jrtom fórum hozzászólásai

jrtom Elküldve: 2010-11-02 19:00 Olajzabálás

Mossad le a motort és akkor próbáld meg behatárolni. De lehetséges, hogy az olajszűrőház tömítése adta meg magát.

jrtom Elküldve: 2010-11-02 18:53 E60 525d nem indul...

Szia!

Lehetséges, hogy a sok indítózás miatt letiltott az indításgátló és össze kell tanítani a motorvezérlőt és az immót. (DDE-CAS abgleich).
Az meg sajnos Csak szervíz, vagy esetleg egy maszek akinek van gépe.

jrtom Elküldve: 2010-11-02 07:10 E60 525d nem indul...

Szia!

Igen az az a doboz. A pollenszűrő alatt van, a torony és a tűzfal között. Egy kék relét keress.

üdv.

Nicolas_L írta:
jrtom írta: Szia!

Semmi baja az üzemanyag pumpának!!!
Elöl az E-boxban ahol a motorvezérlő van ott van egy kék színű relé (főrelé) azt kell kicserélni és hibátlan lesz az autó. A hibákat meg azért írja mert ez a relé ad tápot a váltónak a DDE-nek meg még sok másnak.
De ha fehérvár fele jársz szívesen segítek, a többit priviben.

üdv.

Nicolas_L írta: Sziasztok!

Egy E60 525d sedannal lenne problémám, nem akar indulni, az öndindító szépen forgat, de egyszer sem kapja fel. Az iDrive-on a következő hibaüzenetek jellennek meg:
-Transmission fault
-Cruise control fault
-Fuel pump fault
-Drive Control System fault

Ha sokáig próbálkozom, eltűnnek a hibaüzenetek, ekkor a fordulatszámmérő önindítózás közben kb 250-es fordulatnál áll, de a motornak nincs más hangja mint előtte tehát szerintem nem kapja fel egyáltalán. Egy pár hete csinálja de eddig mindig beindult többszöri indításra, most viszont teljesen elment... Az akssi jó, új, most fel is töltöttem, azzal gond nincs. Nov 5-re kaptam csak időpontot Wallistól, pedig bent voltam náluk, ott sem indult csak kb 10 perc próbálkozás utána, de nem tudtak vele foglalkozni akkor.
Amúgy eddig ha beindult és mentem vele kb fél órát akkor onnantól kezdve egész nap hiba mentesen és mindig pöccre indult, hibaüzenetet sosem dobott.

Valaki tudnak esetleg segíteni vagy valami ötletet adni, mi lehet a gond vagy esetles találkozott hasonló esettel?

Előre is köszi!






Szia!

Nagyon szépen köszönöm a segítséget!!!
Ez az e-box ha szembe állok a motorral akkor bal fölül azaz az anyós oldalon van és fekete műanyag borítása van? Holnap reggel 7-kor ez lesz az első dolgom, h szétszedem

Pesten van a kocsi ráadásul mélygarázsban nem lenne egyszerű kitrélerezni sem.


jrtom Elküldve: 2010-11-01 18:12 E60 525d nem indul...

Szia!

Semmi baja az üzemanyag pumpának!!!
Elöl az E-boxban ahol a motorvezérlő van ott van egy kék színű relé (főrelé) azt kell kicserélni és hibátlan lesz az autó. A hibákat meg azért írja mert ez a relé ad tápot a váltónak a DDE-nek meg még sok másnak.
De ha fehérvár fele jársz szívesen segítek, a többit priviben.

üdv.

Nicolas_L írta: Sziasztok!

Egy E60 525d sedannal lenne problémám, nem akar indulni, az öndindító szépen forgat, de egyszer sem kapja fel. Az iDrive-on a következő hibaüzenetek jellennek meg:
-Transmission fault
-Cruise control fault
-Fuel pump fault
-Drive Control System fault

Ha sokáig próbálkozom, eltűnnek a hibaüzenetek, ekkor a fordulatszámmérő önindítózás közben kb 250-es fordulatnál áll, de a motornak nincs más hangja mint előtte tehát szerintem nem kapja fel egyáltalán. Egy pár hete csinálja de eddig mindig beindult többszöri indításra, most viszont teljesen elment... Az akssi jó, új, most fel is töltöttem, azzal gond nincs. Nov 5-re kaptam csak időpontot Wallistól, pedig bent voltam náluk, ott sem indult csak kb 10 perc próbálkozás utána, de nem tudtak vele foglalkozni akkor.
Amúgy eddig ha beindult és mentem vele kb fél órát akkor onnantól kezdve egész nap hiba mentesen és mindig pöccre indult, hibaüzenetet sosem dobott.

Valaki tudnak esetleg segíteni vagy valami ötletet adni, mi lehet a gond vagy esetles találkozott hasonló esettel?

Előre is köszi!




jrtom Elküldve: 2010-10-30 18:43 Diesel DDE lámpácska

Szia!

Üzemanyagszűrő mikor volt cserélve?
Elsőre ezt kéne megnézni vagy ha volt cserélve akkor a kisnyomású ü.a. pumpa gyengélkedik és nem tudja előállítani a megfelelő nyomást.

