jrtom fórum hozzászólásai

jrtom Elküldve: 2012-02-18 08:37 320d Motor

Szia!
Olajfolyást okozhat a karterszellőztető szelep is ha elvan tömődve! Meg persze a turbónál, szívósornál, intercoolernél is folyhat. Mindenképpen nézzétek körbe a motort, hogy melyik oldalon folyik. A kipugáz az meg lehet tényleg a rezgéscsillapítónál, de az zörögni szokott meg kissebb gázadásra hallani is lehet, hogy kifúj. Alapjáraton szaglázd körbe fellülről honnan jön a szag.

ignasow írta: Sziasztok! Nem rég vásároltam egy E46 320D-t és valahol a motortérben erősen csöpög az olaj, alánéztünk de onnan nem látszik pontosan, tudom így hülyeség de álltalában honnan szokott? A másik meg, hogy be érződik a kipufugó gáz szaga az utastérbe holott a kipuff rendszer hibátlan...mivel első Bmw-m lövésem sincs milehet az oka, ha valaki már megküzdött hasonló problémákkal megköszönném a válaszokat. Üdv.


jrtom Elküldve: 2012-02-05 11:51 Porlasztó

Szia!
A Castrol TDA ü.a. adalékot sokan használják és dícsérik. Sok gyengélkedő porlasztón segített már. Szerintem próbáld ki Te is.

jrtom Elküldve: 2012-01-29 19:59 BMW e60 építgetés / szépítgetés

Szerintem meg nem!
Volt szerencsém már jópár fajta BMW-ben visszaállítani a szervízszámlálót.

YouTube videó
[quote="SirToma"]Szerintem így kell, a kollega kipróbálja és kiderül.


jrtom írta: Ez amit leírtál az E90-nél igaz, de nem az E60-nál!!!
Ott mindent a műszeregységen lévő gombbal kell csinálni.






jrtom Elküldve: 2012-01-29 15:44 BMW e60 építgetés / szépítgetés

Ez amit leírtál az E90-nél igaz, de nem az E60-nál!!!
Ott mindent a műszeregységen lévő gombbal kell csinálni.

SirToma írta:
pint-air írta: Kéne egy kis segítség:részecskeszűrő tisztitáson esett át az e60-om,de a serviz menüben nem tudom hogy kell átírni a km intervalumot,és már csak 90 km-et jelöl.Valaki tud segíteni?


Szia.

Ráteszed a gyújtást, megvárod a műszerfal tesztet, bal oldalon a műszerfal plexin lévő nyomógombot nyomva tartod egészen addig, amíg nem jön fel a service menü.
Utána a bal oldalon lévő bc-s karon tudsz lépkedni a servic menüben.
Resethez rálépsz a részecskeszűrőre, ,és nyomva tartod a bc-s karon a gombot pár másodpercig.

Egy kis videós segítség: service reset

Üdv:Toma


jrtom Elküldve: 2011-09-04 14:00 turbo gond

Szia!

A füst az teljesen normális, a szerelő jólmondta. Sajna a kipufogód is telement olajjal és azt máshogy nemnagyon lehet kipucolni. Menjél vele nyugottan. Én azt javaslom, hogy városon kívül és nem túl forgalmas úton menjél vele huzamosabb ideig, hogy rendesen kitisztúljon a rendszer. A fütyülő hang az meg valszeg azért van mert a turbó lapátjának a vége cakkos és az csinálja ezt a hangot.

jrtom Elküldve: 2011-08-27 22:15 lámpa

Rendben, sok sikert!

sticky írta:
jrtom írta: A kapcsoló maga a modul.

sticky írta:
jrtom írta: Mondom elöbb nézd meg a vezetéket nem-e sérült valahol, aztán lehet a világítás modul szarakodik.

sticky írta:
jrtom írta: Te állítod szintbe!!!
Amit látsz, hogy csinál lámpafelkapcsoláskor egy le-fel mozgást az csak egy önteszt szerű dolog. A szintezést neked kell állítani a kis tekerentyűvel a kapcsolónál, ellenben a Xenonosnál ott minden autómatán megy.


