Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2018. október 23. kedd, 22:25


Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
Valaki nem tudna egy képet küldeni amin látszik, hogy hova van felszerelve gyárilak a vonóhorog elektronika? Meg úgy a jobb hátúljáról, hogy hogy néz ki?
Előre is köszönöm!


Ami linket küldtem ott megtalálhatod. Íme. A képre kattintva nagyít is.


Köszi!
Lassacskán csak össze áll a dolog a fejemben.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2018. október 21. vasárnap, 22:31


Pitykoo írta: Hali!
Valaki nem tudna egy képet küldeni amin látszik, hogy hova van felszerelve gyárilak a vonóhorog elektronika? Meg úgy a jobb hátúljáról, hogy hogy néz ki?
Előre is köszönöm!


Ami linket küldtem ott megtalálhatod. Íme. A képre kattintva nagyít is.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2018. október 21. vasárnap, 12:28


Hali!
Valaki nem tudna egy képet küldeni amin látszik, hogy hova van felszerelve gyárilak a vonóhorog elektronika? Meg úgy a jobb hátúljáról, hogy hogy néz ki?
Előre is köszönöm!

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2018. október 13. szombat, 21:09


Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egykis segítségre lenne szükségem vonóhorog bekőtésében! Vettem gyári vonóhorgot elektronikával együtt, és hát nem igazán tudok minden kábelt, hogy hova kössem, ill. hogy magát az elektronikát hova kell felcsavaroznom, hol a gyári helye!
A vonóhorog felől jön 2db vastag barna 1db vastag piros/kék csíkkal és egy vekony világoskék/fehér csíkkal.
A modul felől 1db vastag piros/kék, 1db vékony barna. 1db kék/sárga kereszt vonalakkal. Ezeket nem tudom hova kell belekötni, És még jön a modultol szürke/lila, szürke/sárga, fekete/kék, kék/zőld, és kék/barna. Tudtommal ezek a hátsó lámpa kábelei.
Sejtésem, hogy a két vastag ill. 1 vékony barnát testre kell lekötnöm, de a másik hármat nem tudom hogy hova, illetve hol a gyári helye a modulnak? Valakinek esetleg egy rendes bekötési rajza a gyárihoz vagy ötlete lene azt megköszönném!
Ja és 13 pines a csatlakozóm!
Segítséget előre is köszönöm!


Itt megtalálsz mindent ami kell a bekötéshez.


Köszi!
Ezt még emésztgetnem kell, hogy megértsem!


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2018. október 13. szombat, 20:56


Pitykoo írta: Hali!
Egykis segítségre lenne szükségem vonóhorog bekőtésében! Vettem gyári vonóhorgot elektronikával együtt, és hát nem igazán tudok minden kábelt, hogy hova kössem, ill. hogy magát az elektronikát hova kell felcsavaroznom, hol a gyári helye!
A vonóhorog felől jön 2db vastag barna 1db vastag piros/kék csíkkal és egy vekony világoskék/fehér csíkkal.
A modul felől 1db vastag piros/kék, 1db vékony barna. 1db kék/sárga kereszt vonalakkal. Ezeket nem tudom hova kell belekötni, És még jön a modultol szürke/lila, szürke/sárga, fekete/kék, kék/zőld, és kék/barna. Tudtommal ezek a hátsó lámpa kábelei.
Sejtésem, hogy a két vastag ill. 1 vékony barnát testre kell lekötnöm, de a másik hármat nem tudom hogy hova, illetve hol a gyári helye a modulnak? Valakinek esetleg egy rendes bekötési rajza a gyárihoz vagy ötlete lene azt megköszönném!
Ja és 13 pines a csatlakozóm!
Segítséget előre is köszönöm!


Itt megtalálsz mindent ami kell a bekötéshez.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2018. október 13. szombat, 16:59


Hali!
Egykis segítségre lenne szükségem vonóhorog bekőtésében! Vettem gyári vonóhorgot elektronikával együtt, és hát nem igazán tudok minden kábelt, hogy hova kössem, ill. hogy magát az elektronikát hova kell felcsavaroznom, hol a gyári helye!
A vonóhorog felől jön 2db vastag barna 1db vastag piros/kék csíkkal és egy vekony világoskék/fehér csíkkal.
A modul felől 1db vastag piros/kék, 1db vékony barna. 1db kék/sárga kereszt vonalakkal. Ezeket nem tudom hova kell belekötni, És még jön a modultol szürke/lila, szürke/sárga, fekete/kék, kék/zőld, és kék/barna. Tudtommal ezek a hátsó lámpa kábelei.
Sejtésem, hogy a két vastag ill. 1 vékony barnát testre kell lekötnöm, de a másik hármat nem tudom hogy hova, illetve hol a gyári helye a modulnak? Valakinek esetleg egy rendes bekötési rajza a gyárihoz vagy ötlete lene azt megköszönném!
Ja és 13 pines a csatlakozóm!
Segítséget előre is köszönöm!

