugodtan belekarcolhat a tárcsába is, úgyis kuka lesz.


Kopásjelző bejelzése után én még bőven mentem 1000-1200 km-t... semmi gond nem volt.
Én Zimmermann tárcsákat vettem és hozzá EBC BlackStuff betéteket. Sokkal jobb lett a fékhatás mint a Tetart betéttel. De megkockáztatom, hogy legközelebb a GreenStuff betéttel szerelem be, igaz az már egy másik árkategória!



Tessék, addig ráztam a pofonfát, hogy kaptam is a fejemre...

Tegnap egy balfasz mondeós megállt az M7 Siófok-Sóstói lejáratán, aki ismeri, tudja, hogy a hangtompító falak miatt mennyire beláthatatlan.

Még időben reagáltam, de komolyabban a fékre kellett taposnom (nem satu azért), hogy ütközés nélkül, de kellemes dudaszó kíséretében követhessem a balfaszt, amíg el nem indult (középen állt, GPS-t nyomkodott!!!!)

No mindegy, a sztori lényege az, hogy elkezdett a fékvisszajelzőm világítani. Mivel láttam, hogy amúgy sincs szép állapotban, a következő olajcserére időzítettem a cserét, tárcsával együtt. Ez még kb. 10-12.000 km.

Kérdésem: ennyit el tudok még autózni vele? Ahogy írtam, ha beleér a tárcsába és tönkrevágja lexarom, mert úgyis menne a kukába. A kérdés inkább a biztonságra és az esetleges komolyabb károkozásra (szét tud esni valami?) vonatkozik. HELP


jrtom Elküldve: 2012-05-27 12:27 Hallott már valaki ilyen hibáról?

Szia.

http://bmwfans.info/parts/cata...el_sensor/
Az 1-es a pumpa. Ha viszont utángyártottat veszel akkor csak a motort kapod és kikell cserélni a házban.
adee9 írta:
vivaladiesel írta:
adee9 írta:
vivaladiesel írta: Adee9!! Könnyű kicserélni ezt szivattyút, annak aki már látott bmw-t. A hátsó ülést kell kiszedni és onnan lehet hozzáférni. (ha jól tudom)
Azt javaslom bízd profikra: 5er Kft Budapest (www.5er.hu), NT auto (Bp).
Az üzemanyagpumpát a www.ap-trade.eu oldalon vagy itt a fórumon MAttilától is be tudod szerezni.
Addig is figyelj, hogy 25-30 liternél sose legyen kevesebb gázolaj a tankba!


Értem, köszi az infót! Azért még várok egy kicsit, adok neki mégegy esélyt, mert utána hazafelé néztem a szintet és kb. egyforma volt, kivéve kanyarokban. Annak örülök, h talán nincs komoly baj, mert mikor először megállt az autó, akkor nagyobb hibára gondoltam. Na majd figyelem a szintet folyamatosan és majd írok, h mi történt. Köszi a válaszokat, szép estét mindenkinek!



Egyébként kb. 20-30 000ft ez a szivattyú.


Köszi! Esetleg meg tudod mutatni realoem.com -on, melyik alkatrészről van szó? Nekem nem sikerült megtalálni. :/




jrtom Elküldve: 2012-05-26 12:30 Valaki segítsen

Az nem attól sárgúl. Elég soknak hibás a tükre.

Pistamann írta:
hancurozo írta:
Pistamann írta: Sziasztok

Gyors segítség kellene.

Az E46 320D külső visszapill tükrök folyamatosan fűtenek a gyújtáson a kulcs. Mi a teendő?


Semmi. Ez így működik.


Kicsit sárgul az egyik a melegtől, az is jó?


jrtom Elküldve: 2012-05-25 07:07 Hallott már valaki ilyen hibáról?

Nem azt mondtam, hogy a bal oldalon is van szivattyú. Ahogy mondtad Te is, a jobb oldalon van egy és az hülyéskedik (volt már rá példa bőven).

