jrtom fórum hozzászólásai

jrtom Elküldve: 2009-11-14 17:32 Gyári telefonkihangosító

Szeva!

Ez sajna nem gyári kihangosító. Lehet kapni ilyen utángyártott konzolokat ami neked is van, de a gyári az a könyöklõ alatt van, meg a mikorofon se látszik.

B320d írta: Fent vannak a galeriamban.

jrtom Elküldve: 2009-11-10 22:03 alapjárat leesik, ingadozik

Ha leveszed a pollenszûrõházat akkor jobban hozzáférsz, egyépként a szelepfedél hátsó részébõl meg egy gumicsõ átt a szívósor mellé egy úgynevezett karterszelõztetõ szelpre. Na azt a csövet nézd meg.

HgaboP írta: Igen 8 szelepes 77kw-os.
Merre találom amit mondasz?
Melyik részen kutakodjak?
NAGYON KÖSZÖNÖM A HOZZÁSZÓLÁSOKAT!!!!!!!!!

jrtom Elküldve: 2009-11-10 18:22 alapjárat leesik, ingadozik

Szeva!

Nézzétek meg a kartergáz visszavezetõ csövet nincs-e kilyukadva, mert az olaj meg az olajgõz szét eszi a gumicsövet és olyan lesz mint a gyurma. A tied még a 8 szelepes??

YELLOW írta: ha melegen nem indul, vagyis nehezen az lehet gyertya, fõleg ha sok km van bennük... talán az a legolcsóbb megoldás, ha cseréled, vagy elviszed kiméretni, szûrõ nem hiszem, esetleg még trafó

HgaboP írta: Sziasztok!
Nekem 2001-es 316i van.
Nekem is olyan problémám van hogy ahogyan bemelegszik össze vissza ingadozik az alapjárat.
Egyszer megy normálisan egyszer csak bele torpan aztán emelkedik majd normalizálodik aztán újból minden.
Majd volt olyan megáltam vasúti lámpánál akarom indítani baromi nehezen kapta el.
Lehet gyertya baja?
Vagy üzemanyag szûrõ?

jrtom Elküldve: 2009-11-08 23:28 izzítógyertya

Bizony ám, volt már rá példa nem is egy.

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Cserélj üzemanyagszûrõt és próba.
bmw320d4 írta:
Rudus írta: Keresgéltem de nem találtam választ, hogy a menet közben kigyullad a dde izzitós lámpa az itõl van? Nem mindíg csinálja, de csak menet közben jött elõ.
Ilyenkor elmegy az ereje, tök ciki tud lenni egy emelkedõ közepén.
Miért van ez?


Már le is írtad a hiba okát az üzemanyagszivattyús topikban.

Nem megfelelõ railnyomás lesz a hiba oka (szerintem), és szivattyúcsere.

Elõtte természetesen diag, és nem csak hibatárolóolvasás!


Akár az eltömõdött szûrõ is elveheti a 3.5 báros elõnyomást, és ebben az esetben is railhibát generál, amitõl villog a DDE lámpa.

jrtom Elküldve: 2009-11-08 23:20 izzítógyertya

Cserélj üzemanyagszûrõt és próba.
bmw320d4 írta:
Rudus írta: Keresgéltem de nem találtam választ, hogy a menet közben kigyullad a dde izzitós lámpa az itõl van? Nem mindíg csinálja, de csak menet közben jött elõ.
Ilyenkor elmegy az ereje, tök ciki tud lenni egy emelkedõ közepén.
Miért van ez?


Már le is írtad a hiba okát az üzemanyagszivattyús topikban.

Nem megfelelõ railnyomás lesz a hiba oka (szerintem), és szivattyúcsere.

Elõtte természetesen diag, és nem csak hibatárolóolvasás!

jrtom Elküldve: 2009-11-08 22:53 Valaki segítsen

Ment privát üzi?
bmw320d4 írta: Azt nem szeretném leírni, hogy merre-mikor-hol, csak privátban.
Ez érdekes helyzet, hogy a dunántúli márkaszervíz a vidéki alá került, magyarúl, ami Szfváron nem megy, az Nyíregyen igen.
A BMW Magyarország mit szól pl egy garis CCC cserénél az eszközhiányra? A garis csere feltétetele a programozás, mégám, ha van rá PUMA infó, akkor arra, vagy egy újabb standra.

