jrtom fórum hozzászólásai

jrtom Elküldve: 2015-02-04 22:54 Autóvásárlás

mormota26 írta:
jrtom írta:
mormota26 írta:
agabor90 írta: Üdv fanok!
Egy kis segítséget kérnék!
Következő autónak egy E92 325i-t szeretnék vásárolni, akad itt valaki aki bővebb felvilágosítást tudna adni arról, hogy ezzel a típussal és motorral kapcsolatban mire fordítsak nagyobb figyelmet, illetve mik a tipikus meghibásodások?
Köszönöm előre is a segítséget!


Szia, igazábol apróbb hibái valószínűleg lesznek mint minden új használt autó vásárlásánál, de ennél a típusnál leginkább a vezérműláncra kell rettentően odafigyelni, mivel hajlamos a nyúlásra és a szakadásra!! Amit ugyebár mondanom se kell hogy horror összeg lesz javítani ha esetleg szakadna. Én a helyedben ha ilyet vennék akkor egy az egybe cserélném is, de a minimum h megnézetem. 6 hengeres e 46 hoz kb 40-50 ezer ft a készlet (a jobb fajta utángyártottbol)


Ezt honnan hallottad, hogy azokban szakad a lánc? Szerintem te összekevered a diesellel.


lehet h éppen a 325i vel nincs ilyen probléma, de köztudott tény hogy 2004 től megkezdve nem egy olyan eset volt hogy szakadt a bmw nél a vezérműlánc. ( 45B16, N45NB16, N45B20S kiemelt motorkódok + az általad említett dieselek.) nem azt mondom h biztos h problémás, de én biztos ami biztos átnézném.


Amiket Te felsoroltál az mindegyik 4 hengeres és azoknál igen köztudott, de ott se szakad a lánc hanem megnyúlik és ezáltal sajnos átugrik és elmegy a vezérlés. a 6 hengreseknél ilyen probléma nincs.

jrtom Elküldve: 2015-02-04 21:42 Autóvásárlás

mormota26 írta:
agabor90 írta: Üdv fanok!
Egy kis segítséget kérnék!
Következő autónak egy E92 325i-t szeretnék vásárolni, akad itt valaki aki bővebb felvilágosítást tudna adni arról, hogy ezzel a típussal és motorral kapcsolatban mire fordítsak nagyobb figyelmet, illetve mik a tipikus meghibásodások?
Köszönöm előre is a segítséget!


Szia, igazábol apróbb hibái valószínűleg lesznek mint minden új használt autó vásárlásánál, de ennél a típusnál leginkább a vezérműláncra kell rettentően odafigyelni, mivel hajlamos a nyúlásra és a szakadásra!! Amit ugyebár mondanom se kell hogy horror összeg lesz javítani ha esetleg szakadna. Én a helyedben ha ilyet vennék akkor egy az egybe cserélném is, de a minimum h megnézetem. 6 hengeres e 46 hoz kb 40-50 ezer ft a készlet (a jobb fajta utángyártottbol)


Ezt honnan hallottad, hogy azokban szakad a lánc? Szerintem te összekevered a diesellel.

jrtom Elküldve: 2015-02-01 21:46 Heeelp...!

YELLOW írta:
gfeco írta:
ninyus írta: Sziasztok lemerült az aksim mig nem voltam itthon nem tudom kinyitni a kocsit mit tegyek??
E39 525tds 1998


Hacsak nem dugoztad le a bal oldalo zárat manuálisan nyitnia kéne kulccsal.


egyszerűen nem értem ez az egyértelmű lehetőség miért nem jut eszébe valakinek???
eleve fura ez nekem mindig, főleg első kommentnek.


Gondolom szar a zár azért nem tudja nyitni. Sok e46 tulaj is meglepődne ilyenkor, mert az első kulcsfordításnál törne ketté a zárbetét.

jrtom Elküldve: 2015-02-01 12:08 Alufelni méretek

InsaneWombat írta: Valaki meg tudna erősíteni, hogy az alábbi információk helyesek? Ugyanis ahány oldalt nézek annyi variációt találok...