üdv.

cytromayl írta: Sziasztok!
Kivillant tegnap a dde lámpácska menet közben kb.300km-es út után gyorsítás közben, és világított addig míg az autót meg nem állítottam. vártam vele kb. 2 percet és újra indítottam. A kis lámpa kialudt. Amikor menet közben világított a dde lámpa az autó nem akart gyorsulni csak alig-alig. Mikor újra elindítottam nem volt semmi rendellenesség. Ez mire utalhat és előfog-e jönni?
Ha valaki tudna segítséget adni azt köszönöm szépen.!!!


jrtom Elküldve: 2010-10-27 20:02 help:)

szia!

Húzd le a légtömegmérőt és próbáld meg úgy.

Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne,hogy eddig az autómmal semmi gond nem volt,ha pörgettem a motort és gyorsan mentem vele,most pedig azt produkálja,hogy 150-nél megáll nem megy többet és egyik sebességfokozatban sem tudom 4-4500-nál magasabbra pörgetni a motort. Olyan mintha megállna,megtorpanna és nem megy többet,váltanom kell s majd 150-es sebességnél megáll. Nem száguldozni akarok én,de előzésnél stb elkéne,főleg hogy BMW-ről beszélünk. Lambdaszonda cserélve volt,gyertyák is,kartergáz szűrő,benzin szűrő,ékszíjak,szűrők. Kérlek titeket,hogy aki tud segítsen,mert nagyon zavaró probléma!


én először kapásból a légtömegmérőt néztem volna meg. aztán lehet nem kap anyagot, pl a benzinpumpa miatt. nem tudom gépre rátették-e, de pl jelezhet lambdaszonda hibát, de közben jó, csak mondjuk éppen a légtömegmérő hibája miatt fals adattal dolgozik.



Benzinpumpa most lett cserélve,lambda is bár lehet tényleg ez a baj! Én is gyanakszom a légtömegmérőre vagy egyik (fő vagy vezér) tengely jeladóra. Nemsokára megírom mit írt computer Köszi a segítséget!


jrtom Elküldve: 2010-10-26 22:49 Fûtés - Klíma

Szia!
Akkor már 100%, hogy süni!
Tuti jó lesz!

üdv.

Arni85 írta:
jrtom írta: Szia!

99%, hogy a ventillátor végfok a hibás "süni". Ahoz, hogy a sünihez eljuss kikell szerelni a kesztyűtartót tokostól . Utánna fogod meglátni a végfokot vagyis a csatlakozóját ami a fűtésboksz oldalába megy bele. Jó forró szokott lenni

Arni85 írta: Lebontottam elol a ventillator motor burkolatat,de semmi sehol,tehat nem lehet latni sennit. Amugy klimatronikom van. A vegfokot se talaltam meg. Tudnatok segiteni mi tevo legyek? Ha teszterre teszem , mutat valamit nekem? Vagy csak relle hiba lehet? Egyaltalan van e relleje es ha igen,akkor hol kapom meg?







Na szoval, a tegnap elvittem es ratettek teszterre,de semmi. Idezem: valoszinu a ventillator motor beszart,vagy a szenkefek elkoptak. Ez mind ok,nem kivetni valo dolog,de azert ratok halgatva ma szetszedtem a kicsit es kiszereltem a vegfokot (suni). Lemerem es hat semmi sehol.Rovidrezartam a dugaszt es ugy elindult a ventillator,hogy majd lefujta a hajam,a muszerfal alatt. Meg is rendeltem az uj sunit.Majd ha megjott meg irok,hogy mi a helyzet.
Addig is koszi szepen.


jrtom Elküldve: 2010-10-23 21:23 Fûtés - Klíma

Szia!

99%, hogy a ventillátor végfok a hibás "süni". Ahoz, hogy a sünihez eljuss kikell szerelni a kesztyűtartót tokostól . Utánna fogod meglátni a végfokot vagyis a csatlakozóját ami a fűtésboksz oldalába megy bele. Jó forró szokott lenni

Arni85 írta: Lebontottam elol a ventillator motor burkolatat,de semmi sehol,tehat nem lehet latni sennit. Amugy klimatronikom van. A vegfokot se talaltam meg. Tudnatok segiteni mi tevo legyek? Ha teszterre teszem , mutat valamit nekem? Vagy csak relle hiba lehet? Egyaltalan van e relleje es ha igen,akkor hol kapom meg?





jrtom Elküldve: 2010-10-16 22:04 Indítási giondok + vészüzemmód 320da 150le

Persze lehet külön is cserélni.

MarcellHo írta: Találtam a fórumon hasonlókat:
Remélem csak a szelep, és azt is hogy külön is lehet kapni nem csak pumpával...
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...l.html?p=1


jrtom Elküldve: 2010-10-16 17:36 Indítási giondok + vészüzemmód 320da 150le

Szia!

Én még mindig a porlasztócsúcsot mondom, hogy az lesz a baj.
Túl sok résolajat enged vissza és pont ezért csak melegen indul nehezen, hidegen viszont jól indul. 10 perc becsövezni a csúcsokat és egyből kiderül, hogy mi a baj!
Vagy esetleg a nagynyomású pumpán lévő szabályzó szelep a bibis.