Tano írta:
jrtom írta: Szia!
Valszeg behalt a tanknban lévő üzemanyagpumpa, ami kiegyenlíti a tank két felében a szintet.

adee9 írta: Sziasztok emberek!
Még hétfő délután történt velem a következő eset. Jöttünk haza felé munkából, autópálya, tempomat 110-re állítva és egyszer csak lefulladt a gép. Lehúzódtam, motorháztető felnyit és azt láttuk, h mikor indítózok, az üzemanyagcsőben buborékok vannak. Olyan volt mintha kifogyott volna az üzemanyag, pedig a BC szerint volt még 150km-re való. Nem tudtuk, mi lehet a baj, de addig indítóztam, h egyszercsak beindult. Elmentem párszáz métert, épphogy lehajtottam az autópályáról, majd a körforgalom közepében ismét lefulladt. Szerencsére 4en voltunk az autóban, ezért ki tudtak tolni a körforgalomból. (szép látvány lehetett kívülről) Még mindig nem tudtuk, hol a probléma, de aztán eszembe jutott, h a titkos menüben meglehet nézni, mennyi liter üzemanyag van a tankban. A bal tankban volt 10-11 liter, a jobb tankban 0,2! liter, tehát szinte üres volt. Ekkor elkezdtük az autót lökdösni jobbra-balra, mint a hülyegyerek, h follyon át gázolaj a másik tankba is. Hatásos volt, mert utána el tudtunk gurulni a közeli benzinkúthoz, megtankoltam és végül haza tudtunk vele jönni, de elég kellemetlen volt ez a történet. Hozzáteszem, előtte 3 nappal ugyanez az útvonal volt kicsit kevesebb üzemanyaggal és semmi gond nem volt. Lehetséges az, h a hosszú nyílegyenes autópályán annyira lenyugszik az üzemanyag a tankban, h nem folyik át egyikből a másikba? Szerintem nem szabadna ilyennek megtörténni. Mi lehet a baj? Találkozott valaki ilyen problémával?



A bal oldalból nem külön pumpa nyomja az üzemanyagot, hanem sugárszivattyú. Tehát a jobb tankban lévő pumpa által pumpált üza szívja ki onnan. Lehet eldugult ennek a csöve, és akkor nem tudja kiüríteni a bal oldalról, és csak a jobb fogyott.




jrtom Elküldve: 2012-05-24 20:27 Hallott már valaki ilyen hibáról?

Szia!
Valszeg behalt a tanknban lévő üzemanyagpumpa, ami kiegyenlíti a tank két felében a szintet.

adee9 írta: Sziasztok emberek!
Még hétfő délután történt velem a következő eset. Jöttünk haza felé munkából, autópálya, tempomat 110-re állítva és egyszer csak lefulladt a gép. Lehúzódtam, motorháztető felnyit és azt láttuk, h mikor indítózok, az üzemanyagcsőben buborékok vannak. Olyan volt mintha kifogyott volna az üzemanyag, pedig a BC szerint volt még 150km-re való. Nem tudtuk, mi lehet a baj, de addig indítóztam, h egyszercsak beindult. Elmentem párszáz métert, épphogy lehajtottam az autópályáról, majd a körforgalom közepében ismét lefulladt. Szerencsére 4en voltunk az autóban, ezért ki tudtak tolni a körforgalomból. (szép látvány lehetett kívülről) Még mindig nem tudtuk, hol a probléma, de aztán eszembe jutott, h a titkos menüben meglehet nézni, mennyi liter üzemanyag van a tankban. A bal tankban volt 10-11 liter, a jobb tankban 0,2! liter, tehát szinte üres volt. Ekkor elkezdtük az autót lökdösni jobbra-balra, mint a hülyegyerek, h follyon át gázolaj a másik tankba is. Hatásos volt, mert utána el tudtunk gurulni a közeli benzinkúthoz, megtankoltam és végül haza tudtunk vele jönni, de elég kellemetlen volt ez a történet. Hozzáteszem, előtte 3 nappal ugyanez az útvonal volt kicsit kevesebb üzemanyaggal és semmi gond nem volt. Lehetséges az, h a hosszú nyílegyenes autópályán annyira lenyugszik az üzemanyag a tankban, h nem folyik át egyikből a másikba? Szerintem nem szabadna ilyennek megtörténni. Mi lehet a baj? Találkozott valaki ilyen problémával?


jrtom Elküldve: 2012-05-22 18:45 Segítség!!!

Benzines kocsiról beszélünk és abban nincs részecskeszűrő!