Nekem már itthon is megy az új stand

jrtom írta: Pontosan. Volt már egy e70-es meg egy e60-as is amit nem tudtunk mert már levolt frissítve, szóval szopás. Amúgy te hol dolgozol, mert elég jól képben vagy?
bmw320d4 írta: Az szép! Akkor ha én felprogramozok pl egy E90-et E89X-09-09-516- standra, ti semmit nem tudtok vele kezdeni.
Egy egyszerû kódolás is lehetetlen nálatok, ha az autón V32 utáni szoft van.
Az F széria esys rendszert kapott, azért nem lehet a régi eszközökkel kezelni.

jrtom írta: Talált. Nem nagyon akartam reklámozni.
A Norbi 2 hete nincs a cégnél. Visszatérve az ISIS-re az F-es szériát úgy értettem, hogy azt csak azzal lehet diagnosztizálni és a többihez használják a GT1-et mert az még mindig gyorsabb. Egyépként nálunk ott van az ISIS szerver csak nincs még üzembehelyezve sajna. Meg van 2 db ISID is már vagy 1 éve a raktárban, de mostmár azt mondják 1-2 hét és menni fog, egyépként ez szégyen, hogy nem képesek üzembehelyezni.

bmw320d4 írta:
bmw320d4 írta:
jrtom írta: Az OPS az jó mert az már tudja az optikát is. Van még DIS is mert az ISIS elég labilis meg sokkal lassubb, azt csak az F szériás kocsikhoz használják, GT1 az gyorsabb . Majd kiforja magát az új gép is.
Mennyiért vetted az OPS-t?

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Nekünk nincs INPA csak DIS ami ugye a szakszervízekben mükszik.
Csak nálunk laptopon megy . Neked van hozzá DK fej?


Szakszervizekben már 1 éve nem DIS müxik.

Nincs DK fejem, OPS-el használom az összes programot.


Én már tényleg nem értelek... Van szervizes ismerõsöd, és nem tudjátok megoldani az autód problémáját, na de mindegy.
Az ISIS az egy szerver, az ISID-del lehet diagot csinálni, és nem csak az F-eshez használják, mivel az ISTA/P nélkül elég nehéz lenne programozni, már csak azért is mert a progman támogatottsága több mint 1 éve megszünt.
1700 európai pénz volt...


Most nézem, hogy BMW szervízben dolgozol.... Rack?
Rónaszéki és társai?

jrtom Elküldve: 2009-11-08 22:32 Valaki segítsen

Pontosan. Volt már egy e70-es meg egy e60-as is amit nem tudtunk mert már levolt frissítve, szóval szopás. Amúgy te hol dolgozol, mert elég jól képben vagy?
bmw320d4 írta: Az szép! Akkor ha én felprogramozok pl egy E90-et E89X-09-09-516- standra, ti semmit nem tudtok vele kezdeni.
Egy egyszerû kódolás is lehetetlen nálatok, ha az autón V32 utáni szoft van.
Az F széria esys rendszert kapott, azért nem lehet a régi eszközökkel kezelni.

jrtom írta: Talált. Nem nagyon akartam reklámozni.
A Norbi 2 hete nincs a cégnél. Visszatérve az ISIS-re az F-es szériát úgy értettem, hogy azt csak azzal lehet diagnosztizálni és a többihez használják a GT1-et mert az még mindig gyorsabb. Egyépként nálunk ott van az ISIS szerver csak nincs még üzembehelyezve sajna. Meg van 2 db ISID is már vagy 1 éve a raktárban, de mostmár azt mondják 1-2 hét és menni fog, egyépként ez szégyen, hogy nem képesek üzembehelyezni.

bmw320d4 írta:
bmw320d4 írta:
jrtom írta: Az OPS az jó mert az már tudja az optikát is. Van még DIS is mert az ISIS elég labilis meg sokkal lassubb, azt csak az F szériás kocsikhoz használják, GT1 az gyorsabb . Majd kiforja magát az új gép is.
Mennyiért vetted az OPS-t?

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Nekünk nincs INPA csak DIS ami ugye a szakszervízekben mükszik.
Csak nálunk laptopon megy . Neked van hozzá DK fej?