- Köszi a választ, így már világos.
De akkor mi lehet a baj?





Holnap átnézem a vezetékeket, remélem ott lesz a gond. A világítás modul merre található, mert akkor ki tudnám mérni a vezetékeket?
Külön modulja van mind a két fényszórónak, vagy egyben van?

Köszi




Köszönöm a tippeket és elnézést a tudatlanságomért.
A fejleményeket majd leírom.


jrtom Elküldve: 2011-08-27 22:11 lámpa

A kapcsoló maga a modul.

sticky írta:
jrtom írta: Mondom elöbb nézd meg a vezetéket nem-e sérült valahol, aztán lehet a világítás modul szarakodik.

sticky írta:
jrtom írta: Te állítod szintbe!!!
Amit látsz, hogy csinál lámpafelkapcsoláskor egy le-fel mozgást az csak egy önteszt szerű dolog. A szintezést neked kell állítani a kis tekerentyűvel a kapcsolónál, ellenben a Xenonosnál ott minden autómatán megy.


- Köszi a választ, így már világos.
De akkor mi lehet a baj?





Holnap átnézem a vezetékeket, remélem ott lesz a gond. A világítás modul merre található, mert akkor ki tudnám mérni a vezetékeket?
Külön modulja van mind a két fényszórónak, vagy egyben van?

Köszi


jrtom Elküldve: 2011-08-27 22:04 lámpa

Mondom elöbb nézd meg a vezetéket nem-e sérült valahol, aztán lehet a világítás modul szarakodik.

sticky írta:
jrtom írta: Te állítod szintbe!!!
Amit látsz, hogy csinál lámpafelkapcsoláskor egy le-fel mozgást az csak egy önteszt szerű dolog. A szintezést neked kell állítani a kis tekerentyűvel a kapcsolónál, ellenben a Xenonosnál ott minden autómatán megy.


- Köszi a választ, így már világos.
De akkor mi lehet a baj?


jrtom Elküldve: 2011-08-27 21:57 lámpa

Te állítod szintbe!!!
Amit látsz, hogy csinál lámpafelkapcsoláskor egy le-fel mozgást az csak egy önteszt szerű dolog. A szintezést neked kell állítani a kis tekerentyűvel a kapcsolónál, ellenben a Xenonosnál ott minden autómatán megy.

jrtom Elküldve: 2011-08-27 21:40 lámpa

Csak egy szintérzékelő van. De a tied nem xenonos akkor abban nincs!

sticky írta:
jrtom írta: Szia!

Nézd meg a vezetékeket, nincs-e megsérülve, nem volt törött a kocsi?

kempelen írta:
sticky írta: Sziasztok,
Van egy olyan gondom, hogy a jobb oldali fényszóró automata magasság állítása nem mindig működik. Manuálisan próbálom állítani, de többnyire úgy sem megy. Próbáltam fényszórót átcserélni próba erejéig, de a jelenség megmaradt a jobb oldalon. Én valami szintérzékelő hibára gondolok.
Találkozott már valaki hasonló jelenséggel?
Segítségeteket előre is köszönöm.


Szintérzékelő vagy a fényszóróban az állítómotor szorult meg.

Bár ha a szintérzékelő lenne a gond, akkor mindkét fényszóród állítása szarakodna...

Így inkább a fényszóróban lévő állítómotorra gondolok. Cserélhető vagy ha csak szorul akkor javítható...





- Az autó nem volt törve, és a hiba is egyik napról a másikra jött elő.
Nincs két szintérzékelő az autóban?
Amúgy a szintérzékelő merre helyezkedik el az autóban?

Köszi


jrtom Elküldve: 2011-08-27 20:56 lámpa

Szia!

Nézd meg a vezetékeket, nincs-e megsérülve, nem volt törött a kocsi?

kempelen írta:
sticky írta: Sziasztok,
Van egy olyan gondom, hogy a jobb oldali fényszóró automata magasság állítása nem mindig működik. Manuálisan próbálom állítani, de többnyire úgy sem megy. Próbáltam fényszórót átcserélni próba erejéig, de a jelenség megmaradt a jobb oldalon. Én valami szintérzékelő hibára gondolok.
Találkozott már valaki hasonló jelenséggel?
Segítségeteket előre is köszönöm.