2006 E90-ről van szó, 225/45 gumi lesz (dunlop, goodyear, hankook ezt még nem döntöttem el)

a kérdésem a felnire vonatkozik:

8Jx17 már ez is fixnek tűnik, ET az 30 és 45 közötti lehet? Ezt találtam egy táblázatban, nem tudom, hogy helyes-e. Minél kisebb az ET szám annál mélyebben van a felni közepe, jól gondolom? Tehát, ha nem szeretnék "mély" felnit akkor inkább a 45 fele kell közelíteni?


ET 34 a gyári.

jrtom Elküldve: 2015-01-27 21:33 Mi lehet a baj?

[quote="KGR"]Sziasztok!

Most hoztam haza a vasat trélerrel és egy kis segítségre van szükségem.
E46 325xi touring automata.
Épp szervizből jöttem, ahol futóművet csinálták, illetve vízpumpa, szíjak és görgök cseréje zajlott.
Próbaúton az autópályán egyszercsak elmentek a fokozatok a váltóból. Csak pörgött a motor. Azóta semmilyen fokozatra nem reagál (se d, se r). Tolni lehet n állásban. Visító hangot ad a váltó D-ben, majd P-be rakva egyre lassuló daráló hang.

Kérdésem az, hogy összefügghet-e ez a hiba valamilyen módon a szerviz munkájával és ha igen, hogy?

Előfordulhat-e, hogy olajhiány okozza ezt?[/q

Váltóban cseréltek esetleg olajat? Amúgy szerintem eddig bírta a váltó sajnos.

jrtom Elküldve: 2015-01-25 20:20 Társalgó

anubisz írta:
jrtom írta:
anubisz írta: Febi az milyen márka? Bevállalható belőle a ventilátor kuplung? Nincs a Bárdinál Sachs, vagy Hella. 3 lehetőség van HQ , AVA, Febi.


A Febi dobozba 99%, hogy gyári viszkó lesz. Kivan köszörűlve a gyári cikkszám.


Akkor az megfelel nem? Máshol lenne Hella stb de ott nincs kedvezményem. Mondjuk itt is ez a legdrágább.


Nyugottan vedd meg a febit.

jrtom Elküldve: 2015-01-25 20:13 Társalgó

anubisz írta: Febi az milyen márka? Bevállalható belőle a ventilátor kuplung? Nincs a Bárdinál Sachs, vagy Hella. 3 lehetőség van HQ , AVA, Febi.


A Febi dobozba 99%, hogy gyári viszkó lesz. Kivan köszörűlve a gyári cikkszám.

jrtom Elküldve: 2015-01-25 20:00 Fóliázás

InsaneWombat írta:
InsaneWombat írta:
jrtom írta:
InsaneWombat írta: Sziasztok!

Valaki esetleg tudna ajánlani megbízható és szépen dolgozó fóliázót Székesfehérvár közelében? Utastérről lenne szó.


Nekem a Berényi úton csinálta a srác. jól dolgozik.


Köszi, felveszem vele a kapcsolatot.



Sajna nem nyert Nem vállal beltéri elemeket jelenleg. Valaki esetleg tud mást ajánlani a közelben?


Jahh azt hittem üveget akarsz . Akkor a Budain foglalkoznak Vtn fóliával.
Nem most vetted a kocsit a Rack-ban?

jrtom Elküldve: 2015-01-25 18:12 Vonóhorog

zxrTomi írta: Hello!

Olyan problémám lenne , hogy van egy gyári levehető vonóhorog az autómon és nem tudom leszedni. A tünet az , hogy elforgatom a kereket nyitott állásba ,de nem akad meg. A vonóhorog meglazul ha ott tartom a kereket , de nem jön le. Valakinek van valami 5lete ,hogyan tudnám leszedni? A kocsit nem régen vettem és már úgy került hozzám hogy rajta volt.