Szakszervizekben már 1 éve nem DIS müxik.

Nincs DK fejem, OPS-el használom az összes programot.


Én már tényleg nem értelek... Van szervizes ismerõsöd, és nem tudjátok megoldani az autód problémáját, na de mindegy.
Az ISIS az egy szerver, az ISID-del lehet diagot csinálni, és nem csak az F-eshez használják, mivel az ISTA/P nélkül elég nehéz lenne programozni, már csak azért is mert a progman támogatottsága több mint 1 éve megszünt.
1700 európai pénz volt...


Most nézem, hogy BMW szervízben dolgozol.... Rack?
Rónaszéki és társai?

jrtom Elküldve: 2009-11-08 22:16 Valaki segítsen

Talált. Nem nagyon akartam reklámozni.
A Norbi 2 hete nincs a cégnél. Visszatérve az ISIS-re az F-es szériát úgy értettem, hogy azt csak azzal lehet diagnosztizálni és a többihez használják a GT1-et mert az még mindig gyorsabb. Egyépként nálunk ott van az ISIS szerver csak nincs még üzembehelyezve sajna. Meg van 2 db ISID is már vagy 1 éve a raktárban, de mostmár azt mondják 1-2 hét és menni fog, egyépként ez szégyen, hogy nem képesek üzembehelyezni.

bmw320d4 írta:
bmw320d4 írta:
jrtom írta: Az OPS az jó mert az már tudja az optikát is. Van még DIS is mert az ISIS elég labilis meg sokkal lassubb, azt csak az F szériás kocsikhoz használják, GT1 az gyorsabb . Majd kiforja magát az új gép is.
Mennyiért vetted az OPS-t?

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Nekünk nincs INPA csak DIS ami ugye a szakszervízekben mükszik.
Csak nálunk laptopon megy . Neked van hozzá DK fej?


Szakszervizekben már 1 éve nem DIS müxik.

Nincs DK fejem, OPS-el használom az összes programot.


Én már tényleg nem értelek... Van szervizes ismerõsöd, és nem tudjátok megoldani az autód problémáját, na de mindegy.
Az ISIS az egy szerver, az ISID-del lehet diagot csinálni, és nem csak az F-eshez használják, mivel az ISTA/P nélkül elég nehéz lenne programozni, már csak azért is mert a progman támogatottsága több mint 1 éve megszünt.
1700 európai pénz volt...


Most nézem, hogy BMW szervízben dolgozol.... Rack?
Rónaszéki és társai?

jrtom Elküldve: 2009-11-08 21:15 Valaki segítsen

Az OPS az jó mert az már tudja az optikát is. Van még DIS is mert az ISIS elég labilis meg sokkal lassubb, azt csak az F szériás kocsikhoz használják, GT1 az gyorsabb . Majd kiforja magát az új gép is.
Mennyiért vetted az OPS-t?

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Nekünk nincs INPA csak DIS ami ugye a szakszervízekben mükszik.
Csak nálunk laptopon megy . Neked van hozzá DK fej?


Szakszervizekben már 1 éve nem DIS müxik.

Nincs DK fejem, OPS-el használom az összes programot.

jrtom Elküldve: 2009-11-08 20:24 Valaki segítsen

Nekünk nincs INPA csak DIS ami ugye a szakszervízekben mükszik.
Csak nálunk laptopon megy . Neked van hozzá DK fej?

jrtom Elküldve: 2009-11-08 15:27 Valaki segítsen

Hát ez az, egyszerûen nincs semmi hiba a DME-ben!!! Szóval akkor nincs semmi a háttértárolóban se, igaz? Egyépként te arra gondolsz amikor lefut a Kurztest és továbblépek a jobb nyíllal és kiválasztom az aktuális hibát és belemegyek???
bmw320d4 írta: Igen, nekem is németre van állítva.
Ha már DIS-el törölted a hibatárolót, nem lesz a háttértárolóban semmi, meg kell várni amíg újra produkálja a hibát.

A legegyszerûbb: Inpa start, DMExx, error, read is.
Ott benne is lesz, hogy értelmezhetetlen jel a vezérmûtengely jeladótól.