státusz gelencse

Újonc

Elismertség: 50% (1 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. szeptember 21. csütörtök, 13:50


lela írta:
Nekem-8 írta:
YELLOW írta: nekünk H Astra-n nincs külön visszajelzés, és 6x már volt vizsgán, még sem szóltak, és ott a hivatalos szervizben mondták ezt.
mondom keresztfaternél is Fiesta esetén is ezt pampogták neki. ugye neki is a régi rendszer volt a fejében, de ott az autók nem voltak képesek vizsgálni a rendszert.
őt is csak le akarták húzni, mert egy 20-assal többet akartak kérni.
eleve minden autónál (újabbaknál) már el van vezetve oda a kábel, elő van készítve. amire csak rá kell csatlakozni a megfelelő kábellel, mert az lehet típus specifikus. a többit a modul intézi.


Igen én ezt értem. Majd akkor dumálok vele ...



Így van ahogy Yellow mondja : 1000%

Magyarországon kötelező a fénnyel való visszajelzés a vontatmány irányjelzőinek működésének és meghibásodásakor is. Ebben az esetben az autó index-kontroll lámpája az egész járműszerelvényt felügyeli, tehát nem kell külön LED.!
Itt a jogszabályi hivatkozás is:

http://www.vonohorog.hu/tartal...eloirasok/

Az autók 95%-ánál nincsen semmiféle előkészítés (kivéve néhány japán modell). BMW-nél egyáltalán nincs.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. szeptember 21. csütörtök, 13:54


státusz gelencse

Újonc

Elismertség: 50% (1 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. szeptember 21. csütörtök, 13:46


papamaci199 írta: Sziasztok.
Ilyen foglalat van az autómon viszont nem tudom hogy milyen horog való bele. Esetleg megtudja mondani valaki? Ha van eladó valakinek az is érdekel!



Ez egy lengyel gyártmányú horog lesz nagy valószínűséggel. Kb 15-20 ezer Ft a pótlása
http://www.vonohorog.hu/vonoho...-seria-28/

papamaci199
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz papamaci199

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2017. július 06. csütörtök, 00:49


Sziasztok.
Ilyen foglalat van az autómon viszont nem tudom hogy milyen horog való bele. Esetleg megtudja mondani valaki? Ha van eladó valakinek az is érdekel!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. július 06. csütörtök, 00:50

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2017. június 18. vasárnap, 21:51


Nekem-8 írta:
YELLOW írta: nekünk H Astra-n nincs külön visszajelzés, és 6x már volt vizsgán, még sem szóltak, és ott a hivatalos szervizben mondták ezt.
mondom keresztfaternél is Fiesta esetén is ezt pampogták neki. ugye neki is a régi rendszer volt a fejében, de ott az autók nem voltak képesek vizsgálni a rendszert.
őt is csak le akarták húzni, mert egy 20-assal többet akartak kérni.
eleve minden autónál (újabbaknál) már el van vezetve oda a kábel, elő van készítve. amire csak rá kell csatlakozni a megfelelő kábellel, mert az lehet típus specifikus. a többit a modul intézi.


Igen én ezt értem. Majd akkor dumálok vele ...



Így van ahogy Yellow mondja : 1000%

Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2017. június 18. vasárnap, 11:09


YELLOW írta: nekünk H Astra-n nincs külön visszajelzés, és 6x már volt vizsgán, még sem szóltak, és ott a hivatalos szervizben mondták ezt.
mondom keresztfaternél is Fiesta esetén is ezt pampogták neki. ugye neki is a régi rendszer volt a fejében, de ott az autók nem voltak képesek vizsgálni a rendszert.
őt is csak le akarták húzni, mert egy 20-assal többet akartak kérni.
eleve minden autónál (újabbaknál) már el van vezetve oda a kábel, elő van készítve. amire csak rá kell csatlakozni a megfelelő kábellel, mert az lehet típus specifikus. a többit a modul intézi.


Igen én ezt értem. Majd akkor dumálok vele ...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2017. június 18. vasárnap, 10:40


Nekem-8 írta:
YELLOW írta: jó barom lehet az a valaki. keresztfatert OFF autó esetében is palira akarták venni. régi autóknál kellett egy külön visszajelző.
az új autók már erre fel vannak készítve. annyi a lényege, amelyik oldalon kiég valami, akkor arra indexelve gyorsabban fog villogni. ezzel jelez vissza.
anno OFF autót újonnan vettünk és akkor ott rakták fel a vonóhorgot. utólag lett rendelve, olyna közepes minőség, olyan 50ezer körül. (2006-ban) aztán kérdeztük ezt a visszajelzést, és akkor is ezt mondták, amit leírtam. az index jelez vissza.
próbáld meg, hogy összekötöd a futót, és a futóból kiveszel egy izzót mondjuk a bal oldalról. aztán indexelsz balra. gyorsabban kell indexelnie.


