juhaszadika fórum hozzászólásai

juhaszadika Elküldve: 2022-08-25 22:53 Társalgó

Sziasztok, f30-as szériába belső akksis a kulcs, mint E90-eseknél? Még nincs probléma, csak érdekel, hogy elemes kulcsok e ezek, avagy belső akksisok.

juhaszadika Elküldve: 2022-08-09 22:59 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
juhaszadika írta: Sziasztok, 2 napja vagyok boldog tulajdonosa f31-es, 184 lőerős automata váltós kombinak. Sajnos most lettem rá figyelmes, tolatásnál gázadás nélkül szépen tolat, azonban gázt adva sír az autó, mintha csúszna valami... valakinek volt már hasonló?! Köszi


hát szerintem az automata váltóban is a hátrameneti fokozat egyenes fogazású kerekeken történik, azoknak pedig "síró" hangja van. ugyanúgy, mint manuális váltó esetén.
vagy mint épített verseny autóknál a szekis vagy tolós váltó.
én erre gondolok, hogy azt hallod.


De ezt nem olyan síró hangnak írnám le, sokkal inkább fülsüketítő, mintha egy kipufogót húznék az aszfalton

juhaszadika Elküldve: 2022-08-09 20:05 Mi lehet a baj?_

Sziasztok, 2 napja vagyok boldog tulajdonosa f31-es, 184 lőerős automata váltós kombinak. Sajnos most lettem rá figyelmes, tolatásnál gázadás nélkül szépen tolat, azonban gázt adva sír az autó, mintha csúszna valami... valakinek volt már hasonló?! Köszi

juhaszadika Elküldve: 2020-01-27 19:55 Társalgó

Sziasztok,

kérdésem az lenne Hozzátok, foglalkozik itt vki autókozmetikával? Most szeretnék nyitni Tatabányán egy vállalkozást, szívesen fogadnék tanácsokat, buktatókat ezzel kapcsolatba.
Ha vkinek van belátása a témába, szívesen várom tanácsait, észrevételeit. (juhaszadika@citromail.hu; vagy WhatsApp 06306678515)
Köszönöm.

juhaszadika Elküldve: 2019-08-15 16:06 Részecskeszûrõ_

YELLOW írta:
juhaszadika írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta: Sziasztok, eddig 120e km-en keresztül, javarészt Tatabánya-bécs között, soha nem volt baj a részecskeszürőmmel, mostanába kidobja sárga hibaüzenetként.Most 320e km van a kocsiban. Kérdésem az lenne, mennyire hatásos a kitisztítása? Köszönöm a válaszokat.


most rövidebb távokat mész vele? mert az lehet a baja, hogy nem tudja regenerálni magát.
szerintem és mások szerint ez a tisztítás dolog hülyeség. 320e km-nél már simán lehet cserélni. van akinek csak 150ezret megy el, de általánosságban 200-250ezer a élettartamuk.
megpróbálhatod, de kidobott pénz lesz. inkább pótold bele egy újba. vagy heréltesd ki, csak ahhoz a motorvezérlőt is át kell írni.


Tegnap autópályáztam 180km-t, elég nagy tempóval, rövid távokra van egy suzuki, amit használok. Lehet tényleg elérte élettartama végét a részecskeszűrő...
Én se hittem eddig ebbe a felújítás, kitisztítás témába, de amikor megláttam mennyibe kerül egy új részecskeszűrő....hát


ezért találták ki ezt a "tisztítást". mert sokan bevállalják az új részecskeszűrő ára láttán. de nagyon sokan panaszkodnak, hogy az úgy nevezett tisztítás után jobb esetben 15-25ezer km múlva megint az a helyzet.
azt kell mérlegelni, hogy ha sokáig tervezel még vele, akkor érdemes-e befektetni egy új szűrőbe, vagy egyszerűbb kiherélni és kiríni a motorvezérlőből.
a tisztításra nem biztatlak. de te tudod.
ezért baromság az egész. kb arra ösztönzik az embert, hogy inkább dobja ki az autót. csak, hogy a nagy tudásúak Euro besorolásokkal játszhassanak. szerintem a DPF az egyik legnagyobb baromság a Start/Stop rendszerrel egyetemben.


