kecsurobi Elküldve: 2015-06-13 16:40 Mi lehet a baj?
nekem ha hidegre rakom a levegőt akkor a làbamra és a szélvédőre meleget fúj de szembe hideget mi lehet a baj?
kecsurobi Elküldve: 2015-06-13 16:40 Mi lehet a baj?
kecsurobi Elküldve: 2015-06-13 08:38 Adagoló
toki24 írta:kecsurobi írta:YELLOW írta:kecsurobi írta:
Hat most mar én se hagyom hogy kifoggyon az üzemanyag nem tudtam hogy ez szétszedi az adagolót.akkor érdemes felújìtani vagy bontottat venni?angol autóbol elmeletileg 120 ezer mérföld van benne.
angol autó téma. érdekes az összes behozott bontásra váró angol autóban 100ezer mérföld körül van. milyen érdekes nem? a németek lemennek 1-2 év alatt ennyit, míg az angoloknál 15 év alatt éri ezt el, ami után "természetesen" viszok is a bontóba őket. meg mindegyik ekkora futásteljesítmény környékén törik meg. szerintem ezeknek ugyanúgy tekergetve van az órájuk. na meg némelyik ahogy kinéz, mint amibe 3x annyi van, és még el is hinném.
meg lehet próbálni a bontott adagolót, csak olyan helyről, ahol adnak rá fél év garit, vagy x km-t garira.
Max beépìtési garit.Mindegy màr Székesfehérvàron 250 ből felújitjàk.bar nem tudom az olyan akkor mint egy gyari új adagoló?
Gondolom 250ért felis rakják illetve be is állítják adagolótérkép stb. illetve az elektronikát is felújitják ennyibe.
De kérdésedre a válasz igen akkor kapsz egy vacsi újat.
kecsurobi Elküldve: 2015-06-12 13:11 Adagoló
YELLOW írta:kecsurobi írta:
Hat most mar én se hagyom hogy kifoggyon az üzemanyag nem tudtam hogy ez szétszedi az adagolót.akkor érdemes felújìtani vagy bontottat venni?angol autóbol elmeletileg 120 ezer mérföld van benne.
angol autó téma. érdekes az összes behozott bontásra váró angol autóban 100ezer mérföld körül van. milyen érdekes nem? a németek lemennek 1-2 év alatt ennyit, míg az angoloknál 15 év alatt éri ezt el, ami után "természetesen" viszok is a bontóba őket. meg mindegyik ekkora futásteljesítmény környékén törik meg. szerintem ezeknek ugyanúgy tekergetve van az órájuk. na meg némelyik ahogy kinéz, mint amibe 3x annyi van, és még el is hinném.
meg lehet próbálni a bontott adagolót, csak olyan helyről, ahol adnak rá fél év garit, vagy x km-t garira.
kecsurobi Elküldve: 2015-06-12 12:50 Adagoló
toki24 írta:YELLOW írta:toki24 írta:YELLOW írta:elgeri írta:kecsurobi írta: Üdv
Erről mi a véleményetek ha sokat úgy használod, hogy kevés az üzemanyag a kocsiban (e46 320d 136 lovas) akkor könnyen melegszik a gázolaj és tőnkrevágja az adagolót?
Szia
Szoktak ilyet mondani a fórumokon, de konkrét szerelővel még nem beszéltem ilyesmiről.
Viszont most találtam egy "cikket", ami nem teljesen erről szól, de az utolsó pontja talán erre is válasz:
http://totalcar.hu/tanacsok/lp...a_tankban/
ez gázos autóra vonatkozik így nem éppen teljes a válasz úgy gondolom.
ismerős vett gázos autót, gyárilag volt gázos. sosem hazsnálta benzinnel, még a gyári volt tán benne. meg is szívta.
egyébként jobb a több üzemanyag. egy tank benzint még én is kijárok 2 hónap alatt na jó nem mindig.
én azon az állásponton vagyok, hogy az ember állítsa be úgy magát, hogy a negyed tankot tekintse nullának. nyilván le lehet nullázni olykor.
a fő gond akkor van, ha az ember mindig 10 litereket tankol bele. tehát annyit, hogy éppen a sárga pilács felé, hogy az még ne világítson. aki BMW-nél iylet etsz, annak kár volt megvenni, mert etetni sem tudja ezek szerint. a pumpa meghálálja, ha nem kis anyaggal van járatva. a sok üzemanyag jobban hűt, jobban segít a pumpának.
illetve fél évente egy 20 liter prémium anyag tankolása is ajánlott. itt sajnos már csak az OMV-t merem nyugodt szívvel ajánlani.
Gázolaj is hűti az adagolót szóval nem érdemes!