Oks?

jrtom írta: Egy ismerõsömmel vettünk közösen egyet, végülis az 1/3-a az enyém.
Már kapizsgáljuk a lényeges dolgokat, csak ezzel a háttértárolóval szöget ütöttél a fejembe . Te is németül használod? Csak valami irányt mondjál, hogy merre induljak el. Köszi!
bmw320d4 írta: Most a szerelõdnek van GT-je, vagy neked? Ha a szerelõdnek, akkor õ nem BMW szerelõ...

jrtom írta: Köszi, és hol?
bmw320d4 írta: Nem titok, meg kell keresni...

jrtom írta: Naggyából képben vagyok én is a progival, vagy esteleg titok, hogy hol van ez a háttértároló?

bmw320d4 írta: Igen, van GT-m. Aki szervizes, az tudja, hogy hol kell keresni a háttértárolót.

jrtom írta: Az a háttér tároló hol van, mert amikor volt benne hiba akkor tovább mentünk egy úgynevezett tesztmodulba ahol kapcsolási rajzok meg hibalehetõségeket írt le meg milyen vezérlõ egységhez tartozik az a bizonyos hiba. Amúgy neked van GT1-ed?


bmw320d4 írta:
jrtom írta: Mit csináltassak még szerinted velük, mert ha nincs hiba akkor ilyenkor mitlehet? Ma is elindítottam reggel a garázsban ahol 20 fok van és pöcc-re indult, de ha kint lett volna akkor ajaj , lehet kidobom a gyertyákat belõle, végülis már 60 ezer van bennük.

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Gyári BMW géppel ( GT1) van kiolvasva mindig a kocsi és nincs hiba.
vez. tengely jeladó is kilõve mert akkor nem is röffenik a kocsi ha szar.
Ne nagyon keverjük be a DIESEL bömbiket ide mert ott tök más dolgokon alapulnak a dolgok.


A dieselnél se totál szar a jeladó, csak a jelalak és a jelerõsség szar, ezért indul nehezen, de bocsi, hogy idekevertem.....
Gondolom csináltak a GT-vel egy kurztesztet, 'oszt jónapot'.


A háttértárolóban mindig benne van egy sikertelen indítás oka...
Nézzétek meg szkóppal a vez.tengelyjeladó jelalakját és amplitudóját indítózás közben.
Gondolom az üzemanyagrendszerteszt már megvolt, a hibatároló üres, tehát már csak ez maradt.

jrtom Elküldve: 2009-11-08 15:01 Valaki segítsen

Egy ismerõsömmel vettünk közösen egyet, végülis az 1/3-a az enyém.
Már kapizsgáljuk a lényeges dolgokat, csak ezzel a háttértárolóval szöget ütöttél a fejembe . Te is németül használod? Csak valami irányt mondjál, hogy merre induljak el. Köszi!
bmw320d4 írta: Most a szerelõdnek van GT-je, vagy neked? Ha a szerelõdnek, akkor õ nem BMW szerelõ...

jrtom írta: Köszi, és hol?
bmw320d4 írta: Nem titok, meg kell keresni...

jrtom írta: Naggyából képben vagyok én is a progival, vagy esteleg titok, hogy hol van ez a háttértároló?

bmw320d4 írta: Igen, van GT-m. Aki szervizes, az tudja, hogy hol kell keresni a háttértárolót.

jrtom írta: Az a háttér tároló hol van, mert amikor volt benne hiba akkor tovább mentünk egy úgynevezett tesztmodulba ahol kapcsolási rajzok meg hibalehetõségeket írt le meg milyen vezérlõ egységhez tartozik az a bizonyos hiba. Amúgy neked van GT1-ed?


bmw320d4 írta:
jrtom írta: Mit csináltassak még szerinted velük, mert ha nincs hiba akkor ilyenkor mitlehet? Ma is elindítottam reggel a garázsban ahol 20 fok van és pöcc-re indult, de ha kint lett volna akkor ajaj , lehet kidobom a gyertyákat belõle, végülis már 60 ezer van bennük.

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Gyári BMW géppel ( GT1) van kiolvasva mindig a kocsi és nincs hiba.
vez. tengely jeladó is kilõve mert akkor nem is röffenik a kocsi ha szar.
Ne nagyon keverjük be a DIESEL bömbiket ide mert ott tök más dolgokon alapulnak a dolgok.