üdv.

MarcellHo írta: Nincs 10 ezer km a szűrőben.
Egyébként menni megy ahogy kell neki, nem is füstöl.
Itt valami túl melegszik, mert ha lehül akkor nincs gond.
A nyomás ingadozás idegesít engem. Valószínűleg ez is emiatt lehet.




jrtom Elküldve: 2010-10-15 21:30 Indítási giondok + vészüzemmód 320da 150le

Valószínű, hogy porlasztócsúcs lesz. Nézzetek résolajveszteséget.
Vagy a kisnyomású pumpád nem nyom elég üzemanyagot.
Üzemanyag szűrő csere mikor volt?

MarcellHo írta: Tünetek:

-müszerfalon hibakód nincs
-hidegen indul majdhogynem pöcre
-ha meg van hajtva akkor többszöri indítózásra nagy nehezen indul vagy nem indul amíg le nem hül a motor
-menetközben letilt /nem áll le, csak nem megy ->újra indítás után semmi gond-nem tilt le újra/, vészüzemmód- ez egyébként nem törvényszerű

Megállapítások:
/géprátétel után/

-alapjárat közben ingadozó nyomás /290-310 bar/
-indítás közben nem megy fel a kellő nyomásra(300 bar), hanem megáll olyan 110 körül és egy idő után ugrik fel 300-ra

Összefoglalva: melyik alkatrész lehet a hibás?




jrtom Elküldve: 2010-10-13 21:04 hûtõviz probléma!!

Azért 1500 fölé nenagyon menjen a fordulat!!!
Csak vicc volt! Nyugodtan nyomhatod jobban is 2-3 ezer között, mondjuk ez függ a forgalmi szitutól is

jrtom Elküldve: 2010-10-13 19:34 hûtõviz probléma!!

Szia!

A motornak az a jó ha terhelés alatt melegszik be üzemmelegre, de persze kíméletesebb üzemmódnam .

funkilaci írta: Sziasztok!

Kérdezném,h ilyen időben reggelente álló helyzetben érdemes 4-5 percet melegiteni az autót vagy inkább elindulva 1500as fordulat fölé nem menve mig be nem melegszik?....

Köszi


jrtom Elküldve: 2010-10-10 19:32 Egr szelep

Változó, de olyan 5 ezer körül van egy diag és törlés.

wizzaerr írta: Köszi jrtom! Kb mennyiért törlik ki ezt a hibát?
Lehet rendelek egy diagnosztikai kábelt,gondolkoztam rajta már korábban, akkor legalább látom, hogy pl. a porlasztók milyen állapotban vannak, stb...ez a hibatörlés lehetne az első amire használnám.

üdv

jrtom írta: Szia!

Igen törölni kell a hibát sajna. Fogd be a vákuumcső végét járó motornál és ha érzed, hogy oda szívja az ujjadat akkor nincs semmi baja a csőnek. Utánna dugd vissza és nyugottan mehetsz vele.


wizzaerr írta: Sziasztok!

Utánaolvastam az egr szelep tisztításnak és tegnap rászántam magam a műveletre. Elég gyalázatosan nézett ki...petróval,ronggyal,csavarhúzóval, fogkefével kb. 1óráig tisztítottam, aztán visszaszereltem. A 3 csatlakozó cső közül a két nagyobb átmérőjűt a bilincsekkel visszatettem, de a kis csőről elfeletkeztem és úgy mentem vele néhány km-t. A motorelektronika visszajelző lámpa kigyulladt akkor jöttem rá, hogy mi lehet a gond. Visszatettem a kis csövet is(talán vákumcső lehet a neve?) ,de a lámpa nem aludt ki.
Töröltetni kellene a hibajelet? Vagy a vákumcsővel lehet a baj, talán megrepedt?
Este utazni szeretnék kb 180km-t, nekivághatok így?
Heeelp please!






jrtom Elküldve: 2010-10-10 15:52 Egr szelep

Szia!

Igen törölni kell a hibát sajna. Fogd be a vákuumcső végét járó motornál és ha érzed, hogy oda szívja az ujjadat akkor nincs semmi baja a csőnek. Utánna dugd vissza és nyugottan mehetsz vele.


wizzaerr írta: Sziasztok!

Utánaolvastam az egr szelep tisztításnak és tegnap rászántam magam a műveletre. Elég gyalázatosan nézett ki...petróval,ronggyal,csavarhúzóval, fogkefével kb. 1óráig tisztítottam, aztán visszaszereltem. A 3 csatlakozó cső közül a két nagyobb átmérőjűt a bilincsekkel visszatettem, de a kis csőről elfeletkeztem és úgy mentem vele néhány km-t. A motorelektronika visszajelző lámpa kigyulladt akkor jöttem rá, hogy mi lehet a gond. Visszatettem a kis csövet is(talán vákumcső lehet a neve?) ,de a lámpa nem aludt ki.
Töröltetni kellene a hibajelet? Vagy a vákumcsővel lehet a baj, talán megrepedt?
Este utazni szeretnék kb 180km-t, nekivághatok így?
Heeelp please!