Coyote írta:
boateng írta: hello,
1) 2001-es BMW 520i-nek mi a környezetvédelmi besorolása, Írországból hazahoznám, azaz, reg.adó miatt
2) tud-e vki segíteni egy olyan előretekintő belsőtükröt szerezni (segít az előzésben egy jobb kormányos autónak, pl. otthoni közlekedésben, Mo-on)

köszi, boateng


1) google szerint a 2001-es E39-es 520i EURO 3-as egészen 2001.09-ig, de a 10. hótól már raktak bele részecskeszűrőt, amitől EURO 4-es.
2)


jrtom Elküldve: 2012-05-20 09:11 Segítsetek!

Bontókat kérdezted?

tucsok írta: Sziaszto már irtamhogy tönkre ment a E60 530d 2003 evjárat az Micro power modulom. Már mindenhol neztem a neten de nem találtam honnan lehetne ilyet rendelni.:


jrtom Elküldve: 2012-05-19 20:35 BMW Tolato kamera

Szerintem nem voltál félreérthető!
Gyári tolatókamerát raktál be? Mert ha igen akkor azt valszeg felkéne kódolni a kocsira.
laksa írta:
YELLOW írta:
laksa írta: help

Bekötöttem a tolató kamerát a gyárilag megadott pontokra (TV tuner)és hibátlanul működik,de ahogy kiveszem rükvercből a monitoron fekete a képernyő (nincs kép) ha lehúzom a testet a kameráról,akkor minden ok.

Mi lehet a bibi ?



semmi. ennek így kell működni. ha nem tolatsz miért fontos, hogy mutasson valamit a kamera?


Akkor még egyszer. (bocsi ha félreérthető volt)
Ha be van kötve a tolatókamera akkor tokéletesen működik tolatásnál,de ahogy kiveszem rükvercből semmit nem mutat a 16:9 navi kijelzőm, a rádiónak csak hangja van,de nincs kép,- ugyanez a TV- Navi-komputer stb... Fekete a kijelző, vagy csak a tolató kamera képe van,ha rükvercbe rakom és semmi más,ha kiveszem rükiből.


Ha leveszem a testet a kameráról,akkor minden rendesen működik a kijelzőn.











jrtom Elküldve: 2012-05-13 16:24 Olajcsere

Ha nem eszi az 5-ös olajat akkor jó. Én addig nem tennék bele 10-est.

dakocoupe írta:
dakocoupe írta:
jrtom írta: A Te motorodhoz én inkább 5w30-at ajánlanám, de castrol az hibátlan.

dakocoupe írta:
Hali!

Közelít az olajcserém,és érdeklődésképpen kérdezném hogy milyen olajat ajánlatok nekem hozzá? Eddig castrol magnatec 10w 40-et gondoltam hogy rakok bele,csak hallottam hogy sok a kamu....És még egy kérdés hogy az olajcserét hogy tudom nullázni a bc-n ?




Most is 5w-40-es castrol van benne,de nem túl vékony az már egy 230ezres motornak ? Fél éve mikor vettem akkor volt olajcsere benne,és most gondoltam átváltok 10w-40re sokak javaslatára....


Jajj most nézem hogy 5w 30at írtál.....


jrtom Elküldve: 2012-05-13 16:15 Olajcsere

A Te motorodhoz én inkább 5w30-at ajánlanám, de castrol az hibátlan.

dakocoupe írta:
Hali!

Közelít az olajcserém,és érdeklődésképpen kérdezném hogy milyen olajat ajánlatok nekem hozzá? Eddig castrol magnatec 10w 40-et gondoltam hogy rakok bele,csak hallottam hogy sok a kamu....És még egy kérdés hogy az olajcserét hogy tudom nullázni a bc-n ?


jrtom Elküldve: 2012-05-13 14:06 Mi lehet a baj?

Igen, én is azt a modult mondtam, sajna az csere, anélkül nem fog menni a rádió.

tucsok írta:
jrtom írta: Csak egy kis doboz volt ott?
Ezekszerint van napfénytető a kocsiban?


nem volt ott meg egy a PDC doboz is annak semmi baja a masik kisebb ment tropara teljesen szett van oxidallodva az van rairva hogy MPM. napfeny tetom nincs akocsiban

ez valami MICRO POWER MODUL





jrtom Elküldve: 2012-05-13 12:09 Mi lehet a baj?

Csak egy kis doboz volt ott?
Ezekszerint van napfénytető a kocsiban?