Na dpf kiiktatva, motorvezérlőből is kiiktatva. Szerintetek így,h nincs dpf, nem kavar be a turbónál vagy más rendszereknél?!
Megjegyzem továbbra se füstöl, és talán kicsit jobban is megy. De csak lehet leesett egy kő a szivemről.

juhaszadika Elküldve: 2019-08-13 12:10 Részecskeszûrõ_

Sziasztok,
Tud valaki Tatabánya környékén dpf tisztítást vállaló céget?
Köszönöm

juhaszadika Elküldve: 2019-07-31 12:06 Részecskeszûrõ_

YELLOW írta:
juhaszadika írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta: Sziasztok, eddig 120e km-en keresztül, javarészt Tatabánya-bécs között, soha nem volt baj a részecskeszürőmmel, mostanába kidobja sárga hibaüzenetként.Most 320e km van a kocsiban. Kérdésem az lenne, mennyire hatásos a kitisztítása? Köszönöm a válaszokat.


most rövidebb távokat mész vele? mert az lehet a baja, hogy nem tudja regenerálni magát.
szerintem és mások szerint ez a tisztítás dolog hülyeség. 320e km-nél már simán lehet cserélni. van akinek csak 150ezret megy el, de általánosságban 200-250ezer a élettartamuk.
megpróbálhatod, de kidobott pénz lesz. inkább pótold bele egy újba. vagy heréltesd ki, csak ahhoz a motorvezérlőt is át kell írni.


Tegnap autópályáztam 180km-t, elég nagy tempóval, rövid távokra van egy suzuki, amit használok. Lehet tényleg elérte élettartama végét a részecskeszűrő...
Én se hittem eddig ebbe a felújítás, kitisztítás témába, de amikor megláttam mennyibe kerül egy új részecskeszűrő....hát


ezért találták ki ezt a "tisztítást". mert sokan bevállalják az új részecskeszűrő ára láttán. de nagyon sokan panaszkodnak, hogy az úgy nevezett tisztítás után jobb esetben 15-25ezer km múlva megint az a helyzet.
azt kell mérlegelni, hogy ha sokáig tervezel még vele, akkor érdemes-e befektetni egy új szűrőbe, vagy egyszerűbb kiherélni és kiríni a motorvezérlőből.
a tisztításra nem biztatlak. de te tudod.
ezért baromság az egész. kb arra ösztönzik az embert, hogy inkább dobja ki az autót. csak, hogy a nagy tudásúak Euro besorolásokkal játszhassanak. szerintem a DPF az egyik legnagyobb baromság a Start/Stop rendszerrel egyetemben.


Hát igen, énis így vagyok vele, ha a turbó megadja magát, aztmondom oké, de h egy részecskeszürő ilyen drága...
Igazából megakartam még tartani a kocsit, mert szeretem, meg amire vettem kitűnő, dehát ez kicsit kiverte a biztosítékot.
Lehet nézek vmi euro 6-ost, és töltögetem az adblue-t

juhaszadika Elküldve: 2019-07-30 20:03 Részecskeszûrõ_

YELLOW írta:
juhaszadika írta: Sziasztok, eddig 120e km-en keresztül, javarészt Tatabánya-bécs között, soha nem volt baj a részecskeszürőmmel, mostanába kidobja sárga hibaüzenetként.Most 320e km van a kocsiban. Kérdésem az lenne, mennyire hatásos a kitisztítása? Köszönöm a válaszokat.


most rövidebb távokat mész vele? mert az lehet a baja, hogy nem tudja regenerálni magát.
szerintem és mások szerint ez a tisztítás dolog hülyeség. 320e km-nél már simán lehet cserélni. van akinek csak 150ezret megy el, de általánosságban 200-250ezer a élettartamuk.
megpróbálhatod, de kidobott pénz lesz. inkább pótold bele egy újba. vagy heréltesd ki, csak ahhoz a motorvezérlőt is át kell írni.


