keksz fórum hozzászólásai

keksz Elküldve: 2011-12-27 13:31 E46 Coupe ablakemelo vezerles

YELLOW írta: keksz! érdeklődj itt!

E46 COUPE,LIMO GM MODULOK.
-2 ÉS 4 ELEKTROMOS ABLAKOSHOZ EGYARÁNT.

Ár:15ezer ft/db

Tel:20/5696748 E-mail: bamowe@freemail.hu



Koszi, rendeltem is.
Am en is tiszauji vagyok eredetileg

keksz Elküldve: 2011-12-27 12:43 E46 Coupe ablakemelo vezerles

anubisz írta:
keksz írta:
BarG írta:
YELLOW írta:
keksz írta: Sziasztok,

egy olyan problemam van, hogy a bal oldali ajto ablaka bezarasnal nem huzodik fel, az a par mm-ert, amit kinyitasnal lehuz. Faceliftesrol van szo. Egy facelift elottibol bontott kapcsoloval is kirpobaltam, de ugyanazt csinalja.
A kerdes az lenne, hogy hol van az az elektronika, ami az ablak le/felhuzasat vezerli az ajto nyitasanal/zarasanal? Van egy komplett ablakemelo szerkezetem is facelift elottibol, de nem akarom feleselegesen kicserelni ha nem abban van az okossag.


a kapcsolóknak sok köze nincs hozzá.
a kesztyűtartó mögött van, Grundmodul a neve. szerintem előbb érdemes lenne megnézetni, mert lehet elég lenne neki egy programozás.

szerk.: esetleg hil kollégát keresd fel, hátha tud segíteni, Ő is budapesti


Groundmodul lesz az, én is végig élveztem ezt a dolgot.

Koszi szepen! Es gondolom csak gyariba lehet venni... Bar nem lehet olyan draga, a komfortmodul is 4 rongy volt.


Majd ha bemész a BMW szervizbe,megtudod azt a menyire nem drágát. Nekem 2 éve,vagy 70 ezer volt a gyári új. de lehet,hogy több.
Bemelegítésnek,persze ha nem lehet javítani,vagy nem tudsz venni bontottat. ( de biztos tudsz )
http://www.schmiedmann.hu/61%2...reses.aspx

E39-bol bontottat talaltam, csak azt nem tudom hogy jo-e hozza. A lineken levo cikszam alapjan nem...



keksz Elküldve: 2011-12-27 10:59 E46 Coupe ablakemelo vezerles

BarG írta:
YELLOW írta:
keksz írta: Sziasztok,

egy olyan problemam van, hogy a bal oldali ajto ablaka bezarasnal nem huzodik fel, az a par mm-ert, amit kinyitasnal lehuz. Faceliftesrol van szo. Egy facelift elottibol bontott kapcsoloval is kirpobaltam, de ugyanazt csinalja.
A kerdes az lenne, hogy hol van az az elektronika, ami az ablak le/felhuzasat vezerli az ajto nyitasanal/zarasanal? Van egy komplett ablakemelo szerkezetem is facelift elottibol, de nem akarom feleselegesen kicserelni ha nem abban van az okossag.


a kapcsolóknak sok köze nincs hozzá.
a kesztyűtartó mögött van, Grundmodul a neve. szerintem előbb érdemes lenne megnézetni, mert lehet elég lenne neki egy programozás.

szerk.: esetleg hil kollégát keresd fel, hátha tud segíteni, Ő is budapesti


Groundmodul lesz az, én is végig élveztem ezt a dolgot.