Ezt az ember mondta a vizsgabázison. Direkt levittem hozzá a teljes kibontott rendszert hogy nézze meg minden papír, adattábla jól lesz-e erre, nehogy felrakjam és bukó. Aztán mondta okés, csak kell ez a visszajelzés. No majd akkor ezt még megbeszélem vele, aztán kiderül mi lesz ...


nekünk H Astra-n nincs külön visszajelzés, és 6x már volt vizsgán, még sem szóltak, és ott a hivatalos szervizben mondták ezt.
mondom keresztfaternél is Fiesta esetén is ezt pampogták neki. ugye neki is a régi rendszer volt a fejében, de ott az autók nem voltak képesek vizsgálni a rendszert.
őt is csak le akarták húzni, mert egy 20-assal többet akartak kérni.
eleve minden autónál (újabbaknál) már el van vezetve oda a kábel, elő van készítve. amire csak rá kell csatlakozni a megfelelő kábellel, mert az lehet típus specifikus. a többit a modul intézi.

Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2017. június 18. vasárnap, 10:34


YELLOW írta: jó barom lehet az a valaki. keresztfatert OFF autó esetében is palira akarták venni. régi autóknál kellett egy külön visszajelző.
az új autók már erre fel vannak készítve. annyi a lényege, amelyik oldalon kiég valami, akkor arra indexelve gyorsabban fog villogni. ezzel jelez vissza.
anno OFF autót újonnan vettünk és akkor ott rakták fel a vonóhorgot. utólag lett rendelve, olyna közepes minőség, olyan 50ezer körül. (2006-ban) aztán kérdeztük ezt a visszajelzést, és akkor is ezt mondták, amit leírtam. az index jelez vissza.
próbáld meg, hogy összekötöd a futót, és a futóból kiveszel egy izzót mondjuk a bal oldalról. aztán indexelsz balra. gyorsabban kell indexelnie.


Ezt az ember mondta a vizsgabázison. Direkt levittem hozzá a teljes kibontott rendszert hogy nézze meg minden papír, adattábla jól lesz-e erre, nehogy felrakjam és bukó. Aztán mondta okés, csak kell ez a visszajelzés. No majd akkor ezt még megbeszélem vele, aztán kiderül mi lesz ...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2017. június 18. vasárnap, 10:24


Nekem-8 írta:
lela írta: Szia!
Nem tudom milyen elektronika lett feltéve, de ha gyári akkor jeleznie kell: gyorsabban villog az index visszajelző, ha kiégett az izzó. Illetve a PDC-t is kikapcsolja. Bontott gyári horgot köteggel lehet már venni 50-70 körük. Én is olyat tettem fel.

Tudnál képet küldeni minek kéne világítani a műszerfalon? Gyári cucc, gyári kábelköteg, gyári vonóhorog modul van. Nekem azt mondta a vizsgabázison az ember kell a visszajelzés indexhez, ami azt jelenti külön kis lámpa / led, vagy ha gyári a műszerfalon kellene felvillanni egy vonóhorog szimbólumnak. Nekem semmi nem jelenik meg.


jó barom lehet az a valaki. keresztfatert OFF autó esetében is palira akarták venni. régi autóknál kellett egy külön visszajelző.
az új autók már erre fel vannak készítve. annyi a lényege, amelyik oldalon kiég valami, akkor arra indexelve gyorsabban fog villogni. ezzel jelez vissza.
anno OFF autót újonnan vettünk és akkor ott rakták fel a vonóhorgot. utólag lett rendelve, olyna közepes minőség, olyan 50ezer körül. (2006-ban) aztán kérdeztük ezt a visszajelzést, és akkor is ezt mondták, amit leírtam. az index jelez vissza.
próbáld meg, hogy összekötöd a futót, és a futóból kiveszel egy izzót mondjuk a bal oldalról. aztán indexelsz balra. gyorsabban kell indexelnie.

Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2017. június 18. vasárnap, 10:18


lela írta: Szia!
Nem tudom milyen elektronika lett feltéve, de ha gyári akkor jeleznie kell: gyorsabban villog az index visszajelző, ha kiégett az izzó. Illetve a PDC-t is kikapcsolja. Bontott gyári horgot köteggel lehet már venni 50-70 körük. Én is olyat tettem fel.

Tudnál képet küldeni minek kéne világítani a műszerfalon? Gyári cucc, gyári kábelköteg, gyári vonóhorog modul van. Nekem azt mondta a vizsgabázison az ember kell a visszajelzés indexhez, ami azt jelenti külön kis lámpa / led, vagy ha gyári a műszerfalon kellene felvillanni egy vonóhorog szimbólumnak. Nekem semmi nem jelenik meg.