jrtom fórum hozzászólásai

jrtom Elküldve: 2010-07-28 19:55 Klíma automatika hiba

Szeva!

A "sünit" azaz a ventillátor végfokát kéne kicserélned, az okozza ezt a problémát.
Megáll az alacsonyabb fokozaton is, meg ingadozni szokott a fordulata a ventillátornak.

Tano írta:
Tom_Sawyer írta:
Tom_Sawyer írta: Sziasztok!

Arra tudtok tippet adni, hogy miért áll le a levegőkeringtetés a kocsiban, időnként? Manuális klímám van, és minden jel nélkül egyszer csak leáll a befújás, majd újraindul valamikor. Nem a klíma rossz, kipróbáltam, klíma nélkül sem megy.

Bocs, ha már volt 1x a kérdés.

Köszi előre is.


Senki nem tud ebben segíteni?


Kontakthiba vagy a süni szarakodik? Igaz ez utóbbi esetben inkább maxon szokott fújni.



jrtom Elküldve: 2010-07-28 19:50 Részecskeszûrõ_

Szeva!

E90-ben is csak 2007-től asszem. Amelyiknek lefele görbül a kipufogó vége abban nincs, viszont ami egyenes abban van!


tsabko írta:
m_attila írta: 2005 ig nincs, biztos lehet bent hogy nincs
e 90 be már van

tsabko írta:
m_attila írta: Szia

Nincs az autódban!

m_attila

tsabko írta: segítsetek!
Érdekelne hogy nekem a 2000-es évjáratú 320d-ben van részecskeszűrő vagy nincs mert alvázszám alapján a boltban azt mondták van benne de nem vagyok benne biztos!




köszi! többen is azt mondták hogy nincs, de a boltban mondták hogy évjáraton belül is van változás valamelyikben van valamelyikben meg nincs! kíváncsi lennék milyen programba nézte




Köszi!


jrtom Elküldve: 2010-07-11 22:14 hidegen rángat....

Nekem is volt hasonló, de azt csak jidegen csinálta és főleg télen amikor hideg is volt.
Amikor beindítottam reggel akkor mintha nem ment volta 1-2 henger. Én is néztem már mindent és az ac-pumpa csinálta a hülyeséget. Mondjuk nekem menetközben nem rángatott.
Mindenképpen egy hibatárolót kéne nézni. Mennyi km van a tiedben?
A karterszellőztetőt megtudod nézni tök egyszerűen hogy rosszalkodik-e. Járó motornál leveszed az olajbeöntősapkát és ha nem változik a motor járása, vagy ha dudáló hangot hallasz akkor nem jó a szelep.



calibra írta:
jrtom írta: Szia!

A hidegindításnál, hogy viselkedik? szépen jár, nincs semmi döcögés az elején?
Karterszellőztetőszelepet cseréltek már rajta?

calibra írta:
JanoE46 írta:
calibra írta: Nekem is van egy kis megtorpanásos problémám.Alacsony fordulaton rángat egy ideig a kocsi, persze csak váltásnál.pl.mikor 3-asból visszateszem kettesbe és egy kisebb emelkedőre(utcára) fordulok be elkezd rángatni az autó, és addig csinálja(3-4sec) míg fel nem pörög egy kicsit.Van amikor nem várom meg míg pörög, igy van amikor visszateszem még egyesbe is és így kihúzatva, be kettőbe már nem rángat.Valami ötlet?
Lehet eleve szereti a fordulatot, szóval nem tudom, de gyanakszom még a légtömegmérőre/benzinszűrőre.

Szerk:
Ja nem is kell neki part, alacsony fordulaton kettesbe ha csak óvatosan nyomom akkor nem rángat,de ha már odalépek neki akkor addig rángat(meleg motorral is) míg el nem éri a 2000-2100 fordulatot.
Valaki írta a saját autójáról mintha kihagyna neki egy henger, bár az enyémnél nem tudom, az enyém nem dízel...injektor meg nem hiszem h csak úgy tönkremegy.


Lambdaszonda is lehet.Gépre volt már téve?Fogyasztásod rendbe van?


Nem volt még, fogyasztás 8-9L között, szerintem ez okés. Nem tudom hol van gyöngyös meg eger környékén szakszerviz, vagy maszek. Biztos jó drágán nyúlnak hozzá...