Koszi szepen! Es gondolom csak gyariba lehet venni... Bar nem lehet olyan draga, a komfortmodul is 4 rongy volt.

keksz Elküldve: 2011-12-26 14:01 E46 Coupe ablakemelo vezerles

Sziasztok,

egy olyan problemam van, hogy a bal oldali ajto ablaka bezarasnal nem huzodik fel, az a par mm-ert, amit kinyitasnal lehuz. Faceliftesrol van szo. Egy facelift elottibol bontott kapcsoloval is kirpobaltam, de ugyanazt csinalja.
A kerdes az lenne, hogy hol van az az elektronika, ami az ablak le/felhuzasat vezerli az ajto nyitasanal/zarasanal? Van egy komplett ablakemelo szerkezetem is facelift elottibol, de nem akarom feleselegesen kicserelni ha nem abban van az okossag.

keksz Elküldve: 2011-11-12 11:16 30d nem megy 3000 alatt

harmas írta:
keksz írta: Update! Kiderult, hogy az EGR-el van baj. Allandoan visszavezeti a fipufogogazt, ha kell ha nem. Most le lett huzva, legtomegmero vissza es megy rendesen.
Viszont meg mindig a kerdes, hogy mi baja lehet?
Azon gondolkozok hogy elviszem egy csiptuningoshoz, hogy rakjon ra egy EGR nelkuli programot..


Tehát lehúztátok a vákuumcsövet(remélhetőleg le is dugóztátok) az EGR-ről, és jó lett? Ezek szerint az EGR jól működik, el tud zárni. Így viszont maradt a druckwandler, az EGR-t vezérlő elektro-pneumatikus szelep, ami feltehetően nyitott állapotban megszorult, és ezáltal folyamatosan (a vákuum által) nyitva tartotta az EGR-t is. Ezt mindenképpen csekkold le.
Házilagosan megnézheted: alapvetően (nem 100%-ban) az EGR-t alapjárat és közelében nyitja ki a szabályzás, tehát ha befogod a csövet érezned kell egy kis vákuumot. Ha megemeled a fordulatot (2500) ez az érzés fokozatosan eltűnik.


Igen, a vakuumcso lehuzasa utan jo lett, jol mukodik, csak vmiert mindig nyitva volt ja.
Kosz a helpet! Megprobalom megnezni amit mondtal, bar sztm a "bmw szakik" a "szak" -szervizben csak megneztek, egy hetet volt naluk az auto...

keksz Elküldve: 2011-11-11 19:02 30d nem megy 3000 alatt

Update! Kiderult, hogy az EGR-el van baj. Allandoan visszavezeti a fipufogogazt, ha kell ha nem. Most le lett huzva, legtomegmero vissza es megy rendesen.
Viszont meg mindig a kerdes, hogy mi baja lehet?
Azon gondolkozok hogy elviszem egy csiptuningoshoz, hogy rakjon ra egy EGR nelkuli programot..

keksz Elküldve: 2011-11-11 10:12 30d nem megy 3000 alatt

keksz írta:
pampi írta: Hali! Nekem ugyanez volt a problémám, 2500-as fordulat alatt nem nagyon volt nyomaték fekete korom füst is jött belőle /nem kék/az olaj fogyasztásom kb. 3-4 deci/ 10.000km
, de miután elhagyta a 2500-as fordulatot ment mint a hülye, most a napokban oldódott meg a probléma mire találtam egy olyan szerelőt aki nem akart behúzni. Rengeteg szerelőnél voltam, gép semmi hibát nem hozott. Minden apró dolgot átnéztünk, légtömegmérő vákuumcső stb. (minden tökéletesen működött) A turbóshoz is elvittem, a 20D-men vákuumos a turbó, mondta hogy a geometriája nehezen áll be!! Levettük és megvolt szorulva, illetve régebben valamit beszívhatott és egy két lapát elhajlott! Turbó csere lett a vége és ÚJJJJ! Tökéletesen megy a gépes. Kb. fél év kellet mire rájöttünk mi a baja! Nem akartam egyből a drágább dologgal kezdeni, na meg a jó és megbízható szakember is kevés mifelénk. Nehéz és rögös út volt de sikerült! Így nem akarlak elszomorítani, hasonló a te gondod is ahogy írtad! A turbó csere után, nem volt az alsó-tartományban 100-as a nyomaték, de a szerelőm mondta, hogy hajkurásszam a gépet, a kipufogóban lerakódott rengeteg korom miatt. Pár nap után tökéletes lett! Több szerencsét!
BarG írta:
keksz írta: Sziasztok!