Gondolom kulcsal kinyitottad, utánna kifele kell húzni és úgy elfordítani.

jrtom Elküldve: 2015-01-25 17:06 kormánymû

siposattila írta: sziasztok!cserélve lett a kormánymüvem és csepeg a szervó olajam!álló helyzetbe ha kitekerem a kormányt csepeg az olaj!NEMTUDJÁTOK MI LEHET A BAJ??????


Talán megkéne nézni. Lehet, hogy jófajta kormánymű került bele.

jrtom Elküldve: 2015-01-25 12:04 Egyenetlen alapjárat

petrovicsjozsef írta: Sziasztok! Kellene egy kis segítség! E46 323i hidegen ingadozik az alapjárat. Diaggal meg lett nézve akkor 4 hibát írt ki 3 lambdaszondát és egy szívótorok hibát, törölve lettek majd most már csak egyet hozott vissza. Ez érdekelne, hogy mi lenne pontosan: Szívótorok nyomásmérő hűtésaktiválás. Előre is köszi a segítséget!



Csak hidegen és olyan mintha kihagyna egy-két henger és utánna kisimul?
Ha így van akkor cserélj üzemanyag pumpát.

jrtom Elküldve: 2015-01-23 21:45 Fóliázás

InsaneWombat írta: Sziasztok!

Valaki esetleg tudna ajánlani megbízható és szépen dolgozó fóliázót Székesfehérvár közelében? Utastérről lenne szó.


Nekem a Berényi úton csinálta a srác. jól dolgozik.

jrtom Elküldve: 2015-01-21 21:31 Turbo-intercooler-kipufogó-chip

szosz07 írta:
hil írta:
szosz07 írta: hali. van egy 320D-m E46 tud valaki abban segiteni hogy milyen tuningot lehet "ráakasztani"? gondolok itt pl a nagyobb porlasztócsucsokra vagy turbóra. melyik bmw alkatrészét lehet belerakni ami passzol hozzá? esetleg tapasztalat mennyivel lett jobb a kocsi?


Szia!
Nagyobb motor esetleg??? (autócsere)
hil



semmi ilyesmi ezt is most vettem. gondolok olyanra h 330 nak a turboja vagy porlasztócsucsa jo e rá vagy hasonló





ezeket felejtsd el, amúgy is a tied adagolós, a 30d meg egy CR

jrtom Elküldve: 2015-01-19 21:10 335d

nickname írta:
oxigen írta: Sziasztok, gondoltam megválaszolom a kérdést: ha valaki most E90 335d-t akar venni, akkor számoljon egyből egy teljes vezérlés és szívosor cserével, különben lutri az egész. Vagy elmegy még többszázezer km-t, vagy bármikor elcsattanhat valamelyik - nem éri meg a kockázatot.

Ha viszont cserélve van a vezérlés, a szívosor és a kartergázszűrő, akkor nem lesz vele gond - így kalkuláljátok az árat.

Én végül benzinest vettem, az kevésbé kényes.


Miért kellene azonnal vezérlést cserélni ???

A lutrit a pancser szerelők mondják, a szakember megállapítást tesz.

A szivósos és a kartergáz szűrő pedig egyértelmű, plusz még egykét apróság.


Csak azért édemes cserélni láncot mert az kicsit olcsóbb mint egy hengerfej felújjítás+lánccsere. Minden előjel nélkül szakad bennük a lánc. Ez igaz a 25 és a 30d-re is.

jrtom Elküldve: 2015-01-19 20:17 335d

oxigen írta: Sziasztok, gondoltam megválaszolom a kérdést: ha valaki most E90 335d-t akar venni, akkor számoljon egyből egy teljes vezérlés és szívosor cserével, különben lutri az egész. Vagy elmegy még többszázezer km-t, vagy bármikor elcsattanhat valamelyik - nem éri meg a kockázatot.

Ha viszont cserélve van a vezérlés, a szívosor és a kartergázszűrő, akkor nem lesz vele gond - így kalkuláljátok az árat.

Én végül benzinest vettem, az kevésbé kényes.


Legalább annak jó hangja is van