Egy ismerõsömmel vettünk közösen egyet, végülis az 1/3-a az enyém.
Már kapizsgáljuk a lényeges dolgokat, csak ezzel a háttértárolóval szöget ütöttél a fejembe
. Te is németül használod? Csak valami irányt mondjál, hogy merre induljak el. Köszi!
bmw320d4 írta:
Most a szerelõdnek van GT-je, vagy neked? Ha a szerelõdnek, akkor õ nem BMW szerelõ...
jrtom írta:
Köszi, és hol?
bmw320d4 írta:
Nem titok, meg kell keresni...
jrtom írta:
Naggyából képben vagyok én is a progival, vagy esteleg titok, hogy hol van ez a háttértároló?
bmw320d4 írta:
Igen, van GT-m. Aki szervizes, az tudja, hogy hol kell keresni a háttértárolót.
jrtom írta:
Az a háttér tároló hol van, mert amikor volt benne hiba akkor tovább mentünk egy úgynevezett tesztmodulba ahol kapcsolási rajzok meg hibalehetõségeket írt le meg milyen vezérlõ egységhez tartozik az a bizonyos hiba. Amúgy neked van GT1-ed?
bmw320d4 írta:
jrtom írta:
Mit csináltassak még szerinted velük, mert ha nincs hiba akkor ilyenkor mitlehet? Ma is elindítottam reggel a garázsban ahol 20 fok van és pöcc-re indult, de ha kint lett volna akkor ajaj , lehet kidobom a gyertyákat belõle, végülis már 60 ezer van bennük.
bmw320d4 írta:
jrtom írta:
Gyári BMW géppel ( GT1) van kiolvasva mindig a kocsi és nincs hiba.
vez. tengely jeladó is kilõve mert akkor nem is röffenik a kocsi ha szar.
Ne nagyon keverjük be a DIESEL bömbiket ide mert ott tök más dolgokon alapulnak a dolgok.
A dieselnél se totál szar a jeladó, csak a jelalak és a jelerõsség szar, ezért indul nehezen, de bocsi, hogy idekevertem.....
Gondolom csináltak a GT-vel egy kurztesztet, 'oszt jónapot'.
A háttértárolóban mindig benne van egy sikertelen indítás oka...
Nézzétek meg szkóppal a vez.tengelyjeladó jelalakját és amplitudóját indítózás közben.
Gondolom az üzemanyagrendszerteszt már megvolt, a hibatároló üres, tehát már csak ez maradt.