Egy e46 330cd-m van es egy olyan magikus problemam van vele, hogy 3000-es fordulat alatt alig megy az auto, afelett viszont kemenyen.
A kocsi volt BMW szervizben, ott rakotottek a gepre, de nem talaltak semmit. Van naluk egy e60-as amivel ugyanez a problema. Allitolag tul sok levegot kap. Most le van huzva a legtomegmero, bar ettol jobban megy, de a gond az, hogy nem a legtomegmerovel van a baj, az rendben van a diagnosztika szerint. Nemi kipufogogaz is jon vhonnan a motorterbol, de nem a leomlocsonkbol.
Tud esetleg vki segiteni?


Ezek már csak ilyen mágikus gépek
A kipusogócsonkom nemrég volt cserélve, ripityára volt repedezve. Pedig visszahívással cserélték még a legelején elvileg olyanra, ami bírja. Hát nem bírta.

A problémádra nekem is a turbó geometria ugrott be.

Ha rémtörténetet akarsz olvasni, akkor nézz be az Olajzabálás topikba!
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...balas.html
Hány km-nél jársz?


152 ezernel jar.
Koszi a tippeket , megnezzuk a turbot, "hatha" az a baja...

Mondjuk ha a turbogeometria fos, akkor nem kene jobban mennie legtomegmero nelkul nem?

keksz Elküldve: 2011-11-10 23:14 30d nem megy 3000 alatt

pampi írta: Hali! Nekem ugyanez volt a problémám, 2500-as fordulat alatt nem nagyon volt nyomaték fekete korom füst is jött belőle /nem kék/az olaj fogyasztásom kb. 3-4 deci/ 10.000km
, de miután elhagyta a 2500-as fordulatot ment mint a hülye, most a napokban oldódott meg a probléma mire találtam egy olyan szerelőt aki nem akart behúzni. Rengeteg szerelőnél voltam, gép semmi hibát nem hozott. Minden apró dolgot átnéztünk, légtömegmérő vákuumcső stb. (minden tökéletesen működött) A turbóshoz is elvittem, a 20D-men vákuumos a turbó, mondta hogy a geometriája nehezen áll be!! Levettük és megvolt szorulva, illetve régebben valamit beszívhatott és egy két lapát elhajlott! Turbó csere lett a vége és ÚJJJJ! Tökéletesen megy a gépes. Kb. fél év kellet mire rájöttünk mi a baja! Nem akartam egyből a drágább dologgal kezdeni, na meg a jó és megbízható szakember is kevés mifelénk. Nehéz és rögös út volt de sikerült! Így nem akarlak elszomorítani, hasonló a te gondod is ahogy írtad! A turbó csere után, nem volt az alsó-tartományban 100-as a nyomaték, de a szerelőm mondta, hogy hajkurásszam a gépet, a kipufogóban lerakódott rengeteg korom miatt. Pár nap után tökéletes lett! Több szerencsét!
BarG írta:
keksz írta: Sziasztok!

Egy e46 330cd-m van es egy olyan magikus problemam van vele, hogy 3000-es fordulat alatt alig megy az auto, afelett viszont kemenyen.
A kocsi volt BMW szervizben, ott rakotottek a gepre, de nem talaltak semmit. Van naluk egy e60-as amivel ugyanez a problema. Allitolag tul sok levegot kap. Most le van huzva a legtomegmero, bar ettol jobban megy, de a gond az, hogy nem a legtomegmerovel van a baj, az rendben van a diagnosztika szerint. Nemi kipufogogaz is jon vhonnan a motorterbol, de nem a leomlocsonkbol.
Tud esetleg vki segiteni?


Ezek már csak ilyen mágikus gépek
A kipusogócsonkom nemrég volt cserélve, ripityára volt repedezve. Pedig visszahívással cserélték még a legelején elvileg olyanra, ami bírja. Hát nem bírta.