De egy kicsit ugrál az alapjárati fordulatszám, meg remeg is egy kicsit a motor - gondoltam ez megszokott dolog.Ezt csak max 1 percig csinálja.
Karterszellőztetőszelepet nem hiszem, most vettem a kocsit 1.5 hónapja.




jrtom Elküldve: 2010-07-11 17:08 hidegen rángat....

Szia!

A hidegindításnál, hogy viselkedik? szépen jár, nincs semmi döcögés az elején?
Karterszellőztetőszelepet cseréltek már rajta?

calibra írta:
JanoE46 írta:
calibra írta: Nekem is van egy kis megtorpanásos problémám.Alacsony fordulaton rángat egy ideig a kocsi, persze csak váltásnál.pl.mikor 3-asból visszateszem kettesbe és egy kisebb emelkedőre(utcára) fordulok be elkezd rángatni az autó, és addig csinálja(3-4sec) míg fel nem pörög egy kicsit.Van amikor nem várom meg míg pörög, igy van amikor visszateszem még egyesbe is és így kihúzatva, be kettőbe már nem rángat.Valami ötlet?
Lehet eleve szereti a fordulatot, szóval nem tudom, de gyanakszom még a légtömegmérőre/benzinszűrőre.

Szerk:
Ja nem is kell neki part, alacsony fordulaton kettesbe ha csak óvatosan nyomom akkor nem rángat,de ha már odalépek neki akkor addig rángat(meleg motorral is) míg el nem éri a 2000-2100 fordulatot.
Valaki írta a saját autójáról mintha kihagyna neki egy henger, bár az enyémnél nem tudom, az enyém nem dízel...injektor meg nem hiszem h csak úgy tönkremegy.


Lambdaszonda is lehet.Gépre volt már téve?Fogyasztásod rendbe van?


Nem volt még, fogyasztás 8-9L között, szerintem ez okés. Nem tudom hol van gyöngyös meg eger környékén szakszerviz, vagy maszek. Biztos jó drágán nyúlnak hozzá...


jrtom Elküldve: 2010-06-26 21:00 izzítógyertya

Én személyszerint nem próbáltam mert benzines kocsim van, szervíztapasztalat azt mutatja, hogy a Bosch az elég gyengén muzsikál.
Azért is írtam, hogy Ngk, vagy gyári azok jók.
Mondjuk benzinesbe se vennék Boscht az tuti!!!

BarG írta:
jrtom írta: Szia!

Szerintem NGK-t rakjál bele! Bosch-t azt nemigazán kéne, mondjuk a gyári se rossz, de inkább NGK.

üdv.

JanoE46 írta:
kempelen írta:

A tünet nekem is teljesen ugyanez volt. Kapkodott az első egy-két másodpercben hidegindításkor. Izzítógyertya csere megoldotta a problémát, azóta semmi baja. Mind a négyet cseréld, ha cserélsz. Speciel én gyárit vettem bele (beru), de más márkát is elfogad ha van a látókörödben e46-ba megfelelő.




Bosch-t és NGK-t néztem eddig,ezek 6000 környékén vannak.A gyári mennyibe lehet?Mert szívem szerint azt raknék bele én is.




TE próbáltál már BOSCH izzítógyertyát? És rossz volt?


Janonak: 3-4000 Ft/db környékén lehet gyárit venni, ha keresel egy kicsit.



jrtom Elküldve: 2010-06-26 16:35 izzítógyertya

Szia!

Szerintem NGK-t rakjál bele! Bosch-t azt nemigazán kéne, mondjuk a gyári se rossz, de inkább NGK.

üdv.

JanoE46 írta:
kempelen írta:

A tünet nekem is teljesen ugyanez volt. Kapkodott az első egy-két másodpercben hidegindításkor. Izzítógyertya csere megoldotta a problémát, azóta semmi baja. Mind a négyet cseréld, ha cserélsz. Speciel én gyárit vettem bele (beru), de más márkát is elfogad ha van a látókörödben e46-ba megfelelő.




Bosch-t és NGK-t néztem eddig,ezek 6000 környékén vannak.A gyári mennyibe lehet?Mert szívem szerint azt raknék bele én is.


jrtom Elküldve: 2010-06-26 16:29 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Szia TbBoy!
Neked nem lesz jó semelyik High navi azt nevárjad!
A tiedbe Busines vagy Professional navi van.

üdv.

TbBoy írta:
SoundkeY írta:
Memmaao írta:
Memmaao írta: Sziasztok! High 2010-1 lemezen rajta van már az m6 pécsig, vagy majd csak a 2010-2-n? Köhi!