Szintérzékelő vagy a fényszóróban az állítómotor szorult meg.

Bár ha a szintérzékelő lenne a gond, akkor mindkét fényszóród állítása szarakodna...

Így inkább a fényszóróban lévő állítómotorra gondolok. Cserélhető vagy ha csak szorul akkor javítható...



jrtom Elküldve: 2011-02-03 21:43 Valaki segítsen

A légtömegmérő fel lett programozva? Esetleg még az adagoló, azt néztétek?


Jackson írta: Szevasztok emberek!
Jó hírem van!!!
Már írtam pár helyre a fórumokon, az autómmal kapcsolatban és pár hibára felhívták már a figyelmem és tettem róla hogy megoldjam tehát még kérem a segítségeteket mert úgy hiszem átok ül az autómon...
99' e46 320d 136L sedan
A probléma (egyedül már csak ez kb. 1 éve):
Nem húz az autó hiába nyomnám neki, nem akar felgyorsulni ahogy kéne, mert régen úgy ment mint a golyó, most mintha egy trabant-ban (nem azért írom mert lenézem) ülnék. ENNYI!
Amit dolgoztam rajta:
- porlasztók kicserélve, turbó felújítva, légtömegmérő kicserélve, szűrök a-tól z-ig kicserélve, olaj lecserélve, katalizátor nincs benne , özséer (EGR) szelep nincs ledugózva, EGR kivan tisztítva, vákumvezérlés is cserélve volt, vákumcsövek nem sziszegnek nem megy el a vákum, meg a sok kis apróság, továbbá a sok számítógép ami rá volt kötve nem mutat semmit, wallis program, OBD II, Carsoft, nem mutatnak semmit.
Jelenleg ahogy viselkedik az autó:
beindítás pöcre, elindulás háát, először fel kell pörgetnem az autót 3500-ig egyhelybe hogy egy füst felhőt kiköpjön és utánna tudok indulni, letaposom csontra a gázt a mutató kilendűl 20 literes fogyasztásig de semmit sem gyorsul, olyan 3500-től indul meg valamit VICC!!!
És lassan leírtam az élettörténetét...
Előre is köszönöm nektek a tanácsokat, ha adtok


jrtom Elküldve: 2011-02-01 22:00 Valaki segítsen

Vagy inkább légtömegmérő.

YELLOW írta:
Danus írta: Sziasztok! Olyan problémám van hogy (320d-m 136 lovas 98-as),és menet közben belomhul. Mintha nem töltene a turbó. Ha beinditom elindulok,akkor egy darabig jó,utána bepunnyad. Néha gyorsitás közben is picit berángat. Egr jó,turbó új, turbó nyomás átalakitó szelepet kicseréltem .... Ha valakinek van ötlete örülnék neki. előre is köszi!


üzemanyagpumpa lehet haldoklik, és nem tudja előállítani a nyomást.





jrtom Elküldve: 2011-01-30 09:04 alapjárat leesik, ingadozik

Szia!

A szívósorról leveszed a díszburkolatot és alatta lesz egy kartergázcsó. Ilyen polifómszivacs szerüséggel van beburkolva a cső, azt nézd meg. Lekell csak húzni mind a két végét. Azt szokta szétenni az olaj. De csak úgy látod ha leveszed.

üdv.

kito írta: Sziasztok,

Nekem van egy E46-os 2005-os 3.18i Automata BMW-m. Az a bajom, hogy az alapjarat ingadozik,
nem nagy mertekben, inkabb csak mocorog a tu, sokszor nem talalja a helyet, lefulladni eddig meg nem fulladtam le. Hidegen es melegen is produkalja a dolot. Akkumlatort nemreg csereltem, de ez sem valtoztatott a helyzeten. Van esetleg valami otletetek?

Elore is koszi,

Kito


jrtom Elküldve: 2011-01-29 20:18 Elsõ lámpák

Persze értem én a problémádat.
Lehet kapni ilyen xenon hatású izzókat, azzal próbáld meg. Nekem egyszer volt és tényleg fehérebb.