A dieselnél se totál szar a jeladó, csak a jelalak és a jelerõsség szar, ezért indul nehezen, de bocsi, hogy idekevertem.....
Gondolom csináltak a GT-vel egy kurztesztet, 'oszt jónapot'.


A háttértárolóban mindig benne van egy sikertelen indítás oka...
Nézzétek meg szkóppal a vez.tengelyjeladó jelalakját és amplitudóját indítózás közben.
Gondolom az üzemanyagrendszerteszt már megvolt, a hibatároló üres, tehát már csak ez maradt.

jrtom Elküldve: 2009-11-08 14:21 Valaki segítsen

Köszi, és hol?
bmw320d4 írta: Nem titok, meg kell keresni...

jrtom írta: Naggyából képben vagyok én is a progival, vagy esteleg titok, hogy hol van ez a háttértároló?

bmw320d4 írta: Igen, van GT-m. Aki szervizes, az tudja, hogy hol kell keresni a háttértárolót.

jrtom írta: Az a háttér tároló hol van, mert amikor volt benne hiba akkor tovább mentünk egy úgynevezett tesztmodulba ahol kapcsolási rajzok meg hibalehetõségeket írt le meg milyen vezérlõ egységhez tartozik az a bizonyos hiba. Amúgy neked van GT1-ed?


bmw320d4 írta:
jrtom írta: Mit csináltassak még szerinted velük, mert ha nincs hiba akkor ilyenkor mitlehet? Ma is elindítottam reggel a garázsban ahol 20 fok van és pöcc-re indult, de ha kint lett volna akkor ajaj , lehet kidobom a gyertyákat belõle, végülis már 60 ezer van bennük.

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Gyári BMW géppel ( GT1) van kiolvasva mindig a kocsi és nincs hiba.
vez. tengely jeladó is kilõve mert akkor nem is röffenik a kocsi ha szar.
Ne nagyon keverjük be a DIESEL bömbiket ide mert ott tök más dolgokon alapulnak a dolgok.


A dieselnél se totál szar a jeladó, csak a jelalak és a jelerõsség szar, ezért indul nehezen, de bocsi, hogy idekevertem.....
Gondolom csináltak a GT-vel egy kurztesztet, 'oszt jónapot'.


A háttértárolóban mindig benne van egy sikertelen indítás oka...
Nézzétek meg szkóppal a vez.tengelyjeladó jelalakját és amplitudóját indítózás közben.
Gondolom az üzemanyagrendszerteszt már megvolt, a hibatároló üres, tehát már csak ez maradt.

jrtom Elküldve: 2009-11-08 14:03 elektromos üzemanyagszivattyú

Akkor Több mint valószínû, hogy pumás lesz a kisautó

Robinson írta:
jrtom írta: Hát a rablásgátló bekavarhat .
De nagyon egyszerû, mert ha kiszeded az ülés és eljutottál a pumpáig akkor megtudod nézni hogy nyom-e a szivattyú, meg azt hallod is, csak lehet hogy valakinek indítóznia kell, ebben nem vagyok biztos hogy gyújtáson menne, na mindegy ez részletkérdés. Ha van gázolaj akkor marad a rablásgátló ami szerintem a pumpát szakítja meg. Vagy még egy lehet, hogy mivel a tiedé az még adagolós eltudom képzelni azt is, hogy amikor letiltott az immó akkor kiürülhetett az adagoló és azért nem indul mert felkéne telni-e. De ez csak ilyen eszmefuttatás volt . Szóval nézd meg a pumpát elöször.


Ja, azt nem írtam, hogy utána viszont kb 1 óra múlva megint elindult a verda. bár a 3. indításnál megfulladt egyszer, akkor is úgy, mintha nem kapna anyagot. de mindegy, szépen sorjában meg lesz nézve minden

jrtom Elküldve: 2009-11-08 13:44 Valaki segítsen

Szeva!

Itt nézd meg: www.fulldiag.fw.hu ,
YELLOW írta: én csak szeretnék képben lenni... de azt sem tudom mi az amit meg kell vennem, és mennyibe fáj, hogy tudjak is valamit csinálni az autóval...