NA! Ne már, hogy erre senki nem tud válaszolni!!!!????


NIncs rajta. Meg az igo se tudja.


...és mikor lesz 2? Tud róla valaki valamit? Nekem is idegesítő, hogy Tatabányáról szoktam Szekszárdra járni és mikor megyek a pályán, a navi átvált repülőgép szimulátorrá. Az egy dolog, hogy a sebesség alapján arra enged következtetni , de a valóságban tényleg úgy mutatja, hogy a nagy semmi fölött úgymond "repülök"...


jrtom Elküldve: 2010-06-06 20:58 Tolató radar

Szia!

Elég csak a szenzor, nem befojásol semmit. Mert ha elromlik valamelyik azt is elég csak kicserélni.

üdv.

wagusty írta:
Fanyuvo írta: Udv,

Eloszor is rohadjon el aki lelopta es az is aki megrendelte, hogy lopjanak egy tolatoradart a kocsijara.

Szoval tegnap leloptak a kocsimrol (E46 Touring 2004) a szenzorokat a diszleccel egyutt es az egyik csatalakozot le is vagtak.
A kerdesem csak annyi, hogy eleg uj szenzorokat venni diszleccel, vagy ujra kell programozni?

Es tovabbra is a ku...



Én úgy tudom ,hogy elég csak az új szenzorokat megvenned meg persze az új lécet és kész. De még az is lehet ,hogy valaki megcáfolja amit írok.

üdv


jrtom Elküldve: 2010-04-05 18:41 225/50 R16 Dunlop Sp Sport 2000

Megválnék a tökéletes állapotú nyári gumiktól. Elsők 7mm hátsók 6mm-esek. E46-oson voltak.

jrtom Elküldve: 2010-03-16 18:51 Melegen nem indul!

Nézzetek résolajveszteséget!
Ha gátrepedéses lenne akkor fogyna a víz vagy forralná, bedolgozná az égéstérbe és nemutolsó sorban szép fehéren füstölne. Ha ezek nincsenek akkor ez kizárt. Porlasztós lesz 99%!
lacaca írta:
peetie írta: Még mindig küzdök a lenti problémával, nincs 5lete valakinek? Porlasztók jók, megnézték a szervízben, cseréltek egy nyomásszabályzó szelepet, de ugyanolyan mint volt. Melegen leállítom, 20 perc fél óra múlva csak második vagy 3. indításra indul el. Kicsit kihûl úgy hogy a mutató elmegy középrõl, akkor már indul rendesen.

De pl leállítom csak annyira míg megtankolok, akkor indul melegen is. Na jó kicsivel többet teker mint hidegen, de erre még azt mondom rendesen indul.

Mi a f*szom baja lehet? Nagyon kezd idegesíteni. Küszöb alatti pumpa 1 éve volt cserélve, az szarakodna? (mondjuk nagy melegben az új pumpával és a régivel is csinálta ezt már régebben is, de csak 30 fok fölött, mostmár mindegy neki milyen az idõ kint )
Hibaüzenet annyi látszik a computerben, hogy hiba a nyomás felépítõ rendszerben(vagy vmi ilyesmi)



Nekem voltrégebben egy off-autóm ugyanezt csinálta . Hidegen,még -10-ben is egy pöccre indult ,de ahogy elérte az üzemi hõm.-et és pl megálltam tankolni,ha tovább álltam öt percnél már nem lehetett elindítani. Meg kellett várni amíg kb 60-70 fokra visszahûl.Nem állítom,hogy a tiednek is ugyan az a baja,de a tünetek hasonlóak! Azt kívánom ne járj úgy mint én!! Nekem csak hengerfej csere után javult meg,pedig elõtte én is mindent megnézettem vagy kicseréltem! Gátrepedéses volt!

jrtom Elküldve: 2010-03-15 22:27 Melegen nem indul!

szia!
A porlasztókat hogyan nézték meg, csak géppel vagy néztek visszafolyást is? Nem mindegy!!!

peetie írta: Még mindig küzdök a lenti problémával, nincs 5lete valakinek? Porlasztók jók, megnézték a szervízben, cseréltek egy nyomásszabályzó szelepet, de ugyanolyan mint volt. Melegen leállítom, 20 perc fél óra múlva csak második vagy 3. indításra indul el. Kicsit kihûl úgy hogy a mutató elmegy középrõl, akkor már indul rendesen.