A gázolajhütő oké van benne de gondolj bele ilyen melegbe,hogy felforrosdik a gázolaj a tankba pl 8-9-10 liter...
de ezt nem az enyémre kellett volna válaszolnod
ne kekeckedj. Nem néztem még reggel van
kecsurobi Elküldve: 2015-06-08 18:33 Mi lehet a baj?
kecsurobi írta:lantika írta:kecsurobi írta:germina írta:kecsurobi írta: Üdv
Nekem olyan problémám lenne,hogy mentem 120 all az autóval és adtam egy gázt a kocsinak és nem volt benne erő nem ment a kocsi,csak alapjárat volt.Leállítottam de már nem indult.
Vam mert volt hogy lehúztam a csatlakozót és úgy indult régebben.
Adagoló vezérlő nem jó elméletileg.a szerelő azt mondta meleg üzemanyag miatt szokott tönkre menni.
erdemes javìtani vagy màsik adagoló?
Ezt neked kell eldönteni. Kerdes mennyibe kerül egy javitäs,illetve mennyibe kerülne egy uj. Ha uj akkor gondolom gyäri,en utängyärtottat tuti nem vennek. Bontott meg zsäkbamacska,akkor inkäbb a jelenlegi felujitäsa.
hol lehet venni újat?pl bardi vagy unix?
Unix. Most hogy lättam az ärakat,szerintem egy felujitäs is elegendö lesz....
kecsurobi Elküldve: 2015-06-08 17:55 Mi lehet a baj?
kecsurobi írta:germina írta:kecsurobi írta: Üdv
Nekem olyan problémám lenne,hogy mentem 120 all az autóval és adtam egy gázt a kocsinak és nem volt benne erő nem ment a kocsi,csak alapjárat volt.Leállítottam de már nem indult.
Vam mert volt hogy lehúztam a csatlakozót és úgy indult régebben.
Adagoló vezérlő nem jó elméletileg.a szerelő azt mondta meleg üzemanyag miatt szokott tönkre menni.
erdemes javìtani vagy màsik adagoló?
Ezt neked kell eldönteni. Kerdes mennyibe kerül egy javitäs,illetve mennyibe kerülne egy uj. Ha uj akkor gondolom gyäri,en utängyärtottat tuti nem vennek. Bontott meg zsäkbamacska,akkor inkäbb a jelenlegi felujitäsa.
kecsurobi Elküldve: 2015-06-08 17:13 Mi lehet a baj?
kecsurobi Elküldve: 2015-06-08 09:22 Mi lehet a baj?
kecsurobi írta: Üdv
Nekem olyan problémám lenne,hogy mentem 120 all az autóval és adtam egy gázt a kocsinak és nem volt benne erő nem ment a kocsi,csak alapjárat volt.Leállítottam de már nem indult.
Vam mert volt hogy lehúztam a csatlakozót és úgy indult régebben.
kecsurobi Elküldve: 2015-06-06 20:32 Mi lehet a baj?
lantika írta:kecsurobi írta:lantika írta:kecsurobi írta:germina írta:kecsurobi írta: Üdv
Nekem olyan problémám lenne,hogy mentem 120 all az autóval és adtam egy gázt a kocsinak és nem volt benne erő nem ment a kocsi,csak alapjárat volt.Leállítottam de már nem indult.
Valakinek ötlete?
Eldugult az üzemanyagszűrő.
Attól meg lehetett alapjarat?
mert nem alt le a kocsi.
Elvileg lehet alapjärat,mert valamennyi üzemanyag ätfolyik,de szerintem valami mäs baja lesz. Egy diagnosztika sokat segitene.
Esetleg ez lehet a bajod,vagy legtömegmerö meghalt.
egr azt nem hiszem mert most takarítottam nem rég.
a légtömegmérőtől indulna szerintem mert volt hogy lehúztam a csatlakozót és úgy indult régebben.
Most sem indul el?
kecsurobi Elküldve: 2015-06-06 19:46 Mi lehet a baj?
lantika írta:kecsurobi írta:germina írta:kecsurobi írta: Üdv
Nekem olyan problémám lenne,hogy mentem 120 all az autóval és adtam egy gázt a kocsinak és nem volt benne erő nem ment a kocsi,csak alapjárat volt.Leállítottam de már nem indult.
Valakinek ötlete?
Eldugult az üzemanyagszűrő.
Attól meg lehetett alapjarat?
mert nem alt le a kocsi.
Elvileg lehet alapjärat,mert valamennyi üzemanyag ätfolyik,de szerintem valami mäs baja lesz. Egy diagnosztika sokat segitene.
Esetleg ez lehet a bajod,vagy legtömegmerö meghalt.
kecsurobi Elküldve: 2015-06-06 14:48 Mi lehet a baj?
germina írta:kecsurobi írta: Üdv
Nekem olyan problémám lenne,hogy mentem 120 all az autóval és adtam egy gázt a kocsinak és nem volt benne erő nem ment a kocsi,csak alapjárat volt.Leállítottam de már nem indult.
Valakinek ötlete?
Eldugult az üzemanyagszűrő.
kecsurobi Elküldve: 2015-06-05 16:35 Mi lehet a baj?