A problémádra nekem is a turbó geometria ugrott be.

Ha rémtörténetet akarsz olvasni, akkor nézz be az Olajzabálás topikba!
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...balas.html
Hány km-nél jársz?


152 ezernel jar.
Koszi a tippeket , megnezzuk a turbot, "hatha" az a baja...

keksz Elküldve: 2011-11-10 18:43 30d nem megy 3000 alatt

hancurozo írta:
Állít a turbó geometriáján?


Nem tom... majd felvetem..



keksz Elküldve: 2011-11-10 18:33 30d nem megy 3000 alatt

Sziasztok!

Egy e46 330cd-m van es egy olyan magikus problemam van vele, hogy 3000-es fordulat alatt alig megy az auto, afelett viszont kemenyen.
A kocsi volt BMW szervizben, ott rakotottek a gepre, de nem talaltak semmit. Van naluk egy e60-as amivel ugyanez a problema. Allitolag tul sok levegot kap. Most le van huzva a legtomegmero, bar ettol jobban megy, de a gond az, hogy nem a legtomegmerovel van a baj, az rendben van a diagnosztika szerint. Nemi kipufogogaz is jon vhonnan a motorterbol, de nem a leomlocsonkbol.
Tud esetleg vki segiteni?

keksz Elküldve: 2011-10-06 22:01 Visszapillantó tükrök

anubisz írta:
csatis1 írta:
keksz írta:
Idézet: Jól jártál,ahhoz képest,hogy 75 volt amit néztem azon az oldalon. Főleg,hogy 1 hónap múlva már drágább lett volna.Legalább,ha nekem is kel,tudom kihez forduljak

Ott 78 volt Ja, korrekt ar, foleg hogy uj. Am miert is lesz 1 honap mulva dragabb? Lesz vmi?



Igen lesz. Újabb adagot kell rendelnem. (Előrendelést is felveszek okt. végéig.) Azért lesz kicsit drágább, mert az utóbbi időben megszaporodtak a rendelések és már borsos vámot kell fizetnem. Ennek egy részét sajnos rá kell raknom az árra!


Meg az Euró is a picsába elszállt.


Ja hat az el... Azt hittem mar vmi uj vamtorveny lesz vagy nemtom

keksz Elküldve: 2011-10-06 21:05 Visszapillantó tükrök

Idézet: Jól jártál,ahhoz képest,hogy 75 volt amit néztem azon az oldalon. Főleg,hogy 1 hónap múlva már drágább lett volna.Legalább,ha nekem is kel,tudom kihez forduljak

Ott 78 volt Ja, korrekt ar, foleg hogy uj. Am miert is lesz 1 honap mulva dragabb? Lesz vmi?

keksz Elküldve: 2011-10-06 20:58 Ültetés

csatis1 írta:
keksz írta:
anubisz írta:
keksz írta:
anubisz írta:
keksz írta: Sziasztok,

e46-osomhoz szeretnek allithato futomuvet, mert porig akarom ultetni. Itthon igy elsore TA technix van 80-ert, de e-bayen van egy rakat 55-70 korul postakoltseggel egyutt. Ilyen markak mint: Raceland, ugynaz a TA-Technix, GTO-Line, RS-C´C, GT HIGH-LINE, FK.
Ismeri ezeket vki vagy van vkinek vmelyikkel tapasztalata? Melyiket erdemes megvenni? Vagy mit ajanlotok?

Koszi elore is a helpet!!!

Annyi a tapasztalat,hogy 50 ért 2 tank benzint lehet venni,nem valamirevaló,normális,minimum középkategóriás sport futóművet. Persze próbálkozni lehet.
Bocsánat az iróniáért. Látom még vannak olyanok akik azt hiszik 100 000 ért porig lehet tuningolni egy autót,és még bírni is fogja.
Annyiért esetleg berakják őket.


Koszi! En nem hiszem, hanem kerdeztem.


Amúgy utólag bocs,nem akartam bunkózni,nem szokások. Vagy megsérteni. De tényleg ne higgyük el,hogy 50 ezerért postaköltséggel lehet normális futóművet rakni a kocsi alá,mikor a gyárik se bírják. Azok is szarrá mennek ezeken az utakon.Németbe lehet bírnák a tükör sima utakon,de idehaza Titánból kel gyártani. Kíméld meg magad,egy olcsó futómű későbbi kellemetlenségeitől.
275000 egy szett. sovány fél milla.
http://www.deviltuning.hu/?old...ermek=3160
biztos van sokkal olcsóbb,és sokkal drágább is.Meg az aprólék. És illik kicserélni az összes szilentet, POLIURETÁN szilentre,legalábbis szerintem.



Hat ja, nyilvan D2 jo lenne, de most nincs futomure ennyim. Marad a 100 alatti kategoria, majd ha mar nem kellesz masra koltenem es szar lesz a futomu es lesz is penzem akkor lehet beruhazok majd...majd



Arra azért figyelj, hogy ha sokat ültetsz (30-40mm-nél többet), ki kell cserélned elöl a stabpálcákat is! A Z3 stabpálcái éppen jók. Úgy 40mm-el rövidebbek.


Ja ja vagom, a kutyacsontok

keksz Elküldve: 2011-10-06 20:49 Könyöktámasz

csatis1 írta:
keksz írta: Sziasztok,

tud vki e46 kupettaba fekete konyoktamaszt?


Hívd fel KaszaMestert! Ha most épp nincs is neki, úgyis lesz hamarosan.


Jo, koszi! Mar vele ugyis kontaktba vagyok intercooler ugyben

keksz Elküldve: 2011-10-06 20:47 Ültetés

anubisz írta:
keksz írta:
anubisz írta:
keksz írta: Sziasztok,

e46-osomhoz szeretnek allithato futomuvet, mert porig akarom ultetni. Itthon igy elsore TA technix van 80-ert, de e-bayen van egy rakat 55-70 korul postakoltseggel egyutt. Ilyen markak mint: Raceland, ugynaz a TA-Technix, GTO-Line, RS-C´C, GT HIGH-LINE, FK.
Ismeri ezeket vki vagy van vkinek vmelyikkel tapasztalata? Melyiket erdemes megvenni? Vagy mit ajanlotok?

Koszi elore is a helpet!!!

Annyi a tapasztalat,hogy 50 ért 2 tank benzint lehet venni,nem valamirevaló,normális,minimum középkategóriás sport futóművet. Persze próbálkozni lehet.
Bocsánat az iróniáért. Látom még vannak olyanok akik azt hiszik 100 000 ért porig lehet tuningolni egy autót,és még bírni is fogja.
Annyiért esetleg berakják őket.


Koszi! En nem hiszem, hanem kerdeztem.


Amúgy utólag bocs,nem akartam bunkózni,nem szokások. Vagy megsérteni. De tényleg ne higgyük el,hogy 50 ezerért postaköltséggel lehet normális futóművet rakni a kocsi alá,mikor a gyárik se bírják. Azok is szarrá mennek ezeken az utakon.Németbe lehet bírnák a tükör sima utakon,de idehaza Titánból kel gyártani. Kíméld meg magad,egy olcsó futómű későbbi kellemetlenségeitől.
275000 egy szett. sovány fél milla.
http://www.deviltuning.hu/?old...ermek=3160
biztos van sokkal olcsóbb,és sokkal drágább is.Meg az aprólék. És illik kicserélni az összes szilentet, POLIURETÁN szilentre,legalábbis szerintem.



Hat ja, nyilvan D2 jo lenne, de most nincs futomure ennyim. Marad a 100 alatti kategoria, majd ha mar nem kellesz masra koltenem es szar lesz a futomu es lesz is penzem akkor lehet beruhazok majd...majd