De pl leállítom csak annyira míg megtankolok, akkor indul melegen is. Na jó kicsivel többet teker mint hidegen, de erre még azt mondom rendesen indul.

Mi a f*szom baja lehet? Nagyon kezd idegesíteni. Küszöb alatti pumpa 1 éve volt cserélve, az szarakodna? (mondjuk nagy melegben az új pumpával és a régivel is csinálta ezt már régebben is, de csak 30 fok fölött, mostmár mindegy neki milyen az idõ kint )
Hibaüzenet annyi látszik a computerben, hogy hiba a nyomás felépítõ rendszerben(vagy vmi ilyesmi)

jrtom Elküldve: 2010-03-13 15:14 E60 E90 3000cm3 xd 2006-os

Szia!
A Hegénél jókezekben van a kocsi az tuti!!! Ezeket a problémákat a Hege vetette fel vagy csak te? Gondolom kaptál hozzá DDE-t, igaz? Azt meg össze kell tanítani a CAS-al és elméletileg indul a kocsi. De a Hege ezeket tudja .

guyanne írta:
csatis1 írta: Kicsit se irigyellek!
Mellékesen, olyanról már hallottam, hogy 3-asba 5-ös motor, de hogy fordítva? Úgy legyen! Sok szerencsét, remélem mihamarabb éltere tudod kelteni.
Bár személy szerint segíteni nem tudok, de átérzem a helyzeted, mert nekem is a vásárlás után nemsokkal adta be a kulcsot a motor. Mondjuk én kicsit olcsóbban és egyszerûbben megúsztam.

Az alap ugyan az 306D3 kód M57 N2 így az nem gond csak az elektronika ami kérdés, a motornál még nem is ott csak rá kell tanítani a csúcsokat és kész nagy fájdalommal anyagilag még nem járt mivel olcsón vettem a kocsit és a motort is ha sikerül a mûvelet lesz egy új 3as 5ös bmw

jrtom Elküldve: 2010-03-10 18:01 Csörgõkígyók ébredése a motortérben

Szia!
Ha gondolod nekem van hozzá tömítés készletem, O-gyûrûkkel, szelepfedéltömítéssel cakk-pakk. Az enyémhez rendeltem E-bay-rõl. Csak én eladtam a kocsit és az megmaradt.
Egyépként egy új Vanos olyan 180-200 ezer körül van!!!
pilgram írta: köszi. létezik, hogy 1000 dollárba kerül egy új?

jrtom Elküldve: 2010-03-06 18:18 Csörgõkígyók ébredése a motortérben

De ha még valamennyire letud tömíteni akkor még elhalgat melegen.
Volt már rá példa!!!!!!!!!!!!!!! De hallani kéne, hogy mi szólhat, Írtam is hogy látatlanba!!!!!!!

YELLOW írta: a vanos ha rossz, annak általában folyamatosan van hangja...

jrtom írta: Szia!

Szerintem Vanos lesz, így látatlanba.
Van hozzá tömítés készletem ha kell.
hil írta:
YELLOW írta: hidrotõke?

pilgram írta: sziasztok!

mostanában azt vettem észre, hogy amint a motor hõmérséklete indítás után egy kicsit megemelkedik, és egészen addig, amíg be nem áll az üzemi hõmérsékletre (pont függõlegesen áll a hõmci), nos ebben a tartományban, gázadásra, 1000-3000 között kerregõ hangot ad a motor. amint eléri az üzemi hõmérsékletet, azonnal abbahagyja és újra csendes lesz.
99-es 320CI, 95 ezer km van benne. ötlet?

Üdv.
P.


Az nem annyira melegfüggõ

jrtom Elküldve: 2010-03-06 17:58 Csörgõkígyók ébredése a motortérben

Szia!

Szerintem Vanos lesz, így látatlanba.
Van hozzá tömítés készletem ha kell.
hil írta:
YELLOW írta: hidrotõke?

pilgram írta: sziasztok!

mostanában azt vettem észre, hogy amint a motor hõmérséklete indítás után egy kicsit megemelkedik, és egészen addig, amíg be nem áll az üzemi hõmérsékletre (pont függõlegesen áll a hõmci), nos ebben a tartományban, gázadásra, 1000-3000 között kerregõ hangot ad a motor. amint eléri az üzemi hõmérsékletet, azonnal abbahagyja és újra csendes lesz.
99-es 320CI, 95 ezer km van benne. ötlet?

Üdv.
P.


Az nem annyira melegfüggõ