Tegnap autópályáztam 180km-t, elég nagy tempóval, rövid távokra van egy suzuki, amit használok. Lehet tényleg elérte élettartama végét a részecskeszűrő...
Én se hittem eddig ebbe a felújítás, kitisztítás témába, de amikor megláttam mennyibe kerül egy új részecskeszűrő....hát

juhaszadika Elküldve: 2019-07-30 11:14 Részecskeszûrõ_

Sziasztok, eddig 120e km-en keresztül, javarészt Tatabánya-bécs között, soha nem volt baj a részecskeszürőmmel, mostanába kidobja sárga hibaüzenetként.Most 320e km van a kocsiban. Kérdésem az lenne, mennyire hatásos a kitisztítása? Köszönöm a válaszokat.

juhaszadika Elküldve: 2018-03-28 14:31 Mi lehet a baj?

Sziasztok, a minap CC-ID136 hibakódot kaptam, aminek utánanézve a hátsó bal féklámpa hibája. De annak semmi baja, helyette a bal fényszóróba, a xenon melletti lámpa nem ég. Miért írhatta ki rosszul a BC? Válaszaitokat köszönöm.

juhaszadika Elküldve: 2017-07-28 18:15 Mi lehet a baj?

Sziasztok, 2009 es 320d-be, professional rádionak a kijelzőjébe a felső csík kezd részletesen elhalványulni. Mitől lehet?

juhaszadika Elküldve: 2017-06-20 18:35 Segítsetek!

Sziasztok,

vszinű főtengely szimeringet kell cserélni a kocsimban, de csak 3 hét múlva tudom szervízbe vinni. Tudtok tanácsot adni, hogy bírom minél lejjebb szorítani az olajfogyást? Eléggé szórja szét a fenéklemezre. Pályán ha nem pörgetem túl pl., az segíthet?
2009-es, 320d, N47D20C
Válaszaitokat köszönöm

juhaszadika Elküldve: 2017-02-23 09:57 Karosszéria (javítás?)

Sziasztok. A minap eltűnt a lökösömről az alábbi műanyag. Nincs vkinek elfekvőbe?
Köszönöm!

juhaszadika Elküldve: 2017-02-13 15:17 Autóvásárlás

lalada írta:
Whole01 írta: Sziasztok!

A következő autó keltette fel az érdeklődésemet:

https://www.hasznaltauto.hu/au...k-10954859

Az E90 320Dről elég sok információt lehet olvasni.Nyilván nagyon fontos az előélet,,,
DE ez a 325d,197 Le mennyire bevált konstrukció motorikusan?

Köszönöm!


a BMW egyik legjobb dízelmotorja a korszakból.. amíg el nem szakad a lánc..sajnos előfordulhat, ha olyanja van. az én kocsimban is ez a motor van, van akinek 180-nél van akinek 400e-nél szakadt el.. ha folyamatosan karban van tarva, nem lehet gond, de ugye nem újként veszed.



Sztem elég hihetetlen h évi 17 e km-t használták. Inkább a duplája lehet benne.

juhaszadika Elküldve: 2017-01-28 16:40 320d Motor

orszagattila88 írta: Sziasztok.

Jelenleg egy 2003-as 320 e46-om van. Le szeretném cserélni, egy e91-re. Sokat megnéztem már és eredetileg 163lovasat kerestem, de nem találtam megfelelő felszereltségűt és állapotút. Most rábukkantam egy 177lovasra ami minden téren megfelelne. Jól felszerelt, egy probléma van vele, hogy 320e km van benne és nem sok jót hallottam erről a motorról. Mit ajánlotok? Egy vezérlés csere után nyugodtan használható lenne még az autó? Vagy hanyagoljam a 177lovas motorokat?

Köszi a válaszokat előre is!
Üdv:Ati


Én ilyet nyúzok másfél éve, Láncot, kettőstömegűt meg kuplungot cseréltem már, de ezeken kivül nemvolt probléma, pedig az enyémben